Damnquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb dit fragment net pas gezien, goud
En dat vertegenwoordigt dan samen met Prins Pils je land.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
Noem je Mark Rutte nu een manquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het blijkt wel weer dat mannen écht niet zonder een vrouw kunnen
Arme man.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
Enorm beroerde nacht gehad, maar gaat heel aardig nu.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:26 schreef I. het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje.Same old same old
En daar?
Matig. Werd zelf ook wakker met knallende koppijn, maar da's ook wel weggezakt nu. Hopen dat het zo blijft.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Enorm beroerde nacht gehad, maar gaat heel aardig nu.
dat mag jij vindenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:45 schreef Flippiee het volgende:
Dit vind ik wel een goed topic:
GC / [Vraag wat je wil] aan iemand die dakloos is geweest
grgr
Stuk interessanter dan de voorgaande deelnemers ja.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:45 schreef Flippiee het volgende:
grgr
Ik vind dit ook een best interessant topic idd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:45 schreef Flippiee het volgende:
grgr
bedanktquote:
Vind wel interessant om te lezenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:47 schreef I. het volgende:
[..]
Stuk interessanter dan de voorgaande deelnemers ja.
Ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een best interessant topic idd.
dankje, nu voel ik me toch wat beterquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
over 5 minuten ga ik voor 5 uur in vergadering.
Iddquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind wel interessant om te lezenheb niet altijd alles gelezen tbh
ik ben het hier mee eensquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:45 schreef Flippiee het volgende:
grgr
Oei. ripquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
over 5 minuten heb ik 5 uur aan vergaderingen.
Inderdaad. Ik heb niet zo snel een vraag die ik heb, maar wel weer nieuwe inzichten zo. Ook mooi die openhartigheid van de beantwoorder!quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
bedankt
[..]
Vind wel interessant om te lezenheb niet altijd alles gelezen tbh
[..]
Ik ookGeeft je weer wat meer inzichten
waar is hier?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Was gewoon druk met stemmen hier joh, ook voor het eerst.
Hierzo waar ik gestemd heb, dicht bij mijn hondjes.quote:
Gemeentehuis van een dorp.quote:
ah, ok, gemeentehuis lijkt me sws wel een prima drukke stemlocatie. Op de VU was het tamelijk rustig.quote:
Ja denk wel de drukste hier al zijn er wel super veel stemlocaties, stuk of 16 of zo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ah, ok, gemeentehuis lijkt me sws wel een prima drukke stemlocatie. Op de VU was het tamelijk rustig.
*geeftSkedeenschoponderz'nkont*quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:02 schreef Sked het volgende:
Ik moet nog. Naar het gemeentehuis dus. Heb er eigenlijk helemaal geen zin in.
Lukt dat wel met je heup?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
*geeftSkedeenschoponderz'nkont*
Gelijk even de pvda pluggen naar deze paginaquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:45 schreef Flippiee het volgende:
grgr
Zonde man.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb daar nog niks van gezien.
Ah, die docu toch? Lijkt me vrij langdradig wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben nu die van Madeleine aan het kijken. Die is maar matig hoor
Had makkelijk in 50 min gekund ja.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:31 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, die docu toch? Lijkt me vrij langdradig wel.Zo'n docu zou je normaal gesproken in één lange zit kijken.. Nu is het een complete serie.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:36 schreef I. het volgende:
gvd, ik lees niet heel helder de laatste dagen
Dat idee had ik dus ook al bij Making a Murderer. Heb 't nog niet gezien, maar heb nu al het idee dat het gigantisch overbodig langdradig is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had makkelijk in 50 min gekund ja.
Ja dat is het ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:38 schreef I. het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook al bij Making a Murderer. Heb 't nog niet gezien, maar heb nu al het idee dat het gigantisch overbodig langdradig is.
👊quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:43 schreef I. het volgende:
[..]Blij dat ik het dan nog niet heb aangezet.
Had je oook verdiept in waterschap?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Code Oranje PS, De Groenen waterschap
Niet per se, maar ik verdiep me er sowieso niet echt meer in. Ik ben lid van de piratenpartij en stemwijzers wijzen voor mij telkens uit dat ik inderdaad daar lid van moet zijn. De piraten hebben voor deze verkiezingen stemadvies Code Oranje en De Groenen afgegeven, dus dat doe ik. De Groenen heb ik tijdens de vorige waterschapsverkiezingen ook gestemd trouwens.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je oook verdiept in waterschap?
Weer vertraging?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hehe, eindelijk thuis goffetomme
Dat zag er niet goed uit inderdaad.....quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:12 schreef naatje_1 het volgende:
Het is me bepaald geen zuinige valpartij in de laatste km van de Nokere Koerse...
gelukkig slechts kneuzingen en schaafwonden voor van der poelquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat zag er niet goed uit inderdaad.....
Echt? Gelukkig maar......heb het niet meer verder gekeken.....maar het valt dus meequote:Op woensdag 20 maart 2019 19:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gelukkig slechts kneuzingen en schaafwonden voor van der poel
https://www.nu.nl/wielren(...)n-nokere-koerse.htmlquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Echt? Gelukkig maar......heb het niet meer verder gekeken.....maar het valt dus mee
Aah okquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Gewoon laat vertrokken.
thnxxxquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/wielren(...)n-nokere-koerse.html
jups
Oké JR.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wielrennen is geen sport.
Kappen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik steun deze motie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat we in dit topic iedereen elkaars pleziertjes gundenquote:
haags is overal even vervelendquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat we in dit topic iedereen elkaars pleziertjes gunden.
Ik maakte maar een grapje makker. Geen zorgen. 👊quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat we in dit topic iedereen elkaars pleziertjes gunden.
Pas als ADO weer op de kloten krijgt, doe je een beetje normaal. Misschien maakt degradatie je nederig.quote:
Ik ben zo blij dat ik geen seizoenskaart meer heb. Beste keuze in mijn leven geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pas als ADO weer op de kloten krijgt, doe je een beetje normaal. Misschien maakt degradatie je nederig.
Ik kijk niet meer naar de Eredivisie buiten Ajax. Beste keuze in mijn leven geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik geen seizoenskaart meer heb. Beste keuze in mijn leven geweest.
ook daar kan ik mij wel in vinden ja. Of ik volgend seizoen nog fox sports heb weet ik niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer naar de Eredivisie buiten Ajax. Beste keuze in mijn leven geweest.
Ik ben alleen niet de enige in huis (lol).quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ook daar kan ik mij wel in vinden ja. Of ik volgend seizoen nog fox sports heb weet ik niet.
Moet je ongesteld worden schatje?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer naar de Eredivisie buiten Ajax. Beste keuze in mijn leven geweest.
Totaal niet. Dit is gewoon puur showing offquote:
fair enoughquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Totaal niet. Dit is gewoon puur showing off
Sagan heeft wel extreem veel flex in zijn lijfquote:
zeker is dat ik zo flex niet benquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sagan heeft wel extreem veel flex in zijn lijf
Hij zou in een heleboel sporten wel kunnen excellerenquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil er best een keer mee trainenquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:
Niet alleen in een heleboel sportenquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij zou in een heleboel sporten wel kunnen excelleren
Dit......quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
Niet alleen in een heleboel sporten
Hier niet, helaasch.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat er ergens koek was
Sagangodquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou meteen je bankpas + pincode terug mailen!quote:
quote:
twitter:daanhakkenberg twitterde op woensdag 20-03-2019 om 19:13:57Mathieu van der Poel gaat ondanks zijn crash morgen de Ronde van Vlaanderen verkennen. Zijn coach Christoph Roodhooft: 'We doen een rondje voor de training. Dan beslissen we of hij meegaat. Hij kan altijd nog stoppen' reageer retweet
Wat een held!quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]twitter:daanhakkenberg twitterde op woensdag 20-03-2019 om 19:13:57Mathieu van der Poel gaat ondanks zijn crash morgen de Ronde van Vlaanderen verkennen. Zijn coach Christoph Roodhooft: 'We doen een rondje voor de training. Dan beslissen we of hij meegaat. Hij kan altijd nog stoppen' reageer retweet
Ga ik doen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou meteen je bankpas + pincode terug mailen!![]()
maar heb je rabobank?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:24 schreef I. het volgende:
[..]
Ga ik doen.
Ze pakken het wel steeds vernuftiger aan. Als ik nu op ie link klik, ga ik daadwerkelijk naar een rabobank omgeving.
Ik hoop maar dat FOK! geen 1 op 1 afspiegeling is van de bevolkingquote:
Ik kreeg ook een fijne e-mail:quote:
Die laatste zinquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een fijne e-mail:
Hoi,
Ik naam is Ewan D'kono Bwornouarghi, hoofd-conducteur van de Lagos Inernationale Bank. Jij heeft afstamming met Dhr. Prins Charles Bokonamwpakimp, echter heeft ZIjne Hoogheid geen naasten van kin. Mijn is opegdragen u als gelukkige erfgename te mogen noemen. Hiervoor is noodzaka dat u tijdlijk uw rekeningnu,mer bvrijstelt, zodat wij het bvedrag van $134.5677.24455666.6662235 en 7 cent kunnen overmake,.
U moet wel snel dit doen want anders verval de aanbod.
Gelieve uw information te mailen naar onderstande adress.
Vriendelijkmd groet,
E. D'kono Bwornouarghi, MA PhD MD DD
Lagos Internatinal Bank.
Voortdurende innovatie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk nieuw to-go gifje dit Stijn
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
cinderella, heerlijke heerlijkheid der sc
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een fijne e-mail:
Hoi,
Ik naam is Ewan D'kono Bwornouarghi, hoofd-conducteur van de Lagos Inernationale Bank. Jij heeft afstamming met Dhr. Prins Charles Bokonamwpakimp, echter heeft ZIjne Hoogheid geen naasten van kin. Mijn is opegdragen u als gelukkige erfgename te mogen noemen. Hiervoor is noodzaka dat u tijdlijk uw rekeningnu,mer bvrijstelt, zodat wij het bvedrag van $134.5677.24455666.6662235 en 7 cent kunnen overmake,.
U moet wel snel dit doen want anders verval de aanbod.
Gelieve uw information te mailen naar onderstande adress.
Vriendelijkmd groet,
E. D'kono Bwornouarghi, MA PhD MD DD
Lagos Internatinal Bank.
haha daarom GAAN ze ook... hahahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik Vertrek was weer leuk
Snap nooit waarom mensen daaraan beginnen.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
haha daarom GAAN ze ook... hahaha
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
haha daarom GAAN ze ook... hahaha
Die kan toch evolueren in 8 versies?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:09 schreef I. het volgende:
[..]
Dacht bijna dat er rechts ook een #BLACKED pikachu stond, maar da's een Eevee
Yes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kan toch evolueren in 8 versies?
Ze hebben volgens mij ook allemaal nieuwe categorieën weer bedacht.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:16 schreef I. het volgende:
Eerst maar 3 volgens mij, maar er kwamen er steeds meer bij
Ja true.. Wel jammer, originele pokémon blijven toch wel het leukst. Mja. Vernieuwing hoort er bij idd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij ook allemaal nieuwe categorieën weer bedacht.
Achja je moet wat om het relevant te houden, en dan dit jaar pas voor het eerst live-action Pokémon.
Zag in die trailer voor Detective Pikachu ook ineens van die rare Pokémon.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef I. het volgende:
[..]
Ja true.. Wel jammer, originele pokémon blijven toch wel het leukst. Mja. Vernieuwing hoort er bij idd.
Idd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag in die trailer voor Detective Pikachu ook ineens van die rare Pokémon.
Maar goed voor de jeugd van tegenwoordig maakt dat niks uit natuurlijk, die hebben net zoveel nostalgische gevoelens bij de nieuwe generaties als de eerste.
Mew en Mewtwo godenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:25 schreef I. het volgende:
[..]
Idd.
De tijd dat Mewtwo nog de bazigste pokémon was.
Yes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mew en Mewtwo goden![]()
Al vond ik die legendarische ook wel tof die Ash toen zag in die eerste aflevering
De exit poll vertelde mij dat jij bijna jarig bent.quote:
Dat is correctquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De exit poll vertelde mij dat jij bijna jarig bent.
echt heh, je zou hopen dat VVD inboet voor hun kabinetsbeleid, maar dan blijkt het D66 te zijn...quote:
't is allemaal een beetje vaag. Rare keuzes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
echt heh, je zou hopen dat VVD inboet voor hun kabinetsbeleid, maar dan blijkt het D66 te zijn...
slapen op de bank dusquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Moet eigenlijk gaan slapen maar er ligt een onoverbrugbare afstand tussen de bank en m'n bed.....
Ik heb er niet op gestemd maar ik begrijp deze uitslag wel. Ik heb net een heel statement gepost wat de NOS betreft die het weer anders probeerde te brengen dan dat het in werkelijkheid is. Alleen dan in een verkeerd topic, dat omdat ik daar nu eenmaal aan het posten was.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
Hee zijn jullie ook zo blij met de uitslag. Hup fvd
Meh, matig.quote:Op donderdag 21 maart 2019 03:06 schreef Amarantha het volgende:
Geen idee, ben al 2 dagen alles eruit aan het gooien. Thanks.
Van boven of onder?quote:Op donderdag 21 maart 2019 03:06 schreef Amarantha het volgende:
Geen idee, ben al 2 dagen alles eruit aan het gooien. Thanks.
Doe je goedquote:Op donderdag 21 maart 2019 04:51 schreef Geerd het volgende:
[..]1 biertje nog dan fappen en bed...bijna 22 uur wakker
![]()
![]()
pfffff liever niet, scheelt dat het nog zo lekker lang donker is !quote:Op donderdag 21 maart 2019 04:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maak die 24 ook maar vol dan
Nog welquote:Op donderdag 21 maart 2019 04:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
pfffff liever niet, scheelt dat het nog zo lekker lang donker is !
Ouchquote:Op donderdag 21 maart 2019 04:55 schreef Geerd het volgende:
Was de 3e keer ofzo dat ik er voor 1200 uitwas gister, wekker 0830![]()
![]()
voor de wekker allang wakker natuurlijk
Heerlijk !!quote:Op donderdag 21 maart 2019 04:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij ook weer niet.
Beter dan ! Gelukkig vandaag vrij ff wat slaap inhalen, en anders vrijdag, rond 1700 uur beginnen 0100 in bed...pakken we 14 uur slaapquote:
Lekker bezig Greedquote:Op donderdag 21 maart 2019 05:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beter dan ! Gelukkig vandaag vrij ff wat slaap inhalen, en anders vrijdag, rond 1700 uur beginnen 0100 in bed...pakken we 14 uur slaap![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ben heel veel aan het kotsen.
Thanksquote:Op donderdag 21 maart 2019 05:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Brrrr sterkte....ik kan echt niet tegen kots enzo man
Ik ook niet, als ik iets vies vind..quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Brrrr sterkte....ik kan echt niet tegen kots enzo man
Emmer naast je ofzo ? Of gewoon hele tijd op de plee? beetje fokkenquote:Op donderdag 21 maart 2019 05:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ben heel veel aan het kotsen.
Er staat nu een emmer naast me.quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Emmer naast je ofzo ? Of gewoon hele tijd op de plee? beetje fokken
Nee ik heb echt geen behoefte aan eten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar al 2 dagen aan het kotsen? Eet je ondertussen ook weer ofzo ?
Idd, beter gewoon verkouden ofzo, naja aan de schijt raken ineens is ook niet fijn.....quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Buikgriep is echt het ergste wat je kan hebben qua griep
Dat hoort vaak ook bij buikgriepquote:Op donderdag 21 maart 2019 05:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd, beter gewoon verkouden ofzo, naja aan de schijt raken ineens is ook niet fijn.....
Verleden week ging het rond op de crčche en bij mijn schoonfam.quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog steeds ? Dacht dat het al keer over was?
Als je op kantoor werkt heb je toilet om de hoek...quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hoort vaak ook bij buikgriep
Ja kinderen nemen die zooi mee naar huis, kinderen en babys zie ik ook als een groot infectie bron als ik die in een coupe zie, loop ik er om heen of ik kap ermee bah vieze dingen, overal met die klauwen aanzittenquote:Op donderdag 21 maart 2019 05:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verleden week ging het rond op de crčche en bij mijn schoonfam.
Ben je niet zwanger?quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik heb echt geen behoefte aan eten.
Gelukkig welquote:Op donderdag 21 maart 2019 05:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je op kantoor werkt heb je toilet om de hoek...
Niks aan te doen he. Hebben van kinderen is wel goed voor je weerstand.quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja kinderen nemen die zooi mee naar huis, kinderen en babys zie ik ook als een groot infectie bron als ik die in een coupe zie, loop ik er om heen of ik kap ermee bah vieze dingen, overal met die klauwen aanzitten
In de trein werken ookquote:Op donderdag 21 maart 2019 05:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks aan te doen he. Hebben van kinderen is wel goed voor je weerstand.
Als je dat tegelijk hebt...hoe dan..quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hoort vaak ook bij buikgriep
Ja stereo op de pleequote:Op donderdag 21 maart 2019 05:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je dat tegelijk hebt...hoe dan..
Eerst met de trein en dan met de auto okequote:Op donderdag 21 maart 2019 05:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Straks even met het autootje. Lekker man.
Het kan het kan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eerst met de trein en dan met de auto oke
Beterschap hopelijk pak je nog paar uurtjes slaap !quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik heb echt geen behoefte aan eten.
U2 hequote:Op donderdag 21 maart 2019 05:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beterschap hopelijk pak je nog paar uurtjes slaap !
weekend wordt ook niet uitslapen, ben ik bangquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Ik ook al te lang![]()
Tijd voor weekend.
Nog twee dagen volhoudenquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Ik ook al te lang![]()
Tijd voor weekend.
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weekend wordt ook niet uitslapen, ben ik bang
zaterdag zou ik wel kunnen uitslapen, maar heb zaterdagavond nog een handbal wedstrijd waarvan ik pas 00:30 thuis zal zijn en dan gaat zondag om 6:45 weer de wekker voor een wandeltochtquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zaterdag zou ik wel kunnen uitslapen, maar heb zaterdagavond nog een handbal wedstrijd waarvan ik pas 00:30 thuis zal zijn en dan gaat zondag om 6:45 weer de wekker voor een wandeltocht
nee, het valt nu een beetje rot samen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]wat een tijden. Das toch niet meer gezellig sporten??
Vrijwillig zo vroeg op een zondag gaan wandelen. Vrouw zeker?quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zaterdag zou ik wel kunnen uitslapen, maar heb zaterdagavond nog een handbal wedstrijd waarvan ik pas 00:30 thuis zal zijn en dan gaat zondag om 6:45 weer de wekker voor een wandeltocht
nee, is een georganiseerd tocht dus heb geen invloed op de starttijdquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vrijwillig zo vroeg op een zondag gaan wandelen. Vrouw zeker?
Waar moeten jullie naar toe dan?quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, het valt nu een beetje rot samen.
het is de verste uitwedstrijd die we hebben en dan ook nog laat op de zaterdag avond.
maar ja, het team heeft gestemd en de meeste mensen willen er toch naartoe
Waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, is een georganiseerd tocht dus heb geen invloed op de starttijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |