Goed om te zien dat je inmiddels kan tellen.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Ajax heeft natuurlijk wel 8 wedstrijden meer gespeeld dan PSV![]()
De vermoeidheid slaat toe...
8 wedstrijden meer, waar hebben we het over.

Dit jaquote:Op maandag 18 maart 2019 09:38 schreef Vliegbaard het volgende:

Weerzinwekkend domme postquote:Op maandag 18 maart 2019 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit ja
8 x 90 minuten = 720 minuten
Een werkdag van een normale loonslaaf = 480 minuten
Wow, dan hebben de Ajax spelers 1,5e dag meer gewerkt dan de spelers van PSV. Echt schrijnend!

topsport stelt dus niet zoveel voorquote:Op maandag 18 maart 2019 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit ja
Wow, dan hebben de Ajax spelers 1,5e dag meer gewerkt dan de spelers van PSV. Echt schrijnend!

Hapquote:Op maandag 18 maart 2019 09:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je inmiddels kan tellen.

OK. Voetbal? Want dan kun je je beperken tot PSV en Ajax. Feyenoord is namelijk geen topclub.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
topsport stelt dus niet zoveel voor
ik dacht dat je daar ook voor moest trainen en het behoorlijk intensief was
morgen maar even sollicitatiebrief naar een topclub sturen

BoWaquote:Op maandag 18 maart 2019 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit ja

Doe nou niet alsof jij iets van werkdagen af weetquote:Op maandag 18 maart 2019 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit ja

quote:Op maandag 18 maart 2019 10:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jij iets van werkdagen af weet

Ah, de ‘ik wil toch even heel graag laten merken dat ik Feyenoord geen topclub vind’ post. Die was al een tijdje niet meer voorbij gekomen.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK. Voetbal? Want dan kun je je beperken tot PSV en Ajax. Feyenoord is namelijk geen topclub.
Ik zou gewoon een standaard brief schrijven, werkt altijd wel.

Aha, de ik wil kritisch reageren uit pure madness post maar ik raak kant nog wal.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, de ‘ik wil toch even heel graag laten merken dat ik Feyenoord geen topclub vind’ post. Die was al een tijdje niet meer voorbij gekomen.

Kant nog walquote:Op maandag 18 maart 2019 10:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha, de ik wil kritisch reageren uit pure madness post maar ik raak kant nog wal.
Komt geregeld voorbij hoor, zie bijvoorbeeld; VBL / Feyenoord is een parodie op een voetbalclub

Vermoeidheid heeft er geen donder mee te maken. Bij ajax heb je een elftal dat als het loopt echt geweldig kan presteren, maar als het niet loopt ook echt heel matig is.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:38 schreef Vliegbaard het volgende:

Was ook meer een sarcastischepost gericht aan de aan Almachtige Godenzonen met GGMM in het bijzonder refererend naar een post ui het Ajax topic waarin de stelling naar voren werd gebracht dat Ajax de beste selectie heeft.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vermoeidheid heeft er geen donder mee te maken. Bij ajax heb je een elftal dat als het loopt echt geweldig kan presteren, maar als het niet loopt ook echt heel matig is.

GGMM is voor AFC !quote:Op maandag 18 maart 2019 10:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Was ook meer een sarcastischepost gericht aan de aan Almachtige Godenzonen met GGMM in het bijzonder refererend naar een post ui het Ajax topic waarin de stelling naar voren werd gebracht dat Ajax de beste selectie heeft.
Ik geloof namelijk ook niet in dat vermoeidheid verhaal. Die paar wedstrijden extra zouden ze met hun geweldige selectie makkelijk op moeten kunnen vangen.

Ik heb nooit gezegd dat het daar aan ligt, of dat wij een almachtige selectie hebben.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Was ook meer een sarcastischepost gericht aan de aan Almachtige Godenzonen met GGMM in het bijzonder refererend naar een post ui het Ajax topic waarin de stelling naar voren werd gebracht dat Ajax de beste selectie heeft.
Ik geloof namelijk ook niet in dat vermoeidheid verhaal. Die paar wedstrijden extra zouden ze met hun geweldige selectie makkelijk op moeten kunnen vangen.

Wil je van die 4 een 5 maken.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het daar aan ligt, of dat wij een almachtige selectie hebben.
Het enige wat ik corrigeerde was jouw stelling dat Ajax slechts 4 wedstrijden meer had gespeeld dan PSV.
Iets dat je blijkbaar nog steeds een beetje dwars zit.

En zoals verwacht wederom de 'het was maar een troll!-post'.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wil je van die 4 een 5 maken.
Maar evengoed zit het mij niet dwars maar je hapt zo lekker

Ok, wil je gelijk hebben?quote:Op maandag 18 maart 2019 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
En zoals verwacht wederom de 'het was maar een troll!-post'.
Nu heeft niemand door dat je inhoudelijk tekort schiet!

Dat siert je.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ok, wil je gelijk hebben?
Jij gelijk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |