Ik heb nog tot 21 u. en heb niet per se iets nodig, kan ook morgenmiddag gaan als het moet, ik zie wel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht nog even voordat ik ga shoppen
over een uurtje zou het hier op moeten klaren ... of eeerder alquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog tot 21 u. en heb niet per se iets nodig, kan ook morgenmiddag gaan als het moet, ik zie wel.
Ben nog steeds in huis bezig, die semi verbouwing is natuurlijk ook een goede aanleiding om eens drastisch op te ruimen....quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:12 schreef chufi het volgende:
[..]
over een uurtje zou het hier op moeten klaren ... of eeerder al
En om dan daarna de indeling te veranderen ....quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nog steeds in huis bezig, die semi verbouwing is natuurlijk ook een goede aanleiding om eens drastisch op te ruimen....
Woonkamerzijde is helemaal voorbereid, die gaste kunnen er nu zonder obstakels bij.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:15 schreef chufi het volgende:
[..]
En om dan daarna de indeling te veranderen ....
Leuk,wanneer mag ik komen logeren?quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Woonkamerzijde is helemaal voorbereid, die gaste kunnen er nu zonder obstakels bij.
Rommelkamer in principe ook, moet alleen nog een hoop zooi die weg kan richting containers brengen, veel karton en plastic afval....![]()
Nee, indeling woonkamer blijft zelfde, die is prima.
Maar rommelkamer wordt logeerkamer.
Het wordt dus Baardaaps kamer...quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb Baardaap al doorgegeven, dat rommelkamer wordt opgesplitst middels een gordijn, dan hou ik 1/4 rommelhoek achter het gordijn, en 3/4 logeerkamer voor hem en zijn vriendin.
Het was altijd zo koud in die kamer, de enige kamer met enkel glas en een versleten kozijn, maar nu krijg ik dus een fatsoenlijk kozijn en raam erin.
In principe wel, en deels opslag/rommelkamer, maar moet dat niet meer zo uit de hand laten lopen.quote:
ach jeequote:Op donderdag 14 maart 2019 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
De kat van mijn dochter is ingeslapen vanavond, hij was nog zieker geworden ik er snel heen om afscheid te nemen, of dat beest dat snapt maar goed voor mezelf wel fijn of zo
Ik had niet teruggelezen...quote:
Nou ja, voor hem alleen maakt dat niet zoveel uit, maar met vriendin erbij minder.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:29 schreef chufi het volgende:
Hoeft ie niet meer op de bank te crashen
Ik had het gemist.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had niet teruggelezen...
Sterkte GB.
wordt het dan wel een ruime twijfelaar ?quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, voor hem alleen maakt dat niet zoveel uit, maar met vriendin erbij minder.
Wij twijfelen zelden of nooit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:44 schreef chufi het volgende:
[..]
wordt het dan wel een ruime twijfelaar ?
Het wordt wel droog, geen idee waar je woont.. In 't noorden pas na half 3 vanmiddagquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:01 schreef pullup het volgende:
Dat was een goed ochtendje fietsen, beter dat het vanmiddag droog is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |