De exit poll vertelde mij dat jij bijna jarig bent.quote:
Dat is correctquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De exit poll vertelde mij dat jij bijna jarig bent.
echt heh, je zou hopen dat VVD inboet voor hun kabinetsbeleid, maar dan blijkt het D66 te zijn...quote:
't is allemaal een beetje vaag. Rare keuzes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
echt heh, je zou hopen dat VVD inboet voor hun kabinetsbeleid, maar dan blijkt het D66 te zijn...
slapen op de bank dusquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Moet eigenlijk gaan slapen maar er ligt een onoverbrugbare afstand tussen de bank en m'n bed.....
Ik heb er niet op gestemd maar ik begrijp deze uitslag wel. Ik heb net een heel statement gepost wat de NOS betreft die het weer anders probeerde te brengen dan dat het in werkelijkheid is. Alleen dan in een verkeerd topic, dat omdat ik daar nu eenmaal aan het posten was.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
Hee zijn jullie ook zo blij met de uitslag. Hup fvd
Meh, matig.quote:Op donderdag 21 maart 2019 03:06 schreef Amarantha het volgende:
Geen idee, ben al 2 dagen alles eruit aan het gooien. Thanks.
Van boven of onder?quote:Op donderdag 21 maart 2019 03:06 schreef Amarantha het volgende:
Geen idee, ben al 2 dagen alles eruit aan het gooien. Thanks.
Doe je goedquote:Op donderdag 21 maart 2019 04:51 schreef Geerd het volgende:
[..]1 biertje nog dan fappen en bed...bijna 22 uur wakker
![]()
![]()
pfffff liever niet, scheelt dat het nog zo lekker lang donker is !quote:Op donderdag 21 maart 2019 04:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maak die 24 ook maar vol dan
Nog welquote:Op donderdag 21 maart 2019 04:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
pfffff liever niet, scheelt dat het nog zo lekker lang donker is !
Ouchquote:Op donderdag 21 maart 2019 04:55 schreef Geerd het volgende:
Was de 3e keer ofzo dat ik er voor 1200 uitwas gister, wekker 0830![]()
![]()
voor de wekker allang wakker natuurlijk
Heerlijk !!quote:Op donderdag 21 maart 2019 04:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij ook weer niet.
Beter dan ! Gelukkig vandaag vrij ff wat slaap inhalen, en anders vrijdag, rond 1700 uur beginnen 0100 in bed...pakken we 14 uur slaapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |