Ja is ook zo, hij was nu ook wel zo ziek dat er geen twijfel meer was, altijd rot wel jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Da's lief van je, het hakt er altijd in om een huisdier in te laten slapen. Ondanks dat het beter voor 't beestje is.
de kenn ik velequote:Op donderdag 14 maart 2019 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je daar al van houdt, kun je beter een Amerikaanse kijken, denk ik.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:35 schreef Lyza666 het volgende:
Ik moet naar bed jongons. Heb een fijne nacht!
Trustenquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:35 schreef Lyza666 het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:35 schreef Lyza666 het volgende:
Trustenquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:35 schreef Lyza666 het volgende:
Smakelijk alvast ! Buena comida.quote:
Thanks,... Ik hoef echt niet alles hoor... maar mn olijfoliespray is opquote:Op donderdag 14 maart 2019 01:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Smakelijk alvast ! Buena comida.
Oh, jammer, ik zag kant en klare groenten met een Spaanse peper erop.quote:Op donderdag 14 maart 2019 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Thanks,... Ik hoef echt niet alles hoor... maar mn olijfoliespray is op
Op een plankje zeker ?quote:Op donderdag 14 maart 2019 01:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, jammer, ik zag kant en klare groenten met een Spaanse peper erop.
Dat is vast toevalquote:Op donderdag 14 maart 2019 01:27 schreef mario390 het volgende:
dat in de film de grootste idiot ook tim heet![]()
Nee, lekker in een kant en klaar plastic bakje. Wij doen dat in de nasi, maar die peper, die doen we er niet in.quote:
Ok op die manierquote:Op donderdag 14 maart 2019 01:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, lekker in een kant en klaar plastic bakje. Wij doen dat in de nasi, maar die peper, die doen we er niet in.
ah deswegen kunnt ik niet op facebookquote:Op donderdag 14 maart 2019 01:31 schreef chufi het volgende:
Kijk die Till had toch gelijk...
https://www.nu.nl/apps/57(...)deels-verholpen.html
Die heb ik hier al eens getoond om het toch een beetje onder de kniet te krijgenquote:
Blijft leuk !quote:Op donderdag 14 maart 2019 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik hier al eens getoond om het toch een beetje onder de kniet te krijgen
OK, ken ik die ?quote:
Het werkt weerquote:Op donderdag 14 maart 2019 01:31 schreef chufi het volgende:
Kijk die Till had toch gelijk...
https://www.nu.nl/apps/57(...)deels-verholpen.html
quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:13 schreef chufi het volgende:
Dees lust geen zuurkool of dr knieën zitten los of alle twee
En ik heb niet van die harige benenquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben dol op zuurkool, het staat voor morgen op het menu
Ik probeer te variërenquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent ook steeds later.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik eet uitsluitend de dingen die ik lekker vind, en wat anderen daarvan vinden zal mij werkelijk worst wezen.
En ik hou mij überhaupt niet bezig met wat anderen eten, zouden meer mensen moeten doen.
Leven en laten leven en vooral minder zeuren.
Ik wil wel heel graag de foto's zien hoor, en er over praten, maar ik ga er verder geen (serieus) oordeel over vellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |