En jij jezelf niet door daar nu nog op te reageren.quote:

quote:Op zondag 31 maart 2019 18:42 schreef TehRocks het volgende:
Pingel was terecht, we hebben terecht verloren.

Ik vond het 'n lichte pingel. Er was wel contact, Neres ging veel te makkelijk naar de grond. Je kunt 'm geven, maar je kunt dat natuurlijk ook niet doen.quote:

Spijker.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vond het 'n lichte pingel. Er was wel contact, Neres ging veel te makkelijk naar de grond. Je kunt 'm geven, maar je kunt dat natuurlijk ook niet doen.
Ik vind wel dat PSV het ook aan zichzelf te danken heeft. De 1-0 was een domme fout van Zoet en/of Schwaab. Die pingel was ook dom inkomen van Scwaab, de 3-1 was waardeloos verdedigd van Schwaab. Zoet is zelfs in de Eredivisie een net-niet keeper.
Aanvallend is het elke bal op de Jong. Het is handig als je 'm dan ook een paar keer goed op z'n kop legt in plaats van bijna altijd slechte ballen. Bergwijn had ook moeten scoren, Lozano ook. Op de bank zit ook amper iemand die wat extra kan brengen. Vooral veel jonge spelers die (nog) tekort komen. Als er iemand uitvalt, komt eigenlijk altijd iemand in die veel minder is.

Hij wordt geraakt (ongelofelijk dom verdedigd van Schwaab), maar valt vervolgens heel onnatuurlijk. Geen idee wat de spelregels dan bepalen, eigenlijk.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:42 schreef TehRocks het volgende:
Pingel was terecht, we hebben terecht verloren.

Hoe? We creëren NIETS.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij wordt geraakt (ongelofelijk dom verdedigd van Schwaab), maar valt vervolgens heel onnatuurlijk. Geen idee wat de spelregels dan bepalen, eigenlijk.
Kwam wel op een uitermate ongelukkig moment. Als die penalty niet gegeven zou zijn, zag ik PSV de punten wel pakken daar.

Ajax ook niet echt. Het stond bij Ajax pas weer een beetje toen Ziyech eraf ging, maar dat doet Ten Hag wsl niet als het 1-1 staat.quote:

Na de 1-1 had PSV eindelijk eens overwicht qua balbezit en veldoverwicht, en won het meer duels. Terwijl Ajax juist zoekende was naar hoe verder. Daar zag ik wel mogelijkheden.quote:

Dit vooral inderdaad, wat een aanfluiting dat hele teamquote:Op zondag 31 maart 2019 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit PSV verdient geen kampioenschap
 .  Als het PSV niet meezit doordat er ergens een voorzet toevallig goed valt is het echt armoe troef
.  Als het PSV niet meezit doordat er ergens een voorzet toevallig goed valt is het echt armoe troef  .
.  

Lol wat, na die rode kaart hebben we gescoord, en daarna 2/3 100% kansen gehadquote:

Had het meer over het eerste uur. Mn streampie wilde niet echt het laatste halfuur.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lol wat, na die rode kaart hebben we gescoord, en daarna 2/3 100% kansen gehad
Voor die goal ook nog de kans voor Lozano. Maar klopt, we hebben NIETS gecreerd.

Viergever op 3 meter van Onana, en dat schot van Bergwijn (zijnet) Laatste was wellicht geen 100% kans, maar toch een aardige mogelijkheid op z’n minst.quote:

De spelregels zeggen niets over onnatuurlijk vallen.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij wordt geraakt (ongelofelijk dom verdedigd van Schwaab), maar valt vervolgens heel onnatuurlijk. Geen idee wat de spelregels dan bepalen, eigenlijk.
Kwam wel op een uitermate ongelukkig moment. Als die penalty niet gegeven zou zijn, zag ik PSV de punten wel pakken daar.
quote:Een directe vrije schop wordt toegekend, indien een speler één van de hieronder volgende overtredingen begaat ten opzichte van een tegenstander op een wijze die door de scheidsrechter wordt beoordeeld als onvoorzichtig, onbesuisd of als gepaard gaande met buitensporige inzet: • aanvalt; • springt naar; • trapt of probeert te trappen; • duwt; • slaat of probeert te slaan (inclusief een kopstoot); • ten val brengt of een duel aangaat; • laat struikelen of probeert te laten struikelen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |