Als je klimaat echt interessant vind is het aan te raden eens een avondje te Googlen ipv blind er vanuit te gaan wat GroenLinks staat te schreeuwen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Heb je dat zelf gemeten?
Het is vrij gebruikelijk dat je in een verkrachtingszaak die loopt je proces thuis mag afwachten. Of dat verstandig was bij dit sujet is een tweede. Bovendien lijkt deze discussie me niet in dit topic horen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee als je gaat goedpraten dat verkrachters op vrije voeten moeten kunnen staan.
Zolang hij alleen een verdachte is kan je niet echt concluderen dat hij een verkrachter is, natuurlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee als je gaat goedpraten dat verkrachters op vrije voeten moeten kunnen staan.
Autorijden afschaffen.quote:
Met een achtergrond waar je ook nog wel even achter je hoofd van moet krabben. Als hij nou verder een schone lij had, was het een ander verhaal geweest.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij was verdachte in een verkrachtingszaak, hij was nog niet veroordeeld. Hij is veroordeeld voor inbraak.
Eens, maar je kan hem wel beter in de gaten houden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zolang hij alleen een verdachte is kan je niet echt concluderen dat hij een verkrachter is, natuurlijk.
O ja, en als hij dan een aanslag had gepleegd wat had jij dan gezegd?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met een achtergrond waar je ook nog wel even achter je hoofd van moet krabben. Als hij nou verder een schone lij had, was het een ander verhaal geweest.
Dit geeft alleen maar aan dat het volk wel achterlijk is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volk is ook niet achterlijk he. Afschaffing referenda is mokerdom van D66.
Googelen op feiten over het klimaat. What could go wrong?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je klimaat echt interessant vind is het aan te raden eens een avondje te Googlen ipv blind er vanuit te gaan wat GroenLinks staat te schreeuwen.
Dan had ik geen van bovenstaande argumenten kunnen brengen en was mijn standpunt vele malen zwakker geweest.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
O ja, en als hij dan een aanslag had gepleegd wat had jij dan gezegd?
Ik durf bijna te wedden dat je dan had gezegd dat hij ook toen vast had moeten zitten.
Lekker grote steenquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:42 schreef Poepz0r het volgende:
Een Gorcumse kiezer kwam gisteren 364 dagen te laat voor de gemeenteraadsverkiezingen én het referendum voor de Sleepwet. Met die stemformulieren stapte hij een stembureau in de binnenstad binnen. 'De inwoner ging thuis nog even zoeken naar de goede stembiljetten.'
Yo
Genoeg wetenschappelijke onderzoeken te vinden hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Googelen op feiten over het klimaat. What could go wrong?
Democratie = stem van het volk. Wij wilden geen Euromunt (60% stemde TEGEN), kwam er toch. Men is klaar met die onzin snappie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dit geeft alleen maar aan dat het volk wel achterlijk is.
Iedereen weet dat een avondje Google hetzelfde is als jezelf tientallen jaren lang in een vakgebied verdiepen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Googelen op feiten over het klimaat. What could go wrong?
GENOTquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5146831/houdoe/
lol
Enige dat kwalijk is in deze zaak is dat hij zijn belofte al eerder had gebroken en dat hij eigenlijk al een 3e kans kreeg. De rest van zijn strafblad grossiert in kruimelcriminaliteit.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had ik geen van bovenstaande argumenten kunnen brengen en was mijn standpunt vele malen zwakker geweest.
"Climate hoax scientific evidence", jep, zal vast resultaten opleveren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Genoeg wetenschappelijke onderzoeken te vinden hoor.
Je bagatelliseert hier een vermoedelijke terroristische aanslag en de gevolgen daarvan, ik verzoek je dringend daar mee te stoppen !quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:21 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik wil overigens niet bagatelliseren over het persoonlijk leed van maandag, maar sinds de aanslag zijn er gemiddeld genomen al 2 of 3 keer zoveel mensen onnodig omgekomen in het verkeer. Tja...
Dit blijven toch de go-to woorden he. Alsof ze geen andere woorden kennen. En dit alles zonder bewijs.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]Neh. Dit is overigens een Wethouder in Tilburg.twitter:marhendrickx twitterde op woensdag 20-03-2019 om 10:31:26Ik hoop dat mensen in Tilburg zich realiseren dat een stem op Hans Smolders, lijstduwer Forum v Democratie, een stem tegen onze inclusieve stad is. Het is een stem voor racisme, afbraak rechtsstaat, haat & verdeeldheid. Dat heeft Baudet afgelopen weken weer duidelijk laten zien. reageer retweet
Dan snap je het punt niet dat ik wil maken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Je bagatelliseert hier een vermoedelijke terroristische aanslag en de gevolgen daarvan, ik verzoek je dringend daar mee te stoppen !
Wat waren de resultaten voor heel N-H dan?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Overigens moet Noord Holland zich maar afscheiden. Wat een volk daar, stemmen op GroenLinks. Walgelijkste deel van het land.
Google? Sinds wanneer is dat betrouwbaar?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:40 schreef Poepz0r het volgende:
Als je klimaat echt interessant vind is het aan te raden eens een avondje te Googlen ipv blind er vanuit te gaan wat GroenLinks staat te schreeuwen.
Prima. Hoewel ik zelf dan wel weer blij ben in Noord-Holland te wonen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Overigens moet Noord Holland zich maar afscheiden. Wat een volk daar, stemmen op GroenLinks. Walgelijkste deel van het land.
Hooguit lokale partijen denk ik? Aangezien die geen binding hebben met de overkoepelende EK fractie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:45 schreef TjjWester het volgende:
Ik ben benieuw statenleden zullen overwegen om een strategische stem uit te brengen??
Dit was eigenlijk altijd al mijn angst: veel progressieven hier zijn net zo paranoide, haatdragend, en door deze verkiezingen nu over het randje geduwd fucked up gestoord als al dat Clinton-volk in Amerika dat dag na dag dezelfde bullshit plaatst onder tweets van President Trump.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dit blijven toch de go-to woorden he. Alsof ze geen andere woorden kennen. En dit alles zonder bewijs.
Niet echt, een Baudet ben je bij het 2e punt al kwijt bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:46 schreef Aurelius het volgende:
Die hele klimaatdiscussie loopt eigenlijk al volgt:
Verandert het klimaat – Ja
Heeft de mens hier invloed op – Waarschijnlijk
Kunnen we mondiaal bijsturen - Twijfelachtig
Kunnen we als Nederland bijsturen – Nee, LOL
En als we nu een akkoord sluiten om er 1000 mld tegen aan te gooien – :’)
Niemand is 'tegen' het klimaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |