SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Hawaii_Tim zal teleurgesteld zijn, weer een TT die aan z'n neus voorbij gingquote:Op zondag 24 maart 2019 12:25 schreef Dave het volgende:
Ik word altijd getriggerd door die regel 'nog x posts voor het topic sluit'of iets dergelijks. Nog in rood ook. Werkt als een rode lap op een stire.
Ja, maar in zijn geval waren er kapers op de kust.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hawaii_Tim zal teleurgesteld zijn, weer een TT die aan z'n neus voorbij ging
Heeft u geen 4G?quote:Op zondag 24 maart 2019 12:30 schreef naatje_1 het volgende:
Wifi in de trein doet het niet, alsnog voor internet betalen vandaag
Dat is naatje.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:30 schreef naatje_1 het volgende:
Wifi in de trein doet het niet, alsnog voor internet betalen vandaag
Ah, ik dacht dat je NS-Hispeed kon aanschaffen in de trein, maar ik reis dan ook nooit met OV.quote:
Je hebt ook niets te eisen met OV.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je NS-Hispeed kon aanschaffen in de trein, maar ik eis dan ook nooit met OV.
NS hispeed heeft niets met internet te maken volgens mijquote:Op zondag 24 maart 2019 12:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je NS-Hispeed kon aanschaffen in de trein, maar ik reis dan ook nooit met OV.
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:38 schreef MaGNeT het volgende:
Stel, je vindt 5 Euro op het station, dat is perongeluk.
Het wat spel?quote:Op zondag 24 maart 2019 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
Je bent wel op dreef heh, benieuwd wat jouw inzendingen zouden zijn voor 2 categorieėn spel
@:magnet
Is bij Rob op 3fm, elke vrijdagavond (19-22), vrijdagnacht (2-4) en in het weekend (12-14) waarbij je een woord moet maken uit 2 categorieėn, dus bij plaatsnamen en elektrische apparaten bijvoorbeeld Modemblik. Komt er zometeen weer aan, zal de 2 categorieėn zometeen wel zeggenquote:
Den Hagenschaar? Rottumerkookplaat? Vaatwassenaar? Dat soort shit? Nah, dat lukt me niet.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is bij Rob op 3fm, elke vrijdagavond (19-22), vrijdagnacht (2-4) en in het weekend (12-14) waarbij je een woord moet maken uit 2 categorieėn, dus bij plaatsnamen en elektrische apparaten bijvoorbeeld Modemblik. Komt er zometeen weer aan, zal de 2 categorieėn zometeen wel zeggen
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Den Hagenschaar? Rottumerkookplaat? Vaatwassenaar? Dat soort shit? Nah, dat lukt me niet.
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb net m'n klauwen gebrand aan m'n haarkrulding. The things you doe om zwierig te kunnen sjoelen straks. Nu even pauze. Zometeen renovatiegedeelte 2. (Lees: proberen de mascara goed te mikken)
Ja ik heb net 3 emmers van die stuczooi staan mengen dit kan niet meer mis gaan.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik heb net 3 emmers van die stuczooi staan mengen dit kan niet meer mis gaan.
In de ttrein!quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik heb net 3 emmers van die stuczooi staan mengen dit kan niet meer mis gaan.
Dat gebeurt mij ook wel eens als m'n fretten weer eens over het toetsenbord wandelen...quote:
Potverdommequote:Op zondag 24 maart 2019 12:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]![]()
Ik vroeg me al af wat je geheim was...
Niet teveel lachen, anders kan je opnieuw beginnen![]()
Maar zo te horen kan jouw dag niet meer stuc.
Nu lijkt het net alsof @Dave een wachtwoord heeft gedeeldquote:Op zondag 24 maart 2019 12:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij ook wel eens als m'n fretten weer eens over het toetsenbord wandelen...
edit: oh, je hebt het al gefikst
Frans Duitse Herder.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
De twee categorieėn zijn: honden & bn'ers
Bijvoorbeeld terriėr Baudet, Stef teckel
Inzendingen kan je insturen via de app van 3fm (of via de site waar je op app'je kan drukken)
Geen alcohol voor mij, ik doe mee aan 40 dagen ik pas. Hopelijk pas ik daarna weer in mijn kleding.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet teveel drinken vandaag, anders moet je terug met een stuc in je kraag
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb net m'n klauwen gebrand aan m'n haarkrulding. The things you doe om zwierig te kunnen sjoelen straks. Nu even pauze. Zometeen renovatiegedeelte 2. (Lees: proberen de mascara goed te mikken)
Ik ook van jou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |