Ok, wel een leuk vooruitzicht, alles verzinnen hoe je het wil en zo.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet de kamer waar die komt nog opknappen. Maar door alle gedoe ben ik daar nog niet aan toe gekomen.
Geeft mij weer wel de gelegenheid om inspiratie op te doen.
Heeft aap jou gebeld of mama moest huilen of lachen?quote:
darten met tochtquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iets met sport wat ik zag, want zei me helemaal niets.![]()
Net of ik weet wat draften is.
Ja, nu eerst die kamer opknappen, moet geplamuurd worden en dat is teveel om zelf te doen met mijn kennis. Maar ik heb zoveel aan treinen dingen staan dat het echt wel iets moois kan worden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, wel een leuk vooruitzicht, alles verzinnen hoe je het wil en zo.
Hopen dat je hulp krijgt dan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, nu eerst die kamer opknappen, moet geplamuurd worden en dat is teveel om zelf te doen met mijn kennis. Maar ik heb zoveel aan treinen dingen staan dat het echt wel iets moois kan worden.
Ook zonder blijf je tof.quote:
Wanneer kom je helpen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hopen dat je hulp krijgt dan.
En maak er inderdaad wat moois van, dat gaat vast wel lukken dan.
ja ik had wat zitten klooien, maar ik geloof dat het weer goed isquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja, het tekentje staat niet meer bij je naam. Heb je hem uitgeschakeld FANN?
Op wat spinsels na zie ik verder nietsquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik had wat zitten klooien, maar ik geloof dat het weer goed is
Het tekentje staat er weer. Dus ik denk dat het gelukt is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik had wat zitten klooien, maar ik geloof dat het weer goed is
Als je koffie kan zetten dan ben je nuttig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aan mij heb je niets. Ben een kluns en kan niet klussen.
de spinsels waren wegquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Op wat spinsels na zie ik verder niets
Dat kan ik dan weer wel. Goh, ben ik toch nog nuttig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je koffie kan zetten dan ben je nuttig.
dat ligt aan mijn buiquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat het .. vroeger stond er toch meer ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |