Oh heb jij ook z'on Side Appiequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:51 schreef TillyB het volgende:
Die mora vega dingen hadden ze niet bij mijn ap
Zouden die niet in de diepvries liggen bij de andere Mora?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:51 schreef TillyB het volgende:
Die mora vega dingen hadden ze niet bij mijn ap
Behoorlijk jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo in de verpakking ziet het er wel goor uit
Het is een grote maar net geen XL, de meeste dingen hebben ze welquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh heb jij ook z'on Side Appie
Wat een mensquote:
Ik zag ze niet liggen daar, maar had ook geen fut om te vragenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zouden die niet in de diepvries liggen bij de andere Mora?
Het valt me op dat die kleine AH's vooral de goedkopere varianten niet in het assortiment hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is een grote maar net geen XL, de meeste dingen hebben ze wel
Ok ok hoe maar op ik moet het nog vretenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja net of je een lijk in stukjes uit de vriezer haalt
Ben je vandaag bij de dokter geweest?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zag ze niet liggen daar, maar had ook geen fut om te vragenmisschien dit weekend nog ff koekeloeren
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het valt me op dat die kleine AH's vooral de goedkopere varianten niet in het assortiment hebben.
Die aardappelen die op het bord gekwakt werden en de "Hier heb je ei"!quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat een mensNiemand die durfde te zeggen dat die van buiten zwarte, maar van binnen rauwe, kipfilet niet te vreten was
Beetje stijve vorm hebben ze wel gekozen, vind ik.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:57 schreef chufi het volgende:
Ik kwam net langs deze:
https://www.vpro.nl/programmas/makkelijk-scoren.html
best wel bizar en grappig
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ok ok hoe maar op ik moet het nog vreten
Ja maar het kan door dit dat zus zo andere gezondheidsdingetjes veroorzaakt worden en gisteren en vandaag viel het wel mee dus nog eeeven afwachten. Als het na het weekend nog steeds/weer dramatisch is ga ik weer terug.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je vandaag bij de dokter geweest?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ETEN je bent geen aso of wah?
Ik heb hier wel een redelijke AH, maar net wat je nodig hebt is er niet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh heb jij ook z'on Side Appie
Ja, hè? Maar was laatst in zo'n kleine AH en wilde even goedkope chips halen, alleen maar van die te dik gesneden merkchipsquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:59 schreef TillyB het volgende:
[..]raar zou juist andersom verwachten
Ze was een ware Boy Bensdorp.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die aardappelen die op het bord gekwakt werden en de "Hier heb je ei"!
Als een furie zwaaide ze scepter over het huishouden ( en vooral het huishoudgeld..)
Vervelendquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar het kan door dit dat zus zo andere gezondheidsdingetjes veroorzaakt worden en gisteren en vandaag viel het wel mee dus nog eeeven afwachten. Als het na het weekend nog steeds/weer dramatisch is ga ik weer terug.
Naaah sukkelsquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hè? Maar was laatst in zo'n kleine AH en wilde even goedkope chips halen, alleen maar van die te dik gesneden merkchips
Die moest ik opzoeken. Vér voor mijn tijd.quote:
He bah, onduidelijk gedoe, sterkte!quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar het kan door dit dat zus zo andere gezondheidsdingetjes veroorzaakt worden en gisteren en vandaag viel het wel mee dus nog eeeven afwachten. Als het na het weekend nog steeds/weer dramatisch is ga ik weer terug.
Tuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die moest ik opzoeken. Vér voor mijn tijd.
Ik ook.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het vanzelf verdwijnt
Een etiquette?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:04 schreef Ghostbuster het volgende:
We krijgen hier in Moordrecht trouwens een etiquette of de winkels open mogen op Zondag
Ben je verhuisd?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:04 schreef Ghostbuster het volgende:
We krijgen hier in Moordrecht trouwens een etiquette of de winkels open mogen op Zondag
Ik heb niks gezien...quote:AMSTERDAM - Een Boeing 777-300 heeft donderdagmiddag onder begeleiding van vier F-16’s laag over Amsterdam gevlogen.
Veel Amsterdammers waren erdoor verrast, onder wie Georgina Verbaan.
Twee kleine dikke chips AH’s?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je verhuisd?
Hier krijgen we dus echt een nieuwe AH op 80 meter afstand van de bestaande
Je zal wel pijn hebben met z'on hoofdquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het vanzelf verdwijnt
Ik zappte pas aan het eind binnen .. over curling en scrabble .. had het nog nooit eerder gezien .. toch eens kijken de volgende keerquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beetje stijve vorm hebben ze wel gekozen, vind ik.
Ja ik ook maar voor winkels open op Zondag vul ik hem wel inquote:
Èh, etiquette? Ga eens terug naar school.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Spuit 1800quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Èh, etiquette? Ga eens terug naar school.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij typt nog maar net zonder kruk, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |