Nu hoor ik de NOS en Telegraaf niet. Als het een PSVer was geweest zouden ze er alles aan doen met media aandacht om m geschorst te krijgen voor Ajax - PSV. Nu is het verdacht stil. Dit is gewoon een schorsing waard en KNVB maakt zich ongeloofwaardig en selectief als ze hier niet naar kijken.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:58 schreef Maastoren het volgende:
twitter:DeVARZeist twitterde op zondag 17-03-2019 om 17:16:25Helaas gemist tijdens de wedstrijd. Wij doen dan ook een beroep op de @:KNVB. Dit soort vuil spel hoort niet op de velden thuis. #azaja #rodekaart @:AZAlkmaar @:AFCAjax https://t.co/IHt7JEleUq reageer retweet
quote:Op zondag 10 februari 2019 05:48 schreef Scarface88 het volgende: [..] Naja als we vandaag niet van Utrecht winnen post ik hier niet meer hoor. Als we dit cadeau nog uit handen geven mag Ajax de titel hebben. Dan ben ik dr klaar mee. Je moet op 8 punten komen vandaag. Minder is onacceptabel.
quote:Op zondag 15 april 2018 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Twente degradeert post ik nooit meer op fok.
Vies zegquote:Op zondag 17 maart 2019 17:58 schreef Maastoren het volgende:
twitter:DeVARZeist twitterde op zondag 17-03-2019 om 17:16:25Helaas gemist tijdens de wedstrijd. Wij doen dan ook een beroep op de @:KNVB. Dit soort vuil spel hoort niet op de velden thuis. #azaja #rodekaart @:AZAlkmaar @:AFCAjax https://t.co/IHt7JEleUq reageer retweet
In het Ajax topic gaat het er over of iemand ondanks VAR nadien geschorst kan worden weet iemand hier meer over? Lijkt me niet meer dan logisch dat Tagliafico Ajax - PSV mist. Dit is normaliter 2 a 3 wedstrijden.quote:
Als de scheids het niet heeft gezien kan je achteraf nog schorsen. Mja Ajax.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:23 schreef Moustachio het volgende:
[..]
In het Ajax topic gaat het er over of iemand ondanks VAR nadien geschorst kan worden weet iemand hier meer over? Lijkt me niet meer dan logisch dat Tagliafico Ajax - PSV mist. Dit is normaliter 2 a 3 wedstrijden.
Zwaar onverdiend ook. Dit blijft natuurlijk niet goed gaan. Al is VVV uit wel een pittige pot. Veel ploegen hebben het daar moeilijk. Kutveld, veel wind, geen ruimte, felle tegenstander.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:22 schreef rubbereend het volgende:
als we zo door blijven rommelen zijn die 5 punten niet genoeg
Jij hebt echt een Davy-alarm hè.quote:
Dat zul je aan Caland moeten vragenquote:Op zondag 17 maart 2019 20:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat is de reden dat hij nog laf doorpost?
Begint wel erg zielig te worden idd.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:28 schreef Moustachio het volgende:
[..]
GGMM krijgt een pushnotificatie op zijn telefoon als Davy post.
quote:
Vuile klootzak.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Sfeertje in dit topic gaat de laatste tijd weer de goede kant op
Bakkes jongen.quote:
Strontbroekquote:
Dat twitteracount thoughquote:
Een van de beste aan de zijde van Ajax. Natuurlijk scheelt het een hoop als hij niet meedoet.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat twitteracount though. Ook niet helemaal objectief volgens mij.
Maar met of zonder Tagliafico, moet je het nu daarvan hebben als PSV zijde? Ik denk dat je ongeacht of die kerel nu meespeelt of niet, een prima resultaat moet kunnen boeken in Amsterdam.
Daar gaat het toch ook niet overquote:Op zondag 17 maart 2019 20:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Maar met of zonder Tagliafico, moet je het nu daarvan hebben als PSV zijde? Ik denk dat je ongeacht of die kerel nu meespeelt of niet, een prima resultaat moet kunnen boeken in Amsterdam.
PSV pakt daar geen resultaat. Daar durf ik wel een wedje om te leggen.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Tagliafico is wel een spelertje hoor. Niet zo goed als Angeliño maar toch. Ajax met Veltman of weet ik veel wie speelt op back wordt een leuke middag voor de wingers van PSV.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik verwacht dat die sowieso wel kansen krijgen op de counter, en bij Ajax zullen ze Veltman niet op linksback zetten. Ik denk eerder Blindquote:Op zondag 17 maart 2019 20:39 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Tagliafico is wel een spelertje hoor. Niet zo goed als Angeliño maar toch. Ajax met Veltman of weet ik veel wie speelt op back wordt een leuke middag voor de wingers van PSV.
Is dat leidend ja? Is toch gewoon wdgeg.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:49 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik verwacht dat die sowieso wel kansen krijgen op de counter, en bij Ajax zullen ze Veltman niet op linksback zetten. Ik denk eerder Blind![]()
Transfermarkt is overigens van mening dat Angeliño 12 miljoen waard is en Tagliafico 25
quote:
Waarom niet? Geen bal, natrappen. Lijkt me textbook rood.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:04 schreef BeamofLight het volgende:
Var vindt t een rare actie maar geen rood
Bij Ajax is er altijd iets waardoor ze het niet kunnen bestraffen. Een Feyenoorder had wel een schorsing gekregen maar die vechten alles met succes aan. PSV-speler krijgt 2 wedstrijden, vecht het aan en krijgt er 3. Dat is een beetje de trend in Zeist.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom niet? Geen bal, natrappen. Lijkt me textbook rood.
Piep piep.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Bij Ajax is er altijd iets waardoor ze het niet kunnen bestraffen. Een Feyenoorder had wel een schorsing gekregen maar die vechten alles met succes aan. PSV-speler krijgt 2 wedstrijden, vecht het aan en krijgt er 3. Dat is een beetje de trend in Zeist.
Gek hè? Tagliafico bewijst zich elke keer in de CL en Angelino?quote:Op zondag 17 maart 2019 20:49 schreef Dejannn het volgende:
Transfermarkt is overigens van mening dat Angeliño 12 miljoen waard is en Tagliafico 25
Blablablabla. En waarom zouden we daar op voorhand al geen resultaat gaan halen dan?quote:Op zondag 17 maart 2019 20:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV pakt daar geen resultaat. Daar durf ik wel een wedje om te leggen.
angst druipt er vanafquote:Op maandag 18 maart 2019 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blablablabla. En waarom zouden we daar op voorhand al geen resultaat gaan halen dan?
Ajax zou wel even kampioen worden aldus alle media aan het begin van het seizoen. Kijk waar ze nu staan na 26 wedstrijdenHet zogenaamd fantastische weergaloze Ajax met een elftal vol wereldtoppers die 2e staan in hun eigen competitie..... jaja. En dan zouden wij geen kans maken zeg je? Zeker de 3-0 in september vergeten? Toen zou Ajax ons ook eens even in eigen huis verslaan, net als de kampioenswedstrijd in april.
ze kunnen nog de champions league winnenquote:Op maandag 18 maart 2019 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk eerder de angst bij Ajax om weer geen titel te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |