Hoeft ook niet ik ken er veel meer. Maar ik word hier sowieso een beetje utube moe.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ga ik hem zeker niet opzoeken.
Nee joh, Voxs is een kunstenaar. Die zijn allemaal zo. Ze doet ook aan naakttekenen en zoquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Was Voxs gehacked? met haar dildo's shocking jemig
Ik durf het bijna niet te vragen...quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent een rund als je met vlees stunt
Ok, nog 1 dan en deze had ik compleet gebloked maar toen ik hem zag wist ik het meteen weer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet ik ken er veel meer. Maar ik word hier sowieso een beetje utube moe.
Dat is lang geleden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, nog 1 dan en deze had ik compleet gebloked maar toen ik hem zag wist ik het meteen weer.![]()
Zit nog wel iets tussen naakttekenen en dildo'squote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh, Voxs is een kunstenaar. Die zijn allemaal zo. Ze doet ook aan naakttekenen en zo
Geen wonder dat werkgevers geen personeel kunnen vinden, 20 gesprekken zoiets al?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, iig liggen er weer kansen op de loer.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh, Voxs is een kunstenaar. Die zijn allemaal zo. Ze doet ook aan naakttekenen en zo
Slechts een paar woorden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit nog wel iets tussen naakttekenen en dildo's
Kipsquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, ik heb altijd deze versie in mijn hoofd.
Die vond ik nooit zo erg.quote:
Nou, ik vind het maar raar dat ze dan hun kleren uittrekken om een tekening te maken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit nog wel iets tussen naakttekenen en dildo's
Je hebt/had in memorylane een topic over goede reclame. Herstart hem daar maar.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, nog 1 dan en deze had ik compleet gebloked maar toen ik hem zag wist ik het meteen weer.![]()
Ik moest dubbel checken wie dit postte.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, ik vindt het maar raar dat ze dan hun kleren uittrekken om een tekening te maken.
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt/had in memorylane een topic over goede reclame. Herstart hem daar maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |