Ik weet nog toen Ajax moest en PSV mocht vorig jaar, Cocu en Luckassenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar je lijkt telkens maar te vergeten dat Ajax MOET en PSV mag. Een puntje is top voor PSV, terwijl ze dan bij Ajax de titel zo goed als voor hun neus voorbij zien gaan. Als de situatie andersom was dan was ik het eens met je verhaal.
Tsjah, je kunt het ermee eens zijn of niet. Maar ik zie wel perspectief. Nu kun je ook profiteren van dat blok met Rosario/Hendrix omdat je toch zelf het spel niet hoeft te maken. Ik voorspel een gelijkspel of kleine winst voor PSV, met 30% balbezit voor PSV o.i.d.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:27 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik weet nog toen Ajax moest en PSV mocht vorig jaar, Cocu en Luckassen
Hebben ze gelijk 30 minuten gespreksstof bij Studio Voetbal.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
met 30% balbezit voor PSV o.i.d.
Nog een VAR-momentje en we hebben een volledige uitzendingquote:Op maandag 18 maart 2019 13:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Hebben ze gelijk 30 minuten gespreksstof bij Studio Voetbal.
En ajax fans die dan gaan zeggen dat ze liever geen kampioen zijn dan kampioen met de speelwijze van PSV. Lol.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tsjah, je kunt het ermee eens zijn of niet. Maar ik zie wel perspectief. Nu kun je ook profiteren van dat blok met Rosario/Hendrix omdat je toch zelf het spel niet hoeft te maken. Ik voorspel een gelijkspel of kleine winst voor PSV, met 30% balbezit voor PSV o.i.d.
Van mij mag hij ook een schorsing aan zijn broek krijgen en niet omdat Tagliafico dan eventueel de wedstrijd tegen PSV mist. Maar als je dit af doet als erg raar dan wordt de grens van wat wel of niet is toegestaan wel heel vaag.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef Buitendam het volgende:
Bij 'Dit was het weekend' geeft die opperVAR aan dat de actie van Tagliafico erg raar maar niet geweldadig is.
moeten is vaak wel een motivatie om er vol voor te gaan. Mogen lokt halfslachtig voetbal uit. En dan ga je er aanquote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar je lijkt telkens maar te vergeten dat Ajax MOET en PSV mag. Een puntje is top voor PSV, terwijl ze dan bij Ajax de titel zo goed als voor hun neus voorbij zien gaan. Als de situatie andersom was dan was ik het eens met je verhaal.
De wedstrijd Real Madrid - Ajax gemist?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moeten is vaak wel een motivatie om er vol voor te gaan. Mogen lokt halfslachtig voetbal uit. En dan ga je er aan
Wat een dooddoenersquote:Op maandag 18 maart 2019 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moeten is vaak wel een motivatie om er vol voor te gaan. Mogen lokt halfslachtig voetbal uit. En dan ga je er aan
Inspiratieloze PSV, OKquote:Op maandag 18 maart 2019 14:47 schreef Lyrebird het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat dit inspiratieloze PSV het achter aardig dicht houdt, en er voorin wel eens eentje intikt.
Met zo’n taktiek kun je best kampioen worden.
Hey hey, BoWa. Je moet wel in de waan van de dag leven hè! Na de winterstop is ons doelsaldo veel te professioneel geworden met al die zakelijke overwinningen. Veel liever wil men de fragiliteit en wisselvalligheid met de regelmatige 5-0 waarmee concurrenten nooit wat winnen!quote:Op maandag 18 maart 2019 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inspiratieloze PSV, OK
Een doelsaldo van + 63 na 26 wedstrijden en dan inspiratieloos zijn, jaja. Apart wel.
Die wordt niet geschorst. Leer van het verleden.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef Buitendam het volgende:
Bij 'Dit was het weekend' geeft die opperVAR aan dat de actie van Tagliafico erg raar maar niet geweldadig is.
19 voor en 8 tegen in 9 wedstrijden na de winterstop is inderdaad inspiratieloos. PSV is een walgelijk zakelijke ploegquote:Op maandag 18 maart 2019 16:14 schreef XL het volgende:
[..]
Hey hey, BoWa. Je moet wel in de waan van de dag leven hè! Na de winterstop is ons doelsaldo veel te professioneel geworden met al die zakelijke overwinningen. Veel liever wil men de fragiliteit en wisselvalligheid met de regelmatige 5-0 waarmee concurrenten nooit wat winnen!
Ik vind het maar vreemd. Er zijn spelers om mindere acties geschorst. Willekeur weer of is het omdat de topper er aan komt?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef Buitendam het volgende:
Min of meer ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Bij Ajax is er altijd iets waardoor ze het niet kunnen bestraffen. Een Feyenoorder had wel een schorsing gekregen maar die vechten alles met succes aan. PSV-speler krijgt 2 wedstrijden, vecht het aan en krijgt er 3. Dat is een beetje de trend in Zeist.
Het gaat ze alleen om het winnenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
19 voor en 8 tegen in 9 wedstrijden na de winterstop is inderdaad inspiratieloos. PSV is een walgelijk zakelijke ploeg
Willekeur.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:21 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ik vind het maar vreemd. Er zijn spelers om mindere acties geschorst. Willekeur weer of is het omdat de topper er aan komt?
Isimat kostte gewoon geldquote:Op maandag 18 maart 2019 16:16 schreef PSVCL het volgende:
Kampioen met een centraal duo dat 0 euro heeft gekost,middenveld wat er niets van kan volgens de ajacieden ..en een spits die alleen maar kan koppen
Dat zou genot zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:39 schreef KingRoland het volgende:
Hopelijk komt ihattaren uit voor Oranje @:dj_day-v @:coco.
Het is zelfverzekerd als je het waarmaakt.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Weer behoorlijk wat voorbarigheid en arrogantie hier zie ik
Je vergeet @PSVCLquote:Op maandag 18 maart 2019 18:39 schreef KingRoland het volgende:
Hopelijk komt ihattaren uit voor Oranje @:dj_day-v @:coco.
vorig seizoen gewoon in de basis. Hij heeft het over kampioen dus dat moet over vorig jaar gaan. Nu zijn we dat nog lang nietquote:Op maandag 18 maart 2019 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die heeft 6 keer gespeeld. Waarvan 1 eredivisie.
Kwestie van tijdquote:Op maandag 18 maart 2019 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig seizoen gewoon in de basis. Hij heeft het over kampioen dus dat moet over vorig jaar gaan. Nu zijn we dat nog lang niet
allemaal leuk en net goed genoeg om kampioen van Nederland te worden blijkbaar, alles daarbuiten vallen ze door de mand.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:16 schreef PSVCL het volgende:
Kampioen met een centraal duo dat 0 euro heeft gekost,middenveld wat er niets van kan volgens de ajacieden ..en een spits die alleen maar kan koppen
Kun je beter 9 miljoen voor Magallan neerleggen inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
allemaal leuk en net goed genoeg om kampioen van Nederland te worden blijkbaar, alles daarbuiten vallen ze door de mand.
zakgeld, al lijkt het inderdaad niet het gewenste niveau, maar om dat nu al te beslissen na 1 echte wedstrijd lijkt mij wat voorbarigquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kun je beter 9 miljoen voor Magallan neerleggen inderdaad.
Voor het eerst in 15 jaar de kwartfinale bereiktquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
allemaal leuk en net goed genoeg om kampioen van Nederland te worden blijkbaar, alles daarbuiten vallen ze door de mand.
Dat blijft toch wel een enorm vreemde aankoop ja. Bakte er in Argentinië ook niks van.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kun je beter 9 miljoen voor Magallan neerleggen inderdaad.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En in het Ajax topic gaat het over PSV. Anders wissel je de titels ff om.
Goed planquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:06 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Of de topics samenvoegen. Ajax/PSV topic.
Daar geniet hij wel van denk ik. Zo’n type is het wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Van Bommel gaat me daar in die betonbak een partij uitgefloten worden...
Zou die dat fijn vinden?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Daar geniet hij wel van denk ik. Zo’n type is het wel.
Die krijgt daar een hard plassertje van.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Van Bommel gaat me daar in die betonbak een partij uitgefloten worden...
Zou die dat fijn vinden?
100% zeker. Hoe meer haat, hoe beter hij gedijt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Daar geniet hij wel van denk ik. Zo’n type is het wel.
terugslagje geloof ikquote:
Snel verlengentwitter:Balcio17 twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 23:20:07Volgens het Italiaanse @TuttoMercatoWeb heeft AS Roma interesse in Jong PSV speler Justin Lonwijk. Het contract van de middenvelder loopt eind dit seizoen af. Ook Eintracht Frankfurt en Leeds United zijn geïnteresseerd in de 19 jarige. #psv #Roma @lonwijk99 https://t.co/WABQfyBLnU reageer retweet
Hoe goed is die?quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:38 schreef PSVCL het volgende:
Snel verlengentwitter:Balcio17 twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 23:20:07Volgens het Italiaanse @:TuttoMercatoWeb heeft AS Roma interesse in Jong PSV speler Justin Lonwijk. Het contract van de middenvelder loopt eind dit seizoen af. Ook Eintracht Frankfurt en Leeds United zijn geïnteresseerd in de 19 jarige. #psv #Roma @:lonwijk99 https://t.co/WABQfyBLnU reageer retweet
Ajax haalt al jaren de meeste punten binnen in Europese toernooien.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voor het eerst in 15 jaar de kwartfinale bereikt![]()
Ajax krijgt het al jaren niet voor elkaar om gewoon even kampioen te worden.
2 uitschieters. Daar omheen was het ook in alle redelijkheid erg wisselvallig hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ajax haalt al jaren de meeste punten binnen in Europese toernooien.
Fijn voor je. Maar prijzen tellen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zeker waar, maar dat was niet echt het punt waar het om ging.quote:
'al jaren' ? In 2015-2016 haalde PSV anders nog de meeste punten binnen. Vorig jaar zullen we ook maar snel vergeten he?quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik denk dat ajax gemiddeld wel beter presteert in Europa. Maar goed, hoe je ook kan genieten van een mooie wedstrijd tegen een haperend Real, aan het einde van het seizoen geen kampioen zijn doet altijd pijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
'al jaren' ? In 2015-2016 haalde PSV anders nog de meeste punten binnen. Vorig jaar zullen we ook maar snel vergeten he?
De afgelopen 5/6 jaar zeker. Maar volgens mij was PSV voorafgaand aan deze periode in Europa diegene die de punten moest binnen halen voor Nederland. Ajax en PSV hebben elkaar daarin gewoon nodig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:24 schreef VEM2012 het volgende:
Ik denk dat ajax gemiddeld wel beter presteert in Europa.
al jaren ja, vorig jaar kunnen we vergeten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
'al jaren' ? In 2015-2016 haalde PSV anders nog de meeste punten binnen. Vorig jaar zullen we ook maar snel vergeten he?
natuurlijk is dat waar, ik wil ook geen Juventes of Bayern taferelen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De afgelopen 5/6 jaar zeker. Maar volgens mij was PSV voorafgaand aan deze periode in Europa diegene die de punten moest binnen halen voor Nederland. Ajax en PSV hebben elkaar daarin gewoon nodig.
OK.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
natuurlijk is dat waar, ik wil ook geen Juventes of Bayern taferelen.
Goed,paar weken terug van een langdurige blessure anders had ie denk ik wel zijn debuut gemaakt in het 1e.quote:
Zal voor PSV toch niks uitmaken? Van Bommel zal nog steeds advies vragen aan Bert van Oranje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
De voetbalbond van de Verenigde Arabische Emiraten bevestigt de aanstelling van Bert van Marwijk als bondscoach. VI meldde onlangs al dat de Nederlander de belangrijkste kandidaat was. (vanaf volgend seizoen)
Ik weet niet precies hoe ze het nu invullen maar ik dacht dat hij wel een aantal dagen per week bij PSV was? Advies geven is toch lastiger als hij de spelersgroep niet bezig ziet tijdens trainingen e.d.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal voor PSV toch niks uitmaken? Van Bommel zal nog steeds advies vragen aan Bert van Oranje.
Als bondscoach hoef je ook niet het hele jaar in dat land te zijn, neem ik aan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ze het nu invullen maar ik dacht dat hij wel een aantal dagen per week bij PSV was? Advies geven is toch lastiger als hij de spelersgroep niet bezig ziet tijdens trainingen e.d.
Niet het hele jaar, nee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als bondscoach hoef je ook niet het hele jaar in dat land te zijn, neem ik aan.
Minimaal 55/60quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:34 schreef Gutanoth het volgende:
40 miljoen voor lozano.. Ik zou hem er niet voor laten gaan
Wel als je in saudi-Arabië bondscoach wordtquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als bondscoach hoef je ook niet het hele jaar in dat land te zijn, neem ik aan.
Is toch 10 miljoen per goed gespeelde wedstrijd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:34 schreef Gutanoth het volgende:
40 miljoen voor lozano.. Ik zou hem er niet voor laten gaan
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch 10 miljoen per goed gespeelde wedstrijd.
Per doelpunt/assist en 2 kampioenschappenquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is al meer dan Frenkiequote:Op donderdag 21 maart 2019 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat goed van jouquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde nog 'Ajax in 3,2,1...' bij m'n reactie typen, maar ik denk dat zal toch wel niet.
Straks met een hattrick het kampioenschap beslissen in de Arena, +20 miljoen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:45 schreef Dejannn het volgende:
Dat vrees ik ook voor PSV. Maar goed, waarom zou hij deze zomer moeten vertrekken? Nog een seizoen in Nederland zou hem niet slecht doen denk ik, vind hem dit jaar ook een stuk minder dan vorig seizoen.
Zullen wel weer een aantal PSV-fans flippen van woede als Ajax dan die Neres voor het dubbele weet te verkopen
Wat is dat toch als "fan" om trots te zijn voor hoeveel de club welke speler verkoopt? Van mij mag Ajax zelfs Veltman voor 200 miljoen verkopen, als PSV maar gewoon elk jaar kampioen wordt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:45 schreef Dejannn het volgende:
Dat vrees ik ook voor PSV. Maar goed, waarom zou hij deze zomer moeten vertrekken? Nog een seizoen in Nederland zou hem niet slecht doen denk ik, vind hem dit jaar ook een stuk minder dan vorig seizoen.
Zullen wel weer een aantal PSV-fans flippen van woede als Ajax dan die Neres voor het dubbele weet te verkopen
NL clubs leven er wel van dus het is best belangrijk hoeveel je spelers opleverenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wat is dat toch als "fan" om trots te zijn voor hoeveel de club welke speler verkoopt? Van mij mag Ajax zelfs Veltman voor 200 miljoen verkopen, als PSV maar gewoon elk jaar kampioen wordt.
Een paar jaar geleden was het "Ja maar PSV is een koopclub en Ajax doet het met "eigen" jeugd. En daar hoor je nu ook niks meer van. Ondanks dat Ajax voor miljoenen meer investeert hebben ze nog altijd de grootste moeite om structureel kampioen te worden. Lekker dat ze bij de laatste 8 van Europa zitten, of de finale van de Europa League halen en dat is echt wel een prestatie, maar helaas nog geen prijs.
Ajax doet het daar beter, dus is het niet belangrijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
NL clubs leven er wel van dus het is best belangrijk hoeveel je spelers opleveren
Een club is pas succesvol als de prijzenkast gevuld wordt. Een goed gevulde bankrekening kan daar aan bijdragen. Maar als je al meer dan 1000 dagen niet op de eerste plaats hebt gestaan, kun je niet gaan pochen met transferbedragen. Dat heeft namelijk niets met de primaire doelen van een voetbalclub te maken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
NL clubs leven er wel van dus het is best belangrijk hoeveel je spelers opleveren
het van belang vinden is wat anders dan pochen en het (goed) verkopen hoort nu eenmaal bij het verdienmodel, het is geen amateurvoetbal.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Een club is pas succesvol als de prijzenkast gevuld wordt. Een goed gevulde bankrekening kan daar aan bijdragen. Maar als je al meer dan 1000 dagen niet op de eerste plaats hebt gestaan, kun je niet gaan pochen met transferbedragen. Dat heeft namelijk niets met de primaire doelen van een voetbalclub te maken.
Gezien de teneur van je post twijfel ik of je dat echt neemt. Ik denk dat je een lichte voorkeur voor PSV hebt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wat is dat toch als "fan" om trots te zijn voor hoeveel de club welke speler verkoopt? Van mij mag Ajax zelfs Veltman voor 200 miljoen verkopen, als PSV maar gewoon elk jaar kampioen wordt.
Een paar jaar geleden was het "Ja maar PSV is een koopclub en Ajax doet het met "eigen" jeugd. En daar hoor je nu ook niks meer van. Ondanks dat Ajax voor miljoenen meer investeert hebben ze nog altijd de grootste moeite om structureel kampioen te worden. Lekker dat ze bij de laatste 8 van Europa zitten, of de finale van de Europa League halen en dat is echt wel een prestatie, maar helaas nog geen prijs.
Ik moest dit drie keer lezen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:02 schreef XL het volgende:
Spijtig is het altijd als bij willekeurig welke concurrent zo'n speler weg gaat die het kopje graag laat hangen als het tegenzit.
Het zijn toch vaak mentaal zwakkere tegenstanders die ons in het zadel helpen. Dit seizoen is weer een schoolvoorbeeld. Ik bedoel... heel het seizoen 5-0 winnen en dan 3-0, 6-2 en 1-0 uit bij nummer 2,3 en 4 spelen. Dat is gewoon mentaal weerbaarheid van een 2-jarige
Leesvaardigheid kun je verbeteren. Zijn volgens mij best wat cursussen voor.quote:
Klopt. Zal eens informeren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leesvaardigheid kun je verbeteren. Zijn volgens mij best wat cursussen voor.
Schrijfvaardigheid en zinsopbouw zullen dan ook vast te trainen zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leesvaardigheid kun je verbeteren. Zijn volgens mij best wat cursussen voor.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ontzettend beperkte clubvoetballer gewoon. Jammer dat heel Europa dat vanavond kan zien.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Die Bergwijn heeft nog geen bal fatsoenlijk aangehouden vanavond.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ontzettend beperkte clubvoetballer gewoon. Jammer dat heel Europa dat vanavond kan zien.
Hij kon z'n plek in het veld in ieder geval niet vinden, wat minstens opzienbarend is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ontzettend beperkte clubvoetballer gewoon. Jammer dat heel Europa dat vanavond kan zien.
wtfquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dacht al zoiets toen ik bij de Wal-Mart was.quote:
lekker doelpuntje ookquote:
Vreemd inderdaad. Hij laat zien dat hij een enorm fijne techniek heeft, waarna hij je daar de volgende wedstrijd weer heel heftig aan doet laten twijfelen. Mist dan ineens ook volledig het overzicht en zelfverzekerdheid en gaat dan - net als lozano - alles overhaast doen. Vind dat heel gek om te zien. Want talent heeft hij meer dan genoeg.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Die Bergwijn heeft nog geen bal fatsoenlijk aangehouden vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |