Ze is inderdaad een vrouwquote:
Gast, neequote:Op woensdag 20 maart 2019 22:35 schreef Coco. het volgende:
Deze prestatie is vergelijkbaar met Real Madrid - Ajax.
Ik hoorde net dat CDA en GL wel een dingetje gaat worden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:36 schreef Strani het volgende:
Nieuw geluid? Voor FvD-stemmers verandert er voorlopig helemaal niets. GL-stemmers hebben meer rede tot enthousiasme want die kunnen wel invloed uit gaan oefenen.
En inhoud? Wat was die inhoud dan in bijvoorbeeld Gelderland?
Einde der tijden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Nanninga, Hiddema en Baudet... dat is me toch een driekoppige draak
Ach, eng. Vooral veel koekebakkers.quote:
Want?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
In Friesland zijn ze ook allemaal ziedend op FvD.
Tot best geklede man verkozen in 2012 ofzo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:36 schreef BlackNero het volgende:
Obama was met zo'n pak niet weg gekomen hoor!
Je bent zelf eng pik.quote:
Juistquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:37 schreef Longcat. het volgende:
Kan de gozer die de hele tijd "JUIST" roept zijn bek dicht houden? vet irritant.
zonder enige inhoudquote:
twitter:SanderQuote twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:17:55Gezegend het land, dat zo rijk en verwend is, dat haar onderklasse het zich kan permitteren om op een libertarische pianist uit de Grachtengordel te stemmen, als protest tegen de elite. #verkiezingen2019 reageer retweet
Inderdaad, ze hebben niet eens een programma in de provinciesquote:
Is al voorspeld in Openbaringquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Nanninga, Hiddema en Baudet... dat is me toch een driekoppige draak
quote:
Die komen daar wel uit, en anders werkt de PvdA wel mee. De FvD zal moeten blijven roepen vanaf de zijlijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat CDA en GL wel een dingetje gaat worden.
Sandergodquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:37 schreef KennyPowers het volgende:
twitter:SanderQuote twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:17:55Gezegend het land, dat zo rijk en verwend is, dat haar onderklasse het zich kan permitteren om op een libertarische pianist uit de Grachtengordel te stemmen, als protest tegen de elite. #verkiezingen2019 reageer retweet
Last but not least...quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:37 schreef TjjWester het volgende:
Baudet zit thuis op zijn piano te pingelen?
En geef ze eens ongelijk. Ik had hetzelfde gedaan als de omstandigheden beter warenquote:
Je ziet wel dat hij er ervaring mee heeftquote:
Elitaire engnekken ja... onbegrijpelijk dat Henk en Ingrid daar ook zo intrappenquote:
Eng clubje, dat wielrennersvolk.quote:
advocaatjequote:Op woensdag 20 maart 2019 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef hem een slaapmutsje en leg hem in bed
Dat is standaard retoriek van populisten. Dat krijg je straks ook bij Jesse. Over een jaar of x is het weer voorbij en staat de volgende weer op.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit soort teksten maakt ons alleen maar groter
Als je maar lang genoeg 1 groeiende groep kiezers in de bek blijft schijten komt er vanzelf een Trumpquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Die komen daar wel uit, en anders werkt de PvdA wel mee. De FvD zal moeten blijven roepen vanaf de zijlijn.
Tja de waarheid moet gezegd toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit soort teksten maakt ons alleen maar groter
je bent zelf een dramdrammerquote:
FvD had geen inhoud voor deze verkiezingen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inhoud die populisten van de andere kant negeerden.
Alsjeblieft nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg 1 groep kiezers in de bek blijft schijten komt er vanzelf een Trump
Ligt de cavia al op bed?quote:
Echt he, de VVD heeft jarenlang met halve misdadigers geprobeerd allerlei shit onder de tafel te vegen, GL en D66 willen plm 4/500mrd aan het klimaat spenderen maar 50Mrd voor zorg, justitie,onderwijs etc is never nooit aan de orde geweest en de PVV wilde destijds Korans verbieden, en dan is de FvD een eng clubje? menquote:
Ziedend.quote:
Dan lopen alle onderbuikiërs idd daar weer achteraan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:38 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Dat is standaard retoriek van populisten. Dat krijg je straks ook bij Jesse. Over een jaar of x is het weer voorbij en staat de volgende weer op.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
FvD had geen inhoud voor deze verkiezingen.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inhoud die populisten van de andere kant negeerden.
Eh ja, maar met het Nederlandse systeem komt die Trump niet aan de macht.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg 1 groep kiezers in de bek blijft schijten komt er vanzelf een Trump
Ik heb er ook niets mee. Ook niet met FvD of Terry. Maar wel goed dat dit establishment een tik krijgt. Ben benieuwd hoe het op 23 mei wordt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Seniele ouwe gek weet niet eens meer wat ie wil zeggen
Ja, fvd praat alleen maar de eerste wereldoorlog goedquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:39 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Echt he, de VVD heeft jarenlang met halve misdadigers geprobeerd allerlei shit onder de tafel te vegen, GL en D66 willen plm 4/500mrd aan het klimaat spenderen maar 50Mrd voor zorg, justitie,onderwijs etc is never nooit aan de orde geweest en de PVV wilde destijds Korans verbieden, en dan is de FvD een eng clubje? men
Precies dit ja. Omdat Theo een beetje sjiek is is hij gelijk eng. Uiterlijk doet veel met mensen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:39 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Echt he, de VVD heeft jarenlang met halve misdadigers geprobeerd allerlei shit onder de tafel te vegen, GL en D66 willen plm 4/500mrd aan het klimaat spenderen maar 50Mrd voor zorg, justitie,onderwijs etc is never nooit aan de orde geweest en de PVV wilde destijds Korans verbieden, en dan is de FvD een eng clubje? men
die beesten slapen 20 minuten van een uur, 20 minuten vreten ze en de overige 20 minuten piepen ze om meer etenquote:
Theo komt oorspronkelijk uit Holwerd he.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen programma, nergens te zien, geen binding met de provincie etc.
Hij moest spreken en liep niet zo snel. Toen hij dan eindelijk bij de desk was zei Arrib dat zijn tijd voorbij wasquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:38 schreef Dutchguy het volgende:
Je merkt bij debatten vaak dat Arib Hiddema wel grappig vindt en mag.
Nog een flinkere tik denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets mee. Ook niet met FvD of Terry. Maar wel goed dat dit establishment een tik krijgt. Ben benieuwd hoe het op 23 mei wordt.
Ik lees het al, een zwevend FvD stemmer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets mee. Ook niet met FvD of Terry. Maar wel goed dat dit establishment een tik krijgt. Ben benieuwd hoe het op 23 mei wordt.
Dat de FvD een verzameling maatschappelijk teleurgestelden zijn die van rattenvanger naar rattenvanger hopt.quote:
Die gaat hier in Friesland in de provinciale staten zitten? (LOL)quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Theo komt oorspronkelijk uit Holwerd he.
NSB vader en oudere broer, of klopt dat niet?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Theo komt oorspronkelijk uit Holwerd he.
Als je dat maar vaak genoeg blijft herhalen, ga je het nog geloven ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat de FvD een verzameling maatschappelijk teleurgestelden zijn die van rattenvanger naar rattenvanger hopt.
Haha dat weet ik ook nog. Vaak ook leuke gebbetjes tussen die twee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Hij moest spreken en liep niet zo snel. Toen hij dan eindelijk bij de desk was zei Arrib dat zijn tijd voorbij was
Terecht ook. Loopt een beetje te trollen op de vorm soms, maar inhoudelijk zo enorm sterk. Mooie vent.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:38 schreef Dutchguy het volgende:
Je merkt bij debatten vaak dat Arib Hiddema wel grappig vindt en mag.
Neuh, ben links.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik lees het al, een zwevend FvD stemmer.
Roep je maar wat of heb je ook feiten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat de FvD een verzameling maatschappelijk teleurgestelden zijn die van rattenvanger naar rattenvanger hopt.
Aribquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Hij moest spreken en liep niet zo snel. Toen hij dan eindelijk bij de desk was zei Arrib dat zijn tijd voorbij was
We zullen het zien in de komende jaren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je dat maar vaak genoeg blijft herhalen, ga je het nog geloven ook.
Probleem is vooral dat de provinciale fracties geen bewegingsruimte krijgen van Baudet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:33 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Pfft, hoe moeilijk kan het zijn? Beetje vergaderen en zo.
Vader ieg.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
NSB vader en oudere broer, of klopt dat niet?
Van de ene kant wel, maar ik vind FvD ook geen verbeteringquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
NSB vader en oudere broer, of klopt dat niet?
Niemand is perfect.quote:
Morgen de Provinciale staten, en de uiteindelijke eerste kamer in april ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef Longcat. het volgende:
Wanneer krijgen wij de officiële telling te horen??
Nu stemt ook maar 10% op Baudetraketquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Eh ja, maar met het Nederlandse systeem komt die Trump niet aan de macht.
Dit dus. En de enorm zure reacties zijn natuurlijk goud.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Van alles? Rond 4uur snachts of zoquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef Longcat. het volgende:
Wanneer krijgen wij de officiële telling te horen??
Denk dat de linkse populisten dat geen zak kan schelen. Die vinden het stom en hebben geen oog voor argumenten van buiten de bubbel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
We zullen het zien in de komende jaren.
Ik heb op jouw clubje gestemd hoor, de vorige 2e kamer verkiezingen en hadden ze sinds hun oprichting eindelijk de kans mee te doen lieten ze het klappen op Europese afspraken, fijn, ga dan maar weer links janken in de bankjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef _--_ het volgende:
Ja, fvd praat alleen maar de eerste wereldoorlog goed
Erudiete dandy's zijn tegenwoordig zeldzaam en dus gelijk onderwerp van spotquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef Infection het volgende:
Precies dit ja. Omdat Theo een beetje sjiek is is hij gelijk eng. Uiterlijk doet veel met mensen.
Is natuurlijk voor een groot deel gewoon zo. Pim Voortuin, LPF, PVV, nu FvD. Allemaal opeenvolgende boosrechtse clubjes die als fuik dienen voor de onderbuik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je dat maar vaak genoeg blijft herhalen, ga je het nog geloven ook.
Henk en Ingrid zijn te dom om dat te snappen... dus ik ben nu wel heel benieuwd wat ze in sommige colleges in de provincies gaan laten zien, want in Zuid-Holland zijn ze in charge om college te vormen...quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:39 schreef westwoodblvd het volgende:
Tegen de "gevestigde elite" zijn en dan stemmen op de meest elitaire partij van het land zal ik echt nooit begrijpen.
En zelf nauwelijks verliezenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Doublepain het volgende:
VVD toch wel baas, samenwerken met VVD is een doodsvonnis tekenen
Ik denk dat de meeste mensen het ook niet boeit, maar dat met name het gevolg in de eerste kamer van belang is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hebben niet eens een programma in de provincies
Het zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaat hier in Friesland in de provinciale staten zitten? (LOL)
Ik zit er ook zo ongeveer in. Immigratie mag (in heel Europa) inderdaad best gecontroleerd worden. Maar bijvoorbeeld Nexit is zeer naief. Als je dat na Brexit nog steeds niet inziet..quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de ene kant wel, maar ik vind FvD ook geen verbeteringGaat me niet eens zozeer over zijn migratiepunten, daar ben ik het best mee eens (al in iets gematigder vorm), maar de rest
die mag er best wezenquote:
De SP en PvdA doen het dan ook enorm slecht en Groenlinks is meer Groen dan Links momenteel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Henk en Ingrid zijn te dom om dat te snappen... dus ik ben nu wel heel benieuwd wat ze in sommige colleges in de provincies gaan laten zien, want in Zuid-Holland zijn ze in charge om college te vormen...
Ik verwacht dat de liefde van Henk en Ingrid van korte duur gaat zijn
Dat was een hoax.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Joooo-pi het volgende:
Als ze die Volkert van der Graaf dan maar goed in de gaten houden
Mist een basis in realiteit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef Infection het volgende:
GL en D66 willen plm 4/500mrd aan het klimaat spenderen maar 50Mrd voor zorg, justitie,onderwijs etc is never nooit aan de orde geweest
500%?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
FvD wint 500% meer zetels. Hiddema houdt een bescheiden toespraak en zijn publiek reageert bescheiden.De Coalitiepartijen lijden een gevoelig verlies en schreeuwen al;sof ze gewonnen hebben.
Ik vind dit een behoorlijk trieste reactie. Ga nou eens op de inhoud in, maak het niet persoonlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is natuurlijk voor een groot deel gewoon zo. Pim Voortuin, LPF, PVV, nu FvD. Allemaal opeenvolgende boosrechtse clubjes die als fuik dienen voor de onderbuik.
Op basis van de speeches zou ik denken dat D66 de grote winnaar is vanavond. JettenGodquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
FvD wint 500% meer zetels. Hiddema houdt een bescheiden toespraak en zijn publiek reageert bescheiden.De Coalitiepartijen lijden een gevoelig verlies en schreeuwen al;sof ze gewonnen hebben.
Als het betekent nog meer neoliberalisme, globalisme, rent-seeking dan niet. En niemand weet dat.quote:
Zoals altijd. En dan staat de volgende clown op.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Henk en Ingrid zijn te dom om dat te snappen...
...
Ik verwacht dat de liefde van Henk en Ingrid van korte duur gaat zijn
Allemaal kattenvrouwtjes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Echt veel pussy te halen bij PvdD volgens mij. Maar waarschijnlijk wel veel crazy
Lekker praten met dubbele tong.quote:
pure drammers jaquote:
Hond gaat voor de manquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Echt veel pussy te halen bij PvdD volgens mij. Maar waarschijnlijk wel veel crazy
Linkse meisjes...quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Van 2 zetels in de tweede kamer naar 10 in de eerste kamer is wel wat meer dan 500%. Meer 900%.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Misschien moet je je eigen reacties op o.a. de VVD en Denk ook even door dat filter halen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dit een behoorlijk trieste reactie. Ga nou eens op de inhoud in, maak het niet persoonlijk.
Zoals ik al eerder zei, iq test voordat je mag stemmen en fvd zou niet eens 2 zetels halen in de 1e kamer.quote:
Precies.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu stemt ook maar 10% op Baudetraket
Niet zo bescheiden, er schuilt een gutmensch in iedereen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dat pretendeer ik ook niet.
Die houden niet van worst johquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
forse belastingverlaging zie ik ook niet zo zitten. Er is al zoveel gekort de afgelopen jaren. Cultuur is een deel van de identiteit van Nederland dus om daarop te korten lijkt me juist een slecht idee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit er ook zo ongeveer in. Immigratie mag (in heel Europa) inderdaad best gecontroleerd worden. Maar bijvoorbeeld Nexit is zeer naief. Als je dat na Brexit nog steeds niet inziet..
Dat zij Ewald Engelen ook en dat heeft hem geen windeieren gelegd!quote:
Klopt, net als rechtse populisten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat de linkse populisten dat geen zak kan schelen. Die vinden het stom en hebben geen oog voor argumenten van buiten de bubbel.
Op welke persoon is dit?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dit een behoorlijk trieste reactie. Ga nou eens op de inhoud in, maak het niet persoonlijk.
Explain, teringhoge belastingen voor iedereen om die waanzin erdoor te drukken maar ondertussen ons land slopen tot een dramatisch nivo, wie mist nou de realiteit?quote:
Ja en daar zijn die 10 zetels eigenlijk vrij waardeloos nu omdat Rutte bij GL en PvdA kan aankloppen... maar als Rutte het slim speelt knuffelt ie Forum een beetje en trekt hij ze voor sommige standpunten richting kabinet... eens kijken of hun kiezers dan nog zo blij zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen het ook niet boeit, maar dat met name het gevolg in de eerste kamer van belang is.
Zou wel goed zijn. En dan PvdD wat dimmen met hun extreme standpunten en dan Klaver d'r uitquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:44 schreef Slobeend het volgende:
PvdD en Groenlinks moeten fuseren, die onzinnige versnippering op links heb je niks aan. Thieme > Klaver
De druiven zijn zuur...quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
Je snapt er niet zoveel van merk ik wel.
Je klinkt als een Klaver groepie, maar dan voor baudetquote:
Wie zie jij als linkse populisten dan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat de linkse populisten dat geen zak kan schelen. Die vinden het stom en hebben geen oog voor argumenten van buiten de bubbel.
Raaaawwwrrquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Thieme, lekkere milf dat je d'r rondloopt![]()
FvD heeft eisen waar coalitie nooit aan gaat voldoen dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en daar zijn die 10 zetels eigenlijk vrij waardeloos nu omdat Rutte bij GL en PvdA kan aankloppen... maar als Rutte het slim speelt knuffelt ie Forum een beetje en trekt hij ze voor sommige standpunten richting kabinet... eens kijken of hun kiezers dan nog zo blij zijn
Meer dan 500% zelfs. FvD heeft nu maar 2 zetels in de Tweede Kamer. Als je deze uitslag omrekent naar Tweede Kamer-zetels winnen ze zelfs meer dan 500%.quote:
Dat lijkt me terecht. Denken dat je, door een paar tientjes te betalen, meteen maar de richting van een pas opgerichte partij kunt veranderen, is een beetje naïef.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef borisz het volgende:
Structuur? Alles draait statutair om Thierry.
Als lid heb je bij Fvd niks in te brengen
Ben ik ook met je eens, net als de NPO.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
forse belastingverlaging zie ik ook niet zo zitten. Er is al zoveel gekort de afgelopen jaren. Cultuur is een deel van de identiteit van Nederland dus om daarop te korten lijkt me juist een slecht idee.
Of Baudet gaat met pensioen na 8 jaar MP te zijn geweest. Hele groepen mensen wegzetten als boosrechts is gewoon in en in triest, je versterkt het effect alleen maar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op welke persoon is dit?
Het zijn de feiten. Over 10 jaar is er weer een opvolger voor Baudet waar de volgende generatie boosrechts achteraan loopt.
lekker gieren om ozturkquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:45 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat Denk toch 1 zetel krijgt, zeer spijtig
Nou nee, ik heb op de grootste partij gestemd. Ik gaf enkel de reacties in Friesland door van de politici.quote:
Ik wacht op Utrecht.quote:
Tanja Braun (die interviewster) mag er anders ook wezenquote:
Had daar meer GL verwacht, zeker nu dat knooppunt schiphol is.quote:
Nou ja, de doorlooptijdtijd lijkt wel oplopend te zijn bij elke nieuwe kandidaat, dus misschien is de FvD iets langer gegund.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op welke persoon is dit?
Het zijn de feiten. Over 10 jaar is er weer een opvolger voor Baudet waar de volgende generatie boosrechts achteraan loopt.
Waarom gaan we bij de PS inzoomen op dorpen waar 40-45 man wonen?quote:
Jij doet toch hetzelfde (en terecht) met links-populisten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of Baudet gaat met pensioen na 8 jaar MP te zijn geweest. Hele groepen mensen wegzetten als boosrechts is gewoon in en in triest, je versterkt het effect alleen maar.
Dat werd net door Ron Fresen benoemd, dat hij veel aanhangers van FvD heeft gesproken die nu zo in Thierry geloven omdat het met Pim niet gelukt is...quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus heeft het FvD uiteindelijk geen ene reet aan deze uitslag. Het is niet alsof de partij beleid kan maken vanuit de Eerste Kamer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FvD heeft eisen waar coalitie nooit aan gaat voldoen dus dat gaat niet gebeuren.
Met een beetje pech ga je er inderdaad niet veel mee kunnen, maar je kunt je wel 4 jaar lang laten horen, terwijl het afbrandrisico in de eerste kamer nihil is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en daar zijn die 10 zetels eigenlijk vrij waardeloos nu omdat Rutte bij GL en PvdA kan aankloppen... maar als Rutte het slim speelt knuffelt ie Forum een beetje en trekt hij ze voor sommige standpunten richting kabinet... eens kijken of hun kiezers dan nog zo blij zijn
Of het 'het effect' versterkt zal me echt worst wezen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of Baudet gaat met pensioen na 8 jaar MP te zijn geweest. Hele groepen mensen wegzetten als boosrechts is gewoon in en in triest, je versterkt het effect alleen maar.
Exact.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn. En dan PvdD wat dimmen met hun extreme standpunten en dan Klaver d'r uit
Dat was het hele idee achter hun bestaan. Dat je daar interne democratie had waar je dus mee kon stemmen over het beleid. Maar dat is allemaal later omgezet in eenmansfractie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:45 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat lijkt me terecht. Denken dat je, door een paar tientjes te betalen, meteen maar de richting van een pas opgerichte partij kunt veranderen, is een beetje naïef.
Wanneer hoor jij wat vanuit de Eerste Kamer?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:47 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Met een beetje pech ga je er inderdaad niet veel mee kunnen, maar je kunt je wel 4 jaar lang laten horen, terwijl het afbrandrisico in de eerste kamer nihil is.
Ik roep niet dat iedereen die op GL stemt een luie wietrokende hippie is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij doet toch hetzelfde (en terecht) met links-populisten?
Is ie basisch ja?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:47 schreef Schuimpjes het volgende:
de PH-waarde van Klaas is erg hoog vanavond
Ehm EttovanBelgië wil even met je spreken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of het 'het effect' versterkt zal me echt worst wezen.
Als je je als boosrechts gedraagt, ben je boosrechts.
hier wil je ook niet dood gevonden wordenquote:
Nou, er is dus een beweging die lange tijd absent is geweest waar nu toevallig dezelfde mensen op stemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat werd net door Ron Fresen benoemd, dat hij veel aanhangers van FvD heeft gesproken die nu zo in Thierry geloven omdat het met Pim niet gelukt is...
Klaasweetallesquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:47 schreef Strani het volgende:
Klaas is toch veel grappiger dan Hiddema?
Als je nou ff gekeken had op de FOK! kaart had je kunnen weten waar ik me bevind.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb op de grootste partij gestemd. Ik gaf enkel de reacties in Friesland door van de politici.
Inderdaad, zeggen dat je verantwoordelijkheid moet nemen is een flinke bash.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goedkope Forum bash van Klaasje.
twitter:Derde_helft twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:28:06De grote winnaar in Groningen is, geloof het of niet, de partij die gewoon door wil gaan met de gaswinning in Groningen. reageer retweet
En boosrechts = alles rechtser dan GL?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of het 'het effect' versterkt zal me echt worst wezen.
Als je je als boosrechts gedraagt, ben je boosrechts.
FvD tussen de christenenquote:
Dat klopt, en dat is dan ook weer het gevaar voor Baudet. Die ministers gaan niet weg, maar als hij een uitgestoken hand van Rutte weigert op basis van beleid gaat ie toch een zware pijp roken bij zijn achterban....quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FvD heeft eisen waar coalitie nooit aan gaat voldoen dus dat gaat niet gebeuren.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:48 schreef Slobeend het volgende:
twitter:Derde_helft twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:28:06De grote winnaar in Groningen is, geloof het of niet, de partij die gewoon door wil gaan met de gaswinning in Groningen. reageer retweet
Ach, die studentjes vluchten na 6 jaar de provincie uitquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:48 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |