Ja euh heb niet zo snel een idee. Ik maak kans op werk en ik hoop dat het lukt. Half Nederland er vandaag voor door gereisd.quote:
Ja zeg, hup hup verzin.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja euh heb niet zo snel een idee. Ik maak kans op werk en ik hoop dat het lukt. Half Nederland er vandaag voor door gereisd.
Moest vanwege het solliciteren en 010 is stom.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, hup hup verzin.![]()
En ik hoop dat je snel iets vind maar dan wel dichter in de buurt, half Nederland doorreizen iedere dag is ook niet handig.
Ok enquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moest vanwege het solliciteren en 010 is stom.
Ik ga uph een treintje kopen.quote:
Geinig, ben je al een baan aan het bouwen of is ie al af?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga uph een treintje kopen.
Ja maar niet zo ver weg toch ?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moest vanwege het solliciteren en 010 is stom.
Als ie zn eigen baan kan bouwen, hoeft ie niet meer te solliciterenquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig, ben je al een baan aan het bouwen of is ie al af?
Gdvr, flauw zeg.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie zn eigen baan kan bouwen, hoeft ie niet meer te solliciteren
gelukkig staat het niet in mijn ATquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Stomme youtubeje's, vaginale make-up, chocolade en leuke reklames.
We hebben het allemaal wel weer gehad. Waar gaan we het nu over hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
ahoy is gekleurdGeinig, wat is er dan, geen zin om te zoeken en jij schijnt het te weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
draftenquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig, wat is er dan, geen zin om te zoeken en jij schijnt het te weten.
Ik moet de kamer waar die komt nog opknappen. Maar door alle gedoe ben ik daar nog niet aan toe gekomen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig, ben je al een baan aan het bouwen of is ie al af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |