Nu hoor ik de NOS en Telegraaf niet. Als het een PSVer was geweest zouden ze er alles aan doen met media aandacht om m geschorst te krijgen voor Ajax - PSV. Nu is het verdacht stil. Dit is gewoon een schorsing waard en KNVB maakt zich ongeloofwaardig en selectief als ze hier niet naar kijken.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:58 schreef Maastoren het volgende:
twitter:DeVARZeist twitterde op zondag 17-03-2019 om 17:16:25Helaas gemist tijdens de wedstrijd. Wij doen dan ook een beroep op de @:KNVB. Dit soort vuil spel hoort niet op de velden thuis. #azaja #rodekaart @:AZAlkmaar @:AFCAjax https://t.co/IHt7JEleUq reageer retweet
quote:Op zondag 10 februari 2019 05:48 schreef Scarface88 het volgende: [..] Naja als we vandaag niet van Utrecht winnen post ik hier niet meer hoor. Als we dit cadeau nog uit handen geven mag Ajax de titel hebben. Dan ben ik dr klaar mee. Je moet op 8 punten komen vandaag. Minder is onacceptabel.
quote:Op zondag 15 april 2018 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Twente degradeert post ik nooit meer op fok.
Vies zegquote:Op zondag 17 maart 2019 17:58 schreef Maastoren het volgende:
twitter:DeVARZeist twitterde op zondag 17-03-2019 om 17:16:25Helaas gemist tijdens de wedstrijd. Wij doen dan ook een beroep op de @:KNVB. Dit soort vuil spel hoort niet op de velden thuis. #azaja #rodekaart @:AZAlkmaar @:AFCAjax https://t.co/IHt7JEleUq reageer retweet
In het Ajax topic gaat het er over of iemand ondanks VAR nadien geschorst kan worden weet iemand hier meer over? Lijkt me niet meer dan logisch dat Tagliafico Ajax - PSV mist. Dit is normaliter 2 a 3 wedstrijden.quote:
Als de scheids het niet heeft gezien kan je achteraf nog schorsen. Mja Ajax.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:23 schreef Moustachio het volgende:
[..]
In het Ajax topic gaat het er over of iemand ondanks VAR nadien geschorst kan worden weet iemand hier meer over? Lijkt me niet meer dan logisch dat Tagliafico Ajax - PSV mist. Dit is normaliter 2 a 3 wedstrijden.
Zwaar onverdiend ook. Dit blijft natuurlijk niet goed gaan. Al is VVV uit wel een pittige pot. Veel ploegen hebben het daar moeilijk. Kutveld, veel wind, geen ruimte, felle tegenstander.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:22 schreef rubbereend het volgende:
als we zo door blijven rommelen zijn die 5 punten niet genoeg
Jij hebt echt een Davy-alarm hè.quote:
Dat zul je aan Caland moeten vragenquote:Op zondag 17 maart 2019 20:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat is de reden dat hij nog laf doorpost?
Begint wel erg zielig te worden idd.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:28 schreef Moustachio het volgende:
[..]
GGMM krijgt een pushnotificatie op zijn telefoon als Davy post.
quote:
Vuile klootzak.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Sfeertje in dit topic gaat de laatste tijd weer de goede kant op
Bakkes jongen.quote:
Strontbroekquote:
Dat twitteracount thoughquote:
Een van de beste aan de zijde van Ajax. Natuurlijk scheelt het een hoop als hij niet meedoet.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat twitteracount though. Ook niet helemaal objectief volgens mij.
Maar met of zonder Tagliafico, moet je het nu daarvan hebben als PSV zijde? Ik denk dat je ongeacht of die kerel nu meespeelt of niet, een prima resultaat moet kunnen boeken in Amsterdam.
Daar gaat het toch ook niet overquote:Op zondag 17 maart 2019 20:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Maar met of zonder Tagliafico, moet je het nu daarvan hebben als PSV zijde? Ik denk dat je ongeacht of die kerel nu meespeelt of niet, een prima resultaat moet kunnen boeken in Amsterdam.
PSV pakt daar geen resultaat. Daar durf ik wel een wedje om te leggen.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Tagliafico is wel een spelertje hoor. Niet zo goed als Angeliño maar toch. Ajax met Veltman of weet ik veel wie speelt op back wordt een leuke middag voor de wingers van PSV.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik verwacht dat die sowieso wel kansen krijgen op de counter, en bij Ajax zullen ze Veltman niet op linksback zetten. Ik denk eerder Blindquote:Op zondag 17 maart 2019 20:39 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Tagliafico is wel een spelertje hoor. Niet zo goed als Angeliño maar toch. Ajax met Veltman of weet ik veel wie speelt op back wordt een leuke middag voor de wingers van PSV.
Is dat leidend ja? Is toch gewoon wdgeg.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:49 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik verwacht dat die sowieso wel kansen krijgen op de counter, en bij Ajax zullen ze Veltman niet op linksback zetten. Ik denk eerder Blind![]()
Transfermarkt is overigens van mening dat Angeliño 12 miljoen waard is en Tagliafico 25
quote:
Waarom niet? Geen bal, natrappen. Lijkt me textbook rood.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:04 schreef BeamofLight het volgende:
Var vindt t een rare actie maar geen rood
Bij Ajax is er altijd iets waardoor ze het niet kunnen bestraffen. Een Feyenoorder had wel een schorsing gekregen maar die vechten alles met succes aan. PSV-speler krijgt 2 wedstrijden, vecht het aan en krijgt er 3. Dat is een beetje de trend in Zeist.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom niet? Geen bal, natrappen. Lijkt me textbook rood.
Piep piep.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Bij Ajax is er altijd iets waardoor ze het niet kunnen bestraffen. Een Feyenoorder had wel een schorsing gekregen maar die vechten alles met succes aan. PSV-speler krijgt 2 wedstrijden, vecht het aan en krijgt er 3. Dat is een beetje de trend in Zeist.
Gek hè? Tagliafico bewijst zich elke keer in de CL en Angelino?quote:Op zondag 17 maart 2019 20:49 schreef Dejannn het volgende:
Transfermarkt is overigens van mening dat Angeliño 12 miljoen waard is en Tagliafico 25
Blablablabla. En waarom zouden we daar op voorhand al geen resultaat gaan halen dan?quote:Op zondag 17 maart 2019 20:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV pakt daar geen resultaat. Daar durf ik wel een wedje om te leggen.
angst druipt er vanafquote:Op maandag 18 maart 2019 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blablablabla. En waarom zouden we daar op voorhand al geen resultaat gaan halen dan?
Ajax zou wel even kampioen worden aldus alle media aan het begin van het seizoen. Kijk waar ze nu staan na 26 wedstrijdenHet zogenaamd fantastische weergaloze Ajax met een elftal vol wereldtoppers die 2e staan in hun eigen competitie..... jaja. En dan zouden wij geen kans maken zeg je? Zeker de 3-0 in september vergeten? Toen zou Ajax ons ook eens even in eigen huis verslaan, net als de kampioenswedstrijd in april.
ze kunnen nog de champions league winnenquote:Op maandag 18 maart 2019 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk eerder de angst bij Ajax om weer geen titel te winnen.
Goed om te zien dat je inmiddels kan tellen.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Ajax heeft natuurlijk wel 8 wedstrijden meer gespeeld dan PSV![]()
De vermoeidheid slaat toe...
8 wedstrijden meer, waar hebben we het over.
Dit jaquote:Op maandag 18 maart 2019 09:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Weerzinwekkend domme postquote:Op maandag 18 maart 2019 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit ja
8 x 90 minuten = 720 minuten
Een werkdag van een normale loonslaaf = 480 minuten
Wow, dan hebben de Ajax spelers 1,5e dag meer gewerkt dan de spelers van PSV. Echt schrijnend!
topsport stelt dus niet zoveel voorquote:Op maandag 18 maart 2019 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit ja
Wow, dan hebben de Ajax spelers 1,5e dag meer gewerkt dan de spelers van PSV. Echt schrijnend!
Hapquote:Op maandag 18 maart 2019 09:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je inmiddels kan tellen.
OK. Voetbal? Want dan kun je je beperken tot PSV en Ajax. Feyenoord is namelijk geen topclub.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
topsport stelt dus niet zoveel voor
ik dacht dat je daar ook voor moest trainen en het behoorlijk intensief was
morgen maar even sollicitatiebrief naar een topclub sturen
BoWaquote:Op maandag 18 maart 2019 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit ja
Doe nou niet alsof jij iets van werkdagen af weetquote:Op maandag 18 maart 2019 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit ja
quote:Op maandag 18 maart 2019 10:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jij iets van werkdagen af weet
Ah, de ‘ik wil toch even heel graag laten merken dat ik Feyenoord geen topclub vind’ post. Die was al een tijdje niet meer voorbij gekomen.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK. Voetbal? Want dan kun je je beperken tot PSV en Ajax. Feyenoord is namelijk geen topclub.
Ik zou gewoon een standaard brief schrijven, werkt altijd wel.
Aha, de ik wil kritisch reageren uit pure madness post maar ik raak kant nog wal.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, de ‘ik wil toch even heel graag laten merken dat ik Feyenoord geen topclub vind’ post. Die was al een tijdje niet meer voorbij gekomen.
Kant nog walquote:Op maandag 18 maart 2019 10:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha, de ik wil kritisch reageren uit pure madness post maar ik raak kant nog wal.
Komt geregeld voorbij hoor, zie bijvoorbeeld; VBL / Feyenoord is een parodie op een voetbalclub
Vermoeidheid heeft er geen donder mee te maken. Bij ajax heb je een elftal dat als het loopt echt geweldig kan presteren, maar als het niet loopt ook echt heel matig is.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Was ook meer een sarcastischepost gericht aan de aan Almachtige Godenzonen met GGMM in het bijzonder refererend naar een post ui het Ajax topic waarin de stelling naar voren werd gebracht dat Ajax de beste selectie heeft.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vermoeidheid heeft er geen donder mee te maken. Bij ajax heb je een elftal dat als het loopt echt geweldig kan presteren, maar als het niet loopt ook echt heel matig is.
GGMM is voor AFC !quote:Op maandag 18 maart 2019 10:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Was ook meer een sarcastischepost gericht aan de aan Almachtige Godenzonen met GGMM in het bijzonder refererend naar een post ui het Ajax topic waarin de stelling naar voren werd gebracht dat Ajax de beste selectie heeft.
Ik geloof namelijk ook niet in dat vermoeidheid verhaal. Die paar wedstrijden extra zouden ze met hun geweldige selectie makkelijk op moeten kunnen vangen.
Ik heb nooit gezegd dat het daar aan ligt, of dat wij een almachtige selectie hebben.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Was ook meer een sarcastischepost gericht aan de aan Almachtige Godenzonen met GGMM in het bijzonder refererend naar een post ui het Ajax topic waarin de stelling naar voren werd gebracht dat Ajax de beste selectie heeft.
Ik geloof namelijk ook niet in dat vermoeidheid verhaal. Die paar wedstrijden extra zouden ze met hun geweldige selectie makkelijk op moeten kunnen vangen.
Wil je van die 4 een 5 maken.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het daar aan ligt, of dat wij een almachtige selectie hebben.
Het enige wat ik corrigeerde was jouw stelling dat Ajax slechts 4 wedstrijden meer had gespeeld dan PSV.
Iets dat je blijkbaar nog steeds een beetje dwars zit.
En zoals verwacht wederom de 'het was maar een troll!-post'.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wil je van die 4 een 5 maken.
Maar evengoed zit het mij niet dwars maar je hapt zo lekker
Ok, wil je gelijk hebben?quote:Op maandag 18 maart 2019 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
En zoals verwacht wederom de 'het was maar een troll!-post'.
Nu heeft niemand door dat je inhoudelijk tekort schiet!
Dat siert je.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ok, wil je gelijk hebben?
Jij gelijk
Al zouden ze hem schorsen, dan zou Ajax toch in hoger beroep kunnen en kan hij alsnog tegen PSV spelen?quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al zouden ze hem schorsen, dan zou Ajax toch in hoger beroep kunnen en kan hij alsnog tegen PSV spelen?
Dat kan volgens mij niet meer.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al zouden ze hem schorsen, dan zou Ajax toch in hoger beroep kunnen en kan hij alsnog tegen PSV spelen?
IK SNAP HET OKE LAAT ME MET RUSTquote:Op maandag 18 maart 2019 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan heeft het ook geen zin je daar druk over te maken.
Uiteraard, maar niet in het uitvak. Klein boefje ben ikquote:Op maandag 18 maart 2019 11:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een goede vriend ben je. Was je gisteren in Venlo?
Een gevaarlijke hobbyquote:Op maandag 18 maart 2019 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uiteraard, maar niet in het uitvak. Klein boefje ben ik
Blijft toch een mooi knus stadion daar. Hou er wel van. Hoorde overigens dat twee 'hekkenzitters' van PSV hun enkels hadden gebroken gisteren
Ze hebben 2 weken de tijd om het te behandelen. Tuchtzaak en beroep moet makkelijk kunnen in die periode.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan het ook steeds minder opbrengen. Bus en treincombi weiger ik sowieso aan deel te nemen en autocombi's krijg ik ook steeds minder zin in. Sta je dan wat op zaterdagavond om 18:30 langs een afwerkplaats vol condooms in Schubbekutteveen om te wisselen voor een uitwedstrijd bij bijvoorbeeld Heracles. Man man man man.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een gevaarlijke hobby
Ik kan het niet meer opbrengen, hoor. Tot twee jaar geleden zo'n beetje iedere wedstrijd wel aanwezig. Maar tegenwoordig alles op het bankje.
Omdat PSV momenteel heel erg matig speelt. Al een tijdje. Het is gewoon echt om te janken, zo matig. Het is zo voorspelbaar, langzaam, inspiratieloos.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blablablabla. En waarom zouden we daar op voorhand al geen resultaat gaan halen dan?
Ajax zou wel even kampioen worden aldus alle media aan het begin van het seizoen. Kijk waar ze nu staan na 26 wedstrijdenHet zogenaamd fantastische weergaloze Ajax met een elftal vol wereldtoppers die 2e staan in hun eigen competitie..... jaja. En dan zouden wij geen kans maken zeg je? Zeker de 3-0 in september vergeten? Toen zou Ajax ons ook eens even in eigen huis verslaan, net als de kampioenswedstrijd in april.
Trouwens: gisteren bij studio voetbal veel gelul over de var en Serdar die heerlijk kan beweren dat bij AZ Ajax alles tiptop verlopen is en geen fout van de arbitrage. Maar is daar die actie van Tagliafico ook aan de orde geweest? Want het was weer te saai om echt te volgen...quote:Op maandag 18 maart 2019 11:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze hebben 2 weken de tijd om het te behandelen. Tuchtzaak en beroep moet makkelijk kunnen in die periode.
Eens.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat PSV momenteel heel erg matig speelt. Al een tijdje. Het is gewoon echt om te janken, zo matig. Het is zo voorspelbaar, langzaam, inspiratieloos.
Ajax is gewoon extreem wisselvallig. Hoge pieken, diepe dalen. De dalen van Ajax liggen op hetzelfde niveau als de huidige vorm - al sinds de winterstop - van PSV. Met als verschil dat Ajax die potjes verliest en PSV er met kunst- en vliegwerk vaak nog een punt aan houdt.
Als Ajax en PSV de huidige vorm doortrekken wordt het me een mongolenpot die zijn weerga niet kent.
Piekt Ajax gaat PSV er gewoon vanaf.
En de kans dat Ajax piekt acht ik groter dan dat PSV zijn vorm plotseling hervind.
PSV tegen Ajax is gewoon een wedstrijd op zich. Het is totaal anders, spelen tegen een team dat van jou moet winnen ten opzichte van spelen tegen een ploeg die begint met de boel achterin dicht te spijkeren.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat PSV momenteel heel erg matig speelt. Al een tijdje. Het is gewoon echt om te janken, zo matig. Het is zo voorspelbaar, langzaam, inspiratieloos.
Ajax is gewoon extreem wisselvallig. Hoge pieken, diepe dalen. De dalen van Ajax liggen op hetzelfde niveau als de huidige vorm - al sinds de winterstop - van PSV. Met als verschil dat Ajax die potjes verliest en PSV er met kunst- en vliegwerk vaak nog een punt aan houdt.
Als Ajax en PSV de huidige vorm doortrekken wordt het me een mongolenpot die zijn weerga niet kent.
En de kans dat Ajax piekt acht ik groter dan dat PSV zijn vorm plotseling hervind.
Ja dit dus. En nog tal van andere factoren. PSV op voorhand al afschrijven, dat is pas kansloos.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV tegen Ajax is gewoon een wedstrijd op zich. Het is totaal anders, spelen tegen een team dat van jou moet winnen ten opzichte van spelen tegen een ploeg die begint met de boel achterin dicht te spijkeren.
Ik verheug me nu al op de klassieke Schöne en Onanahaha uitsprakenquote:Op maandag 18 maart 2019 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dit dus. En nog tal van andere factoren. PSV op voorhand al afschrijven, dat is pas kansloos.
Ajax ging ook wel even bij Feyenoord 3 punten ophalen... Dat liep ook even anders af.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar je lijkt telkens maar te vergeten dat Ajax MOET en PSV mag. Een puntje is top voor PSV, terwijl ze dan bij Ajax de titel zo goed als voor hun neus voorbij zien gaan. Als de situatie andersom was dan was ik het eens met je verhaal.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet nog toen Ajax moest en PSV mocht vorig jaar, Cocu en Luckassenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar je lijkt telkens maar te vergeten dat Ajax MOET en PSV mag. Een puntje is top voor PSV, terwijl ze dan bij Ajax de titel zo goed als voor hun neus voorbij zien gaan. Als de situatie andersom was dan was ik het eens met je verhaal.
Tsjah, je kunt het ermee eens zijn of niet. Maar ik zie wel perspectief. Nu kun je ook profiteren van dat blok met Rosario/Hendrix omdat je toch zelf het spel niet hoeft te maken. Ik voorspel een gelijkspel of kleine winst voor PSV, met 30% balbezit voor PSV o.i.d.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:27 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik weet nog toen Ajax moest en PSV mocht vorig jaar, Cocu en Luckassen
Hebben ze gelijk 30 minuten gespreksstof bij Studio Voetbal.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
met 30% balbezit voor PSV o.i.d.
Nog een VAR-momentje en we hebben een volledige uitzendingquote:Op maandag 18 maart 2019 13:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Hebben ze gelijk 30 minuten gespreksstof bij Studio Voetbal.
En ajax fans die dan gaan zeggen dat ze liever geen kampioen zijn dan kampioen met de speelwijze van PSV. Lol.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tsjah, je kunt het ermee eens zijn of niet. Maar ik zie wel perspectief. Nu kun je ook profiteren van dat blok met Rosario/Hendrix omdat je toch zelf het spel niet hoeft te maken. Ik voorspel een gelijkspel of kleine winst voor PSV, met 30% balbezit voor PSV o.i.d.
Van mij mag hij ook een schorsing aan zijn broek krijgen en niet omdat Tagliafico dan eventueel de wedstrijd tegen PSV mist. Maar als je dit af doet als erg raar dan wordt de grens van wat wel of niet is toegestaan wel heel vaag.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef Buitendam het volgende:
Bij 'Dit was het weekend' geeft die opperVAR aan dat de actie van Tagliafico erg raar maar niet geweldadig is.
moeten is vaak wel een motivatie om er vol voor te gaan. Mogen lokt halfslachtig voetbal uit. En dan ga je er aanquote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar je lijkt telkens maar te vergeten dat Ajax MOET en PSV mag. Een puntje is top voor PSV, terwijl ze dan bij Ajax de titel zo goed als voor hun neus voorbij zien gaan. Als de situatie andersom was dan was ik het eens met je verhaal.
De wedstrijd Real Madrid - Ajax gemist?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moeten is vaak wel een motivatie om er vol voor te gaan. Mogen lokt halfslachtig voetbal uit. En dan ga je er aan
Wat een dooddoenersquote:Op maandag 18 maart 2019 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moeten is vaak wel een motivatie om er vol voor te gaan. Mogen lokt halfslachtig voetbal uit. En dan ga je er aan
Inspiratieloze PSV, OKquote:Op maandag 18 maart 2019 14:47 schreef Lyrebird het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat dit inspiratieloze PSV het achter aardig dicht houdt, en er voorin wel eens eentje intikt.
Met zo’n taktiek kun je best kampioen worden.
Hey hey, BoWa. Je moet wel in de waan van de dag leven hè! Na de winterstop is ons doelsaldo veel te professioneel geworden met al die zakelijke overwinningen. Veel liever wil men de fragiliteit en wisselvalligheid met de regelmatige 5-0 waarmee concurrenten nooit wat winnen!quote:Op maandag 18 maart 2019 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inspiratieloze PSV, OK
Een doelsaldo van + 63 na 26 wedstrijden en dan inspiratieloos zijn, jaja. Apart wel.
Die wordt niet geschorst. Leer van het verleden.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef Buitendam het volgende:
Bij 'Dit was het weekend' geeft die opperVAR aan dat de actie van Tagliafico erg raar maar niet geweldadig is.
19 voor en 8 tegen in 9 wedstrijden na de winterstop is inderdaad inspiratieloos. PSV is een walgelijk zakelijke ploegquote:Op maandag 18 maart 2019 16:14 schreef XL het volgende:
[..]
Hey hey, BoWa. Je moet wel in de waan van de dag leven hè! Na de winterstop is ons doelsaldo veel te professioneel geworden met al die zakelijke overwinningen. Veel liever wil men de fragiliteit en wisselvalligheid met de regelmatige 5-0 waarmee concurrenten nooit wat winnen!
Ik vind het maar vreemd. Er zijn spelers om mindere acties geschorst. Willekeur weer of is het omdat de topper er aan komt?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef Buitendam het volgende:
Min of meer ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Bij Ajax is er altijd iets waardoor ze het niet kunnen bestraffen. Een Feyenoorder had wel een schorsing gekregen maar die vechten alles met succes aan. PSV-speler krijgt 2 wedstrijden, vecht het aan en krijgt er 3. Dat is een beetje de trend in Zeist.
Het gaat ze alleen om het winnenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
19 voor en 8 tegen in 9 wedstrijden na de winterstop is inderdaad inspiratieloos. PSV is een walgelijk zakelijke ploeg
Willekeur.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:21 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ik vind het maar vreemd. Er zijn spelers om mindere acties geschorst. Willekeur weer of is het omdat de topper er aan komt?
Isimat kostte gewoon geldquote:Op maandag 18 maart 2019 16:16 schreef PSVCL het volgende:
Kampioen met een centraal duo dat 0 euro heeft gekost,middenveld wat er niets van kan volgens de ajacieden ..en een spits die alleen maar kan koppen
Dat zou genot zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:39 schreef KingRoland het volgende:
Hopelijk komt ihattaren uit voor Oranje @:dj_day-v @:coco.
Het is zelfverzekerd als je het waarmaakt.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Weer behoorlijk wat voorbarigheid en arrogantie hier zie ik
Je vergeet @PSVCLquote:Op maandag 18 maart 2019 18:39 schreef KingRoland het volgende:
Hopelijk komt ihattaren uit voor Oranje @:dj_day-v @:coco.
vorig seizoen gewoon in de basis. Hij heeft het over kampioen dus dat moet over vorig jaar gaan. Nu zijn we dat nog lang nietquote:Op maandag 18 maart 2019 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die heeft 6 keer gespeeld. Waarvan 1 eredivisie.
Kwestie van tijdquote:Op maandag 18 maart 2019 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig seizoen gewoon in de basis. Hij heeft het over kampioen dus dat moet over vorig jaar gaan. Nu zijn we dat nog lang niet
allemaal leuk en net goed genoeg om kampioen van Nederland te worden blijkbaar, alles daarbuiten vallen ze door de mand.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:16 schreef PSVCL het volgende:
Kampioen met een centraal duo dat 0 euro heeft gekost,middenveld wat er niets van kan volgens de ajacieden ..en een spits die alleen maar kan koppen
Kun je beter 9 miljoen voor Magallan neerleggen inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
allemaal leuk en net goed genoeg om kampioen van Nederland te worden blijkbaar, alles daarbuiten vallen ze door de mand.
zakgeld, al lijkt het inderdaad niet het gewenste niveau, maar om dat nu al te beslissen na 1 echte wedstrijd lijkt mij wat voorbarigquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kun je beter 9 miljoen voor Magallan neerleggen inderdaad.
Voor het eerst in 15 jaar de kwartfinale bereiktquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
allemaal leuk en net goed genoeg om kampioen van Nederland te worden blijkbaar, alles daarbuiten vallen ze door de mand.
Dat blijft toch wel een enorm vreemde aankoop ja. Bakte er in Argentinië ook niks van.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kun je beter 9 miljoen voor Magallan neerleggen inderdaad.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En in het Ajax topic gaat het over PSV. Anders wissel je de titels ff om.
Goed planquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:06 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Of de topics samenvoegen. Ajax/PSV topic.
Daar geniet hij wel van denk ik. Zo’n type is het wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Van Bommel gaat me daar in die betonbak een partij uitgefloten worden...
Zou die dat fijn vinden?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Daar geniet hij wel van denk ik. Zo’n type is het wel.
Die krijgt daar een hard plassertje van.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Van Bommel gaat me daar in die betonbak een partij uitgefloten worden...
Zou die dat fijn vinden?
100% zeker. Hoe meer haat, hoe beter hij gedijt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Daar geniet hij wel van denk ik. Zo’n type is het wel.
terugslagje geloof ikquote:
Snel verlengentwitter:Balcio17 twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 23:20:07Volgens het Italiaanse @TuttoMercatoWeb heeft AS Roma interesse in Jong PSV speler Justin Lonwijk. Het contract van de middenvelder loopt eind dit seizoen af. Ook Eintracht Frankfurt en Leeds United zijn geïnteresseerd in de 19 jarige. #psv #Roma @lonwijk99 https://t.co/WABQfyBLnU reageer retweet
Hoe goed is die?quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:38 schreef PSVCL het volgende:
Snel verlengentwitter:Balcio17 twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 23:20:07Volgens het Italiaanse @:TuttoMercatoWeb heeft AS Roma interesse in Jong PSV speler Justin Lonwijk. Het contract van de middenvelder loopt eind dit seizoen af. Ook Eintracht Frankfurt en Leeds United zijn geïnteresseerd in de 19 jarige. #psv #Roma @:lonwijk99 https://t.co/WABQfyBLnU reageer retweet
Ajax haalt al jaren de meeste punten binnen in Europese toernooien.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voor het eerst in 15 jaar de kwartfinale bereikt![]()
Ajax krijgt het al jaren niet voor elkaar om gewoon even kampioen te worden.
2 uitschieters. Daar omheen was het ook in alle redelijkheid erg wisselvallig hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ajax haalt al jaren de meeste punten binnen in Europese toernooien.
Fijn voor je. Maar prijzen tellen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zeker waar, maar dat was niet echt het punt waar het om ging.quote:
'al jaren' ? In 2015-2016 haalde PSV anders nog de meeste punten binnen. Vorig jaar zullen we ook maar snel vergeten he?quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik denk dat ajax gemiddeld wel beter presteert in Europa. Maar goed, hoe je ook kan genieten van een mooie wedstrijd tegen een haperend Real, aan het einde van het seizoen geen kampioen zijn doet altijd pijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
'al jaren' ? In 2015-2016 haalde PSV anders nog de meeste punten binnen. Vorig jaar zullen we ook maar snel vergeten he?
De afgelopen 5/6 jaar zeker. Maar volgens mij was PSV voorafgaand aan deze periode in Europa diegene die de punten moest binnen halen voor Nederland. Ajax en PSV hebben elkaar daarin gewoon nodig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:24 schreef VEM2012 het volgende:
Ik denk dat ajax gemiddeld wel beter presteert in Europa.
al jaren ja, vorig jaar kunnen we vergeten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
'al jaren' ? In 2015-2016 haalde PSV anders nog de meeste punten binnen. Vorig jaar zullen we ook maar snel vergeten he?
natuurlijk is dat waar, ik wil ook geen Juventes of Bayern taferelen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De afgelopen 5/6 jaar zeker. Maar volgens mij was PSV voorafgaand aan deze periode in Europa diegene die de punten moest binnen halen voor Nederland. Ajax en PSV hebben elkaar daarin gewoon nodig.
OK.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
natuurlijk is dat waar, ik wil ook geen Juventes of Bayern taferelen.
Goed,paar weken terug van een langdurige blessure anders had ie denk ik wel zijn debuut gemaakt in het 1e.quote:
Zal voor PSV toch niks uitmaken? Van Bommel zal nog steeds advies vragen aan Bert van Oranje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
De voetbalbond van de Verenigde Arabische Emiraten bevestigt de aanstelling van Bert van Marwijk als bondscoach. VI meldde onlangs al dat de Nederlander de belangrijkste kandidaat was. (vanaf volgend seizoen)
Ik weet niet precies hoe ze het nu invullen maar ik dacht dat hij wel een aantal dagen per week bij PSV was? Advies geven is toch lastiger als hij de spelersgroep niet bezig ziet tijdens trainingen e.d.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal voor PSV toch niks uitmaken? Van Bommel zal nog steeds advies vragen aan Bert van Oranje.
Als bondscoach hoef je ook niet het hele jaar in dat land te zijn, neem ik aan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ze het nu invullen maar ik dacht dat hij wel een aantal dagen per week bij PSV was? Advies geven is toch lastiger als hij de spelersgroep niet bezig ziet tijdens trainingen e.d.
Niet het hele jaar, nee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als bondscoach hoef je ook niet het hele jaar in dat land te zijn, neem ik aan.
Minimaal 55/60quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:34 schreef Gutanoth het volgende:
40 miljoen voor lozano.. Ik zou hem er niet voor laten gaan
Wel als je in saudi-Arabië bondscoach wordtquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als bondscoach hoef je ook niet het hele jaar in dat land te zijn, neem ik aan.
Is toch 10 miljoen per goed gespeelde wedstrijd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:34 schreef Gutanoth het volgende:
40 miljoen voor lozano.. Ik zou hem er niet voor laten gaan
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch 10 miljoen per goed gespeelde wedstrijd.
Per doelpunt/assist en 2 kampioenschappenquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is al meer dan Frenkiequote:Op donderdag 21 maart 2019 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat goed van jouquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde nog 'Ajax in 3,2,1...' bij m'n reactie typen, maar ik denk dat zal toch wel niet.
Straks met een hattrick het kampioenschap beslissen in de Arena, +20 miljoen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:45 schreef Dejannn het volgende:
Dat vrees ik ook voor PSV. Maar goed, waarom zou hij deze zomer moeten vertrekken? Nog een seizoen in Nederland zou hem niet slecht doen denk ik, vind hem dit jaar ook een stuk minder dan vorig seizoen.
Zullen wel weer een aantal PSV-fans flippen van woede als Ajax dan die Neres voor het dubbele weet te verkopen
Wat is dat toch als "fan" om trots te zijn voor hoeveel de club welke speler verkoopt? Van mij mag Ajax zelfs Veltman voor 200 miljoen verkopen, als PSV maar gewoon elk jaar kampioen wordt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:45 schreef Dejannn het volgende:
Dat vrees ik ook voor PSV. Maar goed, waarom zou hij deze zomer moeten vertrekken? Nog een seizoen in Nederland zou hem niet slecht doen denk ik, vind hem dit jaar ook een stuk minder dan vorig seizoen.
Zullen wel weer een aantal PSV-fans flippen van woede als Ajax dan die Neres voor het dubbele weet te verkopen
NL clubs leven er wel van dus het is best belangrijk hoeveel je spelers opleverenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wat is dat toch als "fan" om trots te zijn voor hoeveel de club welke speler verkoopt? Van mij mag Ajax zelfs Veltman voor 200 miljoen verkopen, als PSV maar gewoon elk jaar kampioen wordt.
Een paar jaar geleden was het "Ja maar PSV is een koopclub en Ajax doet het met "eigen" jeugd. En daar hoor je nu ook niks meer van. Ondanks dat Ajax voor miljoenen meer investeert hebben ze nog altijd de grootste moeite om structureel kampioen te worden. Lekker dat ze bij de laatste 8 van Europa zitten, of de finale van de Europa League halen en dat is echt wel een prestatie, maar helaas nog geen prijs.
Ajax doet het daar beter, dus is het niet belangrijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
NL clubs leven er wel van dus het is best belangrijk hoeveel je spelers opleveren
Een club is pas succesvol als de prijzenkast gevuld wordt. Een goed gevulde bankrekening kan daar aan bijdragen. Maar als je al meer dan 1000 dagen niet op de eerste plaats hebt gestaan, kun je niet gaan pochen met transferbedragen. Dat heeft namelijk niets met de primaire doelen van een voetbalclub te maken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
NL clubs leven er wel van dus het is best belangrijk hoeveel je spelers opleveren
het van belang vinden is wat anders dan pochen en het (goed) verkopen hoort nu eenmaal bij het verdienmodel, het is geen amateurvoetbal.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Een club is pas succesvol als de prijzenkast gevuld wordt. Een goed gevulde bankrekening kan daar aan bijdragen. Maar als je al meer dan 1000 dagen niet op de eerste plaats hebt gestaan, kun je niet gaan pochen met transferbedragen. Dat heeft namelijk niets met de primaire doelen van een voetbalclub te maken.
Gezien de teneur van je post twijfel ik of je dat echt neemt. Ik denk dat je een lichte voorkeur voor PSV hebt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wat is dat toch als "fan" om trots te zijn voor hoeveel de club welke speler verkoopt? Van mij mag Ajax zelfs Veltman voor 200 miljoen verkopen, als PSV maar gewoon elk jaar kampioen wordt.
Een paar jaar geleden was het "Ja maar PSV is een koopclub en Ajax doet het met "eigen" jeugd. En daar hoor je nu ook niks meer van. Ondanks dat Ajax voor miljoenen meer investeert hebben ze nog altijd de grootste moeite om structureel kampioen te worden. Lekker dat ze bij de laatste 8 van Europa zitten, of de finale van de Europa League halen en dat is echt wel een prestatie, maar helaas nog geen prijs.
Ik moest dit drie keer lezen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:02 schreef XL het volgende:
Spijtig is het altijd als bij willekeurig welke concurrent zo'n speler weg gaat die het kopje graag laat hangen als het tegenzit.
Het zijn toch vaak mentaal zwakkere tegenstanders die ons in het zadel helpen. Dit seizoen is weer een schoolvoorbeeld. Ik bedoel... heel het seizoen 5-0 winnen en dan 3-0, 6-2 en 1-0 uit bij nummer 2,3 en 4 spelen. Dat is gewoon mentaal weerbaarheid van een 2-jarige
Leesvaardigheid kun je verbeteren. Zijn volgens mij best wat cursussen voor.quote:
Klopt. Zal eens informeren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leesvaardigheid kun je verbeteren. Zijn volgens mij best wat cursussen voor.
Schrijfvaardigheid en zinsopbouw zullen dan ook vast te trainen zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leesvaardigheid kun je verbeteren. Zijn volgens mij best wat cursussen voor.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ontzettend beperkte clubvoetballer gewoon. Jammer dat heel Europa dat vanavond kan zien.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Die Bergwijn heeft nog geen bal fatsoenlijk aangehouden vanavond.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ontzettend beperkte clubvoetballer gewoon. Jammer dat heel Europa dat vanavond kan zien.
Hij kon z'n plek in het veld in ieder geval niet vinden, wat minstens opzienbarend is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ontzettend beperkte clubvoetballer gewoon. Jammer dat heel Europa dat vanavond kan zien.
wtfquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dacht al zoiets toen ik bij de Wal-Mart was.quote:
lekker doelpuntje ookquote:
Vreemd inderdaad. Hij laat zien dat hij een enorm fijne techniek heeft, waarna hij je daar de volgende wedstrijd weer heel heftig aan doet laten twijfelen. Mist dan ineens ook volledig het overzicht en zelfverzekerdheid en gaat dan - net als lozano - alles overhaast doen. Vind dat heel gek om te zien. Want talent heeft hij meer dan genoeg.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Die Bergwijn heeft nog geen bal fatsoenlijk aangehouden vanavond.
Kan er niks van terug naar Jong PSV!quote:Op maandag 25 maart 2019 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bergwijn weer compleet onzichtbaar een helft lang
Tv stuk?quote:Op maandag 25 maart 2019 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hij zat dan ook op de bank.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deed de tweede helft ook weinig opvallends, verder wel prima dat hij mocht invallen want hij had waarschijnlijk tenminste één van die kansen die Babel kreeg wél weten te verzilverenquote:
en voor een goed bedrag als ik het zo lees. Mooiquote:Op maandag 25 maart 2019 08:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
'Brainport Eindhoven' (of zo) straks op het shirt. Netjes
goed ideequote:Op maandag 25 maart 2019 08:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en voor een goed bedrag als ik het zo lees. Mooi
Alles draait bij Oranje op Depay. Daardoor valt hij minder op bij Oranje. Hij speelde gewoon prima.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:37 schreef Dejannn het volgende:
Deed de tweede helft ook weinig opvallends, verder wel prima dat hij mocht invallen want hij had waarschijnlijk tenminste één van die kansen die Babel kreeg wél weten te verzilveren.
Met hem er bij werd het dynamischer. Nederland ging met 2 spitsen spelen doordat Promes zich wat meer terug liet zakken. Memphis had daarbij de vrije rol en Bergwijn moest in de punt en tussen de linies komen.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alles draait bij Oranje op Depay. Daardoor valt hij minder op bij Oranje. Hij speelde gewoon prima.
Wat is een goed bedrag?quote:Op maandag 25 maart 2019 08:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en voor een goed bedrag als ik het zo lees. Mooi
meer dan er nu binnenkomtquote:
Mooi, deze naam past ook veel beter bij de club en de stadquote:Op maandag 25 maart 2019 08:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wel ludieke sponsordealquote:Op maandag 25 maart 2019 08:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Lekkere namen hoortwitter:RikElfrink twitterde op maandag 25-03-2019 om 13:08:08Nieuwe hoofdpartner 4 van #PSV is ASML, het 'Wirtschaftswunder' van Zuidoost-Brabant. Een miljardenbedrijf dat mondiaal de chipmarkt bepaalt. Het lijstje van PSV is inmiddels gevuld met Jumbo, Philips, High Tech Campus Eindhoven en ASML. reageer retweet
Jumbo is natuurlijk wel gewoon een kutbedrijf. Rest is nice jaquote:Op maandag 25 maart 2019 13:11 schreef Pino112 het volgende:
Lekkere namen hoortwitter:RikElfrink twitterde op maandag 25-03-2019 om 13:08:08Nieuwe hoofdpartner 4 van #PSV is ASML, het 'Wirtschaftswunder' van Zuidoost-Brabant. Een miljardenbedrijf dat mondiaal de chipmarkt bepaalt. Het lijstje van PSV is inmiddels gevuld met Jumbo, Philips, High Tech Campus Eindhoven en ASML. reageer retweet
Wat is er mis met Jumbo?quote:Op maandag 25 maart 2019 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jumbo is natuurlijk wel gewoon een kutbedrijf. Rest is nice ja
Winkel voor paupers.quote:
prima partner voor PSV, zeker rond het hele voedingsverhaal waar ze op de Herdgang een slag mee slaan bij de jeugdquote:Op maandag 25 maart 2019 13:56 schreef tja77 het volgende:
Jumbo is juist een grote speler in de sportwereld.
Ow wacht, dit is het PSV topic.
Dat dus, tevens heeft Jumbo al een behoorlijke naam in de sportwereld.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prima partner voor PSV, zeker rond het hele voedingsverhaal waar ze op de Herdgang een slag mee slaan bij de jeugd
Zo gaat dat nou eenmaal in de grote mensenwereld.quote:Op maandag 25 maart 2019 14:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Kopen de concurrentie op zoals Super de Boer, C1000, Emté.
Daar is niet zoveel mis mee.quote:Op maandag 25 maart 2019 14:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Vind ik leuk.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
prima organisatie alleen past niet zo in het brainport ideequote:Op maandag 25 maart 2019 14:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Veel beter.quote:Op maandag 25 maart 2019 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke is het nou. Eerste lijkt mij beter.
vind ik ookquote:Op maandag 25 maart 2019 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide niet super, zou mooier zijn als de strepen gewoon doorliepen toch?quote:Op maandag 25 maart 2019 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat de witte baan op de schouder smaller is bij Lozano? Dat is omdat die een stuk minder breed is en het shirt kleinerquote:Op maandag 25 maart 2019 15:05 schreef Oldground het volgende:
[..]
Beide niet super, zou mooier zijn als de strepen gewoon doorliepen toch?
Verder valt me een gek verschil bij de schouders van de shirts op het tweede plaatje.
'Substantieel meer' dan de zes miljoen die ze nu vangen van energiedirect. Zal richting de acht gaan, vgm betaalt Ziggo ook zoiets aan Ajax.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:37 schreef kurk_droog het volgende:
Kneuterig Eindhoven is weer blij. Noem nou eens bedragen ipv namen. Ik snap wel dat zo'n regionale naam erop komt, internationaal doet psv nooit mee.
in wat voor zin beter, is er info over het bedrag?quote:Op maandag 25 maart 2019 16:14 schreef Moustachio het volgende:
Prima deal. Beter dan Droomparken en Ziggo. Nu nog een online gokkantoor op de achterkant. Je hoeft je als fan in ieder geval niet meer te schamen om een shirt te kopen. Dit shirt straalt trots uit.
EnergieDirect zit de komende jaren op de rugquote:Op maandag 25 maart 2019 16:14 schreef Moustachio het volgende:
Prima deal. Beter dan Droomparken en Ziggo. Nu nog een online gokkantoor op de achterkant. Je hoeft je als fan in ieder geval niet meer te schamen om een shirt te kopen. Dit shirt straalt trots uit.
Ziggo betaalt 9 miljoen vast met 2 miljoen variabel. Zij sponsoren enkel Ajax 1, Jong Ajax en eSports. ABN AMRO sponsort de dames en jeugdopleiding voor 3 miljoen per jaarquote:Op maandag 25 maart 2019 16:12 schreef TehRocks het volgende:
[..]
'Substantieel meer' dan de zes miljoen die ze nu vangen van energiedirect. Zal richting de acht gaan, vgm betaalt Ziggo ook zoiets aan Ajax.
9 vast 2 variabel en ABN nog 3 voor jeugd en damesquote:Op maandag 25 maart 2019 16:12 schreef TehRocks het volgende:
[..]
'Substantieel meer' dan de zes miljoen die ze nu vangen van energiedirect. Zal richting de acht gaan, vgm betaalt Ziggo ook zoiets aan Ajax.
Gezien de prijzenkast van de afgelopen jaren zal er van die 2 variabel nog niet veel uitgekeerd zijn.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
9 vast 2 variabel en ABN nog 3 voor jeugd en dames
quote:Op maandag 25 maart 2019 16:29 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Gezien de prijzenkast van de afgelopen jaren zal er van die 2 variabel nog niet veel uitgekeerd zijn.
Het heeft een meer internationale uitstraling in mijn ogen. Deze bedrijven doen het niet voor naamsbekendheid maar solidariteit en verbondenheid met de regio. Brainport is de Silicon Valley van Europa. Ik vind het echt een topdeal. Na Philips toch wel de beste keus voor PSV.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
in wat voor zin beter, is er info over het bedrag?
dat laatste ben ik wel met je eens, dat eerste ontken je eigenlijk zelf al.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:00 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Het heeft een meer internationale uitstraling in mijn ogen. Deze bedrijven doen het niet voor naamsbekendheid maar solidariteit en verbondenheid met de regio. Brainport is de Silicon Valley van Europa. Ik vind het echt een topdeal. Na Philips toch wel de beste keus voor PSV.
Koop jij een shirt voor de shirtsponsoren en schaam je je zodoende voor een PSV-shirt met een minder bekende sponsor?quote:Op maandag 25 maart 2019 16:14 schreef Moustachio het volgende:
Je wilt toch niet rondlopen met Droomparken? Ik schaam me daar voor ja.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:08 schreef Oldground het volgende:
[..]
Koop jij een shirt voor de shirtsponsoren en schaam je je zodoende voor een PSV-shirt met een minder bekende sponsor?
Ik vind dat erg vreemd.
Ik geef daar niks om, ik draag een shirt met trots om de clubkleuren en het clubembleem.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:14 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Je wilt toch niet rondlopen met Droomparken? Ik schaam me daar voor ja.
Die variabelen zullen wel meer gaan om evenementen en exposure van het merk ipv prijzenquote:Op maandag 25 maart 2019 16:29 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Gezien de prijzenkast van de afgelopen jaren zal er van die 2 variabel nog niet veel uitgekeerd zijn.
Wanneer in je vrije tijd of bij een voetbalwedstrijd; eens. Wanneer als trainingsshirtje voor bijv. hardlopen, fitness of voetbal; oneens.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Volwassenen die in een clubshirt lopen...
Laten we het erop houden ik daar niet zo van ben.
Ook jij hebt recht op een eigen mening!quote:Op maandag 25 maart 2019 17:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer in je vrije tijd of bij een voetbalwedstrijd; eens. Wanneer als trainingsshirtje voor bijv. hardlopen, fitness of voetbal; oneens.
Ooooooeeeeeehwww!quote:Op maandag 25 maart 2019 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook jij hebt recht op een eigen mening!
Net als volwassenen mannen met een bierbuik die snowboarden jaquote:Op maandag 25 maart 2019 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Volwassenen die in een clubshirt lopen...
Laten we het erop houden ik daar niet zo van ben.
Heerlijk he die democratie!!!!quote:Op maandag 25 maart 2019 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook jij hebt recht op een eigen mening!
quote:Op maandag 25 maart 2019 13:11 schreef Pino112 het volgende:
Wat een geweldige scoop trouwens weer van Rik! Die zit er toch maar mooi bovenop! En nu is 'ie ongetwijfeld diep aan het graven om het bedrag bove tafel te krijgen. Besankt Rik!quote:Op maandag 25 maart 2019 13:11 schreef Pino112 het volgende:
Feyenoord City !!!!!!11'1111quote:Op maandag 25 maart 2019 21:44 schreef kurk_droog het volgende:
Feyenoord... Die gaat toch nooit meer aanhaken bij psv en ajax?
"Metropoolregio"quote:Op maandag 25 maart 2019 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:ErikvHaren twitterde op dinsdag 26-03-2019 om 08:59:27Vandaag in Telesport: In zoektocht naar hoofdsponsor zei #PSV vorig jaar nee tegen buitenlandse partij, die ‘niet in kernwaarden van de club paste’. In nieuwe concept leggen de 5 grote bedrijven een miljoen in. Andere bedrijven zijn welkom. “Shirt per saldo meer waard.” reageer retweet
Anti-climax.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:15 schreef Tarado het volgende:
twitter:ErikvHaren twitterde op dinsdag 26-03-2019 om 08:59:27Vandaag in Telesport: In zoektocht naar hoofdsponsor zei #PSV vorig jaar nee tegen buitenlandse partij, die ‘niet in kernwaarden van de club paste’. In nieuwe concept leggen de 5 grote bedrijven een miljoen in. Andere bedrijven zijn welkom. “Shirt per saldo meer waard.” reageer retweet
Jeetjequote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:15 schreef Tarado het volgende:
en daar gaat het natuurlijk om, probleem voor de NL clubs is ook dat het lastig is om internationale merken te krijgen omdat een middenmoter in de Premier League meer exposure biedt voor minderquote:
En los van de shirtsponsoring, wat is het verschil in commerciele opbrengsten tussen Feyenoord en PSV?quote:
Ja ik vind het jammer dat zelfs PSV nu al de Belgenkant op gaat. Als in: op elk stukje shirt een andere sponsor plakken maar die kant gaat het sowieso wel op.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
en daar gaat het natuurlijk om, probleem voor de NL clubs is ook dat het lastig is om internationale merken te krijgen omdat een middenmoter in de Premier League meer exposure biedt voor minder
Maar PSV zegt nee tegen een buitenlandse sponsor. Dus het kan wel, maar ze willen het niet. Goed hun recht, misschien hebben ze daar ook wel gelijk in qua verbondenheid.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
en daar gaat het natuurlijk om, probleem voor de NL clubs is ook dat het lastig is om internationale merken te krijgen omdat een middenmoter in de Premier League meer exposure biedt voor minder
Ja dat is leuk voor de buhne maar als die 8 hadden geboden weet iedereen hoe het zat met zogenaamde principes.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar PSV zegt nee tegen een buitenlandse sponsor. Dus het kan wel, maar ze willen het niet. Goed hun recht, misschien hebben ze daar ook wel gelijk in qua verbondenheid.
Eens. Maar met Philips op de mouw is het nog wel vrij subtiel. En uiteindelijk draait het om de knaken. Daarnaast kunnen meer bedrijven zich aansluiten vanuit 'regio Brainport'. Dus het kan nog wel oplopen allemaal. Zolang dat gebeurt zal ook niet het hele shirt vol komen te zitten straks.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik vind het jammer dat zelfs PSV nu al de Belgenkant op gaat. Als in: op elk stukje shirt een andere sponsor plakken maar die kant gaat het sowieso wel op.
Het doet altijd zo aldi-esque aan.
Tja, dan zal het wellicht meevallen met geboden bedrag.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is leuk voor de buhne maar als die 8 hadden geboden weet iedereen hoe het zat met zogenaamde principes.
Op het shirt van PSV komt toch geen extra sponsorvlak bij?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik vind het jammer dat zelfs PSV nu al de Belgenkant op gaat. Als in: op elk stukje shirt een andere sponsor plakken maar die kant gaat het sowieso wel op.
Nee daarom, ik snap het ool wel. Maar in zijn algemeenheid vind ik het jammer.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Eens. Maar met Philips op de mouw is het nog wel vrij subtiel. En uiteindelijk draait het om de knaken. Daarnaast kunnen meer bedrijven zich aansluiten vanuit 'regio Brainport'. Dus het kan nog wel oplopen allemaal. Zolang dat gebeurt zal ook niet het hele shirt vol komen te zitten straks.
Het gaat ze dan ook om een gemeenschappelijk doel om de regio nog verder te laten groeien, waar ze allemaal baat bij hebben. Dus niet zo zeer om individuele uitstraling. Vandaar het bedrag per bedrijf dat (helaas) ook niet zo hoog ligt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja, dan zal het wellicht meevallen met geboden bedrag.
Ik vind huidig idee wel leuk bedacht, daarvoor kudo´s. Alleen is exposure per bedrijf natuurlijk stuk minder dus vraag me af hoeveel doorgroeimogelijkheden er zijn qua sponsorbedrag.
https://nos.nl/video/2266(...)-niet-mee-bezig.htmlquote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is leuk voor de buhne maar als die 8 hadden geboden weet iedereen hoe het zat met zogenaamde principes.
Ja klopt, vind het eigenlijk ook wel een soort fraai dat die link met Philips nog behouden blijft. Maar een rugsponsor vind ik over het algemeen ook niet zo, al zal het genoeg geld opleveren.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Eens. Maar met Philips op de mouw is het nog wel vrij subtiel. En uiteindelijk draait het om de knaken. Daarnaast kunnen meer bedrijven zich aansluiten vanuit 'regio Brainport'. Dus het kan nog wel oplopen allemaal. Zolang dat gebeurt zal ook niet het hele shirt vol komen te zitten straks.
Ik zal eens navraag doen bij Pedro en Pablo bij de Walmart vanmiddag. Moet toch boodschappen doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Anti-climax.
Benieuwd naar die buitenlandse partij welke niet in de zogenaamde kernwaarden van de club past. Voor een club die tijdens de winterstop schijt aan mensenrechten heeft en zich lekker in Qatar laat verwennen, moet het wel een héél dubieus partijtje zijn. Een Mexicaans drugskartel of zo? @:Scarface88 weet jij hier meer van?
Kan mooi zijn als je het goed doet zoals sommige Italiaanse of Zuid-Amerikaanse clubshirts.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Er kunnen meer bedrijven aanhaken als je het 'n beetje handig aanpakt. Ik vind het op zich wel 'n goed plan. Ook voor de binding met de regio.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja, dan zal het wellicht meevallen met geboden bedrag.
Ik vind huidig idee wel leuk bedacht, daarvoor kudo´s. Alleen is exposure per bedrijf natuurlijk stuk minder dus vraag me af hoeveel doorgroeimogelijkheden er zijn qua sponsorbedrag.
er zal ook een mogelijkheid komen voor het MKB om mee in te stappen. En PSV pakt het meteen handig aan om de Brainport club mee op sleeptouw te nemen naar Mexicaanse Universiteiten. Bij dat soort dingen kan PSV een brugfunctie zijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er kunnen meer bedrijven aanhaken als je het 'n beetje handig aanpakt. Ik vind het op zich wel 'n goed plan. Ook voor de binding met de regio.
gezien het feit dat Rick meteen zei dat het meer opbrengt dan de huidige zal dat wel dichter bij de waarheid zitten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Volgens VI 1,5 miljoen per sponsor. Klinkt al iets beter
Ja. Zou mooi zijn als ze ook andere sporten meepakken. Kan prima met de High Tech Campus. Ook nog voldoende kapitaalkrachtige bedrijven in de regio Eindhoven.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zal ook een mogelijkheid komen voor het MKB om mee in te stappen. En PSV pakt het meteen handig aan om de Brainport club mee op sleeptouw te nemen naar Mexicaanse Universiteiten. Bij dat soort dingen kan PSV een brugfunctie zijn
DAF ontbreekt nog in dit rijtje. Toch ook wel een grote regionale speler.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er kunnen meer bedrijven aanhaken als je het 'n beetje handig aanpakt. Ik vind het op zich wel 'n goed plan. Ook voor de binding met de regio.
Het wordt als Ajax de koppies scherp heeft zelfs een afstraffing van Bijbelse proporties verwacht ik. Kans op overwinning van PSV schat ik op zo'n 10%quote:Op donderdag 28 maart 2019 01:38 schreef Scarface88 het volgende:
Jongens ik hoorde gisteren bij de Walmart van Juan en Jose dat PSV rond is met Edson Alvarez. Kan centraal spelen en op middenveld.
Daarnaast mijn voorspelling voor dit weekend, Ajax wint want Bjorn Kuipers fluit. Bjorn is eigenaar van twee Jumbo supermarkten. Jumbo is ook een van de nieuwe shirtsponsoren van PSV. Derhalve wil Bjorn schijn van belangenverstrengeling voorkomen.
dat is wel heel weinig, ik hou het gewoon op 50-50 zeker gezien het track record van PSV in de JC Arenaquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:48 schreef Gutanoth het volgende:
Het wordt als PSV de koppies scherp heeft een afstraffing van bijbelse proporties verwacht ik. Kans op overwinning van Ajax schat ik op zo'n 10%
Zou dan eerder zeggen 50% kans dat PSV wint of gelijk speelt. Zelfs dat eigenlijk niet eens. Lastig om er een percentrage op te plakken, maar zou zeggen 80% kans dat Ajax wint.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel heel weinig, ik hou het gewoon op 50-50 zeker gezien het track record van PSV in de JC Arena
Nou ja, pietlut fluit, dus dat gaat in het voordeel van ajax werken. Ik had liever Nijhuis gezien.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar wat het arbitrale trio en de VAR voor moois gaan laten zien zondag
Ajax gaat winnen. Denk ik. Thuis doen ze het in de topwedstrijden gewoon heel goed. Maar ik schat ook in dat Ajax vervolgens elders weer heel knullig punten laat liggen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zou dan eerder zeggen 50% kans dat PSV wint of gelijk speelt. Zelfs dat eigenlijk niet eens. Lastig om er een percentrage op te plakken, maar zou zeggen 80% kans dat Ajax wint.
Ik hoop natuurlijk dat Ajax niet wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |