Bovenliggende partij zonder echt gevaarlijk te worden ja..quote:Op zondag 31 maart 2019 19:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het zat niet meeTot aan de rode kaart was PSV nergens ouwe reus. Ajax was de bovenliggende partij. Wat voor grote kansen heeft PSV nu zelf gecreeerd? Volgens mij 0.
Bergwijn schijnt ook mee te hebben gedaan.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Rosario goed herpakt? De enige die zich 90 minuten aan de volledige malaise onttrok.
Valt mee.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waren toch wel een aantal mensen die daar anders over dachten GGMM.
Hoe was het in het livetopic? Flink moeten modden?
Jij vindt serieus dat PSV goed speelde?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:12 schreef PSVCL het volgende:
Prima wedstrijd van psv ,het zat gewoon niet mee.
Angelino,lozano,viergever een dikke voldoende..rosraio goed herpakt.
Schwaab een offday.
Veel Ajacieden die in het stadion zaten ipv posten op fok?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt mee.
De FOX-stream lag er blijkbaar uit, dus veel mensen die vroegen om een stream. Dat was wel lastig soms.
in elke wedstrijd ben je favoriet, nu zijn het enkel nog 7 finalesquote:Op zondag 31 maart 2019 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Scheelt natuurlijk dat Ajax verloren heeft van AZ waardoor je nu nog in eigen hand hebt.
Thuis zie ik PSV wel alles winnen. Vitesse ligt ons altijd wel maar gaat ook lastig worden.
Ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Veel Ajacieden die in het stadion zaten ipv posten op fok?
We eindigen op AZ uit. Kan nog wel eens een zuur einde wordenquote:Op zondag 31 maart 2019 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Scheelt natuurlijk dat Ajax verloren heeft van AZ waardoor je nu nog in eigen hand hebt.
Thuis zie ik PSV wel alles winnen. Vitesse ligt ons altijd wel maar gaat ook lastig worden.
0 ja. En hoevaak heeft Zoet zich moeten strekken tot dat moment?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het zat niet meeTot aan de rode kaart was PSV nergens ouwe reus. Ajax was de bovenliggende partij. Wat voor grote kansen heeft PSV nu zelf gecreeerd? Volgens mij 0.
En PSV was na de rode kaart de bovenliggende partij zonder gevaarlijk te worden...quote:Op zondag 31 maart 2019 19:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bovenliggende partij zonder echt gevaarlijk te worden ja..
PSV had het onder controle tot het foutje van Schwaab en het penalty moment.
Willem II uit kijk ik meer tegenopquote:Op zondag 31 maart 2019 19:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We eindigen op AZ uit. Kan nog wel eens een zuur einde worden
1-2 hing wel in de lucht,tot het penalty momentquote:Op zondag 31 maart 2019 19:26 schreef falling_away het volgende:
[..]
En PSV was na de rode kaart de bovenliggende partij zonder gevaarlijk te worden...
Onder de streep inderdaad niet nee.quote:
Ajax dwong ook niks af. Stomme fout van Zoet/Schwaab achterin, dom weggegeven (en lichte) pingel... 3-1 wel gewoon 'n goede kans, maar laatste tellen van de wedstrijd, PSV neemt risico, etc.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
0 ja. En hoevaak heeft Zoet zich moeten strekken tot dat moment?
Ik vind het moeilijk om hier op te reageren omdat ik ook van F1 hou.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
En veel mensen keken F1
Wat een losers!
Was idd ogenstrelend (quote:Op zondag 31 maart 2019 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onder de streep inderdaad niet nee.
En wat had PSV dan moeten doen volgens die kritische mensen hier, blind op de aanval? Dat was sowieso zelfmoord geweest. Taktiek was prima. We hoeven niet allemaal ogenstrelend voetbal te spelen zoals Ajax dat doet. En zeker niet in uitwedstrijden.
6 minuten was in jullie voordeel.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Tja...terecht verloren. Wil nooit de scheids de schuld geven maar 6 minuten? En dat buitenspel geval moet hij ook door laten gaan.kan de var hem nog altijd afkeuren. Daar snapte ik niks van.
quote:Op zondag 31 maart 2019 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wat had PSV dan moeten doen volgens die kritische mensen hier, blind op de aanval? Dat was sowieso zelfmoord geweest. Taktiek was prima. We hoeven niet allemaal ogenstrelend voetbal te spelen zoals Ajax dat doet. En zeker niet in uitwedstrijden.
Eerste helft was erg goedquote:Op zondag 31 maart 2019 19:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was idd ogenstrelend () wat Ajax liet zien.
6 minuten slaat natuurlijk nergens op als je al het oponthoud bij elkaar op zou tellen. Maar dat is meer 'n algemeen dingetje bij voetbal.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:31 schreef fathank het volgende:
[..]
6 minuten was in jullie voordeel.
OF hadden het er nog meer moeten zijn?
Jij wilde nog meer?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
6 minuten slaat natuurlijk nergens op als je al het oponthoud bij elkaar op zou tellen. Maar dat is meer 'n algemeen dingetje bij voetbal.
Men wil er blijkbaar niet 'n minuut of 10 of meer bij optellen.
Pereiro er in i.p.v. Gakpo bijvoorbeeld. Beter in kleine ruimte. Kan een steekpass geven. Scoort makkelijk. Hij had denk ik kunnen brengen wat op dat moment nodig was.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je al het oponthoud op zou tellen, kom je op meer dan 6 minuten uit. En als je elke keer als het spel niet aan de gang is de klok stil zet, dan zou - bij wijze van - de wedstrijd nu nog bezig geweest zijn.quote:
Denk dat je wat overdrijft nu.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je al het oponthoud op zou tellen, kom je op meer dan 6 minuten uit. En als je elke keer als het spel niet aan de gang is de klok stil zet, dan zou - bij wijze van - de wedstrijd nu nog bezig geweest zijn.
Pereiro gaan we niet meer in actie zien vrees ik. Lijkt compleet uit de gratie te zijn gevallen.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:36 schreef Heufd het volgende:
[..]
Pereiro er in i.p.v. Gakpo bijvoorbeeld. Beter in kleine ruimte. Kan een steekpass geven. Scoort makkelijk. Hij had denk ik kunnen brengen wat op dat moment nodig was.
Een scheidsrechter die eens de stoute schoenen aantrekt en gewoon 22 minuten blessuretijd erbij optelt, dat lijkt me wel eens leuk.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je al het oponthoud op zou tellen, kom je op meer dan 6 minuten uit. En als je elke keer als het spel niet aan de gang is de klok stil zet, dan zou - bij wijze van - de wedstrijd nu nog bezig geweest zijn.
Ik denk dat het je vies tegenvalt hoeveel tijd nu echt zuivere speeltijd is en hoeveel tijd niet.quote:
Net als Guitirez!?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pereiro gaan we niet meer in actie zien vrees ik. Lijkt compleet uit de gratie te zijn gevallen.
Je zou er betere regels voor moeten maken. Er is wel 'n regel, maar die lijkt te zijn van "tel er maar paar minuten bij op". Beetje willekeur is het dan.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een scheidsrechter die eens de stoute schoenen aantrekt en gewoon 22 minuten blessuretijd erbij optelt, dat lijkt me wel eens leuk.
Welk moment bedoel je precies? Moment dat Gakpo er in kwam? Mjah.... dat zijn nou niet de details waarop we het uiteindelijk hebben verloren vind ik. Vooraf had ik ook vraagtekens bij Sadilek, maar hij was wel de enige van heel ons elftal overal te vinden op het veld.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:36 schreef Heufd het volgende:
[..]
Pereiro er in i.p.v. Gakpo bijvoorbeeld. Beter in kleine ruimte. Kan een steekpass geven. Scoort makkelijk. Hij had denk ik kunnen brengen wat op dat moment nodig was.
Die heeft ook al ff niet meer gespeeld neequote:
Hmmm. Ik vond Ajax eigenlijk niet heel erg goed. Vond eigenlijk dat PSV relatief simpel overeind bleef.quote:
https://fivethirtyeight.c(...)ldly-inaccurate/amp/quote:Op zondag 31 maart 2019 19:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zou er betere regels voor moeten maken. Er is wel 'n regel, maar die lijkt te zijn van "tel er maar paar minuten bij op". Beetje willekeur is het dan.
Denk wel dat als je het net zoals ijshockey doet, dat je er dan per helft wel een kwartier extra tijd bij op kunt tellen. Laat staan als er dan nog wat VAR momentjes zijn.
Dat is toch wel apart. Voor PSV begrippen een redelijk dure aankoop en neem aan dat je 'm haalt omdat je 'm nodig denkt te hebben.quote:
Van Bommel wil heel erg vanuit een systeem spelen, afgaande op zijn interviews. En hij stelt de spelers op die dat systeem het beste uit kunnen voeren.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is toch wel apart. Voor PSV begrippen een redelijk dure aankoop en neem aan dat je 'm haalt omdat je 'm nodig denkt te hebben.
En PSV heeft dan niet bepaald een hele sterke bank. Maar weinig spelers die echt iets extra nog kunnen brengen als ze erin komen.
zeer vreemd jaquote:Op zondag 31 maart 2019 19:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is toch wel apart. Voor PSV begrippen een redelijk dure aankoop en neem aan dat je 'm haalt omdat je 'm nodig denkt te hebben.
En PSV heeft dan niet bepaald een hele sterke bank. Maar weinig spelers die echt iets extra nog kunnen brengen als ze erin komen.
waarom haal je hem danquote:Op zondag 31 maart 2019 19:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van Bommel wil heel erg vanuit een systeem spelen, afgaande op zijn interviews. En hij stelt de spelers op die dat systeem het beste uit kunnen voeren.
Interessante link. Onderschrijft ook het punt. Een kwartier is dan zelfs nog erg conservatief ingeschatquote:Op zondag 31 maart 2019 19:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
https://fivethirtyeight.c(...)ldly-inaccurate/amp/
Weet ik niet. Ik denk dat Van Bommel uit is gegaan van een bepaald aanpassingsvermogen wat er niet bleek te zijn ofzo.quote:
Waarom koopt 'ie dan Gutierrez voor 'n bedrag wat voor PSV tegenwoordig redelijk fors is? Achteraf is het makkelijk praten, maar wel zonde natuurlijk.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van Bommel wil heel erg vanuit een systeem spelen, afgaande op zijn interviews. En hij stelt de spelers op die dat systeem het beste uit kunnen voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |