Draait geloof ik alleen om het contact. Was weliswaar licht en daarom misschien zwaar bestraft, maar dat was de rode kaart eigenlijk ookquote:Op zondag 31 maart 2019 18:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij wordt geraakt (ongelofelijk dom verdedigd van Schwaab), maar valt vervolgens heel onnatuurlijk. Geen idee wat de spelregels dan bepalen, eigenlijk.
Kwam wel op een uitermate ongelukkig moment. Als die penalty niet gegeven zou zijn, zag ik PSV de punten wel pakken daar.

Dat buitenspelmoment was een fout van de grens ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Tja...terecht verloren. Wil nooit de scheids de schuld geven maar 6 minuten? En dat buitenspel geval moet hij ook door laten gaan.kan de var hem nog altijd afkeuren. Daar snapte ik niks van.

Het gaat niet om contact, het gaat erom of Neres door Schwaab ten val wordt gebracht. Als er contact is maar Neres kan blijven staan is er geen penalty.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Draait geloof ik alleen om het contact. Was weliswaar licht en daarom misschien zwaar bestraft, maar dat was de rode kaart eigenlijk ook

Hieruit blijkt maar weer hoe zwak onze achterhoede is. Nu maar gewoon 7 wedstrijden winnnn.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Kansloos. Ook hoe de tegendoelpunten tot stand gekomen. Hoe kut PSV ook was, tegelijkertijd was het ook vrij onnodig om hier te verliezen vandaag. vBommel is me toch tegengevallen vandaag.

Hendrix geen kaart was geen goede beslissingquote:Op zondag 31 maart 2019 19:02 schreef Buitendam het volgende:
Eigenlijk waren alle beslissingen wel goed. De rode kaart, de pingel, ik had het ook allemaal zo beoordeeld.
Bij 11 tegen 10 en 1-1 stand moet je het wel uitspelen, daaraan zie je wel dat bijvoorbeeld Bergwijn en Lozano meer moeten geven.

Lozano ook nog wel een kans die 'n aanvaller van 2530/40/wat dan ook miljoen gewoon moet maken.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Viergever op 3 meter van Onana, en dat schot van Bergwijn (zijnet) Laatste was wellicht geen 100% kans, maar toch een aardige mogelijkheid op z’n minst.

Dat ie op de voet staat van Tadic? Die had ik in het geval van een Ajacied ook niet gegeven. Ik vind dat PSV en Ajax echt niet mogen klagen over de scheids.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hendrix geen kaart was geen goede beslissing

Hij floot prima, liet wat veel gaan naar mijn smaak maar deed dat wel consequent.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat ie op de voet staat van Tadic? Die had ik in het geval van een Ajacied ook niet gegeven. Ik vind dat PSV en Ajax echt niet mogen klagen over de scheids.

Goede post.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vond het 'n lichte pingel. Er was wel contact, Neres ging veel te makkelijk naar de grond. Je kunt 'm geven, maar je kunt dat natuurlijk ook niet doen.
Ik vind wel dat PSV het ook aan zichzelf te danken heeft. De 1-0 was een domme fout van Zoet en/of Schwaab. Die pingel was ook dom inkomen van Scwaab, de 3-1 was waardeloos verdedigd van Schwaab. Zoet is zelfs in de Eredivisie een net-niet keeper.
Aanvallend is het elke bal op de Jong. Het is handig als je 'm dan ook een paar keer goed op z'n kop legt in plaats van bijna altijd slechte ballen. Bergwijn had ook moeten scoren, Lozano ook. Op de bank zit ook amper iemand die wat extra kan brengen. Vooral veel jonge spelers die (nog) tekort komen. Als er iemand uitvalt, komt eigenlijk altijd iemand in die veel minder is.

Dank je wel.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goede post.
Desalniettemin wel een gemiste kans. Van dit Ajax moet je gewoon winnen.

Het zat niet meequote:Op zondag 31 maart 2019 19:12 schreef PSVCL het volgende:
Prima wedstrijd van psv ,het zat gewoon niet mee.
Angelino,lozano,viergever een dikke voldoende..rosraio goed herpakt.
Schwaab een offday.
 Tot aan de rode kaart was PSV nergens ouwe reus. Ajax was de bovenliggende partij. Wat voor grote kansen heeft PSV nu zelf gecreeerd? Volgens mij 0.
 Tot aan de rode kaart was PSV nergens ouwe reus. Ajax was de bovenliggende partij. Wat voor grote kansen heeft PSV nu zelf gecreeerd? Volgens mij 0.

Ja eens. Ik zei in de kroeg dat 1-1 prima zou zijn.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dank je wel.
Gemiste kans zeker. Ajax was (ook) niet best en dan nog een behoorlijke tijd met 10 man. Winnen weet ik niet, maar in elk geval niet verliezen.
Jammer. Denk overigens dat beide ploegen nog wel punten laten liggen.

En wat zeiden de mensen in de kroeg toen?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja eens. Ik zei in de kroeg dat 1-1 prima zou zijn.

Rosario goed herpakt? De enige die zich 90 minuten aan de volledige malaise onttrok.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:12 schreef PSVCL het volgende:
Prima wedstrijd van psv ,het zat gewoon niet mee.
Angelino,lozano,viergever een dikke voldoende..rosraio goed herpakt.
Schwaab een offday.

Beginfase een aantal keer slordig balverlies,daarna idd sterk.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Rosario goed herpakt? De enige die zich 90 minuten aan de volledige malaise onttrok.

Waren toch wel een aantal mensen die daar anders over dachten GGMM.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wat zeiden de mensen in de kroeg toen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |