SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Hawaii_Tim zal teleurgesteld zijn, weer een TT die aan z'n neus voorbij gingquote:Op zondag 24 maart 2019 12:25 schreef Dave het volgende:
Ik word altijd getriggerd door die regel 'nog x posts voor het topic sluit'of iets dergelijks. Nog in rood ook. Werkt als een rode lap op een stire.
Ja, maar in zijn geval waren er kapers op de kust.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hawaii_Tim zal teleurgesteld zijn, weer een TT die aan z'n neus voorbij ging
Heeft u geen 4G?quote:Op zondag 24 maart 2019 12:30 schreef naatje_1 het volgende:
Wifi in de trein doet het niet, alsnog voor internet betalen vandaag
Dat is naatje.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:30 schreef naatje_1 het volgende:
Wifi in de trein doet het niet, alsnog voor internet betalen vandaag
Ah, ik dacht dat je NS-Hispeed kon aanschaffen in de trein, maar ik reis dan ook nooit met OV.quote:
Je hebt ook niets te eisen met OV.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je NS-Hispeed kon aanschaffen in de trein, maar ik eis dan ook nooit met OV.
NS hispeed heeft niets met internet te maken volgens mijquote:Op zondag 24 maart 2019 12:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je NS-Hispeed kon aanschaffen in de trein, maar ik reis dan ook nooit met OV.
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:38 schreef MaGNeT het volgende:
Stel, je vindt 5 Euro op het station, dat is perongeluk.
Het wat spel?quote:Op zondag 24 maart 2019 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
Je bent wel op dreef heh, benieuwd wat jouw inzendingen zouden zijn voor 2 categorieën spel
@:magnet
Is bij Rob op 3fm, elke vrijdagavond (19-22), vrijdagnacht (2-4) en in het weekend (12-14) waarbij je een woord moet maken uit 2 categorieën, dus bij plaatsnamen en elektrische apparaten bijvoorbeeld Modemblik. Komt er zometeen weer aan, zal de 2 categorieën zometeen wel zeggenquote:
Den Hagenschaar? Rottumerkookplaat? Vaatwassenaar? Dat soort shit? Nah, dat lukt me niet.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is bij Rob op 3fm, elke vrijdagavond (19-22), vrijdagnacht (2-4) en in het weekend (12-14) waarbij je een woord moet maken uit 2 categorieën, dus bij plaatsnamen en elektrische apparaten bijvoorbeeld Modemblik. Komt er zometeen weer aan, zal de 2 categorieën zometeen wel zeggen
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Den Hagenschaar? Rottumerkookplaat? Vaatwassenaar? Dat soort shit? Nah, dat lukt me niet.
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb net m'n klauwen gebrand aan m'n haarkrulding. The things you doe om zwierig te kunnen sjoelen straks. Nu even pauze. Zometeen renovatiegedeelte 2. (Lees: proberen de mascara goed te mikken)
Ja ik heb net 3 emmers van die stuczooi staan mengen dit kan niet meer mis gaan.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik heb net 3 emmers van die stuczooi staan mengen dit kan niet meer mis gaan.
In de ttrein!quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik heb net 3 emmers van die stuczooi staan mengen dit kan niet meer mis gaan.
Dat gebeurt mij ook wel eens als m'n fretten weer eens over het toetsenbord wandelen...quote:
Potverdommequote:Op zondag 24 maart 2019 12:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]![]()
Ik vroeg me al af wat je geheim was...
Niet teveel lachen, anders kan je opnieuw beginnen![]()
Maar zo te horen kan jouw dag niet meer stuc.
Nu lijkt het net alsof @Dave een wachtwoord heeft gedeeldquote:Op zondag 24 maart 2019 12:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij ook wel eens als m'n fretten weer eens over het toetsenbord wandelen...
edit: oh, je hebt het al gefikst
Frans Duitse Herder.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
De twee categorieën zijn: honden & bn'ers
Bijvoorbeeld terriër Baudet, Stef teckel
Inzendingen kan je insturen via de app van 3fm (of via de site waar je op app'je kan drukken)
Geen alcohol voor mij, ik doe mee aan 40 dagen ik pas. Hopelijk pas ik daarna weer in mijn kleding.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet teveel drinken vandaag, anders moet je terug met een stuc in je kraag
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb net m'n klauwen gebrand aan m'n haarkrulding. The things you doe om zwierig te kunnen sjoelen straks. Nu even pauze. Zometeen renovatiegedeelte 2. (Lees: proberen de mascara goed te mikken)
Ik ook van jou.quote:
Welkom bij Rail Away.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:54 schreef naatje_1 het volgende:
Dit stukje bij poelgeest is trouwens erg mooi vanuit de trein
Douwe Bobtail, Jody Sint Bernard, Thomas Berghond, Famke Halsband, Harrie Jackers, Lange Franse Herder, Gers Poedel, Justin Pomerian, Peter Schaapshond, Bonnie St Bernard, Edsilia Retreiver, Annie de Reu, Jack Rebel, Irene Mops, SpaceKeeshond, André Reu, Kraantje Papillon, Markiesje Borsato, Bull van Dijk.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
De twee categorieën zijn: honden & bn'ers
Bijvoorbeeld terriër Baudet, Stef teckel
Inzendingen kan je insturen via de app van 3fm (of via de site waar je op app'je kan drukken)
Je had ze op moeten sturenquote:Op zondag 24 maart 2019 13:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Douwe Bobtail, Jody Sint Bernard, Thomas Berghond, Famke Halsband, Harrie Jackers, Lange Franse Herder, Gers Poedel, Justin Pomerian, Peter Schaapshond, Bonnie St Bernard, Edsilia Retreiver, Annie de Reu, Jack Rebel, Irene Mops, SpaceKeeshond, André Reu, Kraantje Papillon, Markiesje Borsato, Bull van Dijk.
Hmm, kan zo ff niets leuks bedenken.
quote:Op zondag 24 maart 2019 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je had ze op moeten sturen
Voorbij kwamen ook: teefje de visser en puppie en kokkie
Busje komt zo.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rotterdam bereiktNu de metro naar de Methadonweg zien te vinden, ook al noemen ze die halte anders
Jalalala.quote:
Ik ga zo de Moerdijkbrug over, dat is ook altijd een mooi zicht bij goed weer.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:54 schreef naatje_1 het volgende:
Dit stukje bij poelgeest is trouwens erg mooi vanuit de trein
Hoe gaat het met jou?quote:
Action paintingquote:Op zondag 24 maart 2019 13:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, ik smijt nog wat verf tegen de muur, dan ff snel douze en op naar Rotterdam.
Douzepwaquote:Op zondag 24 maart 2019 14:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag als eerste ESF-er op het terras: Aoibhin!
Goed, dank je. Per dag een beetje beter, komt wel goed allemaalquote:
Fijn! Het is in ieder geval al een beetje lentequote:Op zondag 24 maart 2019 14:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Goed, dank je. Per dag een beetje beter, komt wel goed allemaal
quote:Op zondag 24 maart 2019 16:19 schreef Fred_B het volgende:
Veel succes inderdaad. We lezen straks wel wie de Romeo en Sjoelia van het stel zijn
Met 148 als maximum een meer dan uitstekende scorequote:
Bijna, 156 is maximumquote:Op zondag 24 maart 2019 17:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met 148 als maximum een meer dan uitstekende score
Maar dat wist ik ook niet tot ik het opzochtquote:Puntentelling
Iedere poort heeft een andere puntenwaarde. Aan de buitenkant zitten de 1 en de 2. In het midden de 3 en de 4. Als men in elk vak achter de opening een steen heeft zitten, dan is die combinatie geen 10 maar 20 punten waard. In ieder vak twee stenen is dan 40 punten, en zo verder. Eventuele overgebleven stenen zijn de waarde van de poort. Met de dertig stenen kan 148 punten worden behaald, dat wil zeggen zeven combinaties van vier stenen van elk 20 punten, plus twee stenen × 4 punten.
Boven op die maximale score van 148 punten kan nog een bonus van maximaal 8 punten worden behaald indien de speler de score van 148 punten behaald heeft in één onderbeurt. Indien 148 in één onderbeurt is behaald krijgt de speler twee keer één schijf terug. Is de 148 behaald in twee onderbeurten, dan krijgt de speler één keer één schijf terug. De schijf wordt gespeeld waarna opnieuw wordt gestapeld. Indien de schijf twee keer terug moet worden gegeven, wordt diezelfde schijf nogmaals gespeeld. Alleen het resultaat van de gespeelde schijf in de eerste en, indien van toepassing, tweede keer telt. Het aantal behaalde bonuspunten wordt berekend volgens bovenstaande puntentelling, maximaal kan dus twee keer 4 bonuspunten worden behaald. De uiteindelijke score is de som van de behaalde punten en bonuspunten. Voorbeelden:
Een speler heeft 148 punten gescoord in twee onderbeurten. Hij krijgt nu nog één schijf terug, welke hij in vak 2 werpt. De speler heeft nu 148 + 2 = 150 punten behaald.
Een speler heeft 148 punten gescoord in één onderbeurt. Hij krijgt nu nog twee keer één schijf terug. De eerste keer werpt hij deze in vak 4, de tweede keer in vak 1. De speler heeft nu 148 + 4 + 1 = 153 punten gescoord. Het absolute maximum is dus 148 + 4 + 4 = 156.
Indien een speler de sjoelschijven vooral in de 1-puntsgleuf schuift is er sprake van eendjes voeren.
quote:Op zondag 24 maart 2019 18:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bijna, 156 is maximum
[..]
Maar dat wist ik ook niet tot ik het opzocht![]()
Eendjes voeren kan ik wel
quote:
Geen stenen tegen je kop aan gekregen dit keer?quote:Op zondag 24 maart 2019 18:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, weer veilig op mn zolderkamer.
Was weer een zeer geslaagde middag.
Dat kan wel zo wezen, maar ik speel bij voorkeur volgens de Franeker regels in de tweede revisie van Eise Eisinga. En daar is 148 toch echt het maximumquote:Op zondag 24 maart 2019 18:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bijna, 156 is maximum
[..]
Maar dat wist ik ook niet tot ik het opzocht![]()
Eendjes voeren kan ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Wel radijsenquote:Op zondag 24 maart 2019 19:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Geen stenen tegen je kop aan gekregen dit keer?
Doe je de groetjes terug?quote:Op zondag 24 maart 2019 19:28 schreef Greys het volgende:
Daaaaave je krijgt de groeten van yvonne.En je moet 16 mei ook komen van haar op onze halve finale meet.
Want ze vind je zo leuk. Uit de oude topics oid zei ze.
quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 19:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat kan wel zo wezen, maar ik speel bij voorkeur volgens de Franeker regels in de tweede revisie van Eise Eisinga. En daar is 148 toch echt het maximumAls Mercurius, Venus, Mars, Jupiter en de smalle maansikkel dicht bij elkaar aan de hemel staan gelden de wolkam regels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn radijsjes smeuïg? Nou dan.quote:
Laatste keer dat dat zo was stond ik een mammoet te vloerenquote:Op zondag 24 maart 2019 19:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als Mercurius, Venus, Mars, Jupiter en de smalle maansikkel dicht bij elkaar aan de hemel staan gelden de wolkam regels.
Oh, wat had je gegeten?quote:Op zondag 24 maart 2019 19:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Laatste keer dat dat zo was stond ik een mammoet te vloeren
Spareribsquote:
As usuals.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:30 schreef Dave het volgende:
Toen deed ik 's ochtends altijd het licht aan op Fok.
Ik heb wat speelfilms gedownload uit het decennium waarin Greys is geboren.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:56 schreef Guanabana het volgende:
Was het leuk kinders?
Gaat iedereen nu voetbal kijken?
Matthew Star keek ik graagquote:Op zondag 24 maart 2019 19:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb wat speelfilms gedownload uit het decennium waarin Greys is geboren.
Zwart-wit nog enzo.
Denk dat ik die vanavond ga kijken.
De eerste is "Heaven can wait" uit 1978.
Oh verhip, ik zie kleur
Wel een beetje respect voor ons hoor.....quote:Op zondag 24 maart 2019 19:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb wat speelfilms gedownload uit het decennium waarin Greys is geboren.
Zwart-wit nog enzo.
Denk dat ik die vanavond ga kijken.
De eerste is "Heaven can wait" uit 1978.
Oh verhip, ik zie kleur
Ik dacht even dat ik een reboot tegenkwam:quote:
Ik ben uit hetzelfde decenniumquote:Op zondag 24 maart 2019 20:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel een beetje respect voor ons hoor.....![]()
snapte ik al hoorquote:Op zondag 24 maart 2019 20:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ben uit hetzelfde decenniumBeetje zelfspot enzo
Ik zit nu bij yvonne op schoot.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Ben jij ook al terug uit het Wilde Westen?
quote:Op zondag 24 maart 2019 20:21 schreef murp het volgende:
Leuke ESFers, bedankt voor de leuke sjoeldag!
De Zevensprongquote:Op zondag 24 maart 2019 20:05 schreef Dave het volgende:
EN DE ZEVENSPRONG EN DIE STAAT GEWOON HELEMAAL ONLINE![]()
Bijna, maar ging net goed.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Geen stenen tegen je kop aan gekregen dit keer?
Ik welquote:Op zondag 24 maart 2019 19:56 schreef Guanabana het volgende:
Was het leuk kinders?
Ja! En nee!quote:Op zondag 24 maart 2019 19:56 schreef Guanabana het volgende:
Was het leuk kinders?
Natuurlijk was het leuk. ESF meets zijn altijd leuk.quote:
Geen idee, straks ff kijken of ik ergens een stream kan vinden die niet vastloopt op mijn verbinding.quote:Gaat iedereen nu voetbal kijken?
Ik heb ook weer kwistig rondgestrooid met stenenquote:
Achteruit sjoelen en dan nog zo'n hoge totaalscore halen. Dat kan haast niet eerlijk zijn gegaan.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook weer kwistig rondgestrooid met stenenDesondanks ging het een heel stuk beter dan de vorige keer
Tuurlijk welquote:Op zondag 24 maart 2019 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Achteruit sjoelen en dan nog zo'n hoge totaalscore halen. Dat kan haast niet eerlijk zijn gegaan.
Mijn stenen gingen dan ook gewoon vooruit.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tuurlijk welEven eerlijk als jouw 140
Leuk dat je er was murpquote:Op zondag 24 maart 2019 20:21 schreef murp het volgende:
Leuke ESFers, bedankt voor de leuke sjoeldag!
Ik had er maar drie dit keer. En ook dat is een verbetering vergeleken met januariquote:Op zondag 24 maart 2019 20:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, goed. Er vloog er ook 1 naar de andere kant van het cafe, maar dat isniepffft who cares.
Van mij wel hoorquote:Op zondag 24 maart 2019 20:46 schreef Momo... het volgende:
Vond wel jammer dat ik Viszlat Nyar niet mocht draaien![]()
DIT KAN NIET MEER GOED GAAN! *paniek*quote:Op zondag 24 maart 2019 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Pff, net begonnen en Duitsland heeft de bal al.
Dit gaat hem niet meer worden.
Brrrrrrrrrrquote:Op zondag 24 maart 2019 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
DIT KAN NIET MEER GOED GAAN! *paniek*
Ze moeten er even inkomenquote:Op zondag 24 maart 2019 20:52 schreef Guanabana het volgende:
ik had er zin in, maar nu ben ik zenuwachtig
quote:Op zondag 24 maart 2019 19:26 schreef Dave het volgende: En nee @:Greys, hij is eerder wat aan de oude kant.
![]()
DAVE! WAT MAAKIE ME NOU MAN!quote:Op zondag 24 maart 2019 19:34 schreef Dave het volgende:
En ik weet dat het voor de echte ESF die-hards moeilijk te geloven is, maar ik moet werken op 16 mei.
In Rotterdam. Sommigen kwamen uit Groningen vandaag erheen om te sjoelen. En ik zweer je dat het binnen 2 minuten is alsof je ons al tien jaar kent. MMF93 was er vandaag en die is pas een maand FOK-user, vraag haar maar hoe gezellig het was en hoe eng!quote:Op zondag 24 maart 2019 21:14 schreef Dave het volgende:
Da’s heul ver weg toch? (En dat durf ik niet)
Meer zichzelf overschat denk ik. Je zag het ook wel een beetje aankomen.quote:
Moest je nooit bijna daardoor nog afwassen ookquote:Op zondag 24 maart 2019 20:46 schreef Momo... het volgende:
Vond wel jammer dat ik Viszlat Nyar niet mocht draaien![]()
Nee Duitsland schiet die ballen er juist wel in. Babel mist even twee 100% kansen.quote:
Ja grazz zit denk ik nog in de trein terugquote:Op zondag 24 maart 2019 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
In Rotterdam. Sommigen kwamen uit Groningen vandaag erheen om te sjoelen. En ik zweer je dat het binnen 2 minuten is alsof je ons al tien jaar kent. MMF93 was er vandaag en die is pas een maand FOK-user, vraag haar maar hoe gezellig het was en hoe eng!
(MMF93 ik vond het zooooo leuk dat je er was!)
Tijdperk SJL is weer even voorbij helaasquote:
Viszlat Nyar willen draaien zorgt dat je nooit nog moet afwassen?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moest je nooit bijna daardoor nog afwassen ook
Ik dacht de PlS. Premier League of Sjoel.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tijdperk SJL is weer even voorbij helaas
Amenooitnietquote:Op zondag 24 maart 2019 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Viszlat Nyar willen draaien zorgt dat je nooit nog moet afwassen?
Ja mensen met muzieksmaak hoeven niet meer af te wassenquote:Op zondag 24 maart 2019 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Viszlat Nyar willen draaien zorgt dat je nooit nog moet afwassen?
Dat valt ook wel mee. Er zitten gewoon te veel mensen niet goed in de wedstrijd.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:27 schreef Dave het volgende:
Als ik nu.nl geloof worden ze helemaal weggespeeld?
Ik ben ook nog op de terugweg. In Rotterdam kon ik lekker snel op een trein stappen, maar in Utrecht heb ik nu een overstap van bijna een half uurquote:Op zondag 24 maart 2019 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja grazz zit denk ik nog in de trein terugEn het was weer heel gezellig
11?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Er zitten gewoon te veel mensen niet goed in de wedstrijd.
Nice, goed om te weten.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:28 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja mensen met muzieksmaak hoeven niet meer af te wassen
Alleen als je de L ook een hoofdletter geeftquote:Op zondag 24 maart 2019 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht de PlS. Premier League of Sjoel.
Ik kan altijd nog zeggen dat ik doel op de grootste Poolse politieke partijquote:Op zondag 24 maart 2019 21:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alleen als je de L ook een hoofdletter geeftvoorkomt chanante verwarringen met andere lettertypes
Als die maar een klein beetje kon mikken stond het 2-2.quote:
Geen moeite.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:26 schreef Momo... het volgende:
Trouwens wel complimenten weer voor Greys vanwege alles regelen inclusief de bol.com sjoelstenen
Dat niet alleen. Hij staat er bij en kijkt er naar. Levert continu de bal in. Ik erger me groen en geel.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als die maar een klein beetje kon mikken stond het 2-2.
Dat ook. En vooral een hele lage handelingssnelheid.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Hij staat er bij en kijkt er naar. Levert continu de bal in. Ik erger me groen en geel.
Ik ook, maar ze spelen in ieder geval een stuk beterquote:Op zondag 24 maart 2019 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]Maar ben pas echt blij vanaf een 2-2
Ik moest opzoeken wat dat wasquote:
Vervanging van solrock, die is nu naar het zuidelijk halfrondquote:Op zondag 24 maart 2019 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat dat waser zijn er ook te veel tegenwoordig.
Anyway, gefeliciteerd! Ik heb er nog geen
Toen ik zag dat het om een Pokémon ging wist ik genoegquote:Op zondag 24 maart 2019 21:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Vervanging van solrock, die is nu naar het zuidelijk halfrond
Gisteren met community day maar last 1 shiny treecko gevangenquote:Op zondag 24 maart 2019 21:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Idd![]()
Op 1 op 400 is shiny, even door klikken
Ik maar 2, wel bijna 300 met 2 accounts aangetiktquote:Op zondag 24 maart 2019 22:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Gisteren met community day maar last 1 shiny treecko gevangen
Ik ga er meestal wel echt op uit als ik kan op community day. Record is 21 shinies op 1 account in 3 uur tijd.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:03 schreef Dave het volgende:
Gisteren geen zin, maar meestal gaan we dan even de stad in, en dan vangen we er wel meer inderdaa
Oh mijn max is 8 denk ik op 1 account, maar meestal ook even ergens een terrasje tussendoorquote:Op zondag 24 maart 2019 22:04 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik ga er meestal wel echt op uit als ik kan op community day. Record is 21 shinies op 1 account in 3 uur tijd.
JAAAAAAAAAAquote:Op zondag 24 maart 2019 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
Het was weer heel gezellig vandaag!![]()
![]()
En zoveel zin al in EIC over twee weken!
2-3. Zo zijn de Duitsers.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:06 schreef Dave het volgende:
Nu nog even op zn Duits in de laatste minuut de 3-2
quote:Op zondag 24 maart 2019 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
En Henk ook:
'Wie heeft Viszlat Nyar aangevraagd? Die moet straks gaan afwassen.'
Heerlijkquote:Op zondag 24 maart 2019 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
En Henk ook:
'Wie heeft Viszlat Nyar aangevraagd? Die moet straks gaan afwassen.'
Maar da's gewoon een goed nummer, toch @murp ?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:30 schreef Momo... het volgende:
Volgend jaar ga ik Hatari aanvragen, hopelijk hoef ik dan niet na de tijd de zaak te vegen.
Je zat weer even stiekem te kijken zeker?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
Potverdomme, het is echt als ik kijk dan verliezen ze, kijk ik niet staan ze ineens weer gelijk...
Ik bedoelde andersom mensen.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:06 schreef Dave het volgende:
Nu nog even op zn Duits in de laatste minuut de 3-2
Meen je niet. Zat de LiveScore op google te kijken...quote:Op zondag 24 maart 2019 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zat weer even stiekem te kijken zeker?
Blijkbaar was dat genoeg.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meen je niet. Zat de LiveScore op google te kijken...
quote:Op zondag 24 maart 2019 22:30 schreef Momo... het volgende:
Volgend jaar ga ik Hatari aanvragen, hopelijk hoef ik dan niet na de tijd de zaak te vegen.
Ik had het met het WK vorig jaar, werd alleen maar gescoord als ik ff de kamer uit was.quote:
Ik heb geen kwootnoti's aanstaan, niettemin: ik doe 40 dagen zonder alcohol. Buiten de 40 dagen om zuip ik jullie onder de tafelquote:Op zondag 24 maart 2019 22:45 schreef Faux. het volgende:
Wil dit nog wel ff citeren uit m'n post in fc:
- naatje_1 drinkt homobier. Een student drinkt geen radler gvd
@:naatje_1
Oh huh kan je die shit uitzettenquote:Op zondag 24 maart 2019 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb geen kwootnoti's aanstaan, niettemin: ik doe 40 dagen zonder alcohol. Buiten de 40 dagen om zuip ik jullie onder de tafel
16 mei kun je dus je talenten laten zienquote:Op zondag 24 maart 2019 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb geen kwootnoti's aanstaan, niettemin: ik doe 40 dagen zonder alcohol. Buiten de 40 dagen om zuip ik jullie onder de tafel
Ja, mooi moment was dat.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ook zo geinig bij de meet:
Greys tegen Roger: 'Zullen we deze laatste ronde iedereen wat vaker laten gooien, dan kunnen we de andere bak nog gaan evenaren.'
Roger: 'Ik hoor bij de andere bak'
Oh jaquote:Op zondag 24 maart 2019 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
Greys tegen Roger: 'Zullen we deze laatste ronde iedereen wat vaker laten gooien, dan kunnen we de andere bak nog gaan evenaren.'
Die gaat heel, maar dan ook heel erg ver komen.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:51 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij geen domme jongen die Matthijs de Ligt, 19 nog maar, koetsjiekoetsjie.
Vast en zeker, maar ik ga me niet vastleggenquote:Op zondag 24 maart 2019 22:50 schreef Momo... het volgende:
[..]
16 mei kun je dus je talenten laten zien
Azerbeidzjaanse praktijken.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vond het ook zo leuk om jou te ontmoetenquote:
Hoe kom ik hier nu pas achterquote:Op zondag 24 maart 2019 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JA. Natuurlijk. FOK! is autistisch, als het even kon zou men nog op Silver FOK!ken.
Vandaar dat jullie er zo lang over dedenquote:Op zondag 24 maart 2019 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
Geen behoefte aan gehad, gok ikquote:Op zondag 24 maart 2019 23:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik vond het ook zo leuk om jou te ontmoetenK klik altijd heel goed met oprecht gezellige mensen zoals jij
![]()
[..]
Hoe kom ik hier nu pas achter
He? Ik dacht dat we het erover eens waren dat je het uitspreekt als Fauks. Behalve Fauks zelf danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
He? Ik dacht dat we het erover eens waren dat je het uitspreekt als Fauks. Behalve Fauks zelf danVolgens mij is het gebbetje meer waarheid dan je toe durft te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk wel, maar als hij als Foo aangesproken wil worden wil ik daar best in mee gaanquote:Op zondag 24 maart 2019 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gebbetje meer waarheid dan je toe durft te geven
Als ik Foo zie staan zou ik er automatisch Foe als uitspraak van maken. Faux Fighters.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar als hij als Foo aangesproken wil worden wil ik daar best in mee gaan
Festival.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:11 schreef Faux. het volgende:
Jullie mogen me aanspreken met wat jullie willen hoor. Foo, fauks, foe, ik reageer op alles dat met de F begint
Fuchsia.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:11 schreef Faux. het volgende:
Jullie mogen me aanspreken met wat jullie willen hoor. Foo, fauks, foe, ik reageer op alles dat met de F begint
quote:
That's me bitchesquote:
Hallo faxiequote:Op zondag 24 maart 2019 23:11 schreef Faux. het volgende:
Dat komt wel eens voor jaquote:Op zondag 24 maart 2019 23:13 schreef Cyan9 het volgende:
Hebben jullie ook wel een dat je een hele mooie versie van een nummer tegen komt, terwijl je het origineel niet zo geweldig vindt? Is me nu al meerdere keren gebeurd met dit nummer:
Flip Flopsquote:
Fauchsia danquote:
Het interesseer me geen flikkerquote:
Hallo Flippiee, hallo flippingcoinquote:Op zondag 24 maart 2019 23:11 schreef Faux. het volgende:
Aan de andere kant misschien wel wat onhandig als ik echt iets aan @Fred_B moet vragen en jij komt aanzetten.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:11 schreef Faux. het volgende:
quote:
quote:
Dit hebben jullie zelf over je afgeroepen door mijn prachtige username met Fauks te verneukenquote:Op zondag 24 maart 2019 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aan de andere kant misschien wel wat onhandig als ik echt iets aan @:Fred_B moet vragen en jij komt aanzetten.
Kijk daar maar vooral uit dat je er geen Fret_B van maakt. Dan krijg je een reactie terug van MagNet.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aan de andere kant misschien wel wat onhandig als ik echt iets aan @:Fred_B moet vragen en jij komt aanzetten.
Ik heb jouw username nooit fout uitgesproken, dus heb ik helemaal niets over mij afgeroepenquote:Op zondag 24 maart 2019 23:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit hebben jullie zelf over je afgeroepen door mijn prachtige username met Fauks te verneuken
ONZ / Hoe spreek je Faux uit?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit hebben jullie zelf over je afgeroepen door mijn prachtige username met Fauks te verneuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |