Dank je Haagsquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou mijn vrind.
Want dat doe je ook nooit over het vegetarische eten van Fann?quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil wel heel graag de foto's zien hoor, en er over praten, maar ik ga er verder geen (serieus) oordeel over vellen.
Das Soury dr taakquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want dat doe je ook nooit over het vegetarische eten van Fann?
FANN is helemaal geen vegetariër, die eet ook kip en vis, en die zijn toch echt niet plantaardig, maar omdat die Griek vegetarisch eet en bijna altijd kookt eet ze gemakshalve ook maar vegetarisch.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want dat doe je ook nooit over het vegetarische eten van Fann?
Sport zequote:Op donderdag 14 maart 2019 09:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga me eens even naar de sportschool begeven
Ik las laatst een bericht van een lab wat was opgerold.Daar lag aardig wat van die rommel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
’Groeiend gebruik crystal meth in Amsterdam’
Ik zeg; Doen!.
Goed spul joh....daar knap je van op...
Imago verbeteren Mo.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ismael Ilgun: Jongeren Urk gaan te ver.
Wijze woorden van een treitervlogger Marokkaan...
Naarmate je ouder wordt, word je wijzer....etc...
Ja man, dat proberen ze jou ook al jaren duidelijk te maken, tel eens tot tien en heb niet zo een kort lontje.
Ik begin er niet meer aanquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
’Groeiend gebruik crystal meth in Amsterdam’
Ik zeg; Doen!.
Goed spul joh....daar knap je van op...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ach, dan draai ik mij nog een keer om.quote:
Zeg dat wel.quote:
Ik heb nog tot 21 u. en heb niet per se iets nodig, kan ook morgenmiddag gaan als het moet, ik zie wel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht nog even voordat ik ga shoppen
over een uurtje zou het hier op moeten klaren ... of eeerder alquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog tot 21 u. en heb niet per se iets nodig, kan ook morgenmiddag gaan als het moet, ik zie wel.
Ben nog steeds in huis bezig, die semi verbouwing is natuurlijk ook een goede aanleiding om eens drastisch op te ruimen....quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:12 schreef chufi het volgende:
[..]
over een uurtje zou het hier op moeten klaren ... of eeerder al
En om dan daarna de indeling te veranderen ....quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nog steeds in huis bezig, die semi verbouwing is natuurlijk ook een goede aanleiding om eens drastisch op te ruimen....
Woonkamerzijde is helemaal voorbereid, die gaste kunnen er nu zonder obstakels bij.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:15 schreef chufi het volgende:
[..]
En om dan daarna de indeling te veranderen ....
Leuk,wanneer mag ik komen logeren?quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Woonkamerzijde is helemaal voorbereid, die gaste kunnen er nu zonder obstakels bij.
Rommelkamer in principe ook, moet alleen nog een hoop zooi die weg kan richting containers brengen, veel karton en plastic afval....![]()
Nee, indeling woonkamer blijft zelfde, die is prima.
Maar rommelkamer wordt logeerkamer.
Het wordt dus Baardaaps kamer...quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb Baardaap al doorgegeven, dat rommelkamer wordt opgesplitst middels een gordijn, dan hou ik 1/4 rommelhoek achter het gordijn, en 3/4 logeerkamer voor hem en zijn vriendin.
Het was altijd zo koud in die kamer, de enige kamer met enkel glas en een versleten kozijn, maar nu krijg ik dus een fatsoenlijk kozijn en raam erin.
In principe wel, en deels opslag/rommelkamer, maar moet dat niet meer zo uit de hand laten lopen.quote:
ach jeequote:Op donderdag 14 maart 2019 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
De kat van mijn dochter is ingeslapen vanavond, hij was nog zieker geworden ik er snel heen om afscheid te nemen, of dat beest dat snapt maar goed voor mezelf wel fijn of zo
Ik had niet teruggelezen...quote:
Nou ja, voor hem alleen maakt dat niet zoveel uit, maar met vriendin erbij minder.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:29 schreef chufi het volgende:
Hoeft ie niet meer op de bank te crashen
Ik had het gemist.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had niet teruggelezen...
Sterkte GB.
wordt het dan wel een ruime twijfelaar ?quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, voor hem alleen maakt dat niet zoveel uit, maar met vriendin erbij minder.
Wij twijfelen zelden of nooit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:44 schreef chufi het volgende:
[..]
wordt het dan wel een ruime twijfelaar ?
Het wordt wel droog, geen idee waar je woont.. In 't noorden pas na half 3 vanmiddagquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:01 schreef pullup het volgende:
Dat was een goed ochtendje fietsen, beter dat het vanmiddag droog is.
Komt goed geloof ik.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het wordt wel droog, geen idee waar je woont.. In 't noorden pas na half 3 vanmiddag
Daar is idd droog, volgens buienradarquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Komt goed geloof ik.
Ik woon in Amsterdam maar ga vanmiddag in Utrecht zijn, het is hier nu net droog geworden
Nog vele bakken regen te gaan voordat het watertekort weer is aangevuldquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar is idd droog, volgens buienradarVolgende week wordt het gelukkig droog en zonnig met goeie temperatuur
Ja tot dinsdag, maar kan ineens weer veranderenquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog vele bakken regen te gaan voordat het watertekort weer is aangevuld
Mij lokken ze daar niet voor hoorquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die gegevens zijn vervalst om mensen naar de stembus te lokken.
Waarom niet? Maakt het je allemaal niet uit?quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mij lokken ze daar niet voor hoor
Nee om eerlijk te zijn niet, hou mij er ook niet echt mee bezigquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom niet? Maakt het je allemaal niet uit?
Hier in Adam was het inmiddels gewoon droog ... wel veel woei nogquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het wordt wel droog, geen idee waar je woont.. In 't noorden pas na half 3 vanmiddag
Hier nog niet droog, maar weinig woei geloof ikquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier in Adam was het inmiddels gewoon droog ... wel veel woei nog
Het is ook niet alsof je er een enorme afstand voor moet afleggen. Ik heb vorige keer in het Cygnus Gymnasium gestemd. Ik voelde me gelijk een stuk slimmer toen ik daar geweest was.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:30 schreef pullup het volgende:
Ik ga zeker weer stemmen. Weer of geen weer
Posthoornkerk hier. Ik voelde me niet gelovigerquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof je er een enorme afstand voor moet afleggen. Ik heb vorige keer in het Cygnus Gymnasium gestemd. Ik voelde me gelijk een stuk slimmer toen ik daar geweest was.
God woont daar ook al lang niet meer, toch?quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Posthoornkerk hier. Ik voelde me niet geloviger
Nee die heeft het bijltje daar al even bij neergegooid.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
God woont daar ook al lang niet meer, toch?
Wel goed dat-ie er nog staat. Een andere kerk van Cuypers, de Sint-Willibrorduskerk buiten de Veste, werd in die tijd gewoon gesloopt. Dat was een enorme kerk op de hoek van de Ceintuurbaan en de Amsteldijk waar nu dat vreselijke bejaardenhuis van Amsta staat.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die heeft het bijltje daar al even bij neergegooid.
Wanneer is die gesloopt?quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel goed dat-ie er nog staat. Een andere kerk van Cuypers, de Sint-Willibrorduskerk buiten de Veste, werd in die tijd gewoon gesloopt. Dat was een enorme kerk op de hoek van de Ceintuurbaan en de Amsteldijk waar nu dat vreselijke bejaardenhuis van Amsta staat.
[ afbeelding ]
Kerkje was dat hoor
Die was nog wel mooier dan de Posthoornkerkquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel goed dat-ie er nog staat. Een andere kerk van Cuypers, de Sint-Willibrorduskerk buiten de Veste, werd in die tijd gewoon gesloopt. Dat was een enorme kerk op de hoek van de Ceintuurbaan en de Amsteldijk waar nu dat vreselijke bejaardenhuis van Amsta staat.
[ afbeelding ]
Kerkje was dat hoor
1971 was-ie volledig gesloopt. Ongeveer dezelfde tijd waarin de Posthoornkerk buiten gebruik werd gesteld.quote:
oquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kerkje was dat hoor
Kunnen we die anderen nog omlaag stemmen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:52 schreef Voxs het volgende:
Er worden wel heel goede portretten ingestuurd...
Eentje wordt in mijn fb teken/schildergroep meer gewaardeerd dan de mijne. ( tot mijn chagrijn) Wat ik snap, want sprankelend.
Nog maar zien of ik bij de uitgekozenen ga zitten.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 14 maart 2019 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Kunnen we die anderen nog omlaag stemmen?
OK ver voor mijn tijd dusquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
1971 was-ie volledig gesloopt. Ongeveer dezelfde tijd waarin de Posthoornkerk buiten gebruik werd gesteld.
Dat is idd ook een straf planquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Kunnen we die anderen nog omlaag stemmen?
Ja, ik zag dat het niveau van de inzendingen omhoog ging naar gelang de tijd verstrekt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:52 schreef Voxs het volgende:
Er worden wel heel goede portretten ingestuurd...
Eentje wordt in mijn fb teken/schildergroep meer gewaardeerd dan de mijne. ( tot mijn chagrijn) Wat ik snap, want sprankelend.
Nog maar zien of ik bij de uitgekozenen ga zitten.
Die is weer van een ander Kuipers, lees ik. De ontkerking heeft in die tijd aardig toegeslagen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:52 schreef pullup het volgende:
Deze werd net gesloopt toen wij er een paar huizen naast kwamen wonen. In de Zacharias janse straat
[ afbeelding ]
Zelfde jaar zie ik 1971
Daar heb ik ooit iets van gezien,een woning in een kerk.Supermooi.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:55 schreef Voxs het volgende:
Laat ze maar gewoon herbestemming krijgen, zulke mooie gebouwen.
Yep, slecht onderhouden. Speeltuin voor ratten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:53 schreef Superbadeendje het volgende:
De Sint-Willibrorduskerk werd ook niet gewoon gesloopt deze was bouwvallig meen ik.
Wat maf! Ik weet dat ze de sterren groter gemaakt hebben en dat sommigen van mijn kennissen helemaal niet konden stemmen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat het niveau van de inzendingen omhoog ging naar gelang de tijd verstrekt.
Die stemming op de site slaat trouwens nergens op. Ik kon na twee dagen weer op jouw doek stemmen, alsof het gereset was.
Toch vind ik de meeste inzendingen, ook de goed gelijkende, heel 'hard' aangezet. Te modern.
Ja!quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit iets van gezien,een woning in een kerk.Supermooi.
Dank je!quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind die van Voxs nog steeds één vd beste.
Ik heb ook weer een rondje langs de velden gedaan en hoewel de kwaliteit inderdaad omhoog gaat is die van Voxs zeker nog wel een van de bestequote:Op donderdag 14 maart 2019 13:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind die van Voxs nog steeds één vd beste.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook weer een rondje langs de velden gedaan en hoewel de kwaliteit inderdaad omhoog gaat is die van Voxs zeker nog wel een van de beste
Het is ook een 'modern kantoor' gebouw geworden uiteindelijk ,maar we hebben er op het kale rotzooi veldje na desloop nog jaren goed kunnen honkballen. Voor voetbal waren er te veel kuilenquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is weer van een ander Kuipers, lees ik. De ontkerking heeft in die tijd aardig toegeslagen.
Ja, aan veel schilderijen zie je gewoon dat we gewend zijn geraakt aan modernere stijlen, die hebben een bijna stripachtige outline.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat maf! Ik weet dat ze de sterren groter gemaakt hebben en dat sommigen van mijn kennissen helemaal niet konden stemmen.
Ik vind het ook. Of te warme/bruine huidskleur. Ze is vrij bleek. Ook als je haar in schaduw wil schilderen moet je dan niet te warme kleuren gebruiken. Daarom vind ik mijne de mooiste, hoewel ze meer ronding in haar gezicht had kunnen krijgen: de klassieke manier van schilderen. En belangrijkste: Wat ze in het Engels 'Lost and Found edges' noemen. Niet alles met harde randen schilderen, sommige randen vervagen.
Er zitten er een paar bij en dan schiet ik spontaan in de lach.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook weer een rondje langs de velden gedaan en hoewel de kwaliteit inderdaad omhoog gaat is die van Voxs zeker nog wel een van de beste
Doe even een linkje,ga ik 5 sterren doen.quote:
Als je snel alles afkijkt is ook de verzameling diverse afgebeelde personen grappig.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zitten er een paar bij en dan schiet ik spontaan in de lach.
Deze vond ik wel erg Rembrandt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga niet meer kijken en merk wel of er wat in mijn e-mail verschijnt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dm je. Wel op de vijfde klikken, niet proberen elke ster, dat werkt niet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Doe even een linkje,ga ik 5 sterren doen.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:11 schreef chufi het volgende:
Over iets meer dan 12 uur gaan we losZonder Charlie WhitingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die vind ik erg mooi, lekker die losse toets.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze vond ik wel erg Rembrandt.
Misschien eigenlijk wel de beste.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja die vind ik erg mooi, lekker die losse toets.
zo is dat!quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga niet meer kijken en merk wel of er wat in mijn e-mail verschijnt!
1 ster gegevenquote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
1 ster gegeven![]()
![]()
![]()
Wilde even testen of het kon
thxquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die springt er ook wel uit. Net als die van jou.
als dat doek straks wint krijg jij de schuldquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
1 ster gegeven![]()
![]()
![]()
Wilde even testen of het kon
Of ze is incontinent..quote:
Mogen we er niet over klagen?quote:
Is ook wel wat om iets wat je gemaakt hebt te laten beoordelen door anderen. Hier op FOK! kun je iig niet meer stuk, je hebt veel talent en een enorme vaardigheid.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
thx![]()
Loslaten maar weer .. ben toch meer eerzuchtig dan ik dacht
Het is hier al een tijdje weer droog. Tijd om boodschappen te doen.quote:
Ze lijkt eerder ongesteld, het humeur veranderd met de minuut.quote:
Klopt en ja, de support waardeer ik zeerquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is ook wel wat om iets wat je gemaakt hebt te laten beoordelen door anderen. Hier op FOK! kun je iig niet meer stuk, je hebt veel talent en een enorme vaardigheid
Hier giet het al de hele dag, Boodschap'sequote:.[..]
Het is hier al een tijdje weer droog. Tijd om boodschappen te doen.
Later
Echt he?quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze lijkt eerder ongesteld, het humeur veranderd met de minuut.
Dit in het kwadraat. Tijd voor extra vit d slikken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:25 schreef sacha het volgende:
[..]
jawel hoor, ik vind het teringtyfuskutweer
ik krijg mijn 'het is goed voor de tuin' bijna mijn b*k niet meer uitquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Echt he?[..]
Dit in het kwadraat. Tijd voor extra vit d slikken.
lolquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ik krijg mijn 'het is goed voor de tuin' bijna mijn b*k niet meer uit
Het water in de gracht hier staat al dagen hoger dan normaal ....quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ik krijg mijn 'het is goed voor de tuin' bijna mijn b*k niet meer uit
hier grote plassen in mijn straat, stroomt allemaal van het duin afquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Het water in de gracht hier staat al dagen hoger dan normaal ....
quote:
dan moet het toch nog een eindje naar beneden toch ..? zo de haven inquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:39 schreef sacha het volgende:
[..]
hier grote plassen in mijn straat, stroomt allemaal van het duin af
Lekker 2 uur bezig geweest, andere dingen dan normaal, dat houdt het leuk.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker gesport?
Tijd om de speedboot weer eens uit de stalling te halen
Dat het een mooie en lange zomer mag wordenquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker 2 uur bezig geweest, andere dingen dan normaal, dat houdt het leuk.
Met een beetje geluk ligt hij over een maand weer aan de steiger
yep, vroegàh zette ik de Aap in zijn regenpak op een bodyboard en roetsten we zo naar benedenquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
dan moet het toch nog een eindje naar beneden toch ..? zo de haven in
Weer zo'n zomer als vorig jaar, daar teken ik voor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat het een mooie en lange zomer mag worden
Gaaf!quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:45 schreef sacha het volgende:
[..]
yep, vroegàh zette ik de Aap in zijn regenpak op een bodyboard en roetsten we zo naar beneden
Mja hier ook, maar ik wacht tot het weekend, dan is de wind een beetje gaan liggen en kan iemand met lange armen helpen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Stomme zon, nu zie ik dat ik mijn ramen moet lappen.
Geweldigquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:45 schreef sacha het volgende:
[..]
yep, vroegàh zette ik de Aap in zijn regenpak op een bodyboard en roetsten we zo naar beneden
Whut!??quote:
Utrecht is het ellende nu maar wel droogquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier aan de einder lijkt ie ook te komen ...
quote:
einder laat nog ff op zich wachtenquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Utrecht is het ellende nu maar wel droog
Een weekje of zoquote:
Tis wat, maar dan heb wel je privacyquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik verneem zojuist middels een schriftelijk bericht dat ik ook een nieuw privacyscherm (tussen buurman en mij) krijg.
Dat betekent dat ik dus alles dat ik eraan bevestigd heb ivm de poezen zal moeten verwijderen, goffer.
Oude scherm schijnt dus asbest te bevatten.
Ik hoop dat ik nu een hele dichte zonder openingen krijg, doordat die openingen er zitten moest ik overal gaas aanbrengen om mijn katten op mijn balkon te houden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wat, maar dan heb wel je privacy
Ik was bij de Lidl... alles was weer anders ingedeeld.... maar heb wat ik zochtquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar goed, het was even droog, boodschappen van de Jumbo binnen, zo nog even naar de AH.
quote:
quote:
quote:
Thanksquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Goffer GB,ik weet hoe het voelt,sterkte man.
Ik hoop dat je dochter een eventuele volgende keer wat meer geluk heeft met haar kat.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ThanksHet ging ook mis in een paar uur tijd hoor, maar alvleesklier ook aan het opgeven, dus hadden geen keuze meer
hoest met je aap?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ThanksHet ging ook mis in een paar uur tijd hoor, maar alvleesklier ook aan het opgeven, dus hadden geen keuze meer
Nou ik ookquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dochter een eventuele volgende keer wat meer geluk heeft met haar kat.
ouwehoer......quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
FANN is helemaal geen vegetariër, die eet ook kip en vis, en die zijn toch echt niet plantaardig, maar omdat die Griek vegetarisch eet en bijna altijd kookt eet ze gemakshalve ook maar vegetarisch.
Hap hap.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ouwehoer......![]()
voor de rest laat maar zitten eigenlijk
Je leest ook wel héél ver terug, beter ook, dan 'mis' je tenminste niks.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig kun jij je deze week ongans eten met Lonka's als troostvoer.
Nee, er werden ouwe koeien uit de sloot gevist.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja net gehaald
4 zakken genot
Nou ja, een kwartiertje daarvoor schreef je dit:quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, er werden ouwe koeien uit de sloot gevist.
Dat is toch wel redelijk hilarisch hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
En ik hou mij überhaupt niet bezig met wat anderen eten, zouden meer mensen moeten doen.
Leven en laten leven en vooral minder zeuren.
misschien moet je ophouden ze er telkens weer in te gooien?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, er werden ouwe koeien uit de sloot gevist.
Aha.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:25 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien moet je ophouden ze er telkens weer in te gooien?
Ja, ik gebruik al zeker 20 jaar een kapotte huishoudschaar om kip te knippen maar daar heeft het weinig mee van doen.quote:
aws ik lees het nu pas. Sterkte met het verliesquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank uquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
aws ik lees het nu pas. Sterkte met het verlies
Nou ik had 4 kip filet's wat een gedoe om dat te snijden zeg, schoot wel even door mijn hoofd knippen gaat makkelijkerquote:
Ik koop ook meestal kippendijfilet. Daar zit meer smaak aan dan aan de kipfilet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou die kip dijen zijn ook lekker, ik maak broodjes hamburger vanavond geen zin in gedoe
Vanessa's knipfiletquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik had 4 kip filet's wat een gedoe om dat te snijden zeg, schoot wel even door mijn hoofd knippen gaat makkelijker
Ditquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik koop ook meestal kippendijfilet. Daar zit meer smaak aan dan aan de kipfilet.
Ja kloptquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik koop ook meestal kippendijfilet. Daar zit meer smaak aan dan aan de kipfilet.
quote:
Vanessa blijft één van de meest briljant gecaste rls-deelnemers ooitquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja en die gooide hem gewoon weer terug voor gebruik
Ik eet ze morgen pas.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ooknog aan het twijfelen of ik ze vanavond ga proberen
oh, zoquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt de vegetarische slager die 'kip' ook alleen in stuckjes.
Oh heb jij ook z'on Side Appiequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:51 schreef TillyB het volgende:
Die mora vega dingen hadden ze niet bij mijn ap
Zouden die niet in de diepvries liggen bij de andere Mora?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:51 schreef TillyB het volgende:
Die mora vega dingen hadden ze niet bij mijn ap
Behoorlijk jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo in de verpakking ziet het er wel goor uit
Het is een grote maar net geen XL, de meeste dingen hebben ze welquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh heb jij ook z'on Side Appie
Wat een mensquote:
Ik zag ze niet liggen daar, maar had ook geen fut om te vragenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zouden die niet in de diepvries liggen bij de andere Mora?
Het valt me op dat die kleine AH's vooral de goedkopere varianten niet in het assortiment hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is een grote maar net geen XL, de meeste dingen hebben ze wel
Ok ok hoe maar op ik moet het nog vretenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja net of je een lijk in stukjes uit de vriezer haalt
Ben je vandaag bij de dokter geweest?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zag ze niet liggen daar, maar had ook geen fut om te vragenmisschien dit weekend nog ff koekeloeren
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het valt me op dat die kleine AH's vooral de goedkopere varianten niet in het assortiment hebben.
Die aardappelen die op het bord gekwakt werden en de "Hier heb je ei"!quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat een mensNiemand die durfde te zeggen dat die van buiten zwarte, maar van binnen rauwe, kipfilet niet te vreten was
Beetje stijve vorm hebben ze wel gekozen, vind ik.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:57 schreef chufi het volgende:
Ik kwam net langs deze:
https://www.vpro.nl/programmas/makkelijk-scoren.html
best wel bizar en grappig
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ok ok hoe maar op ik moet het nog vreten
Ja maar het kan door dit dat zus zo andere gezondheidsdingetjes veroorzaakt worden en gisteren en vandaag viel het wel mee dus nog eeeven afwachten. Als het na het weekend nog steeds/weer dramatisch is ga ik weer terug.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je vandaag bij de dokter geweest?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ETEN je bent geen aso of wah?
Ik heb hier wel een redelijke AH, maar net wat je nodig hebt is er niet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh heb jij ook z'on Side Appie
Ja, hè? Maar was laatst in zo'n kleine AH en wilde even goedkope chips halen, alleen maar van die te dik gesneden merkchipsquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:59 schreef TillyB het volgende:
[..]raar zou juist andersom verwachten
Ze was een ware Boy Bensdorp.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die aardappelen die op het bord gekwakt werden en de "Hier heb je ei"!
Als een furie zwaaide ze scepter over het huishouden ( en vooral het huishoudgeld..)
Vervelendquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar het kan door dit dat zus zo andere gezondheidsdingetjes veroorzaakt worden en gisteren en vandaag viel het wel mee dus nog eeeven afwachten. Als het na het weekend nog steeds/weer dramatisch is ga ik weer terug.
Naaah sukkelsquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hè? Maar was laatst in zo'n kleine AH en wilde even goedkope chips halen, alleen maar van die te dik gesneden merkchips
Die moest ik opzoeken. Vér voor mijn tijd.quote:
He bah, onduidelijk gedoe, sterkte!quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar het kan door dit dat zus zo andere gezondheidsdingetjes veroorzaakt worden en gisteren en vandaag viel het wel mee dus nog eeeven afwachten. Als het na het weekend nog steeds/weer dramatisch is ga ik weer terug.
Tuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die moest ik opzoeken. Vér voor mijn tijd.
Ik ook.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het vanzelf verdwijnt
Een etiquette?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:04 schreef Ghostbuster het volgende:
We krijgen hier in Moordrecht trouwens een etiquette of de winkels open mogen op Zondag
Ben je verhuisd?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:04 schreef Ghostbuster het volgende:
We krijgen hier in Moordrecht trouwens een etiquette of de winkels open mogen op Zondag
Ik heb niks gezien...quote:AMSTERDAM - Een Boeing 777-300 heeft donderdagmiddag onder begeleiding van vier F-16’s laag over Amsterdam gevlogen.
Veel Amsterdammers waren erdoor verrast, onder wie Georgina Verbaan.
Twee kleine dikke chips AH’s?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je verhuisd?
Hier krijgen we dus echt een nieuwe AH op 80 meter afstand van de bestaande
Je zal wel pijn hebben met z'on hoofdquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het vanzelf verdwijnt
Ik zappte pas aan het eind binnen .. over curling en scrabble .. had het nog nooit eerder gezien .. toch eens kijken de volgende keerquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beetje stijve vorm hebben ze wel gekozen, vind ik.
Ja ik ook maar voor winkels open op Zondag vul ik hem wel inquote:
Èh, etiquette? Ga eens terug naar school.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Spuit 1800quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Èh, etiquette? Ga eens terug naar school.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij typt nog maar net zonder kruk, hè?
Denk niet dat dat gaat helpen hoorquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien zijn eigen CD's beluisterd
Of hij woont nu in z'n appartement op de Dam en keek net naar buiten wat voor weer het is?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien zijn eigen CD's beluisterd
Waar dan ? Over zuid dan waarschijnlijkquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ][..]
Ik heb niks gezien...
Oh jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of hij woont nu in z'n appartement op de Dam en keek net naar buiten wat voor weer het is?
https://www.telegraaf.nl/(...)gers-boven-amsterdamquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar dan ? Over zuid dan waarschijnlijk
Gezellig met Martin Ger in de ballenbak spelenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of hij woont nu in z'n appartement op de Dam en keek net naar buiten wat voor weer het is?
wil ik ook!quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die bestaande is een grote, met verse sushi-afdeling zelfs.
Man manquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je zal wel pijn hebben met z'on hoofd
Ah OKquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)gers-boven-amsterdam
Ik las over de kat van je dochter.quote:
Thanksquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las over de kat van je dochter.
Sterkte GB!
Ik heb het ook gezien, kut nieuws.quote:
Of een papegaai.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moest wel gisterenavond denken als je zo gek op dieren bent, moet je vooral ratten nemenqua leeftijd, ik zei tegen mijn dochter misschien moeten we aan landschilpadden of iets gaan denken
Jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, kut nieuws.
Ja vogels is ze bang voor, ze vloog in Amersfoort ook zowat door de muur heen, in de ruimte waar papegaaien los zatenquote:
Een eend dan? Die worden ook zomaar 30 jaar.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vogels is ze bang voor, ze vloog in Amersfoort ook zowat door de muur heen, in de ruimte waar papegaaien los zaten
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag één van die Japanners laatst croissants stelen voor haar lunch.
Bang voor vogels?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vogels is ze bang voor, ze vloog in Amersfoort ook zowat door de muur heen, in de ruimte waar papegaaien los zaten
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm wel een goed idee een helm, kan ik je mee headbutten
Je kunt ook een olifant nemen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het was niet van blijdschap iig
Je krijgt ze alleen zo moeilijk de deur door.quote:
Wij hadden in het circus een langharige dwergolifant, die was niet veel groter dan een grote hond.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je krijgt ze alleen zo moeilijk de deur door.
Was het niet een grote hond met een slurf van papier mache?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij hadden in het circus een langharige dwergolifant, die was niet veel groter dan een grote hond.
Nee, met een olifantenmasker.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was het niet een grote hond met een slurf van papier mache?
Wauw wat een gave foto'squote:Op donderdag 14 maart 2019 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste foto's van geheime ‘koningin der olifanten’ met ongelooflijke slagtanden.
En dan deze.
Blijven imposante beesten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste foto's van geheime ‘koningin der olifanten’ met ongelooflijke slagtanden.
En dan deze.
Supertusks. Uitgeroeid nu, toch?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
En dan deze.
Zal mij niets verbazen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Supertusks. Uitgeroeid nu, toch?
quote:26 December 2016
Once a common sight roaming across East, Central and Southern Africa, there are now fewer than 30 African elephants (Loxodonta africana) with tusks long enough to reach the ground. Known as ‘big tuskers’, these giants inevitably attract the unwanted attention of ivory poachers.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Supertusks. Uitgeroeid nu, toch?
Eikels van mensen die dit soort dieren doden.quote:Er lopen nog maar minder dan dertig van die Afrikaanse olifanten rond op onze aarde.
Kort na zijn aankomst in Tsavo is Burrard-Lucas erin geslaagd de olifant te fotograferen en filmen.
Niet veel later is het zestig jaar oude dier een natuurlijke dood gestorven.
Dat ze haar hele leven uit de handen van stropers is kunnen blijven, is ‘een overwinning’, zegt de fotograaf.
Want de tuskers zijn erg gewild bij mensen die uit zijn op ivoor vanwege de enorme slagtanden.
Ja, belachelijk. Jacht op giraffes snap ik ook nooit, die zijn niet alleen nauwelijks te missen als je er op schiet, het zijn ook nog eens supervriendelijke dieren.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Lamlendige mensen die dit soort dieren doden.![]()
Kut Aziaten met hun bijgeloof in helende middelen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Lamlendige mensen die dit soort dieren doden.![]()
Tijgers....het is gewoon triest.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, belachelijk. Jacht op giraffes snap ik ook nooit, die zijn niet alleen nauwelijks te missen als je er op schiet, het zijn ook nog eens supervriendelijke dieren.
Hoezo dat, waren ze over datum?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:56 schreef TillyB het volgende:
Hmm ik weet het niet met die kipstuckjessmaakt toch een beetje vreemd
Hmmm, hoe heb je ze klaargemaakt?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:56 schreef TillyB het volgende:
Hmm ik weet het niet met die kipstuckjessmaakt toch een beetje vreemd
Hmm, even voor de tweede keer de verpakking uit de prullenbak vissenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoezo dat, waren ze over datum?
Een dier kapot schieten voor wat ivoor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoezo dat, waren ze over datum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |