geen nieuwe foto's?quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat het .. vroeger stond er toch meer ?
Kan je ook frituren?quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer wel. Goh, ben ik toch nog nuttig.
Dan moet je broodjes smeren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, kan ik ook. Wel een hekel aan maar ik kan het.
Dat lukt me ook nog wel.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je broodjes smeren.
daarom...........quote:
Ik heb toch dingetje rechts in beeld staan. Daarop klikken dan, maar ik heb geen foto's meer erin.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom...........![]()
waarom kan ik niet in het fobo van choco kieken?
ik kon dat wel maar ik weet niet meer hoe ....
zie je het icoontje niet?quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom...........![]()
waarom kan ik niet in het fobo van choco kieken?
ik kon dat wel maar ik weet niet meer hoe ....
maar ik bedoel dit....quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb toch dingetje rechts in beeld staan. Daarop klikken dan, maar ik heb geen foto's meer erin.
Oh, dat kan ja, ik kan dat best hebben aangevinkt, dan moet je dus niet anoniem kijken. Ergens bij je instellingen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik bedoel dit....
Code #FB1013
Je bekijkt het FOK!fotoboek anoniem, en de eigenaar van dit profiel heeft aangegeven dat anonieme gebruikers deze pagina niet mogen bekijken. Druk bovenin in het menu op Instellingen wijzigen om het fotoboek niet-anoniem te bekijken.
is ook niet zo belangrijk, laat ook maar
Het icoontje van dat ik maar naar bed toe moet?quote:
dat icoontje is alleen voor Moquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het icoontje van dat ik maar naar bed toe moet?
Slaap lekker alvast.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het icoontje van dat ik maar naar bed toe moet?
Alsof hij daar aandacht aan besteed.quote:
Ja hoor dank je alvast.quote:
Ga ik doen.quote:
Ah!quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
Veranderd, je kan kijken FANN. Ook al is er niets te zien.
Doeg.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga ik doen.![]()
Morgen weer een nieuwe dag.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Het hoeft niet zo nodig, wilde alleen even weten of het mocht.
En nu? Verwarrend dit.quote:
Een SO mag wel.quote:
Komt goed en graag gedaan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah!
ik ga morgen wel kijken wat ik allemaal gedaan had ... ik zal wel iets verkeerds hebben gedaan![]()
Thanks voor hulp Choco
Weer solliciteren morgen Eend?quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga ik doen.![]()
Morgen weer een nieuwe dag.
Hij zal z'n slot wel bij zich hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij blijft gevaarlijk lang weg.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:40 schreef Marsani het volgende:
Op nieuwe plek en weer internet. We waren bang voor onze privacy maar moeten elkaar appen want anders blijf je lopen.
Ik dacht dat ook.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk heel de tijd aan schriftelijke overhoring bij SO.
En zijn honkbalknuppel.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zal z'n slot wel bij zich hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |