Het is zelfverzekerd als je het waarmaakt.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Weer behoorlijk wat voorbarigheid en arrogantie hier zie ik

Je vergeet @PSVCLquote:Op maandag 18 maart 2019 18:39 schreef KingRoland het volgende:
Hopelijk komt ihattaren uit voor Oranje @:dj_day-v @:coco.

vorig seizoen gewoon in de basis. Hij heeft het over kampioen dus dat moet over vorig jaar gaan. Nu zijn we dat nog lang nietquote:Op maandag 18 maart 2019 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die heeft 6 keer gespeeld. Waarvan 1 eredivisie.

Kwestie van tijdquote:Op maandag 18 maart 2019 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig seizoen gewoon in de basis. Hij heeft het over kampioen dus dat moet over vorig jaar gaan. Nu zijn we dat nog lang niet

allemaal leuk en net goed genoeg om kampioen van Nederland te worden blijkbaar, alles daarbuiten vallen ze door de mand.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:16 schreef PSVCL het volgende:
Kampioen met een centraal duo dat 0 euro heeft gekost,middenveld wat er niets van kan volgens de ajacieden ..en een spits die alleen maar kan koppen

Kun je beter 9 miljoen voor Magallan neerleggen inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
allemaal leuk en net goed genoeg om kampioen van Nederland te worden blijkbaar, alles daarbuiten vallen ze door de mand.

zakgeld, al lijkt het inderdaad niet het gewenste niveau, maar om dat nu al te beslissen na 1 echte wedstrijd lijkt mij wat voorbarigquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kun je beter 9 miljoen voor Magallan neerleggen inderdaad.

Voor het eerst in 15 jaar de kwartfinale bereiktquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
allemaal leuk en net goed genoeg om kampioen van Nederland te worden blijkbaar, alles daarbuiten vallen ze door de mand.

Dat blijft toch wel een enorm vreemde aankoop ja. Bakte er in Argentinië ook niks van.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kun je beter 9 miljoen voor Magallan neerleggen inderdaad.

quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En in het Ajax topic gaat het over PSV. Anders wissel je de titels ff om.

Goed planquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:06 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Of de topics samenvoegen. Ajax/PSV topic.

Daar geniet hij wel van denk ik. Zo’n type is het wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Van Bommel gaat me daar in die betonbak een partij uitgefloten worden...
Zou die dat fijn vinden?

quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Daar geniet hij wel van denk ik. Zo’n type is het wel.

Die krijgt daar een hard plassertje van.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Van Bommel gaat me daar in die betonbak een partij uitgefloten worden...
Zou die dat fijn vinden?

100% zeker. Hoe meer haat, hoe beter hij gedijt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Daar geniet hij wel van denk ik. Zo’n type is het wel.

terugslagje geloof ikquote:

Snel verlengentwitter:Balcio17 twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 23:20:07Volgens het Italiaanse @TuttoMercatoWeb heeft AS Roma interesse in Jong PSV speler Justin Lonwijk. Het contract van de middenvelder loopt eind dit seizoen af. Ook Eintracht Frankfurt en Leeds United zijn geïnteresseerd in de 19 jarige. #psv #Roma @lonwijk99 https://t.co/WABQfyBLnU reageer retweet

Hoe goed is die?quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:38 schreef PSVCL het volgende:
Snel verlengentwitter:Balcio17 twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 23:20:07Volgens het Italiaanse @:TuttoMercatoWeb heeft AS Roma interesse in Jong PSV speler Justin Lonwijk. Het contract van de middenvelder loopt eind dit seizoen af. Ook Eintracht Frankfurt en Leeds United zijn geïnteresseerd in de 19 jarige. #psv #Roma @:lonwijk99 https://t.co/WABQfyBLnU reageer retweet

Ajax haalt al jaren de meeste punten binnen in Europese toernooien.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voor het eerst in 15 jaar de kwartfinale bereikt![]()
Ajax krijgt het al jaren niet voor elkaar om gewoon even kampioen te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |