Jumbo is natuurlijk wel gewoon een kutbedrijf. Rest is nice jaquote:Op maandag 25 maart 2019 13:11 schreef Pino112 het volgende:
Lekkere namen hoortwitter:RikElfrink twitterde op maandag 25-03-2019 om 13:08:08Nieuwe hoofdpartner 4 van #PSV is ASML, het 'Wirtschaftswunder' van Zuidoost-Brabant. Een miljardenbedrijf dat mondiaal de chipmarkt bepaalt. Het lijstje van PSV is inmiddels gevuld met Jumbo, Philips, High Tech Campus Eindhoven en ASML. reageer retweet

Wat is er mis met Jumbo?quote:Op maandag 25 maart 2019 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jumbo is natuurlijk wel gewoon een kutbedrijf. Rest is nice ja

Winkel voor paupers.quote:

prima partner voor PSV, zeker rond het hele voedingsverhaal waar ze op de Herdgang een slag mee slaan bij de jeugdquote:Op maandag 25 maart 2019 13:56 schreef tja77 het volgende:
Jumbo is juist een grote speler in de sportwereld.
Ow wacht, dit is het PSV topic.

Dat dus, tevens heeft Jumbo al een behoorlijke naam in de sportwereld.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prima partner voor PSV, zeker rond het hele voedingsverhaal waar ze op de Herdgang een slag mee slaan bij de jeugd

Zo gaat dat nou eenmaal in de grote mensenwereld.quote:Op maandag 25 maart 2019 14:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Kopen de concurrentie op zoals Super de Boer, C1000, Emté.

Daar is niet zoveel mis mee.quote:Op maandag 25 maart 2019 14:02 schreef Nober het volgende:
[..]

Vind ik leuk.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
'Brainport Eindhoven' (of zo) straks op het shirt. Netjes

prima organisatie alleen past niet zo in het brainport ideequote:Op maandag 25 maart 2019 14:02 schreef Nober het volgende:
[..]

Veel beter.quote:Op maandag 25 maart 2019 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke is het nou. Eerste lijkt mij beter.

vind ik ookquote:Op maandag 25 maart 2019 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Beide niet super, zou mooier zijn als de strepen gewoon doorliepen toch?quote:Op maandag 25 maart 2019 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

dat de witte baan op de schouder smaller is bij Lozano? Dat is omdat die een stuk minder breed is en het shirt kleinerquote:Op maandag 25 maart 2019 15:05 schreef Oldground het volgende:
[..]
Beide niet super, zou mooier zijn als de strepen gewoon doorliepen toch?
Verder valt me een gek verschil bij de schouders van de shirts op het tweede plaatje.

'Substantieel meer' dan de zes miljoen die ze nu vangen van energiedirect. Zal richting de acht gaan, vgm betaalt Ziggo ook zoiets aan Ajax.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:37 schreef kurk_droog het volgende:
Kneuterig Eindhoven is weer blij. Noem nou eens bedragen ipv namen. Ik snap wel dat zo'n regionale naam erop komt, internationaal doet psv nooit mee.

in wat voor zin beter, is er info over het bedrag?quote:Op maandag 25 maart 2019 16:14 schreef Moustachio het volgende:
Prima deal. Beter dan Droomparken en Ziggo. Nu nog een online gokkantoor op de achterkant. Je hoeft je als fan in ieder geval niet meer te schamen om een shirt te kopen. Dit shirt straalt trots uit.

EnergieDirect zit de komende jaren op de rugquote:Op maandag 25 maart 2019 16:14 schreef Moustachio het volgende:
Prima deal. Beter dan Droomparken en Ziggo. Nu nog een online gokkantoor op de achterkant. Je hoeft je als fan in ieder geval niet meer te schamen om een shirt te kopen. Dit shirt straalt trots uit.

Ziggo betaalt 9 miljoen vast met 2 miljoen variabel. Zij sponsoren enkel Ajax 1, Jong Ajax en eSports. ABN AMRO sponsort de dames en jeugdopleiding voor 3 miljoen per jaarquote:Op maandag 25 maart 2019 16:12 schreef TehRocks het volgende:
[..]
'Substantieel meer' dan de zes miljoen die ze nu vangen van energiedirect. Zal richting de acht gaan, vgm betaalt Ziggo ook zoiets aan Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |