Ik ook, maar ze spelen in ieder geval een stuk beterquote:Op zondag 24 maart 2019 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]Maar ben pas echt blij vanaf een 2-2
Ik moest opzoeken wat dat wasquote:
Vervanging van solrock, die is nu naar het zuidelijk halfrondquote:Op zondag 24 maart 2019 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat dat waser zijn er ook te veel tegenwoordig.
Anyway, gefeliciteerd! Ik heb er nog geen
Toen ik zag dat het om een Pokémon ging wist ik genoegquote:Op zondag 24 maart 2019 21:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Vervanging van solrock, die is nu naar het zuidelijk halfrond
Gisteren met community day maar last 1 shiny treecko gevangenquote:Op zondag 24 maart 2019 21:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Idd![]()
Op 1 op 400 is shiny, even door klikken
Ik maar 2, wel bijna 300 met 2 accounts aangetiktquote:Op zondag 24 maart 2019 22:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Gisteren met community day maar last 1 shiny treecko gevangen
Ik ga er meestal wel echt op uit als ik kan op community day. Record is 21 shinies op 1 account in 3 uur tijd.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:03 schreef Dave het volgende:
Gisteren geen zin, maar meestal gaan we dan even de stad in, en dan vangen we er wel meer inderdaa
Oh mijn max is 8 denk ik op 1 account, maar meestal ook even ergens een terrasje tussendoorquote:Op zondag 24 maart 2019 22:04 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik ga er meestal wel echt op uit als ik kan op community day. Record is 21 shinies op 1 account in 3 uur tijd.
JAAAAAAAAAAquote:Op zondag 24 maart 2019 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
Het was weer heel gezellig vandaag!![]()
![]()
En zoveel zin al in EIC over twee weken!
2-3. Zo zijn de Duitsers.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:06 schreef Dave het volgende:
Nu nog even op zn Duits in de laatste minuut de 3-2
quote:Op zondag 24 maart 2019 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
En Henk ook:
'Wie heeft Viszlat Nyar aangevraagd? Die moet straks gaan afwassen.'
Heerlijkquote:Op zondag 24 maart 2019 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
En Henk ook:
'Wie heeft Viszlat Nyar aangevraagd? Die moet straks gaan afwassen.'
Maar da's gewoon een goed nummer, toch @murp ?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:30 schreef Momo... het volgende:
Volgend jaar ga ik Hatari aanvragen, hopelijk hoef ik dan niet na de tijd de zaak te vegen.
Je zat weer even stiekem te kijken zeker?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
Potverdomme, het is echt als ik kijk dan verliezen ze, kijk ik niet staan ze ineens weer gelijk...
Ik bedoelde andersom mensen.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:06 schreef Dave het volgende:
Nu nog even op zn Duits in de laatste minuut de 3-2
Meen je niet. Zat de LiveScore op google te kijken...quote:Op zondag 24 maart 2019 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zat weer even stiekem te kijken zeker?
Blijkbaar was dat genoeg.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meen je niet. Zat de LiveScore op google te kijken...
quote:Op zondag 24 maart 2019 22:30 schreef Momo... het volgende:
Volgend jaar ga ik Hatari aanvragen, hopelijk hoef ik dan niet na de tijd de zaak te vegen.
Ik had het met het WK vorig jaar, werd alleen maar gescoord als ik ff de kamer uit was.quote:
Ik heb geen kwootnoti's aanstaan, niettemin: ik doe 40 dagen zonder alcohol. Buiten de 40 dagen om zuip ik jullie onder de tafelquote:Op zondag 24 maart 2019 22:45 schreef Faux. het volgende:
Wil dit nog wel ff citeren uit m'n post in fc:
- naatje_1 drinkt homobier. Een student drinkt geen radler gvd
@:naatje_1
Oh huh kan je die shit uitzettenquote:Op zondag 24 maart 2019 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb geen kwootnoti's aanstaan, niettemin: ik doe 40 dagen zonder alcohol. Buiten de 40 dagen om zuip ik jullie onder de tafel
16 mei kun je dus je talenten laten zienquote:Op zondag 24 maart 2019 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb geen kwootnoti's aanstaan, niettemin: ik doe 40 dagen zonder alcohol. Buiten de 40 dagen om zuip ik jullie onder de tafel
Ja, mooi moment was dat.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ook zo geinig bij de meet:
Greys tegen Roger: 'Zullen we deze laatste ronde iedereen wat vaker laten gooien, dan kunnen we de andere bak nog gaan evenaren.'
Roger: 'Ik hoor bij de andere bak'
Oh jaquote:Op zondag 24 maart 2019 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
Greys tegen Roger: 'Zullen we deze laatste ronde iedereen wat vaker laten gooien, dan kunnen we de andere bak nog gaan evenaren.'
Die gaat heel, maar dan ook heel erg ver komen.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:51 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij geen domme jongen die Matthijs de Ligt, 19 nog maar, koetsjiekoetsjie.
Vast en zeker, maar ik ga me niet vastleggenquote:Op zondag 24 maart 2019 22:50 schreef Momo... het volgende:
[..]
16 mei kun je dus je talenten laten zien
Azerbeidzjaanse praktijken.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vond het ook zo leuk om jou te ontmoetenquote:
Hoe kom ik hier nu pas achterquote:Op zondag 24 maart 2019 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JA. Natuurlijk. FOK! is autistisch, als het even kon zou men nog op Silver FOK!ken.
Vandaar dat jullie er zo lang over dedenquote:Op zondag 24 maart 2019 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
Geen behoefte aan gehad, gok ikquote:Op zondag 24 maart 2019 23:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik vond het ook zo leuk om jou te ontmoetenK klik altijd heel goed met oprecht gezellige mensen zoals jij
![]()
[..]
Hoe kom ik hier nu pas achter
He? Ik dacht dat we het erover eens waren dat je het uitspreekt als Fauks. Behalve Fauks zelf danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
He? Ik dacht dat we het erover eens waren dat je het uitspreekt als Fauks. Behalve Fauks zelf danVolgens mij is het gebbetje meer waarheid dan je toe durft te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk wel, maar als hij als Foo aangesproken wil worden wil ik daar best in mee gaanquote:Op zondag 24 maart 2019 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gebbetje meer waarheid dan je toe durft te geven
Als ik Foo zie staan zou ik er automatisch Foe als uitspraak van maken. Faux Fighters.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar als hij als Foo aangesproken wil worden wil ik daar best in mee gaan
Festival.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:11 schreef Faux. het volgende:
Jullie mogen me aanspreken met wat jullie willen hoor. Foo, fauks, foe, ik reageer op alles dat met de F begint
Fuchsia.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:11 schreef Faux. het volgende:
Jullie mogen me aanspreken met wat jullie willen hoor. Foo, fauks, foe, ik reageer op alles dat met de F begint
quote:
That's me bitchesquote:
Hallo faxiequote:Op zondag 24 maart 2019 23:11 schreef Faux. het volgende:
Dat komt wel eens voor jaquote:Op zondag 24 maart 2019 23:13 schreef Cyan9 het volgende:
Hebben jullie ook wel een dat je een hele mooie versie van een nummer tegen komt, terwijl je het origineel niet zo geweldig vindt? Is me nu al meerdere keren gebeurd met dit nummer:
Flip Flopsquote:
Fauchsia danquote:
Het interesseer me geen flikkerquote:
Hallo Flippiee, hallo flippingcoinquote:Op zondag 24 maart 2019 23:11 schreef Faux. het volgende:
Aan de andere kant misschien wel wat onhandig als ik echt iets aan @Fred_B moet vragen en jij komt aanzetten.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:11 schreef Faux. het volgende:
quote:
quote:
Dit hebben jullie zelf over je afgeroepen door mijn prachtige username met Fauks te verneukenquote:Op zondag 24 maart 2019 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aan de andere kant misschien wel wat onhandig als ik echt iets aan @:Fred_B moet vragen en jij komt aanzetten.
Kijk daar maar vooral uit dat je er geen Fret_B van maakt. Dan krijg je een reactie terug van MagNet.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aan de andere kant misschien wel wat onhandig als ik echt iets aan @:Fred_B moet vragen en jij komt aanzetten.
Ik heb jouw username nooit fout uitgesproken, dus heb ik helemaal niets over mij afgeroepenquote:Op zondag 24 maart 2019 23:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit hebben jullie zelf over je afgeroepen door mijn prachtige username met Fauks te verneuken
ONZ / Hoe spreek je Faux uit?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit hebben jullie zelf over je afgeroepen door mijn prachtige username met Fauks te verneuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |