Lekker bezig Greedquote:Op donderdag 21 maart 2019 05:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beter dan ! Gelukkig vandaag vrij ff wat slaap inhalen, en anders vrijdag, rond 1700 uur beginnen 0100 in bed...pakken we 14 uur slaap![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ben heel veel aan het kotsen.
Thanksquote:Op donderdag 21 maart 2019 05:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Brrrr sterkte....ik kan echt niet tegen kots enzo man
Ik ook niet, als ik iets vies vind..quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Brrrr sterkte....ik kan echt niet tegen kots enzo man
Emmer naast je ofzo ? Of gewoon hele tijd op de plee? beetje fokkenquote:Op donderdag 21 maart 2019 05:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ben heel veel aan het kotsen.
Er staat nu een emmer naast me.quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Emmer naast je ofzo ? Of gewoon hele tijd op de plee? beetje fokken
Nee ik heb echt geen behoefte aan eten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar al 2 dagen aan het kotsen? Eet je ondertussen ook weer ofzo ?
Idd, beter gewoon verkouden ofzo, naja aan de schijt raken ineens is ook niet fijn.....quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Buikgriep is echt het ergste wat je kan hebben qua griep
Dat hoort vaak ook bij buikgriepquote:Op donderdag 21 maart 2019 05:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd, beter gewoon verkouden ofzo, naja aan de schijt raken ineens is ook niet fijn.....
Verleden week ging het rond op de crèche en bij mijn schoonfam.quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog steeds ? Dacht dat het al keer over was?
Als je op kantoor werkt heb je toilet om de hoek...quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hoort vaak ook bij buikgriep
Ja kinderen nemen die zooi mee naar huis, kinderen en babys zie ik ook als een groot infectie bron als ik die in een coupe zie, loop ik er om heen of ik kap ermee bah vieze dingen, overal met die klauwen aanzittenquote:Op donderdag 21 maart 2019 05:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verleden week ging het rond op de crèche en bij mijn schoonfam.
Ben je niet zwanger?quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik heb echt geen behoefte aan eten.
Gelukkig welquote:Op donderdag 21 maart 2019 05:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je op kantoor werkt heb je toilet om de hoek...
Niks aan te doen he. Hebben van kinderen is wel goed voor je weerstand.quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja kinderen nemen die zooi mee naar huis, kinderen en babys zie ik ook als een groot infectie bron als ik die in een coupe zie, loop ik er om heen of ik kap ermee bah vieze dingen, overal met die klauwen aanzitten
In de trein werken ookquote:Op donderdag 21 maart 2019 05:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks aan te doen he. Hebben van kinderen is wel goed voor je weerstand.
Als je dat tegelijk hebt...hoe dan..quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hoort vaak ook bij buikgriep
Ja stereo op de pleequote:Op donderdag 21 maart 2019 05:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je dat tegelijk hebt...hoe dan..
Eerst met de trein en dan met de auto okequote:Op donderdag 21 maart 2019 05:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Straks even met het autootje. Lekker man.
Het kan het kan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eerst met de trein en dan met de auto oke
Beterschap hopelijk pak je nog paar uurtjes slaap !quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik heb echt geen behoefte aan eten.
U2 hequote:Op donderdag 21 maart 2019 05:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beterschap hopelijk pak je nog paar uurtjes slaap !
weekend wordt ook niet uitslapen, ben ik bangquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Ik ook al te lang![]()
Tijd voor weekend.
Nog twee dagen volhoudenquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Ik ook al te lang![]()
Tijd voor weekend.
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weekend wordt ook niet uitslapen, ben ik bang
zaterdag zou ik wel kunnen uitslapen, maar heb zaterdagavond nog een handbal wedstrijd waarvan ik pas 00:30 thuis zal zijn en dan gaat zondag om 6:45 weer de wekker voor een wandeltochtquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zaterdag zou ik wel kunnen uitslapen, maar heb zaterdagavond nog een handbal wedstrijd waarvan ik pas 00:30 thuis zal zijn en dan gaat zondag om 6:45 weer de wekker voor een wandeltocht
nee, het valt nu een beetje rot samen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]wat een tijden. Das toch niet meer gezellig sporten??
Vrijwillig zo vroeg op een zondag gaan wandelen. Vrouw zeker?quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zaterdag zou ik wel kunnen uitslapen, maar heb zaterdagavond nog een handbal wedstrijd waarvan ik pas 00:30 thuis zal zijn en dan gaat zondag om 6:45 weer de wekker voor een wandeltocht
nee, is een georganiseerd tocht dus heb geen invloed op de starttijdquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vrijwillig zo vroeg op een zondag gaan wandelen. Vrouw zeker?
Waar moeten jullie naar toe dan?quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, het valt nu een beetje rot samen.
het is de verste uitwedstrijd die we hebben en dan ook nog laat op de zaterdag avond.
maar ja, het team heeft gestemd en de meeste mensen willen er toch naartoe
Waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, is een georganiseerd tocht dus heb geen invloed op de starttijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |