Dank je Haagsquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou mijn vrind.
Want dat doe je ook nooit over het vegetarische eten van Fann?quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil wel heel graag de foto's zien hoor, en er over praten, maar ik ga er verder geen (serieus) oordeel over vellen.
Das Soury dr taakquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want dat doe je ook nooit over het vegetarische eten van Fann?
FANN is helemaal geen vegetariër, die eet ook kip en vis, en die zijn toch echt niet plantaardig, maar omdat die Griek vegetarisch eet en bijna altijd kookt eet ze gemakshalve ook maar vegetarisch.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want dat doe je ook nooit over het vegetarische eten van Fann?
Sport zequote:Op donderdag 14 maart 2019 09:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga me eens even naar de sportschool begeven
Ik las laatst een bericht van een lab wat was opgerold.Daar lag aardig wat van die rommel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
’Groeiend gebruik crystal meth in Amsterdam’
Ik zeg; Doen!.
Goed spul joh....daar knap je van op...
Imago verbeteren Mo.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ismael Ilgun: Jongeren Urk gaan te ver.
Wijze woorden van een treitervlogger Marokkaan...
Naarmate je ouder wordt, word je wijzer....etc...
Ja man, dat proberen ze jou ook al jaren duidelijk te maken, tel eens tot tien en heb niet zo een kort lontje.
Ik begin er niet meer aanquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
’Groeiend gebruik crystal meth in Amsterdam’
Ik zeg; Doen!.
Goed spul joh....daar knap je van op...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ach, dan draai ik mij nog een keer om.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |