Ik ook, maar ze spelen in ieder geval een stuk beterquote:Op zondag 24 maart 2019 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]Maar ben pas echt blij vanaf een 2-2
Ik moest opzoeken wat dat wasquote:
Vervanging van solrock, die is nu naar het zuidelijk halfrondquote:Op zondag 24 maart 2019 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat dat waser zijn er ook te veel tegenwoordig.
Anyway, gefeliciteerd! Ik heb er nog geen
Toen ik zag dat het om een Pokémon ging wist ik genoegquote:Op zondag 24 maart 2019 21:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Vervanging van solrock, die is nu naar het zuidelijk halfrond
Gisteren met community day maar last 1 shiny treecko gevangenquote:Op zondag 24 maart 2019 21:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Idd![]()
Op 1 op 400 is shiny, even door klikken
Ik maar 2, wel bijna 300 met 2 accounts aangetiktquote:Op zondag 24 maart 2019 22:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Gisteren met community day maar last 1 shiny treecko gevangen
Ik ga er meestal wel echt op uit als ik kan op community day. Record is 21 shinies op 1 account in 3 uur tijd.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:03 schreef Dave het volgende:
Gisteren geen zin, maar meestal gaan we dan even de stad in, en dan vangen we er wel meer inderdaa
Oh mijn max is 8 denk ik op 1 account, maar meestal ook even ergens een terrasje tussendoorquote:Op zondag 24 maart 2019 22:04 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik ga er meestal wel echt op uit als ik kan op community day. Record is 21 shinies op 1 account in 3 uur tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |