Dat is al één vd redenen dat ik er nog maar nauwelijks naar kijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is best moeilijk als je naar de commerciëlen kijkt.
Soms kijk ik er wel naar, vooral als ik moe ben.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is al één vd redenen dat ik er nog maar nauwelijks naar kijk.
De enige die ik nog wel leuk vind is die van Douwe Egberts.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms kijk ik er wel naar, vooral als ik moe ben.
Die moeder die de wifi afsluit?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De enige die ik nog wel leuk vind is die van Douwe Egberts.
Die inderdaad.quote:
Ik vind hem lekker neutraal en gewoon.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar vind ik dan weer niets bijzonders aan.
Ja is ook zo. Hij moet huiselijkheid weergeven en dat is gelukt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind hem lekker neutraal en gewoon.
Als je maar niet denkt dat ik ga luisteren.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik ga luisteren.
Nee, ik zit nog met Kips. Dankzij jou.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Je weet het toch wel in je hoofd.
Ja daarom hoef ik het nog niet te zien ...quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Canesten Gyno bedoel je? Dat is een damesreclame.
Solly.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik zit nog met Kips. Dankzij jou.
Hij is niet irritant en wordt niet om de paar minuten herhaald.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Hij moet huiselijkheid weergeven en dat is gelukt.
Maar voor vrouwen is het fijn dat het er is. Als het werkt tenminste.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daarom hoef ik het nog niet te zien ...
Moeder schakelt de wifi uit zodat kinderen naar beneden komen om koffie te drinken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en de reclame waar jullie het over hebben, ik heb geen idee.![]()
Ja natuurlijk, maar ik vind hem irri..quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar voor vrouwen is het fijn dat het er is. Als het werkt tenminste.
Aha, klinkt erg zoetsappig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeder schakelt de wifi uit zodat kinderen naar beneden komen om koffie te drinken.
Ik deed hoofdletter maar staat er niet, vaag weer allemaal.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
Oh shit ik doe het verkeer geloof ik, moet met hoofdletter zijn, @:Sacha, paar berichten hier boven.
Er moet nu eenmaal ruchtbaarheid aan gegeven worden. Beter dit dan naar de huisarts.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik vind hem irri..
Mijn Turkse broertje zijn familie dacht dat dat van een kip was, toen ik dat vertelde ging het hele spul over hun nekquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:21 schreef Disana het volgende:
Dankzij de reclame heb ik deze weer in mijn hoofd:
Liever Kips leverworst dan gewone leverworst...
Die roloreclamequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Tenzij we iets ergers vinden. Maar laten we dat maar niet doen.
boeienquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik deed hoofdletter maar staat er niet, vaag weer allemaal.
OH, in mijn quote wel. Sjezus.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik deed hoofdletter maar staat er niet, vaag weer allemaal.
Badeendje, goede gesprekken gehad vandaag?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is niet irritant en wordt niet om de paar minuten herhaald.
Nou moe, het is toch best te eten?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mijn Turkse broertje zijn familie dacht dat dat van een kip was, toen ik dat vertelde ging het hele spul over hun nek
Ja, iig liggen er weer kansen op de loer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Badeendje, goede gesprekken gehad vandaag?
Ooit uitgeroepen tot bestequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die doe ik niet, die wil ik niet eens plaatsen. Kwam hem wel tegen.
Oh dat is nog niets. Was nog erg netjes.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Was Voxs gehacked? met haar dildo's shocking jemig
Ja, die vind ik zo irritant!quote:
Mooi.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, iig liggen er weer kansen op de loer.
Hoeft ook niet ik ken er veel meer. Maar ik word hier sowieso een beetje utube moe.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ga ik hem zeker niet opzoeken.
Nee joh, Voxs is een kunstenaar. Die zijn allemaal zo. Ze doet ook aan naakttekenen en zoquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Was Voxs gehacked? met haar dildo's shocking jemig
Ik durf het bijna niet te vragen...quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent een rund als je met vlees stunt
Ok, nog 1 dan en deze had ik compleet gebloked maar toen ik hem zag wist ik het meteen weer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet ik ken er veel meer. Maar ik word hier sowieso een beetje utube moe.
Dat is lang geleden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, nog 1 dan en deze had ik compleet gebloked maar toen ik hem zag wist ik het meteen weer.![]()
Zit nog wel iets tussen naakttekenen en dildo'squote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh, Voxs is een kunstenaar. Die zijn allemaal zo. Ze doet ook aan naakttekenen en zo
Geen wonder dat werkgevers geen personeel kunnen vinden, 20 gesprekken zoiets al?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, iig liggen er weer kansen op de loer.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh, Voxs is een kunstenaar. Die zijn allemaal zo. Ze doet ook aan naakttekenen en zo
Slechts een paar woorden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit nog wel iets tussen naakttekenen en dildo's
Kipsquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, ik heb altijd deze versie in mijn hoofd.
Die vond ik nooit zo erg.quote:
Nou, ik vind het maar raar dat ze dan hun kleren uittrekken om een tekening te maken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit nog wel iets tussen naakttekenen en dildo's
Je hebt/had in memorylane een topic over goede reclame. Herstart hem daar maar.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, nog 1 dan en deze had ik compleet gebloked maar toen ik hem zag wist ik het meteen weer.![]()
Ik moest dubbel checken wie dit postte.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, ik vindt het maar raar dat ze dan hun kleren uittrekken om een tekening te maken.
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt/had in memorylane een topic over goede reclame. Herstart hem daar maar.
Er is iets grondig misquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest dubbel checken wie dit postte.
Alleen het model tochquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, ik vindt het maar raar dat ze dan hun kleren uittrekken om een tekening te maken.
Ja ik las het. Het is niet zo belangrijk, maar ik ben het er wel mee eens.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.. TT is verandert in oude ipv irri.. tenminste virtual is de aanvraag gedaan
Het was een beschaafde maar duidelijke uitleg.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:46 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik deed nog wel zo mijn best nog beschaafd te verwoorden
Zoiets. Het heeft ook weer met wetgeving te maken. Doordat bedrijven mensen niet zomaar mogen ontslaan huren ze nu iemand in via een detacheringsbureau. Dan is het stopzetten niet zo moeilijk als ze je niet meer nodig hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen wonder dat werkgevers geen personeel kunnen vinden, 20 gesprekken zoiets al?
Moet ik het ook ff in FB vragen? Of zal het wel goed komen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.. TT is verandert in oude ipv irri.. tenminste virtual is de aanvraag gedaan
Uiteraard, maar die deed ik niet. Auto didact, niet nodig die lessen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee toch? Iedereen. Zijn ook cursussen in.
Het einde herinner ik me nog.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:48 schreef chufi het volgende:
Of deze :
eens kijken of Haas het dit weekend ook weer presteerd...
Heb je het over de TT van dit topic? Die is toch prima.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moet ik het ook ff in FB vragen? Of zal het wel goed komen?
Vandaar dat je nog steeds geen baan hebt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets. Het heeft ook weer met wetgeving te maken. Doordat bedrijven mensen niet zomaar mogen ontslaan huren ze nu iemand in via een detacheringsbureau. Dan is het stopzetten niet zo moeilijk als ze je niet meer nodig hebben.
Het topic is bijna volquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee @statement is voldoende ....quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We hadden vroeger best wel leuke reclames. Bona, Victoria Vesta en Fiat Panda.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:48 schreef chufi het volgende:
Of deze :
eens kijken of Haas het dit weekend ook weer presteerd...
Ja. En we plempen hem waarschijnlijk toch snel vol, dus boeiend is het niet echt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je het over de TT van dit topic? Die is toch prima.
Gewoon rechtstreeks bij bedrijven solliciteren die geven echt wel een jaarcontract tegenwoordig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets. Het heeft ook weer met wetgeving te maken. Doordat bedrijven mensen niet zomaar mogen ontslaan huren ze nu iemand in via een detacheringsbureau. Dan is het stopzetten niet zo moeilijk als ze je niet meer nodig hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |