Nee gewoon heel normaalquote:
Oja? maffe verbeelding heb je!quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:56 schreef cafca het volgende:
hm, een opmerking over dildo's en dan daaronder zo'n Kips leverworst, dat spreekt ook wel weer tot de verbeelding..... 🤔
Aardbei, vanille en chocola!quote:
Chufi, ben jij het?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:57 schreef cafca het volgende:
Voor die reclames was ook ooit een apart topic, toch?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:56 schreef cafca het volgende:
hm, een opmerking over dildo's en dan daaronder zo'n Kips leverworst, dat spreekt ook wel weer tot de verbeelding..... 🤔
Het doet mij ineens denken aan een gifje dat Isax mij eens stuurde. Te smerig voor woorden.quote:
Och, de gifjes van Isax.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het doet mij ineens denken aan een gifje dat Isax mij eens stuurde. Te smerig voor woorden.
Die herken ik helemaal nietquote:
Ja staat me ook iets van bij ...quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:57 schreef cafca het volgende:
Voor die reclames was ook ooit een apart topic, toch?
Met Adele Bloemendaal en Rob Jones.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die herken ik helemaal niet
Doet mij wel denken aan Brosbrosbros ineens, door het water.
Het liedje kwam wel redelijk bekend voor...quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar waren heel veel varianten van ook nog.
Echt grappig vind ik dezequote:
Was het niet ook met Braakhekke?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met Adele Bloemendaal en Rob Jones.
Neuh, daar zie je niets van.
Belde ze met die Rob Jones of zo?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met Adele Bloemendaal en Rob Jones.
Neuh, daar zie je niets van.
Ga maar zoeken op Bernie und Ert.quote:
lol!quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga maar zoeken op Bernie und Ert.
Dat kan ik mij niet herinneren. Ik weet wel dat Paul de Leeuw zijn carrière begon in een reklame.quote:
Donald Jones was het. Ik haalde het door de war.quote:
Ben blij dat ik het redelijk goed herinnerde. Alhoewel ik eigenlijk dacht dat hij naast het bad van Bloemendaal zat.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, allemaal gelijk volgens mij. Als ik het goed volgde tenminste.
Dat kan ik mij ook nog herinneren maar er waren ook veel versies van.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ben blij dat ik het redelijk goed herinnerde. Alhoewel ik eigenlijk dacht dat hij naast het bad van Bloemendaal zat.
Ik wel, maar het is vies en plakkerig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb in mijn leven nog geen 5 Brossen gegeten, denk ik.
ha toch! Naja, het gaf wat 'ophef', die bubbels.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ik mij ook nog herinneren maar er waren ook veel versies van.
Ik wist nog wel dat ze allebei hun eigen reclame hadden maar niet meer hoe ze gingen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ben blij dat ik het redelijk goed herinnerde. Alhoewel ik eigenlijk dacht dat hij naast het bad van Bloemendaal zat.
Oh Brosssssss echt lekker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb in mijn leven nog geen 5 Brossen gegeten, denk ik.
In die tijd wel, net zoals de badedas reclame.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
ha toch! Naja, het gaf wat 'ophef', die bubbels.
Goede marketing welquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
ha toch! Naja, het gaf wat 'ophef', die bubbels.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik wel, maar het is vies en plakkerig.
Duidelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |