Dat was onwijs gaaf toen, zo'n kapsel!quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
Dat haar van die gast, die lange krullen,Ik pies bijna in mijn broek.
Ik weet het, hilarisch gewoon, ik vond er toen ook al geen bal aan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat was onwijs gaaf toen, zo'n kapsel!
Ohw, daarom plaatste ik hem niet, zo irri is ie toch niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ / Liedjes die je nooit meer uit je kop krijgt
Dat hoeft ook niet maar hij zit nu wel in mijn hoofd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, daarom plaatste ik hem niet, zo irri is ie toch niet.
Heb ik nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ / Liedjes die je nooit meer uit je kop krijgt
Ohw, hahaha lekker puh dan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet maar hij zit nu wel in mijn hoofd.
Ja, gék wordt je ervan!quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet maar hij zit nu wel in mijn hoofd.
Ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:20 schreef chufi het volgende:
Ieder heeft daar zo zn eigen nummers voor
Ik ben ook niet meer gevoelig voor liedjes in mijn hoofd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:20 schreef chufi het volgende:
Ieder heeft daar zo zn eigen nummers voor
Kut, ik nu ook, daar zijn we echt mee gebrainwashed vroeger.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:21 schreef Disana het volgende:
Dankzij de reclame heb ik deze weer in mijn hoofd:
Liever Kips leverworst dan gewone leverworst...
Ja inderdaad. En nu zijn ze terug.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kut, ik nu ook, daar zijn we echt mee gebrainwashed vroeger.
Will je dat ik een hekel aan je krijg?quote:
Wie weet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Will je dat ik een hekel aan je krijg?
Ik mijd reclame als de pest.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Tenzij we iets ergers vinden. Maar laten we dat maar niet doen.
Anders ik wel, vroeger had je nog wel leuke.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |