En niet het minste duwtje en shirt grijpen binnen de 16.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:18 schreef XL het volgende:
[..]
Oh ja! En geen overtredingen voor de eigen 16!
Heeft het op Reddit gestaan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mexicaanse centraal verdediger/verdedigende middenvelder. Was PSV in de zomer ook al mee bezig. Opvolger Viergever/Schwaab.
Hij zegt ook niet dat het niet kan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:38 schreef Moustachio het volgende:
Ik ben het gedeeltelijk eens met Lange_Lans. Deze wedstrijden staan toch wel op zichzelf. Lozano is weer in vorm. Pereiro doet het vrijwel altijd goed tegen Ajax. Bal is rond enzovoort.
Lozano is weer in vormquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:38 schreef Moustachio het volgende:
Ik ben het gedeeltelijk eens met Lange_Lans. Deze wedstrijden staan toch wel op zichzelf. Lozano is weer in vorm. Pereiro doet het vrijwel altijd goed tegen Ajax. Bal is rond enzovoort.
8 puntenquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:11 schreef Vollenhoven het volgende:
Nog 3 nachtjes slapen en dan begint het verval van PSV
In tegenstelling tot wat ik vorig jaar zei, ga ik het er toch weer op wagenquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PSV krijgt ook nog W2 uit.
[ afbeelding ]
Wooooow zieke burn!quote:
Niet zo bescheiden.quote:
quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:31 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Naja "vorm" dan. Tegen VVV en Chili gescoord. Hij weet weer het net te vinden.
Moed of realisme? Dat is alsof een Feyenoorder het zegt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Praat jezelf maar wat moed in jochie, je zal wel moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |