quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:18 schreef mario390 het volgende:
kennt er deze nederlandse film? ,is nu op tele 5
Oh, ja ik heb ook wel geskied maar die paar weken per jaar vind ik ook niet echt 'er aan doen'. En ik vond het ook niet echt heel erg leuk en ik ben eens vrij naar gevallen. Daarna nooit meer gedaan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah ja, op die manier.
Ik skiede ook wel maar dat doe je 10 dagen per jaar of zo.
Neh, nooit van gehoord.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:18 schreef mario390 het volgende:
kennt er deze nederlandse film? ,is nu op tele 5
Achter de vrouwtjes aan sniperenquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet wat voor sport Lyza eens per week buiten de deur doet
Je vraagstelling was nét iets te opvallend.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet wat voor sport Lyza eens per week buiten de deur doet
quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
De kat van mijn dochter is ingeslapen vanavond, hij was nog zieker geworden ik er snel heen om afscheid te nemen, of dat beest dat snapt maar goed voor mezelf wel fijn of zo
Ach wat kutquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
De kat van mijn dochter is ingeslapen vanavond, hij was nog zieker geworden ik er snel heen om afscheid te nemen, of dat beest dat snapt maar goed voor mezelf wel fijn of zo
Lul.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je vraagstelling was nét iets te opvallend.
awquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je er mee getrouwd was welquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
aw(zeg je eigenlijk gecondoleerd met een huisdier?)
Een waardig afscheid.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja en hoe ziek die was, bij mij ging die nog ff stoeien gelijkdie aap
quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja en hoe ziek die was, bij mij ging die nog ff stoeien gelijkdie aap
Ja ik hoefde gelukkig niet mee voor het inslapen, Ex ging met een vriendin dus ik heb mijn dochter getroost tot ze terug warenquote:
Ziet er niet goed uitquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:26 schreef mario390 het volgende:
https://www.moviemeter.nl/film/156645
Da's lief van je, het hakt er altijd in om een huisdier in te laten slapen. Ondanks dat het beter voor 't beestje is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik hoefde gelukkig niet mee voor het inslapen, Ex ging met een vriendin dus ik heb mijn dochter getroost tot ze terug waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |