Hier zijn speech:quote:"Wij zijn het product van 350.000 jaar revolutie. Wij zijn dragers en erfgenamen van de grootste beschaving die ooit heeft bestaan. Wij zijn naar het front geroepen omdat het moet, omdat het land ons nodig heeft."
Thierry Baudet, 20 maart 2019
Je haalt milieu erbij. We hadden het over klimaat toch?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik ben je kameraad niet. Je bent al door je inhoud heen, zie ik?
Om 2.00uur gaf hij nog deze reactie:quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:55 schreef superniger het volgende:
Heeft Ozturk al een reactie gegeven?
quote:Öztürk blijft hopen op twee zetels
Selçuk Öztürk van Denk blijft hopen op een tweede zetel in de Eerste Kamer. Volgens de exitpoll donderdagochtend blijft het echt bij een zetel voor de partij. Öztürk zal namens de partij plaatsnemen in de Eerste Kamer. Hij wil meer pittige discussies in de Kamer. Denk is nu nog niet aanwezig in de senaat en kon daarom nog geen weerwoord bieden.
https://nieuws.nl/algemee(...)open-op-twee-zetels/
Deze man was al bekend bij politie. Deze man werd al in de gaten gehouden. Deze man had al een nogal vreemd strafblad. Deze man werd 3-4 weken geleden nog voorgeleid voor verkrachting. Welke signalen moet je nog meer hebben?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:10 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En hoe ga je vooraf bepalen wie de gekken zijn die dit soort daden gaan plegen? Preventief iedereen die een beetje verdacht is vasthouden?
[..]
Omdat die niet zomaar voorhanden zijn. Ondanks dat sommigen dat graag geloven.
Als we de aarde eerst naar de klote helpen, dan hebben zorg en scholing niet een heel erg grote prioriteit.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker en daar moeten we goed naar kijken, maar we vergeten even dat die generatie ook misschien goede betaalbare zorg wil en goed onderwijs etc etc. Dat blijft allemaal onderbelicht nu.
https://forum.fok.nl/temp(...)/D2LX0ROX4AANwUO.jpgquote:
Nee, Denk heeft verloren. Dat is wat anders.quote:
Als jij hier gaat beweren dat de twee niet met elkaar verbonden zijn, dan heb jij niet de cognitieve capaciteiten om deze discussie verder te voeren. Lator!quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je haalt milieu erbij. We hadden het over klimaat toch?
Hoe upload je een foto op FOK?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/temp(...)/D2LX0ROX4AANwUO.jpg
Mooi er gaat nu toch gebouwd worden in Alphen lijkt me
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:13 schreef Mr.J het volgende:
Misschien ligt het aan mijn kennis mbt tot staatskunde, maar waarom al dit gepraat over meerderheden in de eerste kamer?
De eerste kamer zou toch, partij onafhankelijk, de wetten van de tweede kamer moeten toetsen aan de grondwet en andere wetten?
En dus geen partijpolitiek bedrijven?
nou kom zeg, we moeten het gat in de ozonlaag nog dichten , werk zat hoorquote:
Je gelooft werkelijk dat de aarde kapot gaat over 50-100 jaar? Bijzonder dan dat het hier 400-500 jaar geleden 40 graden was en 150-200 jaar geleden veel kouder dan nu. Is er menselijke invloed? 100%? Hoeveel? Weet helemaal niemand.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als we de aarde eerst naar de klote helpen, dan hebben zorg en scholing niet een heel erg grote prioriteit.
Ik hoop echt van harte dat er nu gebouwd gaat worden ja. Ik ben al een beetje aan het orienteren voor een eerste koophuis, maar dat is gewoon compleet onmogelijk nu zonder te moeten uitwijken naar een nietszeggend dorp niet eens op fietsafstand van de dichtsbijzijnde grotere plaats.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/temp(...)/D2LX0ROX4AANwUO.jpg
Mooi er gaat nu toch gebouwd worden in Alphen lijkt me
Dat is de theorie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:13 schreef Mr.J het volgende:
Misschien ligt het aan mijn kennis mbt tot staatskunde, maar waarom al dit gepraat over meerderheden in de eerste kamer?
De eerste kamer zou toch, partij onafhankelijk, de wetten van de tweede kamer moeten toetsen aan de grondwet en andere wetten?
Nee, sorry. Even serieus. In principe heb je gelijk. Maar als bepaalde fracties een wetsvoorstel niet 'deugdelijk' vinden, wordt het echt wel weggestemd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:13 schreef Mr.J het volgende:
En heb je enig idee wat de reguliere gang van zaken is en dat het in 99,99% van de gevallen wel goed gaat?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deze man was al bekend bij politie. Deze man werd al in de gaten gehouden. Deze man had al een nogal vreemd strafblad. Deze man werd 3-4 weken geleden nog voorgeleid voor verkrachting. Welke signalen moet je nog meer hebben?
Waarom legt men dan niet eens de nadruk hierop in de media?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, sorry. Even serieus. In principe heb je gelijk. Maar als bepaalde fracties een wetsvoorstel niet 'deugdelijk' vinden, wordt het echt wel weggestemd.
Liever 99 criminelen onnodig vastgehouden, dan eentje die drie levens neemt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En heb je enig idee wat de reguliere gang van zaken is en dat het in 99,99% van de gevallen wel goed gaat?
Oh, de aarde heeft nergens last van. Of de aarde bewoonbaar blijft voor de mens, als de temperatuur significant stijgt, is een ander verhaal.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:14 schreef Poepz0r het volgende:
Je gelooft werkelijk dat de aarde kapot gaat over 50-100 jaar?
In dat geval kunnen we beter van half Nederland het rijbewijs afnemen. Daar redden we heel wat meer levens mee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liever 99 criminelen onnodig vastgehouden, dan eentje die drie levens neemt.
Klopt, het is ook drukteschoppen om het drukteschoppen, er wordt nu net gedaan alsof er zoiets bestaat als een eerstekamercoalitiequote:Op donderdag 21 maart 2019 13:13 schreef Mr.J het volgende:
En daarnaast kun je je gestelde doelen ook halen door 1-2 kerncentrales te bouwen. Bewezen technologie. Daarna investeren in nieuwe technologie en over 20-30 zien we wel weer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:14 schreef Poepz0r het volgende:
Je gelooft werkelijk dat de aarde kapot gaat over 50-100 jaar? Bijzonder dan dat het hier 400-500 jaar geleden 40 graden was en 150-200 jaar geleden veel kouder dan nu. Is er menselijke invloed? 100%? Hoeveel? Weet helemaal niemand.
Vergeet niet dat wat wij NIET uitstoten dat China dat in 2 weekjes helemaal teniet gaat doen. Er komen trouwens nog iets van 200 vliegvelden en dergelijke in China bij in de komende 5 jaar. Daar gaan onze goed bedoelde plannen.
Denken in oplossingenquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
In dat geval kunnen we beter van half Nederland het rijbewijs afnemen. Daar redden heel wat meer levens mee.
klopt. laat dat maar aan de FvD overquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:17 schreef Aurelius het volgende:
[..]
En daarnaast kun je je gestelde doelen ook halen door 1-2 kerncentrales te bouwen. Bewezen technologie. Daarna investeren in nieuwe technologie en over 20-30 zien we wel weer.
Omdat het er in de praktijk heel erg op lijkt alsof er partijpolitiek wordt bedreven in de eerste kamer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:16 schreef Mr.J het volgende:
Waarom legt men dan niet eens de nadruk hierop in de media?
(Jaja, retorische vraag alweer.)
In Vlaanderen is Vuurwerk al verboden nu Nederland nogquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denken in oplossingen
Dan ook maar gelijk vuurwerk verbieden.
Klopt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denken in oplossingen
Dan ook maar gelijk vuurwerk verbieden.
Liever de levens van 99 verwoesten dan van drie?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben jij vast een groot fan van Recep Tayyip Erdogan?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En je loopt met open ogen in m'n val.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:18 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dan gaan alle FvD-/PVV-tokkies weer steigeren, want bemoeizuchtige overheid enzo.
Allemaal goede vragen, wachten tot 27 mei tot de definitieve uitslag dus, maar ik zie nog wel een wijziging van 1 of 2 zetels hier en daar. Misschien dat de SGP nog best twee kan halen door strategisch stemmen van CU, of dat DENK op een lokale Turk gaat stemmen, het kan allemaal. Maar dat zal allemaal gaan om waarschijnlijk 1 of 2 restzetels.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
12+9+6+4= 31. Volgens mij kom ik met 7 van PvdA (nieuwste prognose) gewoon op 38.
Die ene zetel van forum gaat ten koste van de SGP.
[..]
Die laatste zin is nog wel interessant. Waar gaan de Denk statenleden op stemmen? Wat doen die teveel statenleden voor 1 zetel bij de SGP? Wat doen de mensen die normaal OSF zouden stemmen?
Het gaat niet over verdachten, maar mensen waarvan al het één en ander bewezen is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ben jij vast een groot fan van Recep Tayyip Erdogan?
Maar dat is het gevolg van stupid, niet van agressie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:21 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik wil overigens niet bagatelliseren over het persoonlijk leed van maandag, maar sinds de aanslag zijn er gemiddeld genomen al 2 of 3 keer zoveel mensen onnodig omgekomen in het verkeer. Tja...
Oké?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En je loopt met open ogen in m'n val.
Ja, als ze dat zouden kunnen. Maar dat is het hem juist. GroenLinks laat zich ringeloren met kraaltjes en kettinkjes die van weinig waarde zijn, juist op dit onderdeel. Ga maar na:quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:54 schreef DireStraits7 het volgende:
Dit vind ik wel heel cynisch. Het klimaat en de verduurzaming zijn de belangrijkste thema's van de komende... 100(?) jaar. Het is misschien wel hét bestaansrecht van GroenLinks. Als zij dan een stevig klimaatakkoord kunnen realiseren is dat een behoorlijke slag die ze slaan.
Waar is voor jou de grens? Stop je ook de kruimeldieven in een cel?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat niet over verdachten, maar mensen waarvan al het één en ander bewezen is.
Eén week autorijden zorgt voor meer slachtoffers dan vuurwerk. Jij haalt dat eerste nu als argument aan tegen wat anders.quote:
Oh?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar dat is het gevolg van stupid, niet van agressie.
Ik snap nog steeds niet van wat je wilt zeggen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eén week autorijden zorgt voor meer slachtoffers dan vuurwerk. Jij haalt dat eerste nu als argument aan tegen wat anders.
Dat zeg ik, stupid.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:21 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik wil overigens niet bagatelliseren over het persoonlijk leed van maandag, maar sinds de aanslag zijn er gemiddeld genomen al 2 of 3 keer zoveel mensen onnodig omgekomen in het verkeer. Tja...
Volgens mij is die eerste zetel nu ook in rook opgegaan, of vergis ik mij?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Om 2.00uur gaf hij nog deze reactie:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:
Je kan ook overdrijven zeg.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar is voor jou de grens? Stop je ook de kruimeldieven in een cel?
quote:Gökmen T. was verdachte in een verkrachtingszaak en kreeg het voordeel van de twijfel, waarna zijn voorarrest werd opgeheven. Ook werd hij deze maand nog tot 4 maanden cel veroordeeld voor een inbraak. Die straf was nog niet onherroepelijk. Daardoor was hij nog vrij, meldt het OM.
quote:Wie op verdenking van verkrachting vastzit, blijft meestal in voorarrest vanwege de ernst van het delict. Hoe het kon dat Gökmen twee weken later op vrije voeten was en volgens de politie het vuur opende in de tram naar Utrecht, is onduidelijk. Ook hier wenst justitie geen mededeling over te doen. ,,Wij hebben zijn naam vrijgegeven en portret verspreid om opsporing mogelijk te maken. Daar houden we het bij”, aldus een zegsvrouw van het OM.
Dat terrorisme beter is dan verkeer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:24 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet van wat je wilt zeggen.
Wat snap je niet aan:quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven zeg.
Deze man heeft een zeer ernstig delict begaan twee jaar terug,
quote:Gökmen T. was verdachte
Als Den Haag, Bodegraven, Amsterdam, Bloemendaal, Amersfoort en Geertruidenberg klaar zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:26 schreef Nibb-it het volgende:
Wanneer wordt de einduitslag zo ongeveer verwacht?
Van de provincies? Die zijn nu allemaal wel zo goed als duidelijk. Van de Eerste Kamer moet je nog tot 27 mei wachten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:26 schreef Nibb-it het volgende:
Wanneer wordt de einduitslag zo ongeveer verwacht?
Klopt. Ozturk heeft voor niets zijn Tweede Kamer zetel afgestaanquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Volgens mij is die eerste zetel nu ook in rook opgegaan, of vergis ik mij?
Het verschil is dat de persoon in Utrecht gericht een vuurwapen gebruikt met de bedoeling om te doden. Dat is in het verkeer natuurlijk niet zo. Ook niet als er een ruzie is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:26 schreef DireStraits7 het volgende:
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Wat snap je niet aan:quote:
en nog belangrijker:quote:Wie op verdenking van verkrachting vastzit, blijft meestal in voorarrest vanwege de ernst van het delict.
quote:Ook werd hij deze maand nog tot 4 maanden cel veroordeeld
Pechtold heeft hem geleerd om die partij te haten, het is hem vergeven. Hij draait wel bij.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:27 schreef raptorix het volgende:
Rob Jetten die gelijk begint te roeptoeteren dat ze FVD uitsluiten, haahhasahhahahahhahahahahahahah, hij heeft nog steeds niet door dat D66 gehalveerd is?
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:27 schreef TheJanitor het volgende:
Gewoon de grootste partij. Mooi om te zien dat er toch nog wat verstand is in NL!
70% van de FVD stemmers is niet hoogopgeleid.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:27 schreef TheJanitor het volgende:
Gewoon de grootste partij. Mooi om te zien dat er toch nog wat verstand is in NL!
Als het primaire doel is om verdere slachtoffers te voorkomen (bewust of onbewust), zijn er andere maatregelen denkbaar.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het verschil is dat de persoon in Utrecht gericht een vuurwapen gebruikt met de bedoeling om te doden. Dat is in het verkeer natuurlijk niet zo. Ook niet als er een ruzie is.
Dus de vergelijking is volledig zinloos.
400-500 jaar geleden was het hier al eens 40 graden (zonder extreem veel industrie). Golfbewegingen etc.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Oh, de aarde heeft nergens last van. Of de aarde bewoonbaar blijft voor de mens, als de temperatuur significant stijgt, is een ander verhaal.
Nee, hoor. Hij is nog lid en blijft dat dus. Die vrouw die op 4 stond komt dus niet in de tweede kamer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Klopt. Ozturk heeft voor niets zijn Tweede Kamer zetel afgestaan
Eensquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:17 schreef Aurelius het volgende:
[..]
En daarnaast kun je je gestelde doelen ook halen door 1-2 kerncentrales te bouwen. Bewezen technologie. Daarna investeren in nieuwe technologie en over 20-30 zien we wel weer.
Mbt waarom hij nog niet vastzit: in Nederland moet je eerst defintief afgestraft zijn, pas dan word je vastgezet, daarnaast duurt het meestal een poosje voordat je een oproep krijgt dat je moet zitten, vaak "sparen" ze de straffen ook op.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan:
[..]
en nog belangrijker:
[..]
Hij zal wel MOETEN, want Mark Rutte is duidelijk: we gaan per onderwerp kijken met wie we samenwerken, links en rechts.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pechtold heeft hem geleerd om die partij te haten, het is hem vergeven. Hij draait wel bij.
In dit geval lijkt het mij dat er meer dan genoeg reden was om hem vast te houden. Maar dat is vast mijn stomme realistische kijk op de wereld.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mbt waarom hij nog niet vastzit: in Nederland moet je eerst defintief afgestraft zijn, pas dan word je vastgezet, daarnaast duurt het meestal een poosje voordat je een oproep krijgt dat je moet zitten, vaak "sparen" ze de straffen ook op.
Dit werkt ook alleen maar tegen hem. D66 is geen fan van democratie blijkt opnieuw.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:27 schreef raptorix het volgende:
Rob Jetten die gelijk begint te roeptoeteren dat ze FVD uitsluiten, haahhasahhahahahhahahahahahahah, hij heeft nog steeds niet door dat D66 gehalveerd is?
Pechtold zette zich enorm af tegen de PVV, waar zijzelf maar zeker ook de PVV van geprofiteerd heeft. Jetten doet nu hetzelfde bij FvD, maar D66 heeft daar nu weinig tot niet van geprofiteerd, Baudet heeft zich echter wel prima weten te profileren hierdoor. Goed gedaan Robbiequote:Op donderdag 21 maart 2019 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pechtold heeft hem geleerd om die partij te haten, het is hem vergeven. Hij draait wel bij.
Het antwoord zit nota bene in je eigen bericht... "Die straf was nog niet onherroepelijk. Daardoor was hij nog vrij, meldt het OM."quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan:
[..]
en nog belangrijker:
[..]
Wat begrijp je vervolgens niet aan;quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan:
[..]
en nog belangrijker:
[..]
Gokmen T. was verdachte en ook verdachten mogen doorgaans bij bepaalde delicten hun zaak in vrijheid afwachten. Eerst werd hij wel vastgezet omdat hij niet wilde meewerken, maar nadat hij beloofde dat wel te doen is hij vrijgelaten.quote:Die straf was nog niet onherroepelijk. Daardoor was hij nog vrij, meldt het OM.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit werkt ook alleen maar tegen hem. D66 is geen fan van democratie blijkt opnieuw.
Neh. Dit is overigens een Wethouder in Tilburg.twitter:marhendrickx twitterde op woensdag 20-03-2019 om 10:31:26Ik hoop dat mensen in Tilburg zich realiseren dat een stem op Hans Smolders, lijstduwer Forum v Democratie, een stem tegen onze inclusieve stad is. Het is een stem voor racisme, afbraak rechtsstaat, haat & verdeeldheid. Dat heeft Baudet afgelopen weken weer duidelijk laten zien. reageer retweet
Volk is ook niet achterlijk he. Afschaffing referenda is mokerdom van D66.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Pechtold zette zich enorm af tegen de PVV, waar de PVV ook van geprofiteerd heeft. Jetten doet nu hetzelfde bij FvD, terwijl D66 daar weinig tot niet van geprofiteerd heeft, Baudet heeft zich echter wel prima weten te profileren hierdoor. Goed gedaan Robbie
Bron? En hoogopgeleid zegt ook niet alles he.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
70% van de FVD stemmers is niet hoogopgeleid.
Geen idee, het komt vaker voor dat mensen die voor relatief zware delicten uit voorlopige hechtenis worden geplaatst.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In dit geval lijkt het mij dat er meer dan genoeg reden was om hem vast te houden. Maar dat is vast mijn stomme realistische kijk op de wereld.
Hij is godverdomme verdachte in een verkachtingszaak die ook nog eens is veroordeeld voor een ander delict en waarvan de omgeving roept dat er een steekje los zat. Enkel idioten laten iemand met een dergelijk profiel vrij.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat begrijp je vervolgens niet aan;
[..]
Gokmen T. was verdachte en ook verdachten mogen doorgaans bij bepaalde delicten hun zaak in vrijheid afwachten. Eerst werd hij wel vastgezet omdat hij niet wilde meewerken, maar nadat hij beloofde dat wel te doen is hij vrijgelaten.
Er zijn diverse experts die het geen vreemde beslissing van justitie vinden. Je kunt immers niet iedereen gaan vastzetten. Ze hebben de checklists gevolgd en daaruit blijkt dat hij kennelijk niet zo gevaarlijk werd geacht.
Je mag best vanuitgaan dat ze dat nu wellicht gaan herzien en kijken hoe en waar ze wellicht een fout hebben gemaakt. Er zijn honderden verdachten die in vrijheid hun zaak afwachten, dat er nu een is die een ernstig delict begaat wil niet zeggen dat alle anderen dat ook doen. Dat jij iedereen bij voorbaat wil gaan vastzetten is jouw keus en daar ben ik het niet mee eens.
Ipsos.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Bron? En hoogopgeleid zegt ook niet alles he.
Als je begint te vloeken dan ben ik snel klaar hiermee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is godverdomme verdachte in een verkachtingszaak die ook nog eens is veroordeeld voor een ander delict en waarvan de omgeving roept dat er een steekje los zat. Enkel idioten laten iemand met een dergelijk profiel vrij.
Dit is heel gevaarlijk. Hopelijk geeft iemand haar een enorme stamp op dat smoelwerk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]Neh. Dit is overigens een Wethouder in Tilburg.twitter:marhendrickx twitterde op woensdag 20-03-2019 om 10:31:26Ik hoop dat mensen in Tilburg zich realiseren dat een stem op Hans Smolders, lijstduwer Forum v Democratie, een stem tegen onze inclusieve stad is. Het is een stem voor racisme, afbraak rechtsstaat, haat & verdeeldheid. Dat heeft Baudet afgelopen weken weer duidelijk laten zien. reageer retweet
Waarom specifiek de lijstdruwer neerhalen over wat de landelijke partijleider zou hebben laten zien? Maar de wethouder klinkt iig zelf ook niet als erg inclusiefquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]Neh. Dit is overigens een Wethouder in Tilburg.twitter:marhendrickx twitterde op woensdag 20-03-2019 om 10:31:26Ik hoop dat mensen in Tilburg zich realiseren dat een stem op Hans Smolders, lijstduwer Forum v Democratie, een stem tegen onze inclusieve stad is. Het is een stem voor racisme, afbraak rechtsstaat, haat & verdeeldheid. Dat heeft Baudet afgelopen weken weer duidelijk laten zien. reageer retweet
Het is wel frappant dat D66 enkel naar anderen kijkt ipv naar zichzelf.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom specifiek de lijstdruwer neerhalen over wat de landelijke partijleider zou hebben laten zien? Maar de wethouder klinkt iig zelf ook niet als erg inclusief
Zelfs het feit dat GroenLinks recent op een partijcongres het Kauft Nicht Bei Juden principe heeft omarmd is nauwelijks in de media geweest.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is heel gevaarlijk. Hopelijk geeft iemand haar een enorme stamp op dat smoelwerk.
Wij roepen toch ook niet dat D66 AIVD leden bevatte en dat GroenLinks bloed aan hun handen heeft (Fortuyn en Mao)? Like wtf bezielt die mensen.
Ik ben er klaar mee als je gaat goedpraten dat verkrachters op vrije voeten moeten kunnen staan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je begint te vloeken dan ben ik snel klaar hiermee.
Dat snap ik dan wel weer, als ze naar hunzelf kijken dan zijn ze heel snel uitgekekenquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is wel frappant dat D66 enkel naar anderen kijkt ipv naar zichzelf.
Zoals?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:31 schreef DireStraits7 het volgende:
Als het primaire doel is om verdere slachtoffers te voorkomen (bewust of onbewust), zijn er andere maatregelen denkbaar.
Hij was verdachte in een verkrachtingszaak, hij was nog niet veroordeeld. Hij is veroordeeld voor inbraak.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee als je gaat goedpraten dat verkrachters op vrije voeten moeten kunnen staan.
Heb je dat zelf gemeten?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:31 schreef Poepz0r het volgende:
400-500 jaar geleden was het hier al eens 40 graden (zonder extreem veel industrie). Golfbewegingen etc.
Tja de gutmensch wint het niet op inhoud maar vaak enkel op gevoel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee als je gaat goedpraten dat verkrachters op vrije voeten moeten kunnen staan.
Als je klimaat echt interessant vind is het aan te raden eens een avondje te Googlen ipv blind er vanuit te gaan wat GroenLinks staat te schreeuwen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Heb je dat zelf gemeten?
Het is vrij gebruikelijk dat je in een verkrachtingszaak die loopt je proces thuis mag afwachten. Of dat verstandig was bij dit sujet is een tweede. Bovendien lijkt deze discussie me niet in dit topic horen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zolang hij alleen een verdachte is kan je niet echt concluderen dat hij een verkrachter is, natuurlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Autorijden afschaffen.quote:
Met een achtergrond waar je ook nog wel even achter je hoofd van moet krabben. Als hij nou verder een schone lij had, was het een ander verhaal geweest.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij was verdachte in een verkrachtingszaak, hij was nog niet veroordeeld. Hij is veroordeeld voor inbraak.
Eens, maar je kan hem wel beter in de gaten houden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zolang hij alleen een verdachte is kan je niet echt concluderen dat hij een verkrachter is, natuurlijk.
O ja, en als hij dan een aanslag had gepleegd wat had jij dan gezegd?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met een achtergrond waar je ook nog wel even achter je hoofd van moet krabben. Als hij nou verder een schone lij had, was het een ander verhaal geweest.
Dit geeft alleen maar aan dat het volk wel achterlijk is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volk is ook niet achterlijk he. Afschaffing referenda is mokerdom van D66.
Googelen op feiten over het klimaat. What could go wrong?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je klimaat echt interessant vind is het aan te raden eens een avondje te Googlen ipv blind er vanuit te gaan wat GroenLinks staat te schreeuwen.
Dan had ik geen van bovenstaande argumenten kunnen brengen en was mijn standpunt vele malen zwakker geweest.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
O ja, en als hij dan een aanslag had gepleegd wat had jij dan gezegd?
Ik durf bijna te wedden dat je dan had gezegd dat hij ook toen vast had moeten zitten.
Lekker grote steenquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:42 schreef Poepz0r het volgende:
Een Gorcumse kiezer kwam gisteren 364 dagen te laat voor de gemeenteraadsverkiezingen én het referendum voor de Sleepwet. Met die stemformulieren stapte hij een stembureau in de binnenstad binnen. 'De inwoner ging thuis nog even zoeken naar de goede stembiljetten.'
Yo
Genoeg wetenschappelijke onderzoeken te vinden hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Googelen op feiten over het klimaat. What could go wrong?
Democratie = stem van het volk. Wij wilden geen Euromunt (60% stemde TEGEN), kwam er toch. Men is klaar met die onzin snappie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dit geeft alleen maar aan dat het volk wel achterlijk is.
Iedereen weet dat een avondje Google hetzelfde is als jezelf tientallen jaren lang in een vakgebied verdiepen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Googelen op feiten over het klimaat. What could go wrong?
GENOTquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5146831/houdoe/
lol
Enige dat kwalijk is in deze zaak is dat hij zijn belofte al eerder had gebroken en dat hij eigenlijk al een 3e kans kreeg. De rest van zijn strafblad grossiert in kruimelcriminaliteit.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had ik geen van bovenstaande argumenten kunnen brengen en was mijn standpunt vele malen zwakker geweest.
"Climate hoax scientific evidence", jep, zal vast resultaten opleveren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Genoeg wetenschappelijke onderzoeken te vinden hoor.
Je bagatelliseert hier een vermoedelijke terroristische aanslag en de gevolgen daarvan, ik verzoek je dringend daar mee te stoppen !quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:21 schreef DireStraits7 het volgende:
Dit blijven toch de go-to woorden he. Alsof ze geen andere woorden kennen. En dit alles zonder bewijs.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:34 schreef Nattekat het volgende:
Dan snap je het punt niet dat ik wil maken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Je bagatelliseert hier een vermoedelijke terroristische aanslag en de gevolgen daarvan, ik verzoek je dringend daar mee te stoppen !
Wat waren de resultaten voor heel N-H dan?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Overigens moet Noord Holland zich maar afscheiden. Wat een volk daar, stemmen op GroenLinks. Walgelijkste deel van het land.
Google? Sinds wanneer is dat betrouwbaar?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:40 schreef Poepz0r het volgende:
Als je klimaat echt interessant vind is het aan te raden eens een avondje te Googlen ipv blind er vanuit te gaan wat GroenLinks staat te schreeuwen.
Prima. Hoewel ik zelf dan wel weer blij ben in Noord-Holland te wonen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Overigens moet Noord Holland zich maar afscheiden. Wat een volk daar, stemmen op GroenLinks. Walgelijkste deel van het land.
Hooguit lokale partijen denk ik? Aangezien die geen binding hebben met de overkoepelende EK fractie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:45 schreef TjjWester het volgende:
Ik ben benieuw statenleden zullen overwegen om een strategische stem uit te brengen??
Dit was eigenlijk altijd al mijn angst: veel progressieven hier zijn net zo paranoide, haatdragend, en door deze verkiezingen nu over het randje geduwd fucked up gestoord als al dat Clinton-volk in Amerika dat dag na dag dezelfde bullshit plaatst onder tweets van President Trump.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dit blijven toch de go-to woorden he. Alsof ze geen andere woorden kennen. En dit alles zonder bewijs.
Niet echt, een Baudet ben je bij het 2e punt al kwijt bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:46 schreef Aurelius het volgende:
Die hele klimaatdiscussie loopt eigenlijk al volgt:
Verandert het klimaat – Ja
Heeft de mens hier invloed op – Waarschijnlijk
Kunnen we mondiaal bijsturen - Twijfelachtig
Kunnen we als Nederland bijsturen – Nee, LOL
En als we nu een akkoord sluiten om er 1000 mld tegen aan te gooien – :’)
Niemand is 'tegen' het klimaat.
Ok. Goed idee. En als de economie vervolgens in een vrije val terecht is gekomen en we 50 miljard per jaar moeten bezuinigen, wat doen we dan?quote:
Die 3e kans doet het hem. Iemand die bewezen onbetrouwbaar is en verdachte is van een verkachtingszaak vrijlaten is gewoon een ontzettend domme beslissing. Nou verwacht je niet zo snel dat ie mensen overhoop gaat schieten natuurlijk, maar dat is wel echt het uiterste.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Enige dat kwalijk is in deze zaak is dat hij zijn belofte al eerder had gebroken en dat hij eigenlijk al een 3e kans kreeg. De rest van zijn strafblad grossiert in kruimelcriminaliteit.
Oh jee. FVD is ergens niet de grootste.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zo'n 70k stemmen da's alsnog best een hoop sympathisanten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
lol
Mooie opsomming van het argument van FvD.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:46 schreef Aurelius het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:46 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Wat waren de resultaten voor heel N-H dan?
Ik snap prima welk punt je wil maken en daarom verzoek ik je te stoppen met het maken van dergelijke vergelijkingen !quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:45 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan snap je het punt niet dat ik wil maken.
Ik lees net in de Televaag dat dit dezelfde D66 is die de grootste partij van Tilburg bij voordaad al compleet heeft buitengesloten. Democratie enkel wanneer het D66 uit komt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dit blijven toch de go-to woorden he. Alsof ze geen andere woorden kennen. En dit alles zonder bewijs.
Daar zijn we het over eens. Naïef ja. Snap ik ook niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die 3e kans doet het hem. Iemand die bewezen onbetrouwbaar is en verdachte is van een verkachtingszaak vrijlaten is gewoon een ontzettend domme beslissing. Nou verwacht je niet zo snel dat ie mensen overhoop gaat schieten natuurlijk, maar dat is wel echt het uiterste.
Heel tof maar wat kan Jetten daar aan doen? Ik ben geen fan van de man maar hem de verantwoordelijkheid in de schoenen schuiven gaat mij wat ver.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deze man was al bekend bij politie. Deze man werd al in de gaten gehouden. Deze man had al een nogal vreemd strafblad. Deze man werd 3-4 weken geleden nog voorgeleid voor verkrachting. Welke signalen moet je nog meer hebben?
Terug naar de prehistorische jagerstijd waarin we onze eigen gewassen verbouwen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ok. Goed idee. En als de economie vervolgens in een vrije val terecht is gekomen en we 50 miljard per jaar moeten bezuinigen, wat doen we dan?
Kutjes allemachtig. Komt zeker door oa Amsterdam en Haarlem?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voorlopig, maar GL de grootste.
Ziedendquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh jee. FVD is ergens niet de grootste.
Is daar over gestemd?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Democratie = stem van het volk. Wij wilden geen Euromunt (60% stemde TEGEN), kwam er toch. Men is klaar met die onzin snappie.
Amsterdam is de enige plek in NH waar GL überhaupt een deuk in een pakje boter slaat. Helaas is Amsterdam ook goed voor een derde van het aantal inwoners van NH.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Baudet gaf bij Nieuwsuur anders nog aan dat de mens zeker invloed heeft, alleen miniem.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet echt, een Baudet ben je bij het 2e punt al kwijt bijvoorbeeld.
Ik heb net aangifte wegens opruing en racisme gedaan via politie.nl voor deze mevrouw. 1 minuut werkquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lees net in de Televaag dat dit dezelfde D66 is die de grootste partij van Tilburg bij voordaad al compleet heeft buitengesloten. Democratie enkel wanneer het D66 uit komt.
Ik heb ook even op twitter gezeten om te kijken wat de reacties waren en je hebt zeker gelijk. Ze draaien helemaal door.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dit was eigenlijk altijd al mijn angst: veel progressieven hier zijn net zo paranoide, haatdragend, en door deze verkiezingen nu over het randje geduwd fucked up gestoord als al dat Clinton-volk in Amerika dat dag na dag dezelfde bullshit plaatst onder tweets van President Trump.
Naja, dat was natuurlijk al duidelijk in 2002, maar ik wilde het liever niet accepteren.
Utrecht, Nijmegen, Groningen, eigenlijk alle studentensteden. Je weet wel, waar verstandige mensen wonen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Amsterdam is de enige plek in NH waar GL überhaupt een deuk in een pakje boter slaat. Helaas is Amsterdam ook goed voor een derde van het aantal inwoners van NH.
Nu is Smolders wel een echte gladjakker.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die 1000 miljard heb je van Baudet, zeker.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:46 schreef Aurelius het volgende:
Statenleden zijn inprincipe niet verplicht om hun landelijke partij te steunen, ik neem aan dat er genoeg zijn die graag zien dat fvd een zetel minder krijgt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hooguit lokale partijen denk ik? Aangezien die geen binding hebben met de overkoepelende EK fractie.
Lees dat nog eens goed.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Baudet gaf bij Nieuwsuur anders nog aan dat de mens zeker invloed heeft, alleen miniem.
En Baudet is wetenschapper?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Baudet gaf bij Nieuwsuur anders nog aan dat de mens zeker invloed heeft, alleen miniem.
Naïve pretstudie studentesquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:50 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Utrecht, Nijmegen, Groningen, eigenlijk alle studentensteden. Je weet wel, waar verstandige mensen wonen.
Nah. Terugkerend fenomeen, wat studentjes op hun 20e tot 30e stemmen is eigenlijk niet zo relevant. Meestal worden ze daarna verstandig(er).quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:50 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Utrecht, Nijmegen, Groningen, eigenlijk alle studentensteden. Je weet wel, waar verstandige mensen wonen.
Steeds meer landen gebruiken weer gas en China bouwt vrolijk door vliegveldjes enz. Het heeft veel nut!quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Die 1000 miljard heb je van Baudet, zeker.
Overigens is onze pensioenpot meer waard dan 1000 miljard.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Oh, wacht....heel Noord-West Europa is al begonnen. Alleen wij niet.
Is dat die gerechtsdeurwaarder van rtl5??quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nu is Smolders wel een echte gladjakker.
Oud chauffeur Pim Fortuynquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Is dat die gerechtsdeurwaarder van rtl5??
China is juist lokaal aan het draaien, je ziet er steeds meer westerse mileu maatregelen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Steeds meer landen gebruiken weer gas en China bouwt vrolijk door vliegveldjes enz. Het heeft veel nut!
En maar klagen over islamisering van Nederland. Zelfs een gematigd progressieve immigrantenpartij haalt niet eens 1 zetel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
lol
https://www.luchtvaartnie(...)en-extra-luchthavensquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
China is juist lokaal aan het draaien, je ziet er steeds meer westerse mileu maatregelen.
Shht. Dat past niet in het mondiaal gebeurt er geen reet argument.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
China is juist lokaal aan het draaien, je ziet er steeds meer westerse mileu maatregelen.
Vliegvelden stoten geen CO2 uit.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Steeds meer landen gebruiken weer gas en China bouwt vrolijk door vliegveldjes enz. Het heeft veel nut!
Ook een goed idee. Nu nog even wat draagvlak er voor vinden. Succes!quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Terug naar de prehistorische jagerstijd waarin we onze eigen gewassen verbouwen?
Woedend.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:52 schreef speknek het volgende:
[..]
En maar klagen over islamisering van Nederland. Zelfs een gematigd progressieve immigrantenpartij haalt niet eens 1 zetel.
In de tussentijd heeft FvD-PVV 20% van de stemmen op basis van deze fictieve angst.
Daarom ook als innovatief land innovaties onderzoeken. Niet over 1 nacht ijs gaan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Dat bouwen van die kerncentrales is trouwens ook zo lekker kort door de bocht... alsof daar geen enorme risico's aan zitten, bijvoorbeeld bij het afvoeren van kernafval
Lekker problemen voor je uitschuiven voor over 50 jaar, na-mij-de-zondvloed-mentaliteit.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Dat bouwen van die kerncentrales is trouwens ook zo lekker kort door de bocht... alsof daar geen enorme risico's aan zitten, bijvoorbeeld bij het afvoeren van kernafval
Heb je ook van Google zeker.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ze dan pas 'verstandiger' worden zegt ook wel wat over de kwaliteit van de betreffende studenten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nah. Terugkerend fenomeen, wat studentjes op hun 20e tot 30e stemmen is eigenlijk niet zo relevant. Meestal worden ze daarna verstandig(er).
Ze slachten onschuldige burgers af (A'dam, Den Haag, Utrecht)quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:52 schreef speknek het volgende:
[..]
En maar klagen over islamisering van Nederland. Zelfs een gematigd progressieve immigrantenpartij haalt niet eens 1 zetel.
In de tussentijd heeft FvD-PVV 20% van de stemmen op basis van deze fictieve angst.
Voordeel dat stemmen haram is inderdaad.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is definitief, we moeten Limburg maar afgeven aan de Belgen..quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:53 schreef Nattekat het volgende:
Hé, er is zowaar een studentenstad waar FvD de grootste is
Maastricht
Volgens FvD is dat onderzoek toch al niet meer nodig, of vergis ik me?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom ook als innovatief land innovaties onderzoeken. Niet over 1 nacht ijs gaan.
Enschede ook.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:53 schreef Nattekat het volgende:
Hé, er is zowaar een studentenstad waar FvD de grootste is
Maastricht
FvD wil gewoon innovatief zijn en VVD ook trouwens. Die vinden elkaar daarin wel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens FvD is dat onderzoek toch al niet meer nodig, of vergis ik me?
Meer van dit soort tranen graag.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is definitief, we moeten Limburg maar afgeven aan de Belgen..
Niet dat ik wil stellen dat Nederland 'islamiseert' maar islamisering verloopt niet via de democratie maar via demografie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:52 schreef speknek het volgende:
Ik snap de kern van wat je zegt maar Baudet moet dan wel godverdomme zeker zijn in zijn onderzoek naar klimaat (wat hij toch een soort van heeft moeten doen om tot die conclusie te komen). Of kunnen we hem straks naar gevang brengen als de gevolgen toch een stuk erger blijken te zijn?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:46 schreef Aurelius het volgende:
Noem één partij die niet innovatief wil zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
FvD wil gewoon innovatief zijn en VVD ook trouwens. Die vinden elkaar daarin wel.
Kijk je wel eens naar PI's?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Meer van dit soort tranen graag.
VVD, D66, GL, CDA.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Noem één partij die niet innovatief wil zijn.
GLquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
CUquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De rest van Nederland dan ook maar meteenquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is definitief, we moeten Limburg maar afgeven aan de Belgen..
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze slachten onschuldige burgers af (A'dam, Den Haag, Utrecht)
Fictief?
Grapjas. VVD is een ondernemerspartij, en de milieuactivisten zitten bij GL onder anderen, tuurlijk willen die vernieuwen.quote:
Scrummie kijkt nergens naar, die wil gewoon een beetje de ekte vbl-hooligan uithangen.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Scrummie kijkt nergens naar, die wil gewoon een beetje de ekte vbl-hooligan uithangen.
Ze zijn op zoek naar de grootste mongool die het op zo dom mogelijke wijze weet uit te leggen zodat het weer op de juiste manier geduid kan worden: GEVOEL van onvreden, boosheid, angst.twitter:JinekLive twitterde op donderdag 21-03-2019 om 12:54:38We zijn op zoek naar mensen die op @fvdemocratie hebben gestemd en daar vanavond over willen vertellen in de uitzending van #Jinek.https://t.co/3HK8mJvYNs reageer retweet
IK BEN ZELFS VOOR HET KLIMAATquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:46 schreef Aurelius het volgende:
Mijn gemeente is net pas klaarquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:56 schreef Maver24 het volgende:
Hoeveel is er nu getelt? Kan er nog wat veranderen in de winnaar? 1 zetel is niet veel maar 98.5% is getelt
Wie is 'ze'?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze slachten onschuldige burgers af (A'dam, Den Haag, Utrecht)
Fictief?
Ze kunnen die gozer met zijn sjaaltje vragen die gisteren in het provinciehuis van Den Bosch stond, die was ook best bereid om Statenlid te wordenquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:57 schreef EipNiC het volgende:
Ze zijn op zoek naar de grootste mongool die het op zo dom mogelijke wijze weet uit te leggen zodat het weer op de juiste manier geduid kan worden: GEVOEL van onvreden, boosheid, angst.twitter:JinekLive twitterde op donderdag 21-03-2019 om 12:54:38We zijn op zoek naar mensen die op @:fvdemocratie hebben gestemd en daar vanavond over willen vertellen in de uitzending van #Jinek.https://t.co/3HK8mJvYNs reageer retweet
En het klopt ook nog gewoon. Wat een genot.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:57 schreef Poepz0r het volgende:
Die tweet van die wethouder van D66 Tilburg en dan dit plaatje. KOEKOEK MES STEEK PIJN. Tolerantie voor andere meningenYo
[ afbeelding ]
Nee, ze willen tientallen (zo niet honderdtallen) miljarden over de balk smijten voor verwaarloosbare resultaten. Een innovatieve partij riskeert dat liever voor uitsluitend onderzoek (W&T).quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Grapjas. VVD is een ondernemerspartij, en de milieuactivisten zitten bij GL onder anderen, tuurlijk willen die vernieuwen.
Sommige mensen gaan wel ver trouwens. HAHAHA kijk ditquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En het klopt ook nog gewoon. Wat een genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt ook maar pas de contouren als alle gemeenten klaar zijn. Want de statenleden van partijen die geen zetel hebben in EK kunnen het nog eventueel laten verschuiven met hun reststemmen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:56 schreef Maver24 het volgende:
Hoeveel is er nu getelt? Kan er nog wat veranderen in de winnaar? 1 zetel is niet veel maar 98.5% is getelt
Die heb ik gemistquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:58 schreef TheVulture het volgende:
Ze kunnen die gozer met zijn sjaaltje vragen die gisteren in het provinciehuis van Den Bosch stond, die was ook best bereid om Statenlid te worden
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan wel ver trouwens. HAHAHA kijk ditHopelijk is dat geen echte drol anders maak ik me zorgen over wat die persoon eetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Dit is zoveel zeggend. Blijkbaar is er niemand in de omgeving van de Jinek redactie die FvD stemt, linkse kliekquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:57 schreef EipNiC het volgende:
Ze zijn op zoek naar de grootste mongool die het op zo dom mogelijke wijze weet uit te leggen zodat het weer op de juiste manier geduid kan worden: GEVOEL van onvreden, boosheid, angst.twitter:JinekLive twitterde op donderdag 21-03-2019 om 12:54:38We zijn op zoek naar mensen die op @:fvdemocratie hebben gestemd en daar vanavond over willen vertellen in de uitzending van #Jinek.https://t.co/3HK8mJvYNs reageer retweet
Politieke migratie beperken is allicht ook wel een interessant standpunt dan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Smolders is echt zo'n gelukszoeker, heeft al 4 partijen gehad geloof ik na de LPF
Nee. Het is niet over de balk smijten, wat denk jij dat er aan alleen al banengroei uit die investeringen voorkomt?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:58 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Nee, ze willen tientallen (zo niet honderdtallen) miljarden over de balk smijten voor verwaarloosbare resultaten. Een innovatieve partij riskeert dat liever voor uitsluitend onderzoek (W&T).
Waar heb je precies aangifte van gedaan? Onwelgevallige meningen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef Poepz0r het volgende:
Politie.nl
Het formulier is verzonden
Uw referentienummer is:190321-107178907436![]()
Mevrouw Hendrickx
Goed bezig! De politie opzadelen met onnodig werk terwijl ze al overwerkt zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef Poepz0r het volgende:
Politie.nl
Mevrouw Hendrickx
Oei, iemand met een andere mening. Snel, aangifte doen!quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef Poepz0r het volgende:
Politie.nl
Mevrouw Hendrickx
Opruing en racisme. Ik wil geen 2002 tafarelen opnieuw.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waar heb je precies aangifte van gedaan? Onwelgevallige meningen?
Niemand in de omgeving van werk is een uitkeringstrekker?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:00 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dit is zoveel zeggend. Blijkbaar is er niemand in de omgeving van de Jinek redactie die FvD stemt, linkse kliek.
qftquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:00 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dit is zoveel zeggend. Blijkbaar is er niemand in de omgeving van de Jinek redactie die FvD stemt, linkse kliek.
Lekker stoïcijns afwachten tot de olie te duur is om uit de grond te trekken en je natte voeten hebt gekregen kost je een veelvoud daarvan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:58 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Nee, ze willen tientallen (zo niet honderdtallen) miljarden over de balk smijten voor verwaarloosbare resultaten. Een innovatieve partij riskeert dat liever voor uitsluitend onderzoek (W&T).
Wat een gelulquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Smolders is echt zo'n gelukszoeker, heeft al 4 partijen gehad geloof ik na de LPF
Mensen betichten van racisten waaronder een man van een partij uit Tilburg gaat mij veel tever. Veel hier hebben 2002 niet bewust meegemaakt, wees blij.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oei, iemand met een andere mening. Snel, aangifte doen!
Wat hebben we aan banengroei in deze kwestie? We moeten alternatieve technologieën ontwikkelen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:00 schreef ijs_beer het volgende:
Nee. Het is niet over de balk smijten, wat denk jij dat er aan alleen al banengroei uit die investeringen voorkomt?Onderzoeken om te onderzoeken is fijn, maar als je er niks mee doet of eeuwig op gaat zitten wachten verandert er nooit was.
Er wil ook niemand 1000 miljard tegen aan gooien, maar dit geheel terzijde.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:46 schreef Aurelius het volgende:
Graag een statistiekje waaruit blijkt dat FvD stemmers werkloos zijn, bvd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Niemand in de omgeving van werk is een uitkeringstrekker?
Racisme nog wel. Toe maar.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Opruing en racisme. Ik wil geen 2002 tafarelen opnieuw.
Maar alle xenofobe uitspraken na de aanslag maandag vond je wel, oké?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mensen betichten van racisten waaronder een man van een partij uit Tilburg gaat mij veel tever. Veel hier hebben 2002 niet bewust meegemaakt, wees blij.
Maar dan is het enigzins vreemd dat ze met cijfers komen waar de helft van de kosten niet eens in is opgenomenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er wil ook niemand 1000 miljard tegen aan gooien, maar dit geheel terzijde.
Dat kan al niet kloppen met het aantal stemmen icm het aantal werklozenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:03 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Graag een statistiekje waaruit blijkt dat FvD stemmers werkloos zijn, bvd.
quote:
twitter:marhendrickx twitterde op woensdag 20-03-2019 om 10:31:26Ik hoop dat mensen in Tilburg zich realiseren dat een stem op Hans Smolders, lijstduwer Forum v Democratie, een stem tegen onze inclusieve stad is. Het is een stem voor racisme, afbraak rechtsstaat, haat & verdeeldheid. Dat heeft Baudet afgelopen weken weer duidelijk laten zien. reageer retweet
Er werken inderdaad weinig allochtonen (bij linkse kliekjes als Jinek).quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Niemand in de omgeving van werk is een uitkeringstrekker?
Welke alternatieve technolgieën dan? Die voor stroom, isolatie, groene gebouwen, landbouw en bosbeheer? Oh wacht, die zijn er toch voor een heel groot deel al. Daarom nu beginnen, wat er later aan technologie aankomt is puur speculeren, daar kun je heel weinig mee. (Let wel ik ben an sich ook niet tegen extra geld naar onderzoek, maar je doet alsof er niets is waar we al mee aan de slag kunnen om uit te voeren)quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:02 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Wat hebben we aan banengroei in deze kwestie? We moeten alternatieve technologieën ontwikkelen.
Klopt. Net zo vreemd als die 1000 miljard lukraak uit de lucht plukken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar dan is het enigzins vreemd dat ze met cijfers komen waar de helft van de kosten niet eens in is opgenomenDan houd je de burger ook goed voor de gek natuurlijk. Vertel dan het hele verhaal.
Is dat wat ze heeft gedaan? Waarom is ze dan een racist? Of is mensen racistisch noemen nu racisme?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mensen betichten van racisten waaronder een man van een partij uit Tilburg gaat mij veel tever. Veel hier hebben 2002 niet bewust meegemaakt, wees blij.
Ja, waar komt dit opeens vandaan, dat hele 'Baudet is de nieuwe Fortuyn, dus elke kritiek op hem staat gelijk aan een aanslag'? Als je zo graag met het gevaar voor aanslagen wil schermen, stem dan gewoon op de PVV - Wilders wordt daadwerkelijk bedreigd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Opruing en racisme. Ik wil geen 2002 tafarelen opnieuw.
Maakt niet uit: het was een frame die werkte op de achterban van de PVV, dus het zal ook werken op die van de FvD. Aldus een linksgeaarde die graag op komt voor de zwakkeren (zolang ze niet blank zijn).quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat kan al niet kloppen met het aantal stemmen icm het aantal werklozen
Ik weet niet of het 100% begrijpelijk te maken valt maar ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar een transcript.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:05 schreef Giggio het volgende:
is ergens de overwinningsspeech van baudet van gisteravond in begrijpelijk nederlands te lezen?
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan wel ver trouwens. HAHAHA kijk ditDat is zeker geen ontbijtkoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een makkelijk, maar effectieve retorische truc. Als er iets gebeurt, kun je 'zie je nou wel' roepen. Als er niets gebeurt, kun je 'wacht nou maar af' roepen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, waar komt dit opeens vandaan, dat hele 'Baudet is de nieuwe Fortuyn, dus elke kritiek op hem staat gelijk aan een aanslag'? Als je zo graag met het gevaar voor aanslagen wil schermen, stem dan gewoon op de PVV - Wilders wordt daadwerkelijk bedreigd.
Nu is het gewoon ongefundeerd om je heen slaan omdat mensen het niet met je eens zijn.
Wat voor vreselijke dingen zijn er nou weer geroepen over Baudet?quote:
Isolatie en handige trucjes op de landbouw prima, de rest is nog allerminst efficiënt mi. Die vereisen betere technologieën (onderzoek technologie) - en anders een alternatief (onderzoek wetenschap).quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:04 schreef ijs_beer het volgende:
Welke alternatieve technolgieën dan? Die voor stroom, isolatie, groene gebouwen, landbouw en bosbeheer? Oh wacht, die zijn er toch voor een heel groot deel al. Daarom nu beginnen, wat er later aan technologie aankomt is puur speculeren, daar kun je heel weinig mee. (Let wel ik ben an sich ook niet tegen extra geld naar onderzoek, maar je doet alsof er niets is waar we al mee aan de slag kunnen om uit te voeren)
Je kan natuurlijk ook gewoon gaan helpen met stemmen tellen als je dit soort dingen belangrijk vindt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef ze volgende keer even een schop onder hun hol.
50 eurotjes verdienenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon gaan helpen met stemmen tellen als je dit soort dingen belangrijk vindt.
ja - wil zeker weten dat ik er goed aan gedaan heb niet op FvD te stemmen - want je moet wel weten waarvoor je stemt? was voor die speech al onduidelijk, nu helemaalquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:06 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik weet niet of het 100% begrijpelijk te maken valt maar ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar een transcript.
Mijn gemeente was bovengemiddeld snel deze verkiezingen, één van de weinigen in de omgeving die al klaar was toen ik ging slapen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon gaan helpen met stemmen tellen als je dit soort dingen belangrijk vindt.
Het zijn de anti-establishment stemmers (PVV/SP). Die bedrogen uit gaan komen omdat Baudet juist het toonbeeld daarvan is. Geen enkele feeling met de gewone burger.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:05 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Maakt niet uit: het was een frame die werkte op de achterban van de PVV, dus het zal ook werken op die van de FvD. Aldus een linksgeaarde die graag op komt voor de zwakkeren (zolang ze niet blank zijn).
Blijkbaar zei een wethouder van D66 in Tilburg dat een stem op het FvD een stem op racisme was.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat voor vreselijke dingen zijn er nou weer geroepen over Baudet?
Geen transcript maar een soort 'uitleg'. Wel met zijn eigen bespiegeling.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:06 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik weet niet of het 100% begrijpelijk te maken valt maar ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar een transcript.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Racisme en haat etc. Dat is nergens voor nodig. Niemand zegt toch ook dat een stem op D66 een stem is waarbij iedereen bloed aan zijn handen heeft 2002? Of Dat GL Mao banden heeft?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Blijkbaar zei een wethouder van D66 in Tilburg dat een stem op het FvD een stem op racisme was.
Die mening mag je niet hebben, dus nu is er aangifte gedaan.
Forum mag nergens meedoen dus twee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Officiele uitslag Noord-Holland: 3 partijen de grooste
Waarom staat die eerste punt daar? Haarlemmers zijn best wel status-flexibel hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:08 schreef alpeko het volgende:
Het zijn de anti-establishment stemmers (PVV/SP). Die bedrogen uit gaan komen omdat Baudet juist het toonbeeld daarvan is. Geen enkele feeling met de gewone burger.
Ik vind het ook niet verstandig van deze wethouder. Maar een aangifte van racisme is echt enorm lachwekkend. Dus nogmaals de vraag: Wat is er racistisch aan die uitspraak?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Racisme en haat etc. Dat is nergens voor nodig. Niemand zegt toch ook dat een stem op D66 een stem is waarbij iedereen bloed aan zijn handen heeft 2002? Of Dat GL Mao banden heeft?
Feliciteer elkaar en kijk naar je eigen fouten.
Forum, GL en VVD alledrie 9 zetels.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:11 schreef pussycatdoll het volgende:
Forum dus toch de grootste in Noord-Holland
Ook bijzonder dat een partij betichten van racisme blijkbaar moet worden beschouwd als racisme.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Blijkbaar zei een wethouder van D66 in Tilburg dat een stem op het FvD een stem op racisme was.
Moet ik nu gaan motiveren waarom ik ergens een punt neerzetquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:10 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Waarom staat die eerste punt daar? Haarlemmers zijn best wel status-flexibel hoor.
Maar zoals de kaart het presenteert ziet het er naar uit dat zij de meeste stemmen hebben en dus de formatie mogen leiden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forum, GL en VVD alledrie 9 zetels.
Nouja, hij is afkomstig van een of andere rare kwiebus die toevallig op het FvD stemt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook bijzonder dat een partij betichten van racisme blijkbaar moet worden beschouwd als racisme.
Maar goed, die aangifte is dus afkomstig van een groep die al jaren klaagt dat 'het niet gezegd mag worden'. O, de ironie.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen transcript maar een soort 'uitleg'. Wel met zijn eigen bespiegeling.thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet hier ff goed op studeren en wat woorden googelen dan kom ik er misschien wel uit
... en huiver mee
Er is niks racistisch alhoewel mensen als racist bestempelen zonder bewijs is wel bijzonder. Opruing en het creeeren van haat wel. We doen nu wat we in 2002 niet konden doen om gekkigheid te voorkomen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:11 schreef archito het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet verstandig van deze wethouder. Maar een aangifte van racisme is echt enorm lachwekkend. Dus nogmaals de vraag: Wat is er racistisch aan die uitspraak?
quote:"Dat aantal herkennen wij niet", zegt Ton Manders, onderzoeker van het Centraal Planbureau dat de plannen heeft doorgerekend.
"In het ontwerp-Klimaatakkoord staan meer dan 600 afspraken. De maatregelen die de planbureaus hebben doorgerekend bestaan vaak uit meerdere afspraken. Die gaan niet allemaal over geld of kosten en soms over zaken die van belang zijn voor de samenwerking tussen partijen, maar niet relevant zijn voor de doorrekening."
quote:Uiteindelijk hebben de planbureaus maar 303 maatregelen kunnen ontdekken in de teksten van het concept akkoord. En dat aantal is niet uit de lucht komen vallen, maar het resultaat van uitvoerig onderling overleg.
Ergo: de kosten en baten die gepresenteerd zijn kloppen wel. Alleen of de klimaatdoelen dan wel gegarandeerd gehaald worden is twijfelachtig.quote:Het is daarom ook niet zo dat er straks nog allerlei verborgen kosten uit dit klimaatakkoord naar boven komen, zegt Manders. Als een maatregel niet is meegerekend, dan is dat omdat die gewoon niet scherp of dwingend genoeg is. "Dat is geen verborgen adder onder het gras. Het is gewoon niet een concrete maatregel."
Er zouden dus pas meer kosten bij komen, als de partijen aan de klimaattafels straks maatregelen die nu nog te vaag zijn om door te rekenen, wel verder uitwerken. Maar daarvoor is dan dus een nieuwe aanvulling nodig, die niet binnen het huidige klimaatakkoord valt.
quote:Het PBL stelt dat met de plannen een afname van tussen de 31 en 52 megaton aan broeikasgassen mogelijk is. Het doel, 48,7 megaton minder in 2030 (49 procent minder dan in 1990), valt daar weliswaar binnen, maar wordt waarschijnlijk niet gehaald. "Dat komt vooral door onzekerheden over verdere vormgeving van de afspraken, en over de manier waarop burgers en bedrijven zullen reageren op de voorgestelde beleidsprikkels."
Het klopt niet. Windmolens moeten reparaties ondergaan? Elektrische auto's aanschaf/subsidie/vervanging? Zomaar wat dingen die er niet instaan. Vooral het vervangen van apparatuur staat er helemaal niet in.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er is veel gezegd over het weglaten van maatregelen in klimaatakkoord. Ene groep zegt dat ze slechts 128 van 600 hebben doorgerekend, maar dat klopt niet.
[..]
[..]
[..]
Ergo: de kosten en baten die gepresenteerd zijn kloppen wel. Alleen of de klimaatdoelen dan wel gegarandeerd gehaald worden is twijfelachtig.
[..]
Ja, maarja, in de logica van de FvD moet je het gedrag van enkelingen gebruiken om de hele groep te veroordelen. "'Ze' slachten ons af".quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nouja, hij is afkomstig van een of andere rare kwiebus die toevallig op het FvD stemt.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen transcript maar een soort 'uitleg'. Wel met zijn eigen bespiegeling.Ja, die laatste vraag hangt al een tijd boven z'n hoofd... wellicht een nieuw boek voor nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kon in 2002 ook, ware het niet dat Twitter toen nog niet bestond. Maar aangiftes doen is echt al iets dat sinds 1850 oid kan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is niks racistisch alhoewel mensen als racist bestempelen zonder bewijs is wel bijzonder. Opruing en het creeeren van haat wel. We doen nu wat we in 2002 niet konden doen om gekkigheid te voorkomen.
Nou ja, hij hoort daar niet... zonder zou de eerste zin prima lopen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Moet ik nu gaan motiveren waarom ik ergens een punt neerzetHij had ook weggekund ja maar doet niks af aan het bericht
Nee maar het is nergens voor nodig zulke opruing. Dat gaat problemen veroorzaken. DAT zet mensen juist tegen elkaar op.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, maarja, in de logica van de FvD moet je het gedrag van enkelingen gebruiken om de hele groep te veroordelen. "'Ze' slachten ons af".
Dat valt onder regulier onderhoud, ook gascentrales moeten wel eens gerepareerd worden... Voor vervangingen heb je afschrijvingen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het klopt niet. Windmolens moeten reparaties ondergaan? Elektrische auto's aanschaf/subsidie/vervanging? Zomaar wat dingen die er niet instaan. Vooral het vervangen van apparatuur staat er helemaal niet in.
Toen kon je niet binnen 1 minuut aangifte doen nee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit kon in 2002 ook, ware het niet dat Twitter toen nog niet bestond. Maar aangiftes doen is echt al iets dat sinds 1850 oid kan.
Dat zal wel, maar is wel onderdeel van een kostenplaatje.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat valt onder regulier onderhoud, ook gascentrales moeten wel eens gerepareerd worden... Voor vervangingen heb je afschrijvingen.
Nee, toen zag je het op TV enkel uit de monden van BN'ers of in columns.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit kon in 2002 ook, ware het niet dat Twitter toen nog niet bestond. Maar aangiftes doen is echt al iets dat sinds 1850 oid kan.
Maar de actie 'aangifte doen' kon in 2002 ook.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen kon je niet binnen 1 minuut aangifte doen nee.
Ah het FvD staat voor vrijheid van meningsuitingquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wie denk je dat dit beter heeft onderzocht, het planbureau of iemand op Fok! die een avondje op Google heeft gezeten?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat valt onder regulier onderhoud, ook gascentrales moeten wel eens gerepareerd worden... Voor vervangingen heb je afschrijvingen.
Uiteraard ,maar nu is het vele malen makkelijker + je ziet dingen sneller door social media natuurlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar de actie 'aangifte doen' kon in 2002 ook.
De kern in één zin. Chapeau!quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wie denk je dat dit beter heeft onderzocht, het planbureau of iemand op Fok! die een avondje op Google heeft gezeten?
Nou dan.
Het planbureau heeft in het verleden meermaals bewezen dat je hun zogenaamde berekeningen wel met een korrel zout mag nemen. Wij van wc eend adviseren wc eend.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wie denk je dat dit beter heeft onderzocht, het planbureau of iemand op Fok! die een avondje op Google heeft gezeten?
Nou dan.
Als ik had geloofd dat je ¤ 1.000,- zou hebben had ik die weddenschap misschien nog aangenomen ook.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het planbureau heeft in het verleden meermaals bewezen dat je hun zogenaamde berekeningen wel met een korrel zout mag nemen. Wij van wc eend adviseren wc eend.
Ik durf er 1.000 euro op in te zetten dat er niets van klopt van de kosten die er NU in staan.
D66 Demonisering 66. Die leren het nooitquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah het FvD staat voor vrijheid van meningsuiting
Stuur maar dm dan regelen we dat. Klopt de berekening niet, dan 2.000 van jou? Zeg het maar hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als ik had geloofd dat je ¤ 1.000,- zou hebben had ik die weddenschap misschien nog aangenomen ook.
tja en dat op de 1ste dag van de lentequote:Op donderdag 21 maart 2019 14:19 schreef vigen98 het volgende:
Zo hey lees ik nu dat FvD 13 zetels heeft
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard ,maar nu is het vele malen makkelijker + je ziet dingen sneller door social media natuurlijk.
We doen nu wat we in 2002 niet konden. Jouw woorden. Ik vraag me af wat dat dan geweest is, wat je in 2002 niet kon en je nu wel doet, als het niet die kansloze aangifte wegens opruiing is. Die kon je namelijk in 2002 ook gewoon indienen tegen mensen. En dat was dan ook een verspilling van tijd geweest, zij het meer tijd, omdat het nu blijkbaaar in 1 minuut kan en toen moest je ook nog helemaal naar dat politiebureau lopen.quote:Er is niks racistisch alhoewel mensen als racist bestempelen zonder bewijs is wel bijzonder. Opruing en het creeeren van haat wel. We doen nu wat we in 2002 niet konden doen om gekkigheid te voorkomen.
Die D66 wethoudster heeft in zoverre gelijk dat Terry zich van een racistisch discours bedient, maar die mening mag hij hebben. En mevr wethouder mag Terry dan een racist vinden, zo werkt de vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
D66 Demonisering 66. Die leren het nooit
D66 staat volgens hun eigen website voor tolerantie richting andere meningen. Dat is te merken aan die tweet inderdaad.
Ik zou zeggen, richt je eigen onafhankelijke onderzoeksbureau op. Dat is overigens niet nodig, want die zijn er al, maar als dat je aluhoedje gerust stelt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij van wc eend adviseren wc eend.
Dat is een beetje het probleem in discussies met klimaatsceptici. Alle cijfers die niet bevallen kloppen gewoon niet. Lekker makkelijk en er valt ook niet mee te discussiëren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het planbureau heeft in het verleden meermaals bewezen dat je hun zogenaamde berekeningen wel met een korrel zout mag nemen. Wij van wc eend adviseren wc eend.
Ik durf er 1.000 euro op in te zetten dat er niets van klopt van de kosten die er NU in staan.
In 2002 vond ik Fortuyn als puber prachtig. Gewoon zeggen waar het op staat ofzo. Nu ik wat verstandiger ben geworden heb ik het wat minder op dit soort populisme. De vergelijking tussen Baudet en Fortuyn wordt gewoon gebruikt om elke kritiek in een verdacht hoekje te stoppen. Lekker het slachtoffer spelen van het grote linkse complot.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
[..]
We doen nu wat we in 2002 niet konden. Jouw woorden. Ik vraag me af wat dat dan geweest is, wat je in 2002 niet kon en je nu wel doet, als het niet die kansloze aangifte wegens opruiing is. Die kon je namelijk in 2002 ook gewoon indienen tegen mensen. En dat was dan ook een verspilling van tijd geweest, zij het meer tijd, omdat het nu blijkbaaar in 1 minuut kan en toen moest je ook nog helemaal naar dat politiebureau lopen.
Er is 0 bewijs dat Baudet een racist is, integendeel overigens, anders zou je niet zeggen wij sluiten geen moskee, wij verbieden geen koran en iedereen is welkom. Strookt dus niet met hetgene wat D66 graag wilt zien, maar wat helaas niet de waarheid is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die D66 wethoudster heeft in zoverre gelijk dat Terry zich bedient van een racistisch discours, maar die mening mag hij hebben. En mevr wethouder mag Terry dan een racist vinden, zo werkt de vrijheid van meningsuiting.
Maar vervolgens wel blijven vasthouden aan de 1000 miljard waar ze zelf mee komen. Ondanks dat die al aantoonbaar onzin zijn: https://www.volkskrant.nl(...)ro-kosten-~bd4fe21a/quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:23 schreef archito het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem in discussies met klimaatsceptici. Alle cijfers die niet bevallen kloppen gewoon niet. Lekker makkelijk en er valt ook niet mee te discussiëren.
De grap is dat veel wat Fortuyn toen al voorspelde nu in veel verkiezingsprogrammatjes terug te vinden is en nee niet alleen bij de PVV. De man wist belachelijk veel van hoe het hier in dit landje werkte. Onderschat dat niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
In 2002 vond ik Fortuyn als puber prachtig. Gewoon zeggen waar het op staat ofzo. Nu ik wat verstandiger ben geworden heb ik het wat minder op dit soort populisme. De vergelijking tussen Baudet en Fortuyn wordt gewoon gebruikt om elke kritiek in een verdacht hoekje te stoppen. Lekker het slachtoffer spelen van het grote linkse complot.
Luister niet naar deze man, het is een architect en dus onderdeel van het cultuurmarxistisch complot om onze eigenheid kapot te maken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:23 schreef archito het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem in discussies met klimaatsceptici. Alle cijfers die niet bevallen kloppen gewoon niet. Lekker makkelijk en er valt ook niet mee te discussiëren.
Heb je het migratiestandpunt van FvD niet gelezen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is 0 bewijs dat Baudet een racist is, integendeel overigens, anders zou je niet zeggen wij sluiten geen moskee, wij verbieden geen koran en iedereen is welkom. Strookt dus niet met hetgene wat D66 graag wilt zien, maar wat helaas niet de waarheid is.
En vervolgens verdraaide feiten en regelrechte onwaarheden van Baudet wel klakkeloos aannemen. Mensen zijn raar.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:23 schreef archito het volgende:
[..]
Dan klopt het huidige wetje nog steeds niet. Alle huizen op het energielabel A+ brengen, kost bijvoorbeeld ‘slechts’ 80 miljard euro. Ze hadden het over 1-2 miljard per jaar. 80 miljard alleen al voor huizen zit al op 4-6 miljard per jaar.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:24 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar vervolgens wel blijven vasthouden aan de 1000 miljard waar ze zelf mee komen. Ondanks dat die al aantoonbaar onzin zijn: https://www.volkskrant.nl(...)ro-kosten-~bd4fe21a/
Jazeker en ik luister ook bijvoorbeeld naar dit fragment, is dat helder?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Heb je het migratiestandpunt van FvD niet gelezen?
Er is alleen niemand die alle bestaande bouw wil opkrikken tot het allerhoogste energielabelquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan klopt het huidige wetje nog steeds niet. Alle huizen op het energielabel A+ brengen, kost bijvoorbeeld ‘slechts’ 80 miljard euro. Ze hadden het over 1-2 miljard per jaar. 80 miljard alleen al voor huizen zit al op 4-6 miljard per jaar.
De hele institutie wetenschap hangt aan elkaar van de vriendjespolitiek. Dixit Thierry Baudet, zelf gepromoveerd in de rechten met een politiek pamflet bij een groupie en een lid van zijn partijachterban.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:23 schreef archito het volgende:
[..]
Er hoeft ook geen bewijs te zijn (er zijn trouwens best aanwijzingen die kant op) om die mening toegedaan te zijn. Dat is niet strafbaar. Je mag iedereen een racist vinden, zonder dat dat strafbaar is wegens opruiïng. Baudet zou wel zelf aangifte kunnen doen van laster en/of smaad.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is 0 bewijs dat Baudet een racist is, integendeel overigens, anders zou je niet zeggen wij sluiten geen moskee, wij verbieden geen koran en iedereen is welkom. Strookt dus niet met hetgene wat D66 graag wilt zien, maar wat helaas niet de waarheid is.
Dan nog strookt het niet met hun slogan; Wij zijn tolerant richting andere meningen. Dat ben je dus niet met zo'n tweet. Feliciteer dan een partij en houd verder je mond.
Je zal wel moeten als je van het gas af wilt. Succes met je elektrische waterpomp met een label Cquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is alleen niemand die alle bestaande bouw wil opkrikken tot het allerhoogste energielabel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |