Kan twee kanten op *BAM OPEN DEUR* maar die gasten weten zich natuurlijk wel onder het vergrootglas. "KAMPIOENSCHAP BESLIST IN VAR-ACHTERKAMER!1!!1", "VAR HOUDT TITELRACE SPANNEND MET DUBIEUZE BESLISSINGEN!1!!", dat soort werkquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, pietlut fluit, dus dat gaat in het voordeel van ajax werken. Ik had liever Nijhuis gezien.
Er vol opklappen, goed verdedigen en hopen op een treffer.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:32 schreef Lyrebird het volgende:
Beste strategie:
1) er vol opklappen;
2) op z’n Cocu’s verdedigen en hopen op een treffer
neem aan dat ze ook afspreken dat ze zo lang mogelijk met 11 man blijven staanquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er vol opklappen, goed verdedigen en hopen op een treffer.
Jij hebt er kijk op.
Dat sowieso. Het plan voor die Brainport reclame is ook ontsproten uit mijn denkraam.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:00 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je zou denken dat er met VDL en ASML twee bedrijven in de regio zijn die wel wat meer geld in de club zouden willen steken.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:53 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het gaat niet om het te leveren product, maar om het talent dat je aan kunt trekken. Reken maar dat mijn oud-Philips collega's, die nu bijna allemaal bij ASML werken, graag naar PSV toe gaan. Eindhoven/Veldhoven is een dooie bedoening, en PSV blijkt toch maar weer een pareltje te zijn.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:01 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar ik krijg de indruk dat ASML een beetje meelift op het succes van Philips/PSV, terwijl het ondertussen de belangrijkste werkgever in de regio is, die een gigantische omzet draait. Kijk naar van de Leegte, de eigenaar van VDL. Zit in de RvC, sponsort de club. Van ASML zouden we meer mogen verwachten.
ASML is natuurlijk ook erg internationaal bezig, op zoek naar talent in het buitenland, dus wat dat betreft is het merk PSV misschien niet super. Van de andere kant, als ze het goed doen in de CL dan zou dat ASML geen windeieren leggen.
Waar ik eigenlijk naar toe wil, is dat ik bij PSV een enorme verandering signaleer: ze leggen de lat hoger, willen verder. ASML heeft dat de afgelopen jaren al gedaan, zijn de topper in de wereld in hun vakgebied. Op een miljoen meer of minder hoeven ze niet te kijken. Het past mooi bij elkaar. Denk ik dan.
Oh ja! En geen overtredingen voor de eigen 16!quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
neem aan dat ze ook afspreken dat ze zo lang mogelijk met 11 man blijven staan
Dat geklaag over de scheids was ook alweer best kansloos hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:17 schreef Gutanoth het volgende:
Topic kapen om er zo'n kansloze TT op te gooienTypisch GGMM
Dus omdat één debiel liep te mekkeren over de scheids is elke PSV-er weer een Calimeroquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geklaag over de scheids was ook alweer best kansloos hoor.
We weten allemaal dat GGMM een ontzettende zuiger is af en toe, maar hier heeft hij wel een punt.
Waren meerdere mensen, dat weet je best.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dus omdat één debiel liep te mekkeren over de scheids is elke PSV-er weer een Calimerooké oké, rare logica weer.
Dat zie ik nergens staan, maar goedquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dus omdat één debiel liep te mekkeren over de scheids is elke PSV-er weer een Calimerooké oké, rare logica weer.
doe jij aan herhalingen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:22 schreef Scarface88 het volgende:
Kuipers is eigenaar van twee Jumbo filialen. Jumbo is de nieuwe sponsor van PSV. Kuipers zal dus anti Jumbo fluiten om schijn van belangenverstrengeling te voorkomen.
Je denkt er gaat niemand op in bij het andere topic, ik probeer het nog eens?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:22 schreef Scarface88 het volgende:
Kuipers is eigenaar van twee Jumbo filialen. Jumbo is de nieuwe sponsor van PSV. Kuipers zal dus anti Jumbo fluiten om schijn van belangenverstrengeling te voorkomen.
Denk ik ook wel. Kans dat Ajax thuis wint is groot. Ajax heeft betere spelers. Als Ajax een goeie dag heeft, is 'n puntje het maximaal haalbare voor PSV.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ajax gaat winnen. Denk ik. Thuis doen ze het in de topwedstrijden gewoon heel goed. Maar ik schat ook in dat Ajax vervolgens elders weer heel knullig punten laat liggen.
PSV krijgt ook nog W2 uit.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk ik ook wel. Kans dat Ajax thuis wint is groot. Ajax heeft betere spelers. Als Ajax een goeie dag heeft, is 'n puntje het maximaal haalbare voor PSV.
Ajax krijgt nog wat wedstrijden kort op elkaar. PSV heeft met VItesse-uit en AZ-uit nog wel lastige wedstrijden. Als PSV zo speelt als de laatste weken, hebben ze ook die wedstrijden nog niet zomaar gewonnen.
PSV kan, incl. Ajax-uit, best nog 'n punt of 5 tot 9 laten liggen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PSV krijgt ook nog W2 uit.
[ afbeelding ]
quote:
Ik denk ik meld het nog maar eens misschien hebben jullie het gemist. Jullie gaan ook voorbij aan het feit dat PSV rond is met Edson Alvarez.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je denkt er gaat niemand op in bij het andere topic, ik probeer het nog eens?
Dat had je beter dat kunnen posten, dat vind ik wat relevanter. Wat voor speler is het?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk ik meld het nog maar eens misschien hebben jullie het gemist. Jullie gaan ook voorbij aan het feit dat PSV rond is met Edson Alvarez.
Mexicaanse centraal verdediger/verdedigende middenvelder. Was PSV in de zomer ook al mee bezig. Opvolger Viergever/Schwaab.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat had je beter dat kunnen posten, dat vind ik wat relevanter. Wat voor speler is het?
En niet het minste duwtje en shirt grijpen binnen de 16.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:18 schreef XL het volgende:
[..]
Oh ja! En geen overtredingen voor de eigen 16!
Heeft het op Reddit gestaan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mexicaanse centraal verdediger/verdedigende middenvelder. Was PSV in de zomer ook al mee bezig. Opvolger Viergever/Schwaab.
Hij zegt ook niet dat het niet kan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:38 schreef Moustachio het volgende:
Ik ben het gedeeltelijk eens met Lange_Lans. Deze wedstrijden staan toch wel op zichzelf. Lozano is weer in vorm. Pereiro doet het vrijwel altijd goed tegen Ajax. Bal is rond enzovoort.
Lozano is weer in vormquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:38 schreef Moustachio het volgende:
Ik ben het gedeeltelijk eens met Lange_Lans. Deze wedstrijden staan toch wel op zichzelf. Lozano is weer in vorm. Pereiro doet het vrijwel altijd goed tegen Ajax. Bal is rond enzovoort.
8 puntenquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:11 schreef Vollenhoven het volgende:
Nog 3 nachtjes slapen en dan begint het verval van PSV
In tegenstelling tot wat ik vorig jaar zei, ga ik het er toch weer op wagenquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PSV krijgt ook nog W2 uit.
[ afbeelding ]
Wooooow zieke burn!quote:
Niet zo bescheiden.quote:
quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:31 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Naja "vorm" dan. Tegen VVV en Chili gescoord. Hij weet weer het net te vinden.
Moed of realisme? Dat is alsof een Feyenoorder het zegt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Praat jezelf maar wat moed in jochie, je zal wel moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |