Had je oook verdiept in waterschap?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Code Oranje PS, De Groenen waterschap
Niet per se, maar ik verdiep me er sowieso niet echt meer in. Ik ben lid van de piratenpartij en stemwijzers wijzen voor mij telkens uit dat ik inderdaad daar lid van moet zijn. De piraten hebben voor deze verkiezingen stemadvies Code Oranje en De Groenen afgegeven, dus dat doe ik. De Groenen heb ik tijdens de vorige waterschapsverkiezingen ook gestemd trouwens.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je oook verdiept in waterschap?
Weer vertraging?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hehe, eindelijk thuis goffetomme
Dat zag er niet goed uit inderdaad.....quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:12 schreef naatje_1 het volgende:
Het is me bepaald geen zuinige valpartij in de laatste km van de Nokere Koerse...
gelukkig slechts kneuzingen en schaafwonden voor van der poelquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat zag er niet goed uit inderdaad.....
Echt? Gelukkig maar......heb het niet meer verder gekeken.....maar het valt dus meequote:Op woensdag 20 maart 2019 19:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gelukkig slechts kneuzingen en schaafwonden voor van der poel
https://www.nu.nl/wielren(...)n-nokere-koerse.htmlquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Echt? Gelukkig maar......heb het niet meer verder gekeken.....maar het valt dus mee
Aah okquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Gewoon laat vertrokken.
thnxxxquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/wielren(...)n-nokere-koerse.html
jups
Oké JR.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wielrennen is geen sport.
Kappen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik steun deze motie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat we in dit topic iedereen elkaars pleziertjes gundenquote:
haags is overal even vervelendquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat we in dit topic iedereen elkaars pleziertjes gunden.
Ik maakte maar een grapje makker. Geen zorgen. 👊quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat we in dit topic iedereen elkaars pleziertjes gunden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |