Damnquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb dit fragment net pas gezien, goud
En dat vertegenwoordigt dan samen met Prins Pils je land.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
Noem je Mark Rutte nu een manquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het blijkt wel weer dat mannen écht niet zonder een vrouw kunnen
Arme man.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
Enorm beroerde nacht gehad, maar gaat heel aardig nu.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:26 schreef I. het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje.Same old same old
En daar?
Matig. Werd zelf ook wakker met knallende koppijn, maar da's ook wel weggezakt nu. Hopen dat het zo blijft.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Enorm beroerde nacht gehad, maar gaat heel aardig nu.
dat mag jij vindenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:45 schreef Flippiee het volgende:
Dit vind ik wel een goed topic:
GC / [Vraag wat je wil] aan iemand die dakloos is geweest
grgr
Stuk interessanter dan de voorgaande deelnemers ja.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:45 schreef Flippiee het volgende:
grgr
Ik vind dit ook een best interessant topic idd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:45 schreef Flippiee het volgende:
grgr
bedanktquote:
Vind wel interessant om te lezenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:47 schreef I. het volgende:
[..]
Stuk interessanter dan de voorgaande deelnemers ja.
Ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een best interessant topic idd.
dankje, nu voel ik me toch wat beterquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
over 5 minuten ga ik voor 5 uur in vergadering.
Iddquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind wel interessant om te lezenheb niet altijd alles gelezen tbh
ik ben het hier mee eensquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:45 schreef Flippiee het volgende:
grgr
Oei. ripquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
over 5 minuten heb ik 5 uur aan vergaderingen.
Inderdaad. Ik heb niet zo snel een vraag die ik heb, maar wel weer nieuwe inzichten zo. Ook mooi die openhartigheid van de beantwoorder!quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
bedankt
[..]
Vind wel interessant om te lezenheb niet altijd alles gelezen tbh
[..]
Ik ookGeeft je weer wat meer inzichten
waar is hier?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Was gewoon druk met stemmen hier joh, ook voor het eerst.
Hierzo waar ik gestemd heb, dicht bij mijn hondjes.quote:
Gemeentehuis van een dorp.quote:
ah, ok, gemeentehuis lijkt me sws wel een prima drukke stemlocatie. Op de VU was het tamelijk rustig.quote:
Ja denk wel de drukste hier al zijn er wel super veel stemlocaties, stuk of 16 of zo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ah, ok, gemeentehuis lijkt me sws wel een prima drukke stemlocatie. Op de VU was het tamelijk rustig.
*geeftSkedeenschoponderz'nkont*quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:02 schreef Sked het volgende:
Ik moet nog. Naar het gemeentehuis dus. Heb er eigenlijk helemaal geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |