Nu hoor ik de NOS en Telegraaf niet. Als het een PSVer was geweest zouden ze er alles aan doen met media aandacht om m geschorst te krijgen voor Ajax - PSV. Nu is het verdacht stil. Dit is gewoon een schorsing waard en KNVB maakt zich ongeloofwaardig en selectief als ze hier niet naar kijken.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:58 schreef Maastoren het volgende:
twitter:DeVARZeist twitterde op zondag 17-03-2019 om 17:16:25Helaas gemist tijdens de wedstrijd. Wij doen dan ook een beroep op de @:KNVB. Dit soort vuil spel hoort niet op de velden thuis. #azaja #rodekaart @:AZAlkmaar @:AFCAjax https://t.co/IHt7JEleUq reageer retweet
quote:Op zondag 10 februari 2019 05:48 schreef Scarface88 het volgende: [..] Naja als we vandaag niet van Utrecht winnen post ik hier niet meer hoor. Als we dit cadeau nog uit handen geven mag Ajax de titel hebben. Dan ben ik dr klaar mee. Je moet op 8 punten komen vandaag. Minder is onacceptabel.
quote:Op zondag 15 april 2018 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Twente degradeert post ik nooit meer op fok.
Vies zegquote:Op zondag 17 maart 2019 17:58 schreef Maastoren het volgende:
twitter:DeVARZeist twitterde op zondag 17-03-2019 om 17:16:25Helaas gemist tijdens de wedstrijd. Wij doen dan ook een beroep op de @:KNVB. Dit soort vuil spel hoort niet op de velden thuis. #azaja #rodekaart @:AZAlkmaar @:AFCAjax https://t.co/IHt7JEleUq reageer retweet
In het Ajax topic gaat het er over of iemand ondanks VAR nadien geschorst kan worden weet iemand hier meer over? Lijkt me niet meer dan logisch dat Tagliafico Ajax - PSV mist. Dit is normaliter 2 a 3 wedstrijden.quote:
Als de scheids het niet heeft gezien kan je achteraf nog schorsen. Mja Ajax.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:23 schreef Moustachio het volgende:
[..]
In het Ajax topic gaat het er over of iemand ondanks VAR nadien geschorst kan worden weet iemand hier meer over? Lijkt me niet meer dan logisch dat Tagliafico Ajax - PSV mist. Dit is normaliter 2 a 3 wedstrijden.
Zwaar onverdiend ook. Dit blijft natuurlijk niet goed gaan. Al is VVV uit wel een pittige pot. Veel ploegen hebben het daar moeilijk. Kutveld, veel wind, geen ruimte, felle tegenstander.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:22 schreef rubbereend het volgende:
als we zo door blijven rommelen zijn die 5 punten niet genoeg
Jij hebt echt een Davy-alarm h่.quote:
Dat zul je aan Caland moeten vragenquote:Op zondag 17 maart 2019 20:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat is de reden dat hij nog laf doorpost?
Begint wel erg zielig te worden idd.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:28 schreef Moustachio het volgende:
[..]
GGMM krijgt een pushnotificatie op zijn telefoon als Davy post.
quote:
Vuile klootzak.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Sfeertje in dit topic gaat de laatste tijd weer de goede kant op
Bakkes jongen.quote:
Strontbroekquote:
Dat twitteracount thoughquote:
Een van de beste aan de zijde van Ajax. Natuurlijk scheelt het een hoop als hij niet meedoet.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat twitteracount though. Ook niet helemaal objectief volgens mij.
Maar met of zonder Tagliafico, moet je het nu daarvan hebben als PSV zijde? Ik denk dat je ongeacht of die kerel nu meespeelt of niet, een prima resultaat moet kunnen boeken in Amsterdam.
Daar gaat het toch ook niet overquote:Op zondag 17 maart 2019 20:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Maar met of zonder Tagliafico, moet je het nu daarvan hebben als PSV zijde? Ik denk dat je ongeacht of die kerel nu meespeelt of niet, een prima resultaat moet kunnen boeken in Amsterdam.
PSV pakt daar geen resultaat. Daar durf ik wel een wedje om te leggen.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Tagliafico is wel een spelertje hoor. Niet zo goed als Angeli๑o maar toch. Ajax met Veltman of weet ik veel wie speelt op back wordt een leuke middag voor de wingers van PSV.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik verwacht dat die sowieso wel kansen krijgen op de counter, en bij Ajax zullen ze Veltman niet op linksback zetten. Ik denk eerder Blindquote:Op zondag 17 maart 2019 20:39 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Tagliafico is wel een spelertje hoor. Niet zo goed als Angeli๑o maar toch. Ajax met Veltman of weet ik veel wie speelt op back wordt een leuke middag voor de wingers van PSV.
Is dat leidend ja? Is toch gewoon wdgeg.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:49 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik verwacht dat die sowieso wel kansen krijgen op de counter, en bij Ajax zullen ze Veltman niet op linksback zetten. Ik denk eerder Blind![]()
Transfermarkt is overigens van mening dat Angeli๑o 12 miljoen waard is en Tagliafico 25
quote:
Waarom niet? Geen bal, natrappen. Lijkt me textbook rood.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:04 schreef BeamofLight het volgende:
Var vindt t een rare actie maar geen rood
Bij Ajax is er altijd iets waardoor ze het niet kunnen bestraffen. Een Feyenoorder had wel een schorsing gekregen maar die vechten alles met succes aan. PSV-speler krijgt 2 wedstrijden, vecht het aan en krijgt er 3. Dat is een beetje de trend in Zeist.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom niet? Geen bal, natrappen. Lijkt me textbook rood.
Piep piep.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Bij Ajax is er altijd iets waardoor ze het niet kunnen bestraffen. Een Feyenoorder had wel een schorsing gekregen maar die vechten alles met succes aan. PSV-speler krijgt 2 wedstrijden, vecht het aan en krijgt er 3. Dat is een beetje de trend in Zeist.
Gek h่? Tagliafico bewijst zich elke keer in de CL en Angelino?quote:Op zondag 17 maart 2019 20:49 schreef Dejannn het volgende:
Transfermarkt is overigens van mening dat Angeli๑o 12 miljoen waard is en Tagliafico 25
Blablablabla. En waarom zouden we daar op voorhand al geen resultaat gaan halen dan?quote:Op zondag 17 maart 2019 20:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV pakt daar geen resultaat. Daar durf ik wel een wedje om te leggen.
angst druipt er vanafquote:Op maandag 18 maart 2019 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blablablabla. En waarom zouden we daar op voorhand al geen resultaat gaan halen dan?
Ajax zou wel even kampioen worden aldus alle media aan het begin van het seizoen. Kijk waar ze nu staan na 26 wedstrijdenHet zogenaamd fantastische weergaloze Ajax met een elftal vol wereldtoppers die 2e staan in hun eigen competitie..... jaja. En dan zouden wij geen kans maken zeg je? Zeker de 3-0 in september vergeten? Toen zou Ajax ons ook eens even in eigen huis verslaan, net als de kampioenswedstrijd in april.
ze kunnen nog de champions league winnenquote:Op maandag 18 maart 2019 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk eerder de angst bij Ajax om weer geen titel te winnen.
Goed om te zien dat je inmiddels kan tellen.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Ajax heeft natuurlijk wel 8 wedstrijden meer gespeeld dan PSV![]()
De vermoeidheid slaat toe...
8 wedstrijden meer, waar hebben we het over.
Dit jaquote:Op maandag 18 maart 2019 09:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Weerzinwekkend domme postquote:Op maandag 18 maart 2019 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit ja
8 x 90 minuten = 720 minuten
Een werkdag van een normale loonslaaf = 480 minuten
Wow, dan hebben de Ajax spelers 1,5e dag meer gewerkt dan de spelers van PSV. Echt schrijnend!
topsport stelt dus niet zoveel voorquote:Op maandag 18 maart 2019 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit ja
Wow, dan hebben de Ajax spelers 1,5e dag meer gewerkt dan de spelers van PSV. Echt schrijnend!
Hapquote:Op maandag 18 maart 2019 09:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je inmiddels kan tellen.
OK. Voetbal? Want dan kun je je beperken tot PSV en Ajax. Feyenoord is namelijk geen topclub.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
topsport stelt dus niet zoveel voor
ik dacht dat je daar ook voor moest trainen en het behoorlijk intensief was
morgen maar even sollicitatiebrief naar een topclub sturen
BoWaquote:Op maandag 18 maart 2019 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit ja
Doe nou niet alsof jij iets van werkdagen af weetquote:Op maandag 18 maart 2019 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit ja
quote:Op maandag 18 maart 2019 10:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jij iets van werkdagen af weet
Ah, de ‘ik wil toch even heel graag laten merken dat ik Feyenoord geen topclub vind’ post. Die was al een tijdje niet meer voorbij gekomen.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK. Voetbal? Want dan kun je je beperken tot PSV en Ajax. Feyenoord is namelijk geen topclub.
Ik zou gewoon een standaard brief schrijven, werkt altijd wel.
Aha, de ik wil kritisch reageren uit pure madness post maar ik raak kant nog wal.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, de ‘ik wil toch even heel graag laten merken dat ik Feyenoord geen topclub vind’ post. Die was al een tijdje niet meer voorbij gekomen.
Kant nog walquote:Op maandag 18 maart 2019 10:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha, de ik wil kritisch reageren uit pure madness post maar ik raak kant nog wal.
Komt geregeld voorbij hoor, zie bijvoorbeeld; VBL / Feyenoord is een parodie op een voetbalclub
Vermoeidheid heeft er geen donder mee te maken. Bij ajax heb je een elftal dat als het loopt echt geweldig kan presteren, maar als het niet loopt ook echt heel matig is.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Was ook meer een sarcastischepost gericht aan de aan Almachtige Godenzonen met GGMM in het bijzonder refererend naar een post ui het Ajax topic waarin de stelling naar voren werd gebracht dat Ajax de beste selectie heeft.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vermoeidheid heeft er geen donder mee te maken. Bij ajax heb je een elftal dat als het loopt echt geweldig kan presteren, maar als het niet loopt ook echt heel matig is.
GGMM is voor AFC !quote:Op maandag 18 maart 2019 10:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Was ook meer een sarcastischepost gericht aan de aan Almachtige Godenzonen met GGMM in het bijzonder refererend naar een post ui het Ajax topic waarin de stelling naar voren werd gebracht dat Ajax de beste selectie heeft.
Ik geloof namelijk ook niet in dat vermoeidheid verhaal. Die paar wedstrijden extra zouden ze met hun geweldige selectie makkelijk op moeten kunnen vangen.
Ik heb nooit gezegd dat het daar aan ligt, of dat wij een almachtige selectie hebben.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Was ook meer een sarcastischepost gericht aan de aan Almachtige Godenzonen met GGMM in het bijzonder refererend naar een post ui het Ajax topic waarin de stelling naar voren werd gebracht dat Ajax de beste selectie heeft.
Ik geloof namelijk ook niet in dat vermoeidheid verhaal. Die paar wedstrijden extra zouden ze met hun geweldige selectie makkelijk op moeten kunnen vangen.
Wil je van die 4 een 5 maken.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het daar aan ligt, of dat wij een almachtige selectie hebben.
Het enige wat ik corrigeerde was jouw stelling dat Ajax slechts 4 wedstrijden meer had gespeeld dan PSV.
Iets dat je blijkbaar nog steeds een beetje dwars zit.
En zoals verwacht wederom de 'het was maar een troll!-post'.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wil je van die 4 een 5 maken.
Maar evengoed zit het mij niet dwars maar je hapt zo lekker
Ok, wil je gelijk hebben?quote:Op maandag 18 maart 2019 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
En zoals verwacht wederom de 'het was maar een troll!-post'.
Nu heeft niemand door dat je inhoudelijk tekort schiet!
Dat siert je.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ok, wil je gelijk hebben?
Jij gelijk
Al zouden ze hem schorsen, dan zou Ajax toch in hoger beroep kunnen en kan hij alsnog tegen PSV spelen?quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al zouden ze hem schorsen, dan zou Ajax toch in hoger beroep kunnen en kan hij alsnog tegen PSV spelen?
Dat kan volgens mij niet meer.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al zouden ze hem schorsen, dan zou Ajax toch in hoger beroep kunnen en kan hij alsnog tegen PSV spelen?
IK SNAP HET OKE LAAT ME MET RUSTquote:Op maandag 18 maart 2019 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan heeft het ook geen zin je daar druk over te maken.
Uiteraard, maar niet in het uitvak. Klein boefje ben ikquote:Op maandag 18 maart 2019 11:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een goede vriend ben je. Was je gisteren in Venlo?
Een gevaarlijke hobbyquote:Op maandag 18 maart 2019 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uiteraard, maar niet in het uitvak. Klein boefje ben ik
Blijft toch een mooi knus stadion daar. Hou er wel van. Hoorde overigens dat twee 'hekkenzitters' van PSV hun enkels hadden gebroken gisteren
Ze hebben 2 weken de tijd om het te behandelen. Tuchtzaak en beroep moet makkelijk kunnen in die periode.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan het ook steeds minder opbrengen. Bus en treincombi weiger ik sowieso aan deel te nemen en autocombi's krijg ik ook steeds minder zin in. Sta je dan wat op zaterdagavond om 18:30 langs een afwerkplaats vol condooms in Schubbekutteveen om te wisselen voor een uitwedstrijd bij bijvoorbeeld Heracles. Man man man man.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een gevaarlijke hobby
Ik kan het niet meer opbrengen, hoor. Tot twee jaar geleden zo'n beetje iedere wedstrijd wel aanwezig. Maar tegenwoordig alles op het bankje.
Omdat PSV momenteel heel erg matig speelt. Al een tijdje. Het is gewoon echt om te janken, zo matig. Het is zo voorspelbaar, langzaam, inspiratieloos.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blablablabla. En waarom zouden we daar op voorhand al geen resultaat gaan halen dan?
Ajax zou wel even kampioen worden aldus alle media aan het begin van het seizoen. Kijk waar ze nu staan na 26 wedstrijdenHet zogenaamd fantastische weergaloze Ajax met een elftal vol wereldtoppers die 2e staan in hun eigen competitie..... jaja. En dan zouden wij geen kans maken zeg je? Zeker de 3-0 in september vergeten? Toen zou Ajax ons ook eens even in eigen huis verslaan, net als de kampioenswedstrijd in april.
Trouwens: gisteren bij studio voetbal veel gelul over de var en Serdar die heerlijk kan beweren dat bij AZ Ajax alles tiptop verlopen is en geen fout van de arbitrage. Maar is daar die actie van Tagliafico ook aan de orde geweest? Want het was weer te saai om echt te volgen...quote:Op maandag 18 maart 2019 11:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze hebben 2 weken de tijd om het te behandelen. Tuchtzaak en beroep moet makkelijk kunnen in die periode.
Eens.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat PSV momenteel heel erg matig speelt. Al een tijdje. Het is gewoon echt om te janken, zo matig. Het is zo voorspelbaar, langzaam, inspiratieloos.
Ajax is gewoon extreem wisselvallig. Hoge pieken, diepe dalen. De dalen van Ajax liggen op hetzelfde niveau als de huidige vorm - al sinds de winterstop - van PSV. Met als verschil dat Ajax die potjes verliest en PSV er met kunst- en vliegwerk vaak nog een punt aan houdt.
Als Ajax en PSV de huidige vorm doortrekken wordt het me een mongolenpot die zijn weerga niet kent.
Piekt Ajax gaat PSV er gewoon vanaf.
En de kans dat Ajax piekt acht ik groter dan dat PSV zijn vorm plotseling hervind.
PSV tegen Ajax is gewoon een wedstrijd op zich. Het is totaal anders, spelen tegen een team dat van jou moet winnen ten opzichte van spelen tegen een ploeg die begint met de boel achterin dicht te spijkeren.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat PSV momenteel heel erg matig speelt. Al een tijdje. Het is gewoon echt om te janken, zo matig. Het is zo voorspelbaar, langzaam, inspiratieloos.
Ajax is gewoon extreem wisselvallig. Hoge pieken, diepe dalen. De dalen van Ajax liggen op hetzelfde niveau als de huidige vorm - al sinds de winterstop - van PSV. Met als verschil dat Ajax die potjes verliest en PSV er met kunst- en vliegwerk vaak nog een punt aan houdt.
Als Ajax en PSV de huidige vorm doortrekken wordt het me een mongolenpot die zijn weerga niet kent.
En de kans dat Ajax piekt acht ik groter dan dat PSV zijn vorm plotseling hervind.
Ja dit dus. En nog tal van andere factoren. PSV op voorhand al afschrijven, dat is pas kansloos.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV tegen Ajax is gewoon een wedstrijd op zich. Het is totaal anders, spelen tegen een team dat van jou moet winnen ten opzichte van spelen tegen een ploeg die begint met de boel achterin dicht te spijkeren.
Ik verheug me nu al op de klassieke Sch๖ne en Onanahaha uitsprakenquote:Op maandag 18 maart 2019 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dit dus. En nog tal van andere factoren. PSV op voorhand al afschrijven, dat is pas kansloos.
Ajax ging ook wel even bij Feyenoord 3 punten ophalen... Dat liep ook even anders af.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar je lijkt telkens maar te vergeten dat Ajax MOET en PSV mag. Een puntje is top voor PSV, terwijl ze dan bij Ajax de titel zo goed als voor hun neus voorbij zien gaan. Als de situatie andersom was dan was ik het eens met je verhaal.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |