Ik heb ook weer kwistig rondgestrooid met stenenquote:
Achteruit sjoelen en dan nog zo'n hoge totaalscore halen. Dat kan haast niet eerlijk zijn gegaan.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook weer kwistig rondgestrooid met stenenDesondanks ging het een heel stuk beter dan de vorige keer
Tuurlijk welquote:Op zondag 24 maart 2019 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Achteruit sjoelen en dan nog zo'n hoge totaalscore halen. Dat kan haast niet eerlijk zijn gegaan.
Mijn stenen gingen dan ook gewoon vooruit.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tuurlijk welEven eerlijk als jouw 140
Leuk dat je er was murpquote:Op zondag 24 maart 2019 20:21 schreef murp het volgende:
Leuke ESFers, bedankt voor de leuke sjoeldag!
Ik had er maar drie dit keer. En ook dat is een verbetering vergeleken met januariquote:Op zondag 24 maart 2019 20:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, goed. Er vloog er ook 1 naar de andere kant van het cafe, maar dat isniepffft who cares.
Van mij wel hoorquote:Op zondag 24 maart 2019 20:46 schreef Momo... het volgende:
Vond wel jammer dat ik Viszlat Nyar niet mocht draaien![]()
DIT KAN NIET MEER GOED GAAN! *paniek*quote:Op zondag 24 maart 2019 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Pff, net begonnen en Duitsland heeft de bal al.
Dit gaat hem niet meer worden.
Brrrrrrrrrrquote:Op zondag 24 maart 2019 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
DIT KAN NIET MEER GOED GAAN! *paniek*
Ze moeten er even inkomenquote:Op zondag 24 maart 2019 20:52 schreef Guanabana het volgende:
ik had er zin in, maar nu ben ik zenuwachtig
quote:Op zondag 24 maart 2019 19:26 schreef Dave het volgende: En nee @:Greys, hij is eerder wat aan de oude kant.
![]()
DAVE! WAT MAAKIE ME NOU MAN!quote:Op zondag 24 maart 2019 19:34 schreef Dave het volgende:
En ik weet dat het voor de echte ESF die-hards moeilijk te geloven is, maar ik moet werken op 16 mei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |