Tis wat, maar dan heb wel je privacyquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik verneem zojuist middels een schriftelijk bericht dat ik ook een nieuw privacyscherm (tussen buurman en mij) krijg.
Dat betekent dat ik dus alles dat ik eraan bevestigd heb ivm de poezen zal moeten verwijderen, goffer.
Oude scherm schijnt dus asbest te bevatten.
Ik hoop dat ik nu een hele dichte zonder openingen krijg, doordat die openingen er zitten moest ik overal gaas aanbrengen om mijn katten op mijn balkon te houden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wat, maar dan heb wel je privacy
Ik was bij de Lidl... alles was weer anders ingedeeld.... maar heb wat ik zochtquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar goed, het was even droog, boodschappen van de Jumbo binnen, zo nog even naar de AH.
quote:
quote:
quote:
Thanksquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Goffer GB,ik weet hoe het voelt,sterkte man.
Ik hoop dat je dochter een eventuele volgende keer wat meer geluk heeft met haar kat.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ThanksHet ging ook mis in een paar uur tijd hoor, maar alvleesklier ook aan het opgeven, dus hadden geen keuze meer
hoest met je aap?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ThanksHet ging ook mis in een paar uur tijd hoor, maar alvleesklier ook aan het opgeven, dus hadden geen keuze meer
Nou ik ookquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dochter een eventuele volgende keer wat meer geluk heeft met haar kat.
ouwehoer......quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
FANN is helemaal geen vegetariër, die eet ook kip en vis, en die zijn toch echt niet plantaardig, maar omdat die Griek vegetarisch eet en bijna altijd kookt eet ze gemakshalve ook maar vegetarisch.
Hap hap.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ouwehoer......![]()
voor de rest laat maar zitten eigenlijk
Je leest ook wel héél ver terug, beter ook, dan 'mis' je tenminste niks.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig kun jij je deze week ongans eten met Lonka's als troostvoer.
Nee, er werden ouwe koeien uit de sloot gevist.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja net gehaald
4 zakken genot
Nou ja, een kwartiertje daarvoor schreef je dit:quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, er werden ouwe koeien uit de sloot gevist.
Dat is toch wel redelijk hilarisch hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
En ik hou mij überhaupt niet bezig met wat anderen eten, zouden meer mensen moeten doen.
Leven en laten leven en vooral minder zeuren.
misschien moet je ophouden ze er telkens weer in te gooien?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, er werden ouwe koeien uit de sloot gevist.
Aha.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:25 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien moet je ophouden ze er telkens weer in te gooien?
Ja, ik gebruik al zeker 20 jaar een kapotte huishoudschaar om kip te knippen maar daar heeft het weinig mee van doen.quote:
aws ik lees het nu pas. Sterkte met het verliesquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank uquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
aws ik lees het nu pas. Sterkte met het verlies
Nou ik had 4 kip filet's wat een gedoe om dat te snijden zeg, schoot wel even door mijn hoofd knippen gaat makkelijkerquote:
Ik koop ook meestal kippendijfilet. Daar zit meer smaak aan dan aan de kipfilet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou die kip dijen zijn ook lekker, ik maak broodjes hamburger vanavond geen zin in gedoe
Vanessa's knipfiletquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik had 4 kip filet's wat een gedoe om dat te snijden zeg, schoot wel even door mijn hoofd knippen gaat makkelijker
Ditquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik koop ook meestal kippendijfilet. Daar zit meer smaak aan dan aan de kipfilet.
Ja kloptquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik koop ook meestal kippendijfilet. Daar zit meer smaak aan dan aan de kipfilet.
quote:
Vanessa blijft één van de meest briljant gecaste rls-deelnemers ooitquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja en die gooide hem gewoon weer terug voor gebruik
Ik eet ze morgen pas.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ooknog aan het twijfelen of ik ze vanavond ga proberen
oh, zoquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt de vegetarische slager die 'kip' ook alleen in stuckjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |