Zijn radijsjes smeuïg? Nou dan.quote:
Laatste keer dat dat zo was stond ik een mammoet te vloerenquote:Op zondag 24 maart 2019 19:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als Mercurius, Venus, Mars, Jupiter en de smalle maansikkel dicht bij elkaar aan de hemel staan gelden de wolkam regels.
Oh, wat had je gegeten?quote:Op zondag 24 maart 2019 19:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Laatste keer dat dat zo was stond ik een mammoet te vloeren
Spareribsquote:
As usuals.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:30 schreef Dave het volgende:
Toen deed ik 's ochtends altijd het licht aan op Fok.
Ik heb wat speelfilms gedownload uit het decennium waarin Greys is geboren.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:56 schreef Guanabana het volgende:
Was het leuk kinders?
Gaat iedereen nu voetbal kijken?
Matthew Star keek ik graagquote:Op zondag 24 maart 2019 19:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb wat speelfilms gedownload uit het decennium waarin Greys is geboren.
Zwart-wit nog enzo.
Denk dat ik die vanavond ga kijken.
De eerste is "Heaven can wait" uit 1978.
Oh verhip, ik zie kleur
Wel een beetje respect voor ons hoor.....quote:Op zondag 24 maart 2019 19:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb wat speelfilms gedownload uit het decennium waarin Greys is geboren.
Zwart-wit nog enzo.
Denk dat ik die vanavond ga kijken.
De eerste is "Heaven can wait" uit 1978.
Oh verhip, ik zie kleur
Ik dacht even dat ik een reboot tegenkwam:quote:
Ik ben uit hetzelfde decenniumquote:Op zondag 24 maart 2019 20:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel een beetje respect voor ons hoor.....![]()
snapte ik al hoorquote:Op zondag 24 maart 2019 20:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ben uit hetzelfde decenniumBeetje zelfspot enzo
Ik zit nu bij yvonne op schoot.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Ben jij ook al terug uit het Wilde Westen?
quote:Op zondag 24 maart 2019 20:21 schreef murp het volgende:
Leuke ESFers, bedankt voor de leuke sjoeldag!
De Zevensprongquote:Op zondag 24 maart 2019 20:05 schreef Dave het volgende:
EN DE ZEVENSPRONG EN DIE STAAT GEWOON HELEMAAL ONLINE![]()
Bijna, maar ging net goed.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Geen stenen tegen je kop aan gekregen dit keer?
Ik welquote:Op zondag 24 maart 2019 19:56 schreef Guanabana het volgende:
Was het leuk kinders?
Ja! En nee!quote:Op zondag 24 maart 2019 19:56 schreef Guanabana het volgende:
Was het leuk kinders?
Natuurlijk was het leuk. ESF meets zijn altijd leuk.quote:
Geen idee, straks ff kijken of ik ergens een stream kan vinden die niet vastloopt op mijn verbinding.quote:Gaat iedereen nu voetbal kijken?
Ik heb ook weer kwistig rondgestrooid met stenenquote:
Achteruit sjoelen en dan nog zo'n hoge totaalscore halen. Dat kan haast niet eerlijk zijn gegaan.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook weer kwistig rondgestrooid met stenenDesondanks ging het een heel stuk beter dan de vorige keer
Tuurlijk welquote:Op zondag 24 maart 2019 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Achteruit sjoelen en dan nog zo'n hoge totaalscore halen. Dat kan haast niet eerlijk zijn gegaan.
Mijn stenen gingen dan ook gewoon vooruit.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tuurlijk welEven eerlijk als jouw 140
Leuk dat je er was murpquote:Op zondag 24 maart 2019 20:21 schreef murp het volgende:
Leuke ESFers, bedankt voor de leuke sjoeldag!
Ik had er maar drie dit keer. En ook dat is een verbetering vergeleken met januariquote:Op zondag 24 maart 2019 20:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, goed. Er vloog er ook 1 naar de andere kant van het cafe, maar dat isniepffft who cares.
Van mij wel hoorquote:Op zondag 24 maart 2019 20:46 schreef Momo... het volgende:
Vond wel jammer dat ik Viszlat Nyar niet mocht draaien![]()
DIT KAN NIET MEER GOED GAAN! *paniek*quote:Op zondag 24 maart 2019 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Pff, net begonnen en Duitsland heeft de bal al.
Dit gaat hem niet meer worden.
Brrrrrrrrrrquote:Op zondag 24 maart 2019 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
DIT KAN NIET MEER GOED GAAN! *paniek*
Ze moeten er even inkomenquote:Op zondag 24 maart 2019 20:52 schreef Guanabana het volgende:
ik had er zin in, maar nu ben ik zenuwachtig
quote:Op zondag 24 maart 2019 19:26 schreef Dave het volgende: En nee @:Greys, hij is eerder wat aan de oude kant.
![]()
DAVE! WAT MAAKIE ME NOU MAN!quote:Op zondag 24 maart 2019 19:34 schreef Dave het volgende:
En ik weet dat het voor de echte ESF die-hards moeilijk te geloven is, maar ik moet werken op 16 mei.
In Rotterdam. Sommigen kwamen uit Groningen vandaag erheen om te sjoelen. En ik zweer je dat het binnen 2 minuten is alsof je ons al tien jaar kent. MMF93 was er vandaag en die is pas een maand FOK-user, vraag haar maar hoe gezellig het was en hoe eng!quote:Op zondag 24 maart 2019 21:14 schreef Dave het volgende:
Da’s heul ver weg toch? (En dat durf ik niet)
Meer zichzelf overschat denk ik. Je zag het ook wel een beetje aankomen.quote:
Moest je nooit bijna daardoor nog afwassen ookquote:Op zondag 24 maart 2019 20:46 schreef Momo... het volgende:
Vond wel jammer dat ik Viszlat Nyar niet mocht draaien![]()
Nee Duitsland schiet die ballen er juist wel in. Babel mist even twee 100% kansen.quote:
Ja grazz zit denk ik nog in de trein terugquote:Op zondag 24 maart 2019 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
In Rotterdam. Sommigen kwamen uit Groningen vandaag erheen om te sjoelen. En ik zweer je dat het binnen 2 minuten is alsof je ons al tien jaar kent. MMF93 was er vandaag en die is pas een maand FOK-user, vraag haar maar hoe gezellig het was en hoe eng!
(MMF93 ik vond het zooooo leuk dat je er was!)
Tijdperk SJL is weer even voorbij helaasquote:
Viszlat Nyar willen draaien zorgt dat je nooit nog moet afwassen?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moest je nooit bijna daardoor nog afwassen ook
Ik dacht de PlS. Premier League of Sjoel.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tijdperk SJL is weer even voorbij helaas
Amenooitnietquote:Op zondag 24 maart 2019 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Viszlat Nyar willen draaien zorgt dat je nooit nog moet afwassen?
Ja mensen met muzieksmaak hoeven niet meer af te wassenquote:Op zondag 24 maart 2019 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Viszlat Nyar willen draaien zorgt dat je nooit nog moet afwassen?
Dat valt ook wel mee. Er zitten gewoon te veel mensen niet goed in de wedstrijd.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:27 schreef Dave het volgende:
Als ik nu.nl geloof worden ze helemaal weggespeeld?
Ik ben ook nog op de terugweg. In Rotterdam kon ik lekker snel op een trein stappen, maar in Utrecht heb ik nu een overstap van bijna een half uurquote:Op zondag 24 maart 2019 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja grazz zit denk ik nog in de trein terugEn het was weer heel gezellig
11?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Er zitten gewoon te veel mensen niet goed in de wedstrijd.
Nice, goed om te weten.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:28 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja mensen met muzieksmaak hoeven niet meer af te wassen
Alleen als je de L ook een hoofdletter geeftquote:Op zondag 24 maart 2019 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht de PlS. Premier League of Sjoel.
Ik kan altijd nog zeggen dat ik doel op de grootste Poolse politieke partijquote:Op zondag 24 maart 2019 21:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alleen als je de L ook een hoofdletter geeftvoorkomt chanante verwarringen met andere lettertypes
Als die maar een klein beetje kon mikken stond het 2-2.quote:
Geen moeite.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:26 schreef Momo... het volgende:
Trouwens wel complimenten weer voor Greys vanwege alles regelen inclusief de bol.com sjoelstenen
Dat niet alleen. Hij staat er bij en kijkt er naar. Levert continu de bal in. Ik erger me groen en geel.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als die maar een klein beetje kon mikken stond het 2-2.
Dat ook. En vooral een hele lage handelingssnelheid.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Hij staat er bij en kijkt er naar. Levert continu de bal in. Ik erger me groen en geel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |