quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een fijne e-mail:
Hoi,
Ik naam is Ewan D'kono Bwornouarghi, hoofd-conducteur van de Lagos Inernationale Bank. Jij heeft afstamming met Dhr. Prins Charles Bokonamwpakimp, echter heeft ZIjne Hoogheid geen naasten van kin. Mijn is opegdragen u als gelukkige erfgename te mogen noemen. Hiervoor is noodzaka dat u tijdlijk uw rekeningnu,mer bvrijstelt, zodat wij het bvedrag van $134.5677.24455666.6662235 en 7 cent kunnen overmake,.
U moet wel snel dit doen want anders verval de aanbod.
Gelieve uw information te mailen naar onderstande adress.
Vriendelijkmd groet,
E. D'kono Bwornouarghi, MA PhD MD DD
Lagos Internatinal Bank.
haha daarom GAAN ze ook... hahahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik Vertrek was weer leuk
Snap nooit waarom mensen daaraan beginnen.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
haha daarom GAAN ze ook... hahaha
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
haha daarom GAAN ze ook... hahaha
Die kan toch evolueren in 8 versies?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:09 schreef I. het volgende:
[..]
Dacht bijna dat er rechts ook een #BLACKED pikachu stond, maar da's een Eevee
Yes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kan toch evolueren in 8 versies?
Ze hebben volgens mij ook allemaal nieuwe categorieën weer bedacht.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:16 schreef I. het volgende:
Eerst maar 3 volgens mij, maar er kwamen er steeds meer bij
Ja true.. Wel jammer, originele pokémon blijven toch wel het leukst. Mja. Vernieuwing hoort er bij idd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij ook allemaal nieuwe categorieën weer bedacht.
Achja je moet wat om het relevant te houden, en dan dit jaar pas voor het eerst live-action Pokémon.
Zag in die trailer voor Detective Pikachu ook ineens van die rare Pokémon.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef I. het volgende:
[..]
Ja true.. Wel jammer, originele pokémon blijven toch wel het leukst. Mja. Vernieuwing hoort er bij idd.
Idd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag in die trailer voor Detective Pikachu ook ineens van die rare Pokémon.
Maar goed voor de jeugd van tegenwoordig maakt dat niks uit natuurlijk, die hebben net zoveel nostalgische gevoelens bij de nieuwe generaties als de eerste.
Mew en Mewtwo godenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:25 schreef I. het volgende:
[..]
Idd.
De tijd dat Mewtwo nog de bazigste pokémon was.
Yes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mew en Mewtwo goden![]()
Al vond ik die legendarische ook wel tof die Ash toen zag in die eerste aflevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |