abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 februari 2019 @ 23:52:43 #251
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184928353
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:25 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja ik vind het in potentie wereldtop. Maar los van wat ik vind dat maakt niet zoveel uit. De markt bepaalt de waarde. Voor 30 miljoen krijg je tegenwoordig niet veel meer. De beste speler van Mexico is veel meer waard. 30 miljoen is gewoon een grap en niet serieus te nemen. Zijn enorme hype in Mexico speelt ook mee wat de club die hem koopt geld oplevert.

Bovendien tijd dat PSV een statement maakt dat we geen Aldi zijn waar je voor een appel en een ei spelers op kunt halen.

Dit is de club die Mertens voor twee knopen ophaalde wat nu een van hun beste spelers is maar wel 34 miljoen aftikte voor Milik.
Lozano zie ik geen wereldtop halen, maar ik ben het wel met je eens dat PSV wat hogere bedragen mag gaan vragen voor spelers. Met Bergwijn en Lozano moet je gewoon keihard cashen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_184928405
Lozano is een goeie speler maar wereldtop? Neuh. Je kan er wel meer voor vangen dan 30, dat is zeker waar.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 9 februari 2019 @ 23:58:15 #253
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184928459
Nou kijk ik geen Bundesliga, maar van samenvattingen etc. heb ik bijvoorbeeld nou niet het idee dat een Pulisic nou zoveel beter is dan een Lozano of Bergwijn, en die gaat voor 70 miljoen euro ofzo naar Chelsea :')

Dan moet 45-50 voor onze gasten toch ook kunnen :P Zeker met Lozano waar ze in Midden-Amerika helemaal leip van zijn, vergelijkbaar met de Pulisic hype in de VS.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_184928501
Utrecht uit is voor jullie PSV'ers toch bijna elk jaar een zekerheidje? Ik herinner me nog een 1-7 niet zo heel lang geleden. Alleen toen met Kluivert ging het niet goed :P

Volgens mij is Roda uit meer een probleem, maar daar hebben jullie dit jaar geen last van.
pi_184928981
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:00 schreef Saekerhett het volgende:
Utrecht uit is voor jullie PSV'ers toch bijna elk jaar een zekerheidje? Ik herinner me nog een 1-7 niet zo heel lang geleden. Alleen toen met Kluivert ging het niet goed :P

Volgens mij is Roda uit meer een probleem, maar daar hebben jullie dit jaar geen last van.
Heerenveen uit :r
pi_184929003
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:21 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Heerenveen uit :r
O ja, dat gaat bij Ajax wat makkelijker de laatste jaren.
pi_184929477
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou kijk ik geen Bundesliga, maar van samenvattingen etc. heb ik bijvoorbeeld nou niet het idee dat een Pulisic nou zoveel beter is dan een Lozano of Bergwijn, en die gaat voor 70 miljoen euro ofzo naar Chelsea :')

Dan moet 45-50 voor onze gasten toch ook kunnen :P Zeker met Lozano waar ze in Midden-Amerika helemaal leip van zijn, vergelijkbaar met de Pulisic hype in de VS.
Dit ja. Maar het feit dat zelfs sommige PSV fans 25-30 miljoen een prima bedrag voor Lozano vinden zegt genoeg. Totaal geen realiteitszin met het moderne voetbal en de geexplodeerde transfergekte. Het is geen 2004 meer. Willen we mee blijven doen moeten we voor hogere bedragen gaan verkopen. Het is aanhaken bij Ajax of afzakken naar Feyenoord.

Ik vind Lozano beter dan Pulisic trouwens.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184929534
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:44 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dit ja. Maar het feit dat zelfs sommige PSV fans 25-30 miljoen een prima bedrag voor Lozano vinden zegt genoeg. Totaal geen realiteitszin met het moderne voetbal en de geexplodeerde transfergekte. Het is geen 2004 meer. Willen we mee blijven doen moeten we voor hogere bedragen gaan verkopen. Het is aanhaken bij Ajax of afzakken naar Feyenoord.

Ik vind Lozano beter dan Pulisic trouwens.
Aanhaken bij Ajax. :')
Gino ♥
pi_184929551
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:44 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dit ja. Maar het feit dat zelfs sommige PSV fans 25-30 miljoen een prima bedrag voor Lozano vinden zegt genoeg. Totaal geen realiteitszin met het moderne voetbal en de geexplodeerde transfergekte. Het is geen 2004 meer. Willen we mee blijven doen moeten we voor hogere bedragen gaan verkopen. Het is aanhaken bij Ajax of afzakken naar Feyenoord.

Ik vind Lozano beter dan Pulisic trouwens.
Niemand hier roept ooit dat 25-30 genoeg is. Alleen jij komt dan weer met 70 op de proppen :')
pi_184929566
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:47 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Aanhaken bij Ajax. :')
400 miljoen op de bank die gaan uiteindelijk aan het langste eind trekken en uitlopen wanneer ze een fatsoenlijke trainer halen en beleid voeren.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184929614
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:48 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Niemand hier roept ooit dat 25-30 genoeg is. Alleen jij komt dan weer met 70 op de proppen :')
Ik heb dat bedrag toch echt in dit topic gelezen. Denk dat we allemaal wel weten welke users.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184929636
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:48 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

400 miljoen op de bank die gaan uiteindelijk aan het langste eind trekken en uitlopen wanneer ze een fatsoenlijke trainer halen en beleid voeren.
Sinds wanneer is dat dan aan het gebeuren makker in de laatste 20 jaar?

Ajax is een parodie op een voetbalclub. Geen bedrijf en geen voetbalclub. Over 3 jaar zit hier een nieuw bestuur die al het geld in een aantal jaar uitgeven en dan staan ze op de rand van de afgrond.
Gino ♥
pi_184929736
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:50 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik heb dat bedrag toch echt in dit topic gelezen. Denk dat we allemaal wel weten welke users.
Ik zou niet weten welke pik, zo obsessief houd ik t allemaal niet id gaten
pi_184929768
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:51 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Sinds wanneer is dat dan aan het gebeuren makker in de laatste 20 jaar?

Ajax is een parodie op een voetbalclub. Geen bedrijf en geen voetbalclub. Over 3 jaar zit hier een nieuw bestuur die al het geld in een aantal jaar uitgeven en dan staan ze op de rand van de afgrond.
De laatste drie-vier jaar zijn ze serieus aan het cashen qua verkopen. PSV heeft het organisatorisch beter voor elkaar op dit moment. Maar geld trekt uiteindelijk altijd aan het langste eind als Ajax de juiste mensen op de juiste plek neer gaat zetten. Dat zie je overal in het Europese voetbal.

Lozano en Bergwijn daar moet we samen zeker rond de 100 miljoen voor kunnen krijgen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184930738
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:48 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

400 miljoen op de bank die gaan uiteindelijk aan het langste eind trekken en uitlopen wanneer ze een fatsoenlijke trainer halen en beleid voeren.
En wanneer gaat dat meester plan in Amsterdam eindelijk eens werken dan?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_184930765
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 02:41 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En wanneer gaat dat meester plan in Amsterdam eindelijk eens werken dan?
2030
pi_184930907
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:58 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

De laatste drie-vier jaar zijn ze serieus aan het cashen qua verkopen. PSV heeft het organisatorisch beter voor elkaar op dit moment. Maar geld trekt uiteindelijk altijd aan het langste eind als Ajax de juiste mensen op de juiste plek neer gaat zetten. Dat zie je overal in het Europese voetbal.

Lozano en Bergwijn daar moet we samen zeker rond de 100 miljoen voor kunnen krijgen.
lol
Lekker
pi_184931121
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:00 schreef Saekerhett het volgende:
Utrecht uit is voor jullie PSV'ers toch bijna elk jaar een zekerheidje? Ik herinner me nog een 1-7 niet zo heel lang geleden. Alleen toen met Kluivert ging het niet goed :P

Volgens mij is Roda uit meer een probleem, maar daar hebben jullie dit jaar geen last van.
Klopt. Utrecht en Vitesse winnen we meestal wel. Maar toch ben je altijd blij als die potten voorbij zijn. Zekerheidjes zijn het toch ook nooit.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184931122
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 03:11 schreef Gele_Sneeuw het volgende:

[..]

lol
200 miljoen bedoelt ie
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184931228
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 04:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Klopt. Utrecht en Vitesse winnen we meestal wel. Maar toch ben je altijd blij als die potten voorbij zijn. Zekerheidjes zijn het toch ook nooit.
Naja als we vandaag niet van Utrecht winnen post ik hier niet meer hoor. Als we dit cadeau nog uit handen geven mag Ajax de titel hebben. Dan ben ik dr klaar mee.

Je moet op 8 punten komen vandaag. Minder is onacceptabel.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 10 februari 2019 @ 07:12:59 #271
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_184931393
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:44 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dit ja. Maar het feit dat zelfs sommige PSV fans 25-30 miljoen een prima bedrag voor Lozano vinden zegt genoeg. Totaal geen realiteitszin met het moderne voetbal en de geexplodeerde transfergekte. Het is geen 2004 meer. Willen we mee blijven doen moeten we voor hogere bedragen gaan verkopen. Het is aanhaken bij Ajax of afzakken naar Feyenoord.

Ik vind Lozano beter dan Pulisic trouwens.
De Amerikaanse markt echter commercieel aantrekkelijker dan de Mexikaanse, zeker voor Chelsea
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_184931534
Kwart voor vijf-wedstrijd zie ik trouwens. Dus ik verander mijn voorspelling: dat wordt verliezen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184931573
quote:
99s.gif Op zondag 10 februari 2019 07:12 schreef XL het volgende:

[..]

De Amerikaanse markt echter commercieel aantrekkelijker dan de Mexikaanse, zeker voor Chelsea
Geen enkele Amerikaan kijkt naar voetbal. Interesseert ze helemaal niks die sport.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184931601
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 08:00 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Geen enkele Amerikaan kijkt naar voetbal. Interesseert ze helemaal niks die sport.
In mijn Bostontijd werd er op FOX veel naar voetbal gekeken. Naar de Eredivisieayyyyy. Niet populair bij Engelssprekende Amerikanen, maar wel bij immigranten en Spaanstaligen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 10 februari 2019 @ 12:56:22 #275
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_184934931
quote:
15s.gif Op zondag 10 februari 2019 07:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kwart voor vijf-wedstrijd zie ik trouwens. Dus ik verander mijn voorspelling: dat wordt verliezen.
Neejoh wordt 0-10 vanmiddag ;(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')