Ik weet niet, verzin eens wat.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Stomme youtubeje's, vaginale make-up, chocolade en leuke reklames.
We hebben het allemaal wel weer gehad. Waar gaan we het nu over hebben?
Ja euh heb niet zo snel een idee. Ik maak kans op werk en ik hoop dat het lukt. Half Nederland er vandaag voor door gereisd.quote:
Ja zeg, hup hup verzin.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja euh heb niet zo snel een idee. Ik maak kans op werk en ik hoop dat het lukt. Half Nederland er vandaag voor door gereisd.
Moest vanwege het solliciteren en 010 is stom.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, hup hup verzin.![]()
En ik hoop dat je snel iets vind maar dan wel dichter in de buurt, half Nederland doorreizen iedere dag is ook niet handig.
Ok enquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moest vanwege het solliciteren en 010 is stom.
Ik ga uph een treintje kopen.quote:
Geinig, ben je al een baan aan het bouwen of is ie al af?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga uph een treintje kopen.
Ja maar niet zo ver weg toch ?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moest vanwege het solliciteren en 010 is stom.
Als ie zn eigen baan kan bouwen, hoeft ie niet meer te solliciterenquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig, ben je al een baan aan het bouwen of is ie al af?
Gdvr, flauw zeg.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie zn eigen baan kan bouwen, hoeft ie niet meer te solliciteren
gelukkig staat het niet in mijn ATquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Stomme youtubeje's, vaginale make-up, chocolade en leuke reklames.
We hebben het allemaal wel weer gehad. Waar gaan we het nu over hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
ahoy is gekleurdGeinig, wat is er dan, geen zin om te zoeken en jij schijnt het te weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
draftenquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig, wat is er dan, geen zin om te zoeken en jij schijnt het te weten.
Ik moet de kamer waar die komt nog opknappen. Maar door alle gedoe ben ik daar nog niet aan toe gekomen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig, ben je al een baan aan het bouwen of is ie al af?
Ok, wel een leuk vooruitzicht, alles verzinnen hoe je het wil en zo.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet de kamer waar die komt nog opknappen. Maar door alle gedoe ben ik daar nog niet aan toe gekomen.
Geeft mij weer wel de gelegenheid om inspiratie op te doen.
Heeft aap jou gebeld of mama moest huilen of lachen?quote:
darten met tochtquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iets met sport wat ik zag, want zei me helemaal niets.![]()
Net of ik weet wat draften is.
Ja, nu eerst die kamer opknappen, moet geplamuurd worden en dat is teveel om zelf te doen met mijn kennis. Maar ik heb zoveel aan treinen dingen staan dat het echt wel iets moois kan worden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, wel een leuk vooruitzicht, alles verzinnen hoe je het wil en zo.
Hopen dat je hulp krijgt dan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, nu eerst die kamer opknappen, moet geplamuurd worden en dat is teveel om zelf te doen met mijn kennis. Maar ik heb zoveel aan treinen dingen staan dat het echt wel iets moois kan worden.
Ook zonder blijf je tof.quote:
Wanneer kom je helpen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hopen dat je hulp krijgt dan.
En maak er inderdaad wat moois van, dat gaat vast wel lukken dan.
ja ik had wat zitten klooien, maar ik geloof dat het weer goed isquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja, het tekentje staat niet meer bij je naam. Heb je hem uitgeschakeld FANN?
Op wat spinsels na zie ik verder nietsquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik had wat zitten klooien, maar ik geloof dat het weer goed is
Het tekentje staat er weer. Dus ik denk dat het gelukt is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik had wat zitten klooien, maar ik geloof dat het weer goed is
Als je koffie kan zetten dan ben je nuttig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aan mij heb je niets. Ben een kluns en kan niet klussen.
de spinsels waren wegquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Op wat spinsels na zie ik verder niets
Dat kan ik dan weer wel. Goh, ben ik toch nog nuttig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je koffie kan zetten dan ben je nuttig.
dat ligt aan mijn buiquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat het .. vroeger stond er toch meer ?
geen nieuwe foto's?quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat het .. vroeger stond er toch meer ?
Kan je ook frituren?quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer wel. Goh, ben ik toch nog nuttig.
Dan moet je broodjes smeren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, kan ik ook. Wel een hekel aan maar ik kan het.
Dat lukt me ook nog wel.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je broodjes smeren.
daarom...........quote:
Ik heb toch dingetje rechts in beeld staan. Daarop klikken dan, maar ik heb geen foto's meer erin.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom...........![]()
waarom kan ik niet in het fobo van choco kieken?
ik kon dat wel maar ik weet niet meer hoe ....
zie je het icoontje niet?quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom...........![]()
waarom kan ik niet in het fobo van choco kieken?
ik kon dat wel maar ik weet niet meer hoe ....
maar ik bedoel dit....quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb toch dingetje rechts in beeld staan. Daarop klikken dan, maar ik heb geen foto's meer erin.
Oh, dat kan ja, ik kan dat best hebben aangevinkt, dan moet je dus niet anoniem kijken. Ergens bij je instellingen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik bedoel dit....
Code #FB1013
Je bekijkt het FOK!fotoboek anoniem, en de eigenaar van dit profiel heeft aangegeven dat anonieme gebruikers deze pagina niet mogen bekijken. Druk bovenin in het menu op Instellingen wijzigen om het fotoboek niet-anoniem te bekijken.
is ook niet zo belangrijk, laat ook maar
Het icoontje van dat ik maar naar bed toe moet?quote:
dat icoontje is alleen voor Moquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het icoontje van dat ik maar naar bed toe moet?
Slaap lekker alvast.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het icoontje van dat ik maar naar bed toe moet?
Alsof hij daar aandacht aan besteed.quote:
Ja hoor dank je alvast.quote:
Ga ik doen.quote:
Ah!quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
Veranderd, je kan kijken FANN. Ook al is er niets te zien.
Doeg.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga ik doen.![]()
Morgen weer een nieuwe dag.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Het hoeft niet zo nodig, wilde alleen even weten of het mocht.
En nu? Verwarrend dit.quote:
Een SO mag wel.quote:
Komt goed en graag gedaan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah!
ik ga morgen wel kijken wat ik allemaal gedaan had ... ik zal wel iets verkeerds hebben gedaan![]()
Thanks voor hulp Choco
Weer solliciteren morgen Eend?quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga ik doen.![]()
Morgen weer een nieuwe dag.
Hij zal z'n slot wel bij zich hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij blijft gevaarlijk lang weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |