Die 3e kans doet het hem. Iemand die bewezen onbetrouwbaar is en verdachte is van een verkachtingszaak vrijlaten is gewoon een ontzettend domme beslissing. Nou verwacht je niet zo snel dat ie mensen overhoop gaat schieten natuurlijk, maar dat is wel echt het uiterste.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Enige dat kwalijk is in deze zaak is dat hij zijn belofte al eerder had gebroken en dat hij eigenlijk al een 3e kans kreeg. De rest van zijn strafblad grossiert in kruimelcriminaliteit.
Oh jee. FVD is ergens niet de grootste.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Overigens moet Noord Holland zich maar afscheiden. Wat een volk daar, stemmen op GroenLinks. Walgelijkste deel van het land.
Zo'n 70k stemmen da's alsnog best een hoop sympathisanten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5146831/houdoe/
lol
Mooie opsomming van het argument van FvD.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:46 schreef Aurelius het volgende:
Die hele klimaatdiscussie loopt eigenlijk al volgt:
Verandert het klimaat – Ja
Heeft de mens hier invloed op – Waarschijnlijk
Kunnen we mondiaal bijsturen - Twijfelachtig
Kunnen we als Nederland bijsturen – Nee, LOL
En als we nu een akkoord sluiten om er 1000 mld tegen aan te gooien – :’)
Niemand is 'tegen' het klimaat.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:46 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Wat waren de resultaten voor heel N-H dan?
Ik snap prima welk punt je wil maken en daarom verzoek ik je te stoppen met het maken van dergelijke vergelijkingen !quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:45 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan snap je het punt niet dat ik wil maken.
Ik lees net in de Televaag dat dit dezelfde D66 is die de grootste partij van Tilburg bij voordaad al compleet heeft buitengesloten. Democratie enkel wanneer het D66 uit komt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dit blijven toch de go-to woorden he. Alsof ze geen andere woorden kennen. En dit alles zonder bewijs.
Daar zijn we het over eens. Naïef ja. Snap ik ook niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die 3e kans doet het hem. Iemand die bewezen onbetrouwbaar is en verdachte is van een verkachtingszaak vrijlaten is gewoon een ontzettend domme beslissing. Nou verwacht je niet zo snel dat ie mensen overhoop gaat schieten natuurlijk, maar dat is wel echt het uiterste.
Heel tof maar wat kan Jetten daar aan doen? Ik ben geen fan van de man maar hem de verantwoordelijkheid in de schoenen schuiven gaat mij wat ver.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deze man was al bekend bij politie. Deze man werd al in de gaten gehouden. Deze man had al een nogal vreemd strafblad. Deze man werd 3-4 weken geleden nog voorgeleid voor verkrachting. Welke signalen moet je nog meer hebben?
Terug naar de prehistorische jagerstijd waarin we onze eigen gewassen verbouwen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ok. Goed idee. En als de economie vervolgens in een vrije val terecht is gekomen en we 50 miljard per jaar moeten bezuinigen, wat doen we dan?
Kutjes allemachtig. Komt zeker door oa Amsterdam en Haarlem?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voorlopig, maar GL de grootste.
Ziedendquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh jee. FVD is ergens niet de grootste.
Is daar over gestemd?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Democratie = stem van het volk. Wij wilden geen Euromunt (60% stemde TEGEN), kwam er toch. Men is klaar met die onzin snappie.
Amsterdam is de enige plek in NH waar GL überhaupt een deuk in een pakje boter slaat. Helaas is Amsterdam ook goed voor een derde van het aantal inwoners van NH.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Overigens moet Noord Holland zich maar afscheiden. Wat een volk daar, stemmen op GroenLinks. Walgelijkste deel van het land.
Baudet gaf bij Nieuwsuur anders nog aan dat de mens zeker invloed heeft, alleen miniem.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet echt, een Baudet ben je bij het 2e punt al kwijt bijvoorbeeld.
Ik heb net aangifte wegens opruing en racisme gedaan via politie.nl voor deze mevrouw. 1 minuut werkquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lees net in de Televaag dat dit dezelfde D66 is die de grootste partij van Tilburg bij voordaad al compleet heeft buitengesloten. Democratie enkel wanneer het D66 uit komt.
Ik heb ook even op twitter gezeten om te kijken wat de reacties waren en je hebt zeker gelijk. Ze draaien helemaal door.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dit was eigenlijk altijd al mijn angst: veel progressieven hier zijn net zo paranoide, haatdragend, en door deze verkiezingen nu over het randje geduwd fucked up gestoord als al dat Clinton-volk in Amerika dat dag na dag dezelfde bullshit plaatst onder tweets van President Trump.
Naja, dat was natuurlijk al duidelijk in 2002, maar ik wilde het liever niet accepteren.
Utrecht, Nijmegen, Groningen, eigenlijk alle studentensteden. Je weet wel, waar verstandige mensen wonen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Amsterdam is de enige plek in NH waar GL überhaupt een deuk in een pakje boter slaat. Helaas is Amsterdam ook goed voor een derde van het aantal inwoners van NH.
Nu is Smolders wel een echte gladjakker.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dit blijven toch de go-to woorden he. Alsof ze geen andere woorden kennen. En dit alles zonder bewijs.
Die 1000 miljard heb je van Baudet, zeker.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:46 schreef Aurelius het volgende:
Die hele klimaatdiscussie loopt eigenlijk al volgt:
Verandert het klimaat – Ja
Heeft de mens hier invloed op – Waarschijnlijk
Kunnen we mondiaal bijsturen - Twijfelachtig
Kunnen we als Nederland bijsturen – Nee, LOL
En als we nu een akkoord sluiten om er 1000 mld tegen aan te gooien – :’)
Niemand is 'tegen' het klimaat.
Statenleden zijn inprincipe niet verplicht om hun landelijke partij te steunen, ik neem aan dat er genoeg zijn die graag zien dat fvd een zetel minder krijgt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hooguit lokale partijen denk ik? Aangezien die geen binding hebben met de overkoepelende EK fractie.
Lees dat nog eens goed.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Baudet gaf bij Nieuwsuur anders nog aan dat de mens zeker invloed heeft, alleen miniem.
En Baudet is wetenschapper?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Baudet gaf bij Nieuwsuur anders nog aan dat de mens zeker invloed heeft, alleen miniem.
Naïve pretstudie studentesquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:50 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Utrecht, Nijmegen, Groningen, eigenlijk alle studentensteden. Je weet wel, waar verstandige mensen wonen.
Nah. Terugkerend fenomeen, wat studentjes op hun 20e tot 30e stemmen is eigenlijk niet zo relevant. Meestal worden ze daarna verstandig(er).quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:50 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Utrecht, Nijmegen, Groningen, eigenlijk alle studentensteden. Je weet wel, waar verstandige mensen wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |