Pas als ADO weer op de kloten krijgt, doe je een beetje normaal. Misschien maakt degradatie je nederig.quote:
Ik ben zo blij dat ik geen seizoenskaart meer heb. Beste keuze in mijn leven geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pas als ADO weer op de kloten krijgt, doe je een beetje normaal. Misschien maakt degradatie je nederig.
Ik kijk niet meer naar de Eredivisie buiten Ajax. Beste keuze in mijn leven geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik geen seizoenskaart meer heb. Beste keuze in mijn leven geweest.
ook daar kan ik mij wel in vinden ja. Of ik volgend seizoen nog fox sports heb weet ik niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer naar de Eredivisie buiten Ajax. Beste keuze in mijn leven geweest.
Ik ben alleen niet de enige in huis (lol).quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ook daar kan ik mij wel in vinden ja. Of ik volgend seizoen nog fox sports heb weet ik niet.
Moet je ongesteld worden schatje?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wielrennen is geen sport.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer naar de Eredivisie buiten Ajax. Beste keuze in mijn leven geweest.
Totaal niet. Dit is gewoon puur showing offquote:
fair enoughquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Totaal niet. Dit is gewoon puur showing off
Sagan heeft wel extreem veel flex in zijn lijfquote:
zeker is dat ik zo flex niet benquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sagan heeft wel extreem veel flex in zijn lijf
Hij zou in een heleboel sporten wel kunnen excellerenquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil er best een keer mee trainenquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:
Niet alleen in een heleboel sportenquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij zou in een heleboel sporten wel kunnen excelleren
Dit......quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
Niet alleen in een heleboel sporten
Hier niet, helaasch.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat er ergens koek was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |