Ik weet nog toen Ajax moest en PSV mocht vorig jaar, Cocu en Luckassenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar je lijkt telkens maar te vergeten dat Ajax MOET en PSV mag. Een puntje is top voor PSV, terwijl ze dan bij Ajax de titel zo goed als voor hun neus voorbij zien gaan. Als de situatie andersom was dan was ik het eens met je verhaal.

Tsjah, je kunt het ermee eens zijn of niet. Maar ik zie wel perspectief. Nu kun je ook profiteren van dat blok met Rosario/Hendrix omdat je toch zelf het spel niet hoeft te maken. Ik voorspel een gelijkspel of kleine winst voor PSV, met 30% balbezit voor PSV o.i.d.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:27 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik weet nog toen Ajax moest en PSV mocht vorig jaar, Cocu en Luckassen

Hebben ze gelijk 30 minuten gespreksstof bij Studio Voetbal.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
met 30% balbezit voor PSV o.i.d.

Nog een VAR-momentje en we hebben een volledige uitzendingquote:Op maandag 18 maart 2019 13:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Hebben ze gelijk 30 minuten gespreksstof bij Studio Voetbal.

En ajax fans die dan gaan zeggen dat ze liever geen kampioen zijn dan kampioen met de speelwijze van PSV. Lol.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tsjah, je kunt het ermee eens zijn of niet. Maar ik zie wel perspectief. Nu kun je ook profiteren van dat blok met Rosario/Hendrix omdat je toch zelf het spel niet hoeft te maken. Ik voorspel een gelijkspel of kleine winst voor PSV, met 30% balbezit voor PSV o.i.d.

Van mij mag hij ook een schorsing aan zijn broek krijgen en niet omdat Tagliafico dan eventueel de wedstrijd tegen PSV mist. Maar als je dit af doet als erg raar dan wordt de grens van wat wel of niet is toegestaan wel heel vaag.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef Buitendam het volgende:
Bij 'Dit was het weekend' geeft die opperVAR aan dat de actie van Tagliafico erg raar maar niet geweldadig is.

moeten is vaak wel een motivatie om er vol voor te gaan. Mogen lokt halfslachtig voetbal uit. En dan ga je er aanquote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar je lijkt telkens maar te vergeten dat Ajax MOET en PSV mag. Een puntje is top voor PSV, terwijl ze dan bij Ajax de titel zo goed als voor hun neus voorbij zien gaan. Als de situatie andersom was dan was ik het eens met je verhaal.

De wedstrijd Real Madrid - Ajax gemist?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moeten is vaak wel een motivatie om er vol voor te gaan. Mogen lokt halfslachtig voetbal uit. En dan ga je er aan

Wat een dooddoenersquote:Op maandag 18 maart 2019 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moeten is vaak wel een motivatie om er vol voor te gaan. Mogen lokt halfslachtig voetbal uit. En dan ga je er aan

Inspiratieloze PSV, OKquote:Op maandag 18 maart 2019 14:47 schreef Lyrebird het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat dit inspiratieloze PSV het achter aardig dicht houdt, en er voorin wel eens eentje intikt.
Met zo’n taktiek kun je best kampioen worden.

Hey hey, BoWa. Je moet wel in de waan van de dag leven hè! Na de winterstop is ons doelsaldo veel te professioneel geworden met al die zakelijke overwinningen. Veel liever wil men de fragiliteit en wisselvalligheid met de regelmatige 5-0 waarmee concurrenten nooit wat winnen!quote:Op maandag 18 maart 2019 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inspiratieloze PSV, OK
Een doelsaldo van + 63 na 26 wedstrijden en dan inspiratieloos zijn, jaja. Apart wel.

Die wordt niet geschorst. Leer van het verleden.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef Buitendam het volgende:
Bij 'Dit was het weekend' geeft die opperVAR aan dat de actie van Tagliafico erg raar maar niet geweldadig is.

19 voor en 8 tegen in 9 wedstrijden na de winterstop is inderdaad inspiratieloos. PSV is een walgelijk zakelijke ploegquote:Op maandag 18 maart 2019 16:14 schreef XL het volgende:
[..]
Hey hey, BoWa. Je moet wel in de waan van de dag leven hè! Na de winterstop is ons doelsaldo veel te professioneel geworden met al die zakelijke overwinningen. Veel liever wil men de fragiliteit en wisselvalligheid met de regelmatige 5-0 waarmee concurrenten nooit wat winnen!

Ik vind het maar vreemd. Er zijn spelers om mindere acties geschorst. Willekeur weer of is het omdat de topper er aan komt?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef Buitendam het volgende:

Min of meer ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Bij Ajax is er altijd iets waardoor ze het niet kunnen bestraffen. Een Feyenoorder had wel een schorsing gekregen maar die vechten alles met succes aan. PSV-speler krijgt 2 wedstrijden, vecht het aan en krijgt er 3. Dat is een beetje de trend in Zeist.

Het gaat ze alleen om het winnenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
19 voor en 8 tegen in 9 wedstrijden na de winterstop is inderdaad inspiratieloos. PSV is een walgelijk zakelijke ploeg

Willekeur.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:21 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ik vind het maar vreemd. Er zijn spelers om mindere acties geschorst. Willekeur weer of is het omdat de topper er aan komt?

Isimat kostte gewoon geldquote:Op maandag 18 maart 2019 16:16 schreef PSVCL het volgende:
Kampioen met een centraal duo dat 0 euro heeft gekost,middenveld wat er niets van kan volgens de ajacieden ..en een spits die alleen maar kan koppen

Dat zou genot zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:39 schreef KingRoland het volgende:
Hopelijk komt ihattaren uit voor Oranje @:dj_day-v @:coco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |