Kan twee kanten op *BAM OPEN DEUR* maar die gasten weten zich natuurlijk wel onder het vergrootglas. "KAMPIOENSCHAP BESLIST IN VAR-ACHTERKAMER!1!!1", "VAR HOUDT TITELRACE SPANNEND MET DUBIEUZE BESLISSINGEN!1!!", dat soort werkquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, pietlut fluit, dus dat gaat in het voordeel van ajax werken. Ik had liever Nijhuis gezien.
Er vol opklappen, goed verdedigen en hopen op een treffer.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:32 schreef Lyrebird het volgende:
Beste strategie:
1) er vol opklappen;
2) op z’n Cocu’s verdedigen en hopen op een treffer
neem aan dat ze ook afspreken dat ze zo lang mogelijk met 11 man blijven staanquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er vol opklappen, goed verdedigen en hopen op een treffer.
Jij hebt er kijk op.
Dat sowieso. Het plan voor die Brainport reclame is ook ontsproten uit mijn denkraam.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:00 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je zou denken dat er met VDL en ASML twee bedrijven in de regio zijn die wel wat meer geld in de club zouden willen steken.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:53 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het gaat niet om het te leveren product, maar om het talent dat je aan kunt trekken. Reken maar dat mijn oud-Philips collega's, die nu bijna allemaal bij ASML werken, graag naar PSV toe gaan. Eindhoven/Veldhoven is een dooie bedoening, en PSV blijkt toch maar weer een pareltje te zijn.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:01 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar ik krijg de indruk dat ASML een beetje meelift op het succes van Philips/PSV, terwijl het ondertussen de belangrijkste werkgever in de regio is, die een gigantische omzet draait. Kijk naar van de Leegte, de eigenaar van VDL. Zit in de RvC, sponsort de club. Van ASML zouden we meer mogen verwachten.
ASML is natuurlijk ook erg internationaal bezig, op zoek naar talent in het buitenland, dus wat dat betreft is het merk PSV misschien niet super. Van de andere kant, als ze het goed doen in de CL dan zou dat ASML geen windeieren leggen.
Waar ik eigenlijk naar toe wil, is dat ik bij PSV een enorme verandering signaleer: ze leggen de lat hoger, willen verder. ASML heeft dat de afgelopen jaren al gedaan, zijn de topper in de wereld in hun vakgebied. Op een miljoen meer of minder hoeven ze niet te kijken. Het past mooi bij elkaar. Denk ik dan.
Oh ja! En geen overtredingen voor de eigen 16!quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
neem aan dat ze ook afspreken dat ze zo lang mogelijk met 11 man blijven staan
Dat geklaag over de scheids was ook alweer best kansloos hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:17 schreef Gutanoth het volgende:
Topic kapen om er zo'n kansloze TT op te gooienTypisch GGMM
Dus omdat één debiel liep te mekkeren over de scheids is elke PSV-er weer een Calimeroquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geklaag over de scheids was ook alweer best kansloos hoor.
We weten allemaal dat GGMM een ontzettende zuiger is af en toe, maar hier heeft hij wel een punt.
Waren meerdere mensen, dat weet je best.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dus omdat één debiel liep te mekkeren over de scheids is elke PSV-er weer een Calimerooké oké, rare logica weer.
Dat zie ik nergens staan, maar goedquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dus omdat één debiel liep te mekkeren over de scheids is elke PSV-er weer een Calimerooké oké, rare logica weer.
doe jij aan herhalingen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:22 schreef Scarface88 het volgende:
Kuipers is eigenaar van twee Jumbo filialen. Jumbo is de nieuwe sponsor van PSV. Kuipers zal dus anti Jumbo fluiten om schijn van belangenverstrengeling te voorkomen.
Je denkt er gaat niemand op in bij het andere topic, ik probeer het nog eens?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:22 schreef Scarface88 het volgende:
Kuipers is eigenaar van twee Jumbo filialen. Jumbo is de nieuwe sponsor van PSV. Kuipers zal dus anti Jumbo fluiten om schijn van belangenverstrengeling te voorkomen.
Denk ik ook wel. Kans dat Ajax thuis wint is groot. Ajax heeft betere spelers. Als Ajax een goeie dag heeft, is 'n puntje het maximaal haalbare voor PSV.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ajax gaat winnen. Denk ik. Thuis doen ze het in de topwedstrijden gewoon heel goed. Maar ik schat ook in dat Ajax vervolgens elders weer heel knullig punten laat liggen.
PSV krijgt ook nog W2 uit.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk ik ook wel. Kans dat Ajax thuis wint is groot. Ajax heeft betere spelers. Als Ajax een goeie dag heeft, is 'n puntje het maximaal haalbare voor PSV.
Ajax krijgt nog wat wedstrijden kort op elkaar. PSV heeft met VItesse-uit en AZ-uit nog wel lastige wedstrijden. Als PSV zo speelt als de laatste weken, hebben ze ook die wedstrijden nog niet zomaar gewonnen.
PSV kan, incl. Ajax-uit, best nog 'n punt of 5 tot 9 laten liggen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PSV krijgt ook nog W2 uit.
[ afbeelding ]
quote:
Ik denk ik meld het nog maar eens misschien hebben jullie het gemist. Jullie gaan ook voorbij aan het feit dat PSV rond is met Edson Alvarez.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je denkt er gaat niemand op in bij het andere topic, ik probeer het nog eens?
Dat had je beter dat kunnen posten, dat vind ik wat relevanter. Wat voor speler is het?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk ik meld het nog maar eens misschien hebben jullie het gemist. Jullie gaan ook voorbij aan het feit dat PSV rond is met Edson Alvarez.
Mexicaanse centraal verdediger/verdedigende middenvelder. Was PSV in de zomer ook al mee bezig. Opvolger Viergever/Schwaab.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat had je beter dat kunnen posten, dat vind ik wat relevanter. Wat voor speler is het?
En niet het minste duwtje en shirt grijpen binnen de 16.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:18 schreef XL het volgende:
[..]
Oh ja! En geen overtredingen voor de eigen 16!
Heeft het op Reddit gestaan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mexicaanse centraal verdediger/verdedigende middenvelder. Was PSV in de zomer ook al mee bezig. Opvolger Viergever/Schwaab.
Hij zegt ook niet dat het niet kan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:38 schreef Moustachio het volgende:
Ik ben het gedeeltelijk eens met Lange_Lans. Deze wedstrijden staan toch wel op zichzelf. Lozano is weer in vorm. Pereiro doet het vrijwel altijd goed tegen Ajax. Bal is rond enzovoort.
Lozano is weer in vormquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:38 schreef Moustachio het volgende:
Ik ben het gedeeltelijk eens met Lange_Lans. Deze wedstrijden staan toch wel op zichzelf. Lozano is weer in vorm. Pereiro doet het vrijwel altijd goed tegen Ajax. Bal is rond enzovoort.
8 puntenquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:11 schreef Vollenhoven het volgende:
Nog 3 nachtjes slapen en dan begint het verval van PSV
In tegenstelling tot wat ik vorig jaar zei, ga ik het er toch weer op wagenquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PSV krijgt ook nog W2 uit.
[ afbeelding ]
Wooooow zieke burn!quote:
Niet zo bescheiden.quote:
quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:31 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Naja "vorm" dan. Tegen VVV en Chili gescoord. Hij weet weer het net te vinden.
Moed of realisme? Dat is alsof een Feyenoorder het zegt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Praat jezelf maar wat moed in jochie, je zal wel moeten.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:23 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Moed of realisme? Dat is alsof een Feyenoorder het zegt.
Ajax is op elke positie beter op Luuk de Jong god na.
[..]
Laffin Out Loud.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:23 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Lol als je stront in je ogen hebt wel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:23 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Waar je Angelino zei Dumfries, en waar Tagliafico Mazraoui, stop de tijd, geen jokers.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:28 schreef Moustachio het volgende:
Aanval van PSV is beter dan Ajax maar Ajax heeft een beter middenveld en verdediging op linksback na. Angeliño is beter dan Tagliafico. Zoet en Onana gelijkwaardig.
Toch vreemd dat ze altijd beter zijn maar steeds 2de staan :Squote:Op donderdag 28 maart 2019 20:23 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Er wordt bij dit soort stellingen toch regelmatig vergeten dat voetbal een teamsport is en een team geen simpele optelsom is van 11 individuen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ze altijd beter zijn maar steeds 2de staan :S
Bergwijn, Luuk de Jong en Lozano beter dan Ziyech (beste speler van de Eredivisie), Tadic (topscorder Champions League) en Neresgenot (50 mil waard)quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:28 schreef Moustachio het volgende:
Aanval van PSV is beter dan Ajax maar Ajax heeft een beter middenveld en verdediging op linksback na. Angeliño is beter dan Tagliafico. Zoet en Onana gelijkwaardig.
Oh ja ik ben Dumbfries vergeten, al die speelt die de laatste tijd wel slecht en moet je maar net zien dat het geen tweede Willems wordt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:14 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Waar je Angelino zei Dumfries, en waar Tagliafico Mazraoui, stop de tijd, geen jokers.
Mentaliteit genot. Psv weet wat winnen is, vooral tegen de kleintjes.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ze altijd beter zijn maar steeds 2de staan :S
Iddquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Er wordt bij dit soort stellingen toch regelmatig vergeten dat voetbal een teamsport is en een team geen simpele optelsom is van 11 individuen.
Ja.🖕🏼quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat we dik gaan verliezen?
Wel gelachen hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:28 schreef Moustachio het volgende:
Tadic goede speler maar ook geen wereldtop. Was een laagvlieger in Engeland. Neres en Ziyech zijn aardig maar niet meer dan dat. Een Bergwijn, Lozano en Luuk ik vorm vind ik dodelijker. Het is afwachten of ze het zondag op hun heupen krijgen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:25 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Bergwijn, Luuk de Jong en Lozano beter dan Ziyech (beste speler van de Eredivisie), Tadic (topscorder Champions League) en Neresgenot (50 mil waard)
[..]
Tadic stond basis bij het beste Southampton ooit, onder leiding van Koeman.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:40 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Tadic goede speler maar ook geen wereldtop. Was een laagvlieger in Engeland. Neres en Ziyech zijn aardig maar niet meer dan dat. Een Bergwijn, Lozano en Luuk ik vorm vind ik dodelijker. Het is afwachten of ze het zondag op hun heupen krijgen.
Ajax heeft een geweldig middenveld en dat voetbalt een stuk makkelijker voorin. Met balletje breed balletje terug Hendrix en zekerheidje Rosario breek je geen potten. Op het middenveld zal het zondag ook beslist gaan worden. Al kan Hendrix zich wel vastbijten in een speler. Moet alleen oppassen dat 'ie geen rood pakt of een gevaarlijke standaardsituatie weggeeft. Een gelijkspel is wel haalbaar denk ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:54 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Tadic stond basis bij het beste Southampton ooit, onder leiding van Koeman.
Heeft het dit seizoen het tegen alle grote ploegen laten zien, 6 goals uit 8 en aardig wat assists, wat hem most valuable player maakt van de Champions League.
Daar waar Luuk, Bergwijn en Lozano geen vuist konden maken, sloopt Tadic in zijn eentje de halve Champions League samen met Ziyech.
Een middenveld met een Klaassen 2.0 en een ex Nec speler? Ja vast.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:07 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ajax heeft een geweldig middenveld en dat voetbalt een stuk makkelijker voorin. Met balletje breed balletje terug Hendrix en zekerheidje Rosario breek je geen potten. Op het middenveld zal het zondag ook beslist gaan worden. Al kan Hendrix zich wel vastbijten in een speler. Moet alleen oppassen dat 'ie geen rood pakt of een gevaarlijke standaardsituatie weggeeft. Een gelijkspel is wel haalbaar denk ik.
Dat laatste ben ik met je eens. Achterin de Ligt is ook cruciaal voor Ajax. Bij PSV kan er eigenlijk niemand opbouwen. Gaat altijd veel over de flanken en nu Dumfries niet in vorm is valt dat ook weg.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:11 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Een middenveld met een Klaassen 2.0 en een ex Nec speler? Ja vast.
Het grote succes van Ajax ligt voorin en achterin in de opbouw met Tadic en Ziyech en De Jong en De Ligt
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:14 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Waar je Angelino zei Dumfries, en waar Tagliafico Mazraoui, stop de tijd, geen jokers.
Hier ga ik je corrigeren. Dat was verre van "het beste Southampton ooit".quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:54 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Tadic stond basis bij het beste Southampton ooit, onder leiding van Koeman.
Heeft het dit seizoen het tegen alle grote ploegen laten zien, 6 goals uit 8 en aardig wat assists, wat hem most valuable player maakt van de Champions League.
Daar waar Luuk, Bergwijn en Lozano geen vuist konden maken, sloopt Tadic in zijn eentje de halve Champions League samen met Ziyech.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:11 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Een middenveld met een Klaassen 2.0 en een ex Nec speler? Ja vast.
Het grote succes van Ajax ligt voorin en achterin in de opbouw met Tadic en Ziyech en De Jong en De Ligt
Ik heb met beide teams niets, maar ik kan je verzekeren dat buiten Eindhoven om mensen dit toch wat anders zullen zien denk ikquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:28 schreef Moustachio het volgende:
Die vier jaar kan natuurlijk gewoon eens gebeuren, zelfs vijf jaar, dat is verder geen ramp denk ik voor een Nederlandse topclub. En er zijn drie topclubs in Nederland en elk jaar grijpen er dus twee naast de titel. PSV heeft dat ook wel eens een aantal jaar moeten meemaken. Al ben ik het verder helemaal met je eens dat PSV gewoon van Ajax kan winnen en dat onnodige indekken is absoluut niet nodigquote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:51 schreef Gutanoth het volgende:
Een gelijkspelletje moet te halen zijn![]()
Holy fuck, alsof je het over Atletico madrid hebt![]()
Het is Ajax maar, de club die al 4 jaar lang geen prijs gewonnen heeft in de eredivisie (behalve de Veed award voor meest cringey filmpje)
We gaan die Amsterdammers godverdomme een potje voetbal leren!
Een team met Mane, Pelle, Tadic, Long, Schneiderlinn, Wanyama, Van Dijk, Shaw, Lovren, Lannana was niet het beste Southhampton ooit?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hier ga ik je corrigeren. Dat was verre van "het beste Southampton ooit".
Ik bedoel met die 4 jaar natuurlijk ook dat je niet te maken hebt met een bayern munchen van de competitie.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:25 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik heb met beide teams niets, maar ik kan je verzekeren dat buiten Eindhoven om mensen dit toch wat anders zullen zien denk ik. Kan je punt van de aanval nog begrijpen, valt ook zeker wat voor te zeggen, maar Angeliño beter dan Tagliafico en Onana en Zoet gelijkwaardig dat lijkt me toch niet.
[..]
Die vier jaar kan natuurlijk gewoon eens gebeuren, zelfs vijf jaar, dat is verder geen ramp denk ik voor een Nederlandse topclub. En er zijn drie topclubs in Nederland en elk jaar grijpen er dus twee naast de titel. PSV heeft dat ook wel eens een aantal jaar moeten meemaken. Al ben ik het verder helemaal met je eens dat PSV gewoon van Ajax kan winnen en dat onnodige indekken is absoluut niet nodig.
Waar ik wel voor vrees is dat MvB de hele boel gaat dichtgooien, en dat je ergens een slot op de deur wil houden valt te begrijpen, maar vorig jaar was al te zien in de Arena dat je dat ook niet teveel moet doen omdat je dan Ajax enkel in de kaart speelt. Daarnaast is een ploeg die enkel wil verdedigen voor de neutrale toeschouwer niet zo leuk.
Het team waar Matt LeTissier in speelde natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:22 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Een team met Mane, Pelle, Tadic, Long, Schneiderlinn, Wanyama, Van Dijk, Shaw, Lovren, Lannana was niet het beste Southhampton ooit?
Wat was het beste Southhampton volgens jou?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het team waar Matt LeTissier in speelde natuurlijk.
mooie speler was dat maar ook in een tijd dat NL clubs het altijd aardig deden tegen de Engelse topquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het team waar Matt LeTissier in speelde natuurlijk.
JR is meestal wat genuanceerder.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
Vollenhoven is de tweelingbroer van JR denk ik, die vindt ook iedere Ajacied beter
Ik neem aan dat Van Bommel de wedstrijd van vorig seizoen nog wel in gedachten heeft genomen en - in combinatie met de verlieswedstrijden van Ajax - heeft geconcludeerd dat dat inderdaad absoluut niet de tactiek mag en kan zijn aanstaande zondag. Fel erop knallen en als team strijden is volgens mij de enige optie om Ajax te verslaan. Anders tikken ze ons trage blok achterin simpelweg dol.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:07 schreef Buitendam het volgende:
Gewoon gaan voetballen. Niet met 11 man lekker professioneel alles gaan dichthouden, want dan ga je er hard af.
Mwoah, ben ik het niet mee eens.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker wel mee eens!
@:JR-style-93
Slijmbal.quote:
Met alle respect LBM, maar ik ben er gans klaar mee.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het gaat hier weer eens over @:JR-style-93 zo te zien
Waarmee?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met alle respect LBM, maar ik ben er gans klaar mee.
Gans?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat het hier weer over Ajax of Ajax supporters gaat? Dat is altijd in het PSV topic.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een cryptische post maatquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met alle aandacht weer die naar @JR-Style-93 uitgaat. Prima gozer, maar om er nu overal aandacht aan te gaan schenken...quote:
Jouw jaren in Damsco doen je geen goed chef.quote:
Hoge bomen vangen veel wind. Maar de bomen die de wind verdienen staan weer in de schaduw. Om ziek van te wordenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met alle aandacht weer die naar @:JR-Style-93 uitgaat. Prima gozer, maar om er nu overal aandacht aan te gaan schenken...
Ik woon sinds kort weer (even) in Eindje..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouw jaren in Damsco doen je geen goed chef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |