Dat is al één vd redenen dat ik er nog maar nauwelijks naar kijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is best moeilijk als je naar de commerciëlen kijkt.
Soms kijk ik er wel naar, vooral als ik moe ben.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is al één vd redenen dat ik er nog maar nauwelijks naar kijk.
De enige die ik nog wel leuk vind is die van Douwe Egberts.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms kijk ik er wel naar, vooral als ik moe ben.
Die moeder die de wifi afsluit?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De enige die ik nog wel leuk vind is die van Douwe Egberts.
Die inderdaad.quote:
Speciaal voor jou, ik heb altijd deze versie in mijn hoofd.quote:
Ik vind hem lekker neutraal en gewoon.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar vind ik dan weer niets bijzonders aan.
quote:
Ja is ook zo. Hij moet huiselijkheid weergeven en dat is gelukt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind hem lekker neutraal en gewoon.
Als je maar niet denkt dat ik ga luisteren.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik ga luisteren.
Nee, ik zit nog met Kips. Dankzij jou.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Je weet het toch wel in je hoofd.
Ja daarom hoef ik het nog niet te zien ...quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Canesten Gyno bedoel je? Dat is een damesreclame.
Solly.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik zit nog met Kips. Dankzij jou.
Hij is niet irritant en wordt niet om de paar minuten herhaald.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Hij moet huiselijkheid weergeven en dat is gelukt.
Maar voor vrouwen is het fijn dat het er is. Als het werkt tenminste.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daarom hoef ik het nog niet te zien ...
Moeder schakelt de wifi uit zodat kinderen naar beneden komen om koffie te drinken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en de reclame waar jullie het over hebben, ik heb geen idee.![]()
Ja natuurlijk, maar ik vind hem irri..quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar voor vrouwen is het fijn dat het er is. Als het werkt tenminste.
Aha, klinkt erg zoetsappig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeder schakelt de wifi uit zodat kinderen naar beneden komen om koffie te drinken.
Ik deed hoofdletter maar staat er niet, vaag weer allemaal.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
Oh shit ik doe het verkeer geloof ik, moet met hoofdletter zijn, @:Sacha, paar berichten hier boven.
Er moet nu eenmaal ruchtbaarheid aan gegeven worden. Beter dit dan naar de huisarts.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik vind hem irri..
Mijn Turkse broertje zijn familie dacht dat dat van een kip was, toen ik dat vertelde ging het hele spul over hun nekquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:21 schreef Disana het volgende:
Dankzij de reclame heb ik deze weer in mijn hoofd:
Liever Kips leverworst dan gewone leverworst...
Die roloreclamequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Tenzij we iets ergers vinden. Maar laten we dat maar niet doen.
boeienquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik deed hoofdletter maar staat er niet, vaag weer allemaal.
OH, in mijn quote wel. Sjezus.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik deed hoofdletter maar staat er niet, vaag weer allemaal.
Badeendje, goede gesprekken gehad vandaag?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is niet irritant en wordt niet om de paar minuten herhaald.
Die doe ik niet, die wil ik niet eens plaatsen. Kwam hem wel tegen.quote:
quote:
Nou moe, het is toch best te eten?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mijn Turkse broertje zijn familie dacht dat dat van een kip was, toen ik dat vertelde ging het hele spul over hun nek
Ja, iig liggen er weer kansen op de loer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Badeendje, goede gesprekken gehad vandaag?
Dan ga ik hem zeker niet opzoeken.quote:
Ooit uitgeroepen tot bestequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die doe ik niet, die wil ik niet eens plaatsen. Kwam hem wel tegen.
Oh dat is nog niets. Was nog erg netjes.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Was Voxs gehacked? met haar dildo's shocking jemig
Ja, die vind ik zo irritant!quote:
Mooi.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, iig liggen er weer kansen op de loer.
Snap ik niet.quote:
Hoeft ook niet ik ken er veel meer. Maar ik word hier sowieso een beetje utube moe.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ga ik hem zeker niet opzoeken.
Nee joh, Voxs is een kunstenaar. Die zijn allemaal zo. Ze doet ook aan naakttekenen en zoquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Was Voxs gehacked? met haar dildo's shocking jemig
Ik durf het bijna niet te vragen...quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent een rund als je met vlees stunt
Ok, nog 1 dan en deze had ik compleet gebloked maar toen ik hem zag wist ik het meteen weer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet ik ken er veel meer. Maar ik word hier sowieso een beetje utube moe.
Dat is lang geleden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, nog 1 dan en deze had ik compleet gebloked maar toen ik hem zag wist ik het meteen weer.![]()
Zit nog wel iets tussen naakttekenen en dildo'squote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh, Voxs is een kunstenaar. Die zijn allemaal zo. Ze doet ook aan naakttekenen en zo
Geen wonder dat werkgevers geen personeel kunnen vinden, 20 gesprekken zoiets al?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, iig liggen er weer kansen op de loer.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh, Voxs is een kunstenaar. Die zijn allemaal zo. Ze doet ook aan naakttekenen en zo
Slechts een paar woorden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit nog wel iets tussen naakttekenen en dildo's
Kipsquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, ik heb altijd deze versie in mijn hoofd.
Die vond ik nooit zo erg.quote:
Nou, ik vind het maar raar dat ze dan hun kleren uittrekken om een tekening te maken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit nog wel iets tussen naakttekenen en dildo's
Je hebt/had in memorylane een topic over goede reclame. Herstart hem daar maar.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, nog 1 dan en deze had ik compleet gebloked maar toen ik hem zag wist ik het meteen weer.![]()
Ik moest dubbel checken wie dit postte.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, ik vindt het maar raar dat ze dan hun kleren uittrekken om een tekening te maken.
quote:
Ja, echt een ouwetje.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt/had in memorylane een topic over goede reclame. Herstart hem daar maar.
Er is iets grondig misquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest dubbel checken wie dit postte.
Alleen het model tochquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, ik vindt het maar raar dat ze dan hun kleren uittrekken om een tekening te maken.
Ja ik las het. Het is niet zo belangrijk, maar ik ben het er wel mee eens.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.. TT is verandert in oude ipv irri.. tenminste virtual is de aanvraag gedaan
Het was een beschaafde maar duidelijke uitleg.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:46 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik deed nog wel zo mijn best nog beschaafd te verwoorden
De meeste die ik poste kwamen uit die tijd geloof ik, iig die ik me herinner uit mijn jeugd.quote:
Zoiets. Het heeft ook weer met wetgeving te maken. Doordat bedrijven mensen niet zomaar mogen ontslaan huren ze nu iemand in via een detacheringsbureau. Dan is het stopzetten niet zo moeilijk als ze je niet meer nodig hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen wonder dat werkgevers geen personeel kunnen vinden, 20 gesprekken zoiets al?
Moet ik het ook ff in FB vragen? Of zal het wel goed komen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.. TT is verandert in oude ipv irri.. tenminste virtual is de aanvraag gedaan
Uiteraard, maar die deed ik niet. Auto didact, niet nodig die lessen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee toch? Iedereen. Zijn ook cursussen in.
Het einde herinner ik me nog.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:48 schreef chufi het volgende:
Of deze :
eens kijken of Haas het dit weekend ook weer presteerd...
Heb je het over de TT van dit topic? Die is toch prima.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moet ik het ook ff in FB vragen? Of zal het wel goed komen?
Vandaar dat je nog steeds geen baan hebt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets. Het heeft ook weer met wetgeving te maken. Doordat bedrijven mensen niet zomaar mogen ontslaan huren ze nu iemand in via een detacheringsbureau. Dan is het stopzetten niet zo moeilijk als ze je niet meer nodig hebben.
Het topic is bijna volquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee @statement is voldoende ....quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We hadden vroeger best wel leuke reclames. Bona, Victoria Vesta en Fiat Panda.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:48 schreef chufi het volgende:
Of deze :
eens kijken of Haas het dit weekend ook weer presteerd...
Ja. En we plempen hem waarschijnlijk toch snel vol, dus boeiend is het niet echt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je het over de TT van dit topic? Die is toch prima.
Daarom.quote:
Gewoon rechtstreeks bij bedrijven solliciteren die geven echt wel een jaarcontract tegenwoordig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets. Het heeft ook weer met wetgeving te maken. Doordat bedrijven mensen niet zomaar mogen ontslaan huren ze nu iemand in via een detacheringsbureau. Dan is het stopzetten niet zo moeilijk als ze je niet meer nodig hebben.
Ok en zoals ik al zei, eigenlijk ook niet boeiend.quote:
Nee gewoon heel normaalquote:
Oja? maffe verbeelding heb je!quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:56 schreef cafca het volgende:
hm, een opmerking over dildo's en dan daaronder zo'n Kips leverworst, dat spreekt ook wel weer tot de verbeelding..... 🤔
Aardbei, vanille en chocola!quote:
Chufi, ben jij het?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:57 schreef cafca het volgende:
Voor die reclames was ook ooit een apart topic, toch?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:56 schreef cafca het volgende:
hm, een opmerking over dildo's en dan daaronder zo'n Kips leverworst, dat spreekt ook wel weer tot de verbeelding..... 🤔
Het doet mij ineens denken aan een gifje dat Isax mij eens stuurde. Te smerig voor woorden.quote:
Och, de gifjes van Isax.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het doet mij ineens denken aan een gifje dat Isax mij eens stuurde. Te smerig voor woorden.
Die herken ik helemaal nietquote:
Ja staat me ook iets van bij ...quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:57 schreef cafca het volgende:
Voor die reclames was ook ooit een apart topic, toch?
Met Adele Bloemendaal en Rob Jones.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die herken ik helemaal niet
Doet mij wel denken aan Brosbrosbros ineens, door het water.
Nee, irri.quote:
Het liedje kwam wel redelijk bekend voor...quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar waren heel veel varianten van ook nog.
Echt grappig vind ik dezequote:
Nee, te vaak gezien, moeten horen.quote:
Was het niet ook met Braakhekke?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met Adele Bloemendaal en Rob Jones.
Neuh, daar zie je niets van.
Belde ze met die Rob Jones of zo?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met Adele Bloemendaal en Rob Jones.
Neuh, daar zie je niets van.
Ga maar zoeken op Bernie und Ert.quote:
lol!quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga maar zoeken op Bernie und Ert.
Dat kan ik mij niet herinneren. Ik weet wel dat Paul de Leeuw zijn carrière begon in een reklame.quote:
Donald Jones was het. Ik haalde het door de war.quote:
Ja ja, allemaal gelijk volgens mij. Als ik het goed volgde tenminste.quote:
Ben blij dat ik het redelijk goed herinnerde. Alhoewel ik eigenlijk dacht dat hij naast het bad van Bloemendaal zat.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, allemaal gelijk volgens mij. Als ik het goed volgde tenminste.
Dat kan ik mij ook nog herinneren maar er waren ook veel versies van.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ben blij dat ik het redelijk goed herinnerde. Alhoewel ik eigenlijk dacht dat hij naast het bad van Bloemendaal zat.
Ik wel, maar het is vies en plakkerig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb in mijn leven nog geen 5 Brossen gegeten, denk ik.
ha toch! Naja, het gaf wat 'ophef', die bubbels.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ik mij ook nog herinneren maar er waren ook veel versies van.
Ik wist nog wel dat ze allebei hun eigen reclame hadden maar niet meer hoe ze gingen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ben blij dat ik het redelijk goed herinnerde. Alhoewel ik eigenlijk dacht dat hij naast het bad van Bloemendaal zat.
Oh Brosssssss echt lekker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:14 schreef Scrutinizer het volgende:
In die tijd wel, net zoals de badedas reclame.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
ha toch! Naja, het gaf wat 'ophef', die bubbels.
Goede marketing welquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
ha toch! Naja, het gaf wat 'ophef', die bubbels.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik wel, maar het is vies en plakkerig.
Duidelijk.quote:
Ik wel 500 denk ikquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:14 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:
Nou, inderdaad.quote:
Ik heb toevallig onlangs een zak Brosjes gekocht, maar ik vind ze niet meer zo lekker zoals vroeger. De 'knapperigheid' is er een beetje vanaf.quote:
Lucht weegt idd ook zoveel.quote:
Zonde, ik vind ze nog steeds lekker gelukkig maar eet het niet veel hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb toevallig onlangs een zak Brosjes gekocht, maar ik vind ze niet meer zo lekker zoals vroeger. De 'knapperigheid' is er een beetje vanaf.
Oh ja, in de koelkast en dan opeten als het koud is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:21 schreef Voxs het volgende:
Het plakte vreemd aan je tanden. Neh..Kilt vond ik lekker.
Het moet bijzonder blijven.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zonde, ik vind ze nog steeds lekker gelukkig maar eet het niet veel hoor.
Dat ook ja.quote:
Met ouder worden veranderd ook je smaak. Genoeg dingen die ik vroeger niet lekker vond en nu wel. En andersom.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zonde, ik vind ze nog steeds lekker gelukkig maar eet het niet veel hoor.
Dit klopt, dit ervaar ik ook, gelukkig vind ik bros nog steeds lekker. Of eigenlijk juist niet gelukkig, ach ik koop het toch niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met ouder worden veranderd ook je smaak. Genoeg dingen die ik vroeger niet lekker vond en nu wel. En andersom.
Jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, in de koelkast en dan opeten als het koud is.
Harde zijkantjes eraf knabbelen en op het midden zuigen.quote:
Zuigen kreng.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Harde zijkantjes eraf knabbelen en op het midden zuigen.
Jij wel.quote:
Neuh ik ben niet zo van de herenliefde.quote:
We hadden het toch over chocola.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neuh ik ben niet zo van de herenliefde.
Zuig jij wel eens op chocola?quote:
Ohw sorrie, met chocola maak je mij ook blij.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw sorrie, met chocola maak je mij ook blij.
Nee, helemaal in de mond en langzaam laten smeltenquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Harde zijkantjes eraf knabbelen en op het midden zuigen.
Lekker hoor.quote:
Ook lekker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, helemaal in de mond en langzaam laten smelten
Jij weet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, helemaal in de mond en langzaam laten smelten
jaja zo kan die wel weerquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:33 schreef ChocoFan het volgende:
En dan heel de tijd met je tong heen en weer bewegen over en om de chocola.
Ik zal ophouden ja.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb nog een paar repen Milka chocolade liggen.
Slaap lekker.quote:
Kiltchocolade is lekker en moet je langzaam laten smelten in je mondquote:
quote:
Dat is weer eens wat anders dan badsen, euh ik bedoel kwasten. Slaap lekker.quote:
Ik weet niet, verzin eens wat.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Stomme youtubeje's, vaginale make-up, chocolade en leuke reklames.
We hebben het allemaal wel weer gehad. Waar gaan we het nu over hebben?
Ja zeg, zeg dan wat....quote:
Vertel.quote:
Ja euh heb niet zo snel een idee. Ik maak kans op werk en ik hoop dat het lukt. Half Nederland er vandaag voor door gereisd.quote:
Ik wel.quote:
Ja zeg, hup hup verzin.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja euh heb niet zo snel een idee. Ik maak kans op werk en ik hoop dat het lukt. Half Nederland er vandaag voor door gereisd.
Moest vanwege het solliciteren en 010 is stom.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, hup hup verzin.![]()
En ik hoop dat je snel iets vind maar dan wel dichter in de buurt, half Nederland doorreizen iedere dag is ook niet handig.
Ok enquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moest vanwege het solliciteren en 010 is stom.
Ik ga uph een treintje kopen.quote:
Geinig, ben je al een baan aan het bouwen of is ie al af?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga uph een treintje kopen.
Ja maar niet zo ver weg toch ?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moest vanwege het solliciteren en 010 is stom.
Ja zeg, jij was naar bed, hup hup.quote:
Als ie zn eigen baan kan bouwen, hoeft ie niet meer te solliciterenquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig, ben je al een baan aan het bouwen of is ie al af?
Gdvr, flauw zeg.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie zn eigen baan kan bouwen, hoeft ie niet meer te solliciteren
gelukkig staat het niet in mijn ATquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Stomme youtubeje's, vaginale make-up, chocolade en leuke reklames.
We hebben het allemaal wel weer gehad. Waar gaan we het nu over hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
ahoy is gekleurdGeinig, wat is er dan, geen zin om te zoeken en jij schijnt het te weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.
https://www.youtube.com/watch?v=lQ6jZgMaZk4
FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies
draftenquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig, wat is er dan, geen zin om te zoeken en jij schijnt het te weten.
Iets met sport wat ik zag, want zei me helemaal niets.quote:
Ik moet de kamer waar die komt nog opknappen. Maar door alle gedoe ben ik daar nog niet aan toe gekomen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig, ben je al een baan aan het bouwen of is ie al af?
Ok, wel een leuk vooruitzicht, alles verzinnen hoe je het wil en zo.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet de kamer waar die komt nog opknappen. Maar door alle gedoe ben ik daar nog niet aan toe gekomen.
Geeft mij weer wel de gelegenheid om inspiratie op te doen.
Heeft aap jou gebeld of mama moest huilen of lachen?quote:
darten met tochtquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iets met sport wat ik zag, want zei me helemaal niets.![]()
Net of ik weet wat draften is.
Ok. Dit is al iets meer info.quote:
Ja, nu eerst die kamer opknappen, moet geplamuurd worden en dat is teveel om zelf te doen met mijn kennis. Maar ik heb zoveel aan treinen dingen staan dat het echt wel iets moois kan worden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, wel een leuk vooruitzicht, alles verzinnen hoe je het wil en zo.
Hopen dat je hulp krijgt dan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, nu eerst die kamer opknappen, moet geplamuurd worden en dat is teveel om zelf te doen met mijn kennis. Maar ik heb zoveel aan treinen dingen staan dat het echt wel iets moois kan worden.
Hoe kan dat?quote:
Ook zonder blijf je tof.quote:
Wanneer kom je helpen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hopen dat je hulp krijgt dan.
En maak er inderdaad wat moois van, dat gaat vast wel lukken dan.
Aan mij heb je niets. Ben een kluns en kan niet klussen.quote:
ja ik had wat zitten klooien, maar ik geloof dat het weer goed isquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja, het tekentje staat niet meer bij je naam. Heb je hem uitgeschakeld FANN?
quote:
Op wat spinsels na zie ik verder nietsquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik had wat zitten klooien, maar ik geloof dat het weer goed is
Het tekentje staat er weer. Dus ik denk dat het gelukt is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik had wat zitten klooien, maar ik geloof dat het weer goed is
Als je koffie kan zetten dan ben je nuttig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aan mij heb je niets. Ben een kluns en kan niet klussen.
de spinsels waren wegquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Op wat spinsels na zie ik verder niets
Dat kan ik dan weer wel. Goh, ben ik toch nog nuttig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je koffie kan zetten dan ben je nuttig.
dat ligt aan mijn buiquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat het .. vroeger stond er toch meer ?
geen nieuwe foto's?quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat het .. vroeger stond er toch meer ?
Kan je ook frituren?quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer wel. Goh, ben ik toch nog nuttig.
Ja, kan ik ook. Wel een hekel aan maar ik kan het.quote:
Dan moet je broodjes smeren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, kan ik ook. Wel een hekel aan maar ik kan het.
Dat lukt me ook nog wel.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je broodjes smeren.
daarom...........quote:
Ik heb toch dingetje rechts in beeld staan. Daarop klikken dan, maar ik heb geen foto's meer erin.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom...........![]()
waarom kan ik niet in het fobo van choco kieken?
ik kon dat wel maar ik weet niet meer hoe ....
zie je het icoontje niet?quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom...........![]()
waarom kan ik niet in het fobo van choco kieken?
ik kon dat wel maar ik weet niet meer hoe ....
maar ik bedoel dit....quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb toch dingetje rechts in beeld staan. Daarop klikken dan, maar ik heb geen foto's meer erin.
Oh, dat kan ja, ik kan dat best hebben aangevinkt, dan moet je dus niet anoniem kijken. Ergens bij je instellingen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik bedoel dit....
Code #FB1013
Je bekijkt het FOK!fotoboek anoniem, en de eigenaar van dit profiel heeft aangegeven dat anonieme gebruikers deze pagina niet mogen bekijken. Druk bovenin in het menu op Instellingen wijzigen om het fotoboek niet-anoniem te bekijken.
is ook niet zo belangrijk, laat ook maar
Zal ik het ff veranderen, er staat toch niets meer. Ff wachten dan.quote:
Het icoontje van dat ik maar naar bed toe moet?quote:
dat icoontje is alleen voor Moquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het icoontje van dat ik maar naar bed toe moet?
Slaap lekker alvast.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het icoontje van dat ik maar naar bed toe moet?
Alsof hij daar aandacht aan besteed.quote:
Jazeker van mij wel.quote:
Ja hoor dank je alvast.quote:
Ga ik doen.quote:
Ah!quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
Veranderd, je kan kijken FANN. Ook al is er niets te zien.
Doeg.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga ik doen.![]()
Morgen weer een nieuwe dag.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Het hoeft niet zo nodig, wilde alleen even weten of het mocht.
En nu? Verwarrend dit.quote:
Een SO mag wel.quote:
Komt goed en graag gedaan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah!
ik ga morgen wel kijken wat ik allemaal gedaan had ... ik zal wel iets verkeerds hebben gedaan![]()
Thanks voor hulp Choco
Weer solliciteren morgen Eend?quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga ik doen.![]()
Morgen weer een nieuwe dag.
Ik denk heel de tijd aan schriftelijke overhoring bij SO.quote:
Hij zal z'n slot wel bij zich hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij blijft gevaarlijk lang weg.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:40 schreef Marsani het volgende:
Op nieuwe plek en weer internet. We waren bang voor onze privacy maar moeten elkaar appen want anders blijf je lopen.
Ik dacht dat ook.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk heel de tijd aan schriftelijke overhoring bij SO.
En zijn honkbalknuppel.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zal z'n slot wel bij zich hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |