Er is iets grondig misquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest dubbel checken wie dit postte.
Alleen het model tochquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, ik vindt het maar raar dat ze dan hun kleren uittrekken om een tekening te maken.
Ja ik las het. Het is niet zo belangrijk, maar ik ben het er wel mee eens.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.. TT is verandert in oude ipv irri.. tenminste virtual is de aanvraag gedaan
Het was een beschaafde maar duidelijke uitleg.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:46 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik deed nog wel zo mijn best nog beschaafd te verwoorden
Zoiets. Het heeft ook weer met wetgeving te maken. Doordat bedrijven mensen niet zomaar mogen ontslaan huren ze nu iemand in via een detacheringsbureau. Dan is het stopzetten niet zo moeilijk als ze je niet meer nodig hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen wonder dat werkgevers geen personeel kunnen vinden, 20 gesprekken zoiets al?
Moet ik het ook ff in FB vragen? Of zal het wel goed komen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.. TT is verandert in oude ipv irri.. tenminste virtual is de aanvraag gedaan
Uiteraard, maar die deed ik niet. Auto didact, niet nodig die lessen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee toch? Iedereen. Zijn ook cursussen in.
Het einde herinner ik me nog.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:48 schreef chufi het volgende:
Of deze :
eens kijken of Haas het dit weekend ook weer presteerd...
Heb je het over de TT van dit topic? Die is toch prima.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moet ik het ook ff in FB vragen? Of zal het wel goed komen?
Vandaar dat je nog steeds geen baan hebt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets. Het heeft ook weer met wetgeving te maken. Doordat bedrijven mensen niet zomaar mogen ontslaan huren ze nu iemand in via een detacheringsbureau. Dan is het stopzetten niet zo moeilijk als ze je niet meer nodig hebben.
Het topic is bijna volquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee @statement is voldoende ....quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We hadden vroeger best wel leuke reclames. Bona, Victoria Vesta en Fiat Panda.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:48 schreef chufi het volgende:
Of deze :
eens kijken of Haas het dit weekend ook weer presteerd...
Ja. En we plempen hem waarschijnlijk toch snel vol, dus boeiend is het niet echt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je het over de TT van dit topic? Die is toch prima.
Gewoon rechtstreeks bij bedrijven solliciteren die geven echt wel een jaarcontract tegenwoordig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets. Het heeft ook weer met wetgeving te maken. Doordat bedrijven mensen niet zomaar mogen ontslaan huren ze nu iemand in via een detacheringsbureau. Dan is het stopzetten niet zo moeilijk als ze je niet meer nodig hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |