Moeder schakelt de wifi uit zodat kinderen naar beneden komen om koffie te drinken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en de reclame waar jullie het over hebben, ik heb geen idee.![]()
Ja natuurlijk, maar ik vind hem irri..quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar voor vrouwen is het fijn dat het er is. Als het werkt tenminste.
Aha, klinkt erg zoetsappig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeder schakelt de wifi uit zodat kinderen naar beneden komen om koffie te drinken.
Ik deed hoofdletter maar staat er niet, vaag weer allemaal.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
Oh shit ik doe het verkeer geloof ik, moet met hoofdletter zijn, @:Sacha, paar berichten hier boven.
Er moet nu eenmaal ruchtbaarheid aan gegeven worden. Beter dit dan naar de huisarts.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik vind hem irri..
Mijn Turkse broertje zijn familie dacht dat dat van een kip was, toen ik dat vertelde ging het hele spul over hun nekquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:21 schreef Disana het volgende:
Dankzij de reclame heb ik deze weer in mijn hoofd:
Liever Kips leverworst dan gewone leverworst...
Die roloreclamequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Tenzij we iets ergers vinden. Maar laten we dat maar niet doen.
boeienquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik deed hoofdletter maar staat er niet, vaag weer allemaal.
OH, in mijn quote wel. Sjezus.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik deed hoofdletter maar staat er niet, vaag weer allemaal.
Badeendje, goede gesprekken gehad vandaag?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is niet irritant en wordt niet om de paar minuten herhaald.
Nou moe, het is toch best te eten?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mijn Turkse broertje zijn familie dacht dat dat van een kip was, toen ik dat vertelde ging het hele spul over hun nek
Ja, iig liggen er weer kansen op de loer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Badeendje, goede gesprekken gehad vandaag?
Ooit uitgeroepen tot bestequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die doe ik niet, die wil ik niet eens plaatsen. Kwam hem wel tegen.
Oh dat is nog niets. Was nog erg netjes.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Was Voxs gehacked? met haar dildo's shocking jemig
Ja, die vind ik zo irritant!quote:
Mooi.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, iig liggen er weer kansen op de loer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |